INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC. Wałcz oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC.
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Data publikacji: 2020-04-07
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;rozliczanie delegacji pracowniczych;ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;ewidencja zwolnień lekarskich;nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;koordynowanie kontroli zarządczej;zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowyZatrudnienie na okres próbny - 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia na czas nieokreślony.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KADR I PŁAC.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe kierunkowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (ekonomiczne, administracja, finanse i rachunkowość. ),staż pracy 5 lat: w tym doświadczenie na stanowisku ds. kadr i płac,posiadanie obywatelstwa polskiego,posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw publicznych,niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):znajomość następujących aktów prawnych:a)ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;b)rozporządzenia rady ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; c)ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;d)ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych;e)ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;f)ustawy z dnia 4 marca 1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;g)ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;h)ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy;biegła znajomość programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych,posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.umiejętność interpretowania przepisów i redagowania pism.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
danePracodawcy_nip: 7651022549
danePracodawcy_regon: 000293203
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
8.Wymagane dokumenty i oświadczenia:1)list motywacyjny,2)curriculum vitae,3)kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty - Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,4)oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego:o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,7)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego,8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem, a dokumenty aplikacyjne własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.9.Miejsce i termin złożenia dokumentów:1)Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Wałczu ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac,Termin składania dokumentów 30.04.2020 r., do godziny 15 00. 2)Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3)Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email,4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.dps.powiatwalecki.pl/, http://bip.dps.powiatwalecki.pl/), a także na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,5)Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Główny księgowy Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Tel. 067 387 37 77.Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 208 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: wałecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3217
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245
Ulica pracodawcy: Orla
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242307
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.04.2020
Data dodania oferty pracy: 07.04.2020
Oferta pracy ważna do: 30.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a988a2673e2a77ed39f8251174bd31d5
Podobne oferty pracy
Realizowanie procesu poprzedzajacego przyjęcie towaru, przyjmowaie dostaw, kontrola zawartości opakowań zbiorczych, rozładunek towaru, dotowarowanie sklepu, sprawdzanie terminów przydatności.
"SANO" Sp z o.o. - 2016-07-05 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
zakres obowiązków określony Rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA - 2018-10-17 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Planowanie i organizowanie zaopatrzenia gminy w energię elektryczną, paliwa gazowe i ciepło oraz inne zadania z zakresu energetyki gminnej
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2019-01-23 - Starogard Gdański (pomorskie)
KONKURS szczegóły oferty na www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2020-02-19 - Knurów (śląskie)
-
Dominik Lachowicz NONIDIOTS.COM - 2019-07-05 - Wdzydze Tucholskie (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Zwoleń (mazowieckie)
kompensata rachunków, wystawianie, wysyłanie i księgowanie not odsetkowych dłużników, dokonywanie rozliczeń rocznych mediów, wystawianie faktur czynszowych i refaktur na media dla lokali użytkowych. Oferta również dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności; Zgłoszenia osobiste pod adresem Pabianice, ul. Warzywna 6 pok. 18
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - 2018-10-26 - Pabianice (łódzkie)
PRACE STOMATOLOGICZNE
Indywidualna Specjalistyczna Praktyka Stomatologiczna Iwona Zielińska - 2017-02-07 - Gozdów (wielkopolskie)
- współpraca z wydziałami Starostwa, jednostkami organizacyjnymi powiatu i innymi samorządami na płaszczyźnie opracowywania i realizacji inwestycji współfinansowanych ze środków zewnętrznych- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku aplikacyjnego- realizacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w szczególności ze środków UE- prowadzenie zadań inwestycyjnych Starostwa Powiatowgo w Łęcznej i jednostek organizacyjnych Powiatu- współorganizacja imprez i uroczystości powiatowych- archiwizacja dokumentówPełna informacja dot. wymagań, wymaganych dokumentów, warunków prac znajduje się na stronie BIP Starostwa oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Pracy.
STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ - 2017-12-07 - Łęczna (lubelskie)
obsługa klkienta
kontakt przez OHP - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
- organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno- kanalizacyjnych- prowadzenie bieżącej dokumentacji
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2019-05-07 - Pułtusk (mazowieckie)
1. Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją nieruchomości będących własnością i w zarządzie Spółdzielni.2. Przygotowywanie przetargów i ich przeprowadzanie, przygotowywanie umów i zleceń na usługi związane z bieżącym utrzymywaniem i eksploatowaniem nieruchomości.3. Czuwanie nad prawidłową realizacją świadczonych usług przez usługodawców i egzekwowanie umownych warunków4. Prowadzenie korespondencji z dostawcami mediów i innymi usługodawcami w zakresie jakości świadczonych dostaw i usług oraz związanej z obecnością sieci i urządzeń na nieruchomościach Spółdzielni.5. Przygotowywanie wniosków o pozwolenie na wycinkę drzew i krzewów oraz prowadzenie korespondencji w tych sprawach.6. Uczestniczenie w procesie likwidacji szkód z tytułu ubezpieczenia OC Spółdzielni jak również z indywidualnych ubezpieczeń użytkowników lokali, prowadzenie niezbędnej korespondencji z firmami ubezpieczeniowymi, poszkodowanymi oraz sprawcami szkód,7. Uczestniczenie w przygotowaniu zbiorczego planu remontów nieruchomości.8. Urzestniczenie w przetargach na roboty budowlano- remontowe.9. Przygotowywanie zleceń-uzgadnianie zakresu i terminów realizacji na bieżące doraźne naprawy i roboty konserwacyjne zasobów.10. Prowadzenie dokumentacji realizacji robót i usług.11. Wykonywanie analiz wykonania rzeczowego i finansowego planu remontów.12. Określanie warunków udostępniania nieruchomości obcym podmiotom gospodarczym przygotowywanie umów i prowadzenie korespondencji w tym zakresie i realizacja tych umów.13. Rejestrowanie wszystkich przygotowanych umów, zleceń, faktur i innych dokumentów w prowadzonych rejestrach.14. Wykonywanie innych czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Sprzątanie klatek schodowych: zamiatanie, wycieranie kurzu, mycie posadzek, lamperii, drzwi, okien. Zamiatanie strychów i korytarzy piwnicznych.Zamiatanie chodników, wyrywanie zarastającej roślinności na chodniku, zbieranie zanieczyszczeń. W zimie odśnieżanie chodników.
BROMIX Sprzątanie Wspólnot Mieszkaniowych Joanna Zając - 2018-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Wola Rębkowska (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- Prowadzenie dokumentacji i całokształtu spraw związanych z zasobami ludzkimi tj. rekrutacją, podjęciem i rozwiązaniem stosunku pracy.- Prowadzenie akt osobowych.- Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego.- Rozliczanie czasu pracy.- Administrowanie środkami funduszu socjalnego.- Przygotowywanie raportów, sprawozdań, analiz na potrzeby wewnętrzne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi sekcji higieny żywności i żywienia (HŻŻ), zapoznanie się z regulaminem organizacyjnym, regulaminem pracy oraz pozostałymi aktami wewnętrznymi obowiązującymi w Powiatowej Stacji, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, sporządzanie pod nadzorem pism, decyzji, wykazów, wdrażanie się w bieżący nadzór sanitarny nad warunkami produkcji, transportu, przechowywania i sprzedaży żywności oraz warunków żywienia zbiorowego
kontakt przez PUP - 2020-03-03 - Cieszyn (śląskie)
Ewidencja, planowanie czasu pracy w systemie elektronicznym RCP. Praca w godz. 6:00-14:00.*Giełda pracy 07.02.2019 r. godz. 12:00, pokój 337*
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Radlin (śląskie)
cięcie, przycinanie, formatowanie itp. elementów meblowych
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Okoniny Nadjeziorne (kujawsko-pomorskie)
Pomoc przy wycince zalesienia wokół linii wysokiego napięcia. Praca w ramach umowy zlecenie w wymiarze od 150 do 185 godzin miesięcznie (w zależności od potrzeb zleceniodawcy i warunków atmosferycznych, możliwa praca również w weekendy) na terenie całej Polski (najbliższe zlecenie na terenie Krosna). Proponowane wynagrodzenie 17 zł brutto na godzinę.
kontakt przez PUP - 2020-01-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
Kontrola występowań oraz nadzór nad zwalczaniem organizmów kwarantannowych i regulowanych; pobieranie prób roślin, produktów roślinnych i przedmiotów do badań laboratoryjnych; kontrola zdrowotności oraz przemieszczania roślin, produktów roślinnych, przedmiotów i środków transportu w celu spełniania wymagań fitosanitarnych; prowadzenie urzędowych działań monitoringowych w celu spełnienia określonych wymagań specjalnych; kontrola dokumentów u zarejestrowanych przedsiębiorców; uczestnictwo w kontrolach stosowania środków ochrony roślin i obrotu materiałem siewnym; wpisywanie danych do zintegrowanego systemu informacji o ochronie roślin; sporządzanie informacji i sprawozdań z zakresu organizmów szkodliwych. Miejsce wykonywania zadań: 59- 600 Lwówek Śląski ul. Zwycięzców 24. Oferta konkursowa- wymagane dokumenty ( CV i list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wyksztalcenia, kopie prawa jazdy, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie dostępny na stronie Urzędu https://piorin.gov.pl/wiorin/dolnoslaskie w zakładce Formularze, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie o0bywatelstwa polskiego, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu naboru, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów; kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy) należy złożyć do 28.02.2018 r. w Wojewódzkim Inspektoracie Ochrony Roślin i Nasiennictwa we Wrocławiu ul. Piłsudskiego 15-17 50-044 Wrocław (decyduje data stempla pocztowego lub data dostarczenia oferty do urzędu).Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 71 371 84 35.
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa - 2018-02-26 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
praca na wysokości przy budowie linii napowietrznych, linii oświetlenia drogowego, usuwaniu skutków awarii, kierowanie samochodem ciężarowym (przewóz pozostałych pracowników i narzędzi pracy).
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Pasym (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnejwykładanie towaru,obsługa klienta
Firma Handlowa KAROLINA s.c. - 2016-06-28 - Woźniki (śląskie)
praca w Wydziale Rozwoju Powiatu i Inwestycji, dokumenty skłądać do 29.06.2018 do godz. 15.30, więcej informacji zanjduję się na stronie: www.bip.powiatwolsztyn.pl
STAROSTWO POWIATOWE W WOLSZTYNIE - 2018-06-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesu budowlanego i utrzymaniem obiektów budowlanych, dokonywanie przewidzianych prawem kontroli obowiązkowych, sporzadzanie kosztorysów inwestycyjnych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu. Dokumenty należy składać w sekretariacie - pok. 207
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - 2016-07-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie mechaniczne, energetyczne+podyplomowe bhp.
ECOL SP. Z O.O. - 2016-04-21 - Rybnik (śląskie)
Utrzymanie ruchu,praca w konserwacji,remont maszyn i urządzeń do obróbki drewna.Wymagane uprawnienia SEP do 1 kv i min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
DIMPLEX LOGISTIK Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Wieleń (wielkopolskie)
przyjmowanie dostaw towaru, planowanie wykorzystania przestrzeni magazynowej, oznaczanie kartonów i metkowanie produktów, sprawdzanie zgodności przygotowanych do wysyłki towarów z fakturą, wspieranie pracy innych magazynierów, współpraca i kontakt z wietnamskojęzycznymi kontrahentami
N&N Sp. z o.o. - 2018-11-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzątanie terenu wokół budynku firmyutrzymanie porządku i czystości
STAR-WAY.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości półwyrobów i wyrobów gotowych, sporządzanie dokumentacji jakościowej zgodnie z dokumentacją techniczną klienta, przygotowywanie raportów kontrolnych, raportowanie niezgodności jakościowych, nadzór nad wyposażeniem kontrolno-pomiarowym oraz systematyczne wzorcowanie narzędzi pomiarowych, nadzór nad złączami spawanymi; godziny pracy: 7.00- 15.00
Kamir Sp. z o. o. - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility, sprawdzanie początkowego bądź istniejącego ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone, upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przz CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami, przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego, dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD, odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych, działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów, aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku, odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Kraków (małopolskie)