INSPEKTOR DS. SIECI WODNO- KANALIZACYJNYCH Pułtusk oferta pracy Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SIECI WODNO- KANALIZACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno- kanalizacyjnych- prowadzenie bieżącej dokumentacji
Data publikacji: 2019-05-07
Lokalizacja: Pułtusk (mazowieckie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszkowska 2, 06-102 Pułtusk, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- organizacja i nadzór prac brygad sieci wodno- kanalizacyjnych- prowadzenie bieżącej dokumentacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 3000 zł +dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. SIECI WODNO- KANALIZACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pułtusk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pułtuski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pułtusk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor sanitarny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Adres pracodawcy:
Wyszkowska 2, 06-102 Pułtusk, powiat: pułtuski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pułtuski
Gmina pracodawcy: Pułtusk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pułtusk
Ulica pracodawcy: Wyszkowska
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: przedsiębiorstwo wodociągów i kanalizacji
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pułtusku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor sanitarny
Data dodania oferty pracy: 07.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?772fbfa959aa0c7489cb6584f159d88e
Podobne oferty pracy
- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych, - doręczanie przesyłek i przekazów pocztowych, - prowadzenie aktywnej sprzedaży wybranych usług i towarów, - prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. Umowa o pracę na okres próbny - 5 osoby, umowa o pracę na zastępstwo - 5 osób. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław (ul. Partyzantów, Powstańców Śl., Sielska, Kraszewskiego, Krzycka, Kamieńskiego, Traugutta, Czarnieckiego, Gubińska, Tarnogajska, Małachowskiego)Oferta dostępna w sali H, G, B. Kontakt kandydatów z pracodawcą: Dokument CV wraz z wybraną lokalizacją bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl do dnia 3105.2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-04-21 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Bochnia (małopolskie)
Prowadzenie spraw Opolskiej Karty Rdziny, prowadzenie spraw Karty Dużej Rodziny, sporządzanie wniosków o fundusze, przygotowywanie konkursów na realizację zadań z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia
Urząd Miejski w Gogolinie - 2017-11-08 - Gogolin (opolskie)
proste prace ślusarskie, wiercenie, szlifowanie, gradowanie
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radom (mazowieckie)
- prowadzenie pojazdu ,- załadowanie i wykładanie towaru,- dbanie o dobry stan pojazdu
Lisowski Józef Firma Handlowo Usługowa - 2018-04-25 - Wronki (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego "Poltarex" sp. z o.o Tartak w Korzybiu - 2016-10-19 - Damnica (pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- dbanie o ekspozycje towarów,- wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientaki- dbanie o porządek na sali sprzedaży
"DINO POLSKA" S. A. - 2018-08-24 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego ds. drogowych i budowlanych związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów, kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zadań w branży drogowej i budowlanej realizowanych przez DOM-y pod kątem prawidłowości i zgodności z zawartymi umowami, sprawowanie kontroli innych dokumentów prowadzonych przez jednostki organizacyjne np. książek obiektów itp., współudział w pracach komisji oceny stanu technicznego obiektów administrowanych przez ZGN Mokotów, wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję kierowaną do ZGN Mokotów, rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac będących w gestii służb technicznych ZGN Mokotów, wykonywanie stosowanych sprawozdań w zakresie zadań prowadzonych przez ZGN Mokotów, sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w jednostkach organizacyjnych, wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie przygotowania i prowadzenia robót remontowych związanych z działalnością ZGN Mokotów.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-03-26 - Warszawa (mazowieckie)
Zadaniem Asystenta Prawnego będzie merytoryczne wsparcie Zarządu, pomoc w przygotowaniu pism, wniosków, umów, opinii oraz innych dokumentów. Prowadzenie bieżącej korespondencji działu prawnego.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI MOSTOSTAL w ROPCZYCACH Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Ropczyce (podkarpackie)
Przygotowywanie analiz, opracowań i ekspertyz. Opracowywanie planu kosztów działalności w ujęciu syntetycznym i analitycznym.Doswiadczenie zawodowe mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Kontakty z agencjami zatrudnienia w krajach byłego ZSRR, zasiedlanie cudzoziemców do Hotelu, rozwiązywanie problemów związanych z zakwaterowaniem cudzoziemców
kontakt przez PUP - 2018-10-31 - Głowno (łódzkie)
spawanie elementów konstrukcji stalowych
SOMMER Polska Sp. z o.o. - 2019-01-15 - Zapole (łódzkie)
Przestrzeganie norm jakościowych, kontrola miedzyoperacyjna produkcji w toku,
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-10-28 - Kartoszyno (pomorskie)
pomoc kuchenna, smażenie ryb i wydawanie posiłków; praca w godz. 8-16, 13-21; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
BALTIC BRAND Mateusz Grabka - 2016-06-03 - Ustka (pomorskie)
Konkurs: szczegółowe informacje: www.knurow.bip.info.pl
Urząd Miasta Knurów - 2018-11-13 - Knurów (śląskie)
Ubój trzody chlewnej. Rozbiór mięsa po uboju.
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ "PÓŁTUSZE" Bogdan Adamkiewicz - 2018-12-14 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
dokonywanie zakupów materiałów i wyrobów u dostawców, wspomaganie pracy handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wspomaganie pracy prezesa, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
YWG POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-09 - Nadarzyn (mazowieckie)
Prowadzenie księgowości spółdzielni, obsługa programu komputerowego (probit), rozliczenie Vat, ZUS itp.
Spółdzielnia Administracyjno - Usługowa w Żydowie - 2019-02-13 - Żydowo (wielkopolskie)
ZATRUDNIĘ OSOBĘ DO PRACY W SKLEPIE ZE ZDROWĄ ŻYWNOŚCIĄ.SKLEP ZNAJDUJE SIĘ W RZESZOWIE, PRACA W GODZINACH 9-17OBOWIĄZKI:OBSŁUGA KLIENTÓW W SKLEPIEUZUPEŁNIANIE ASORTYMENTUPRZYGOTOWYWANIE ZAMÓWIENOBSŁUGA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCHMILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE ZDROWYM ODŻYWIANIEM.ZAINTERESOWANE OSOBY PROSZĘ O PRZESŁANIE CV NA ADRES: HURT (at) RXONE.PL Z TYTUŁEM "PRACA W SKLEPIE"
RXONE AGNIESZKA OLEJARZ - 2018-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane doświadczenie zawodowe.
"P.T.H. LETRANS" Leszek Głowacki - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
....
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Dąbie (wielkopolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Ładzice (łódzkie)
Prace porządkowe na terenie ZDPS
Zespół Domów Pomocy Społecznej prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Franciszkanek Rodziny Maryi Wieleń - 2018-06-18 - Wieleń (wielkopolskie)
praca umysłowa przy monitorze komputerowym
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Krapkowice (opolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku1. Zarządzanie siecią dróg gminnych w tym: budowa, modernizacja, utrzymanie i ochrona dróg, odśnieżanie, oświetlenie uliczne, parkingi.2. Organizacja i prowadzenie robót publicznych, prac interwencyjnych i prac społecznie użytecznych.3. Przygotowywanie, realizacja i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie: gminnych dróg i mostów, urządzeń sportowo-rekreacyjnych, budownictwa, zaopatrzenia w energię elektryczną.4. Udział w ustalaniu potrzeb inwestycyjnych i remontowych projektu programu gospodarczego gminy, przy uwzględnieniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i lokalnych potrzeb społecznych.5. Określanie zakresu inwestycji, wybór w trybie zamówień publicznych jednostki projektowej, uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień administracyjnych zezwalających na realizację budowy lub robót budowlanych.6. Sporządzanie wniosków o przyznanie środków finansowych na realizację inwestycji i remontów z poza budżetu gminy.7. Udział w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych oraz uzyskanie środków z funduszy Unii Europejskiej i innych pozabudżetowych.8. Przygotowywanie umów lub pełnomocnictw z zakresu obowiązków i odpowiedzialności przy realizacji inwestycji oraz dla inspektorów nadzoru inwestorskiego.9. Ustalanie kosztu inwestycji oraz udział w przygotowaniu projektu budżetu na dany rok.10. Koordynowanie działań związanych z przebiegiem robót inwestycyjnych i remontowych.11. Zapewnienie zgodności przeprowadzania w urzędzie zamówień na roboty, usługi i dostawy zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych oraz wewnętrznym regulaminem urzędu.12. Wykonywanie innych nie objętych niniejszym zakresem czynności spraw doraźnych zleconych przez Wójta, Zastępcę Wójta, Sekretarz Gminy.Informacja o warunkach pracy na stanowisku:1. Pełen wymiar czasu pracy2. Zatrudnienie w oparciu o pracę zawarta na czas określony - maksymalnie 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,3. Zasady wynagradzania - zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz.U. z 2018 r. poz.936 ze zm.)4. Praca biurowa i w terenie.Informacje dodatkowe:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Brzoziu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienie osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
URZĄD GMINY - 2019-04-10 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
wdrażanie nowych produktów; analiza dokumentacji technicznej; rozwiązywanie problemów jakościowych; optymalizacja procesów produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Mława (mazowieckie)
staz w urzędzie gminy
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Brenna (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)
praca w poradni
NZOZ VITA Grażyna Matulanis - 2017-03-14 - Białystok (podlaskie)