INSPEKTOR DS. BHP (NR 3447) Inowrocław oferta pracy SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA

Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP (NR 3447)

Wynagrodzenie: od 2 300 PLN

Zakres obowiązków: zakres obowiązków określony Rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Data publikacji: 2018-10-17

Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
zakres obowiązków określony Rozporządzeniem Rady Ministrów z 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP (NR 3447)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum technik bezpieczeństwa i higieny pracy, preferowane doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku, znajomość przepisów BHP

Nazwa pracodawcy:
SZPITAL WIELOSPECJALISTYCZNY IM. DR LUDWIKA BŁAŻKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
Poznańska 97, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty w siedzibie Firmy, kontakt telefoniczny pod nr tel: 52 3545553, e-mail: kadry (at) szpitalino.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Inowrocław

Ulica pracodawcy: Poznańska

Numer budynku pracodawcy: 97

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy

Data dodania oferty pracy: 17.10.2018

Oferta pracy ważna do: 16.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

MONTER - od 2 500 PLN

Montaż instalacji i wentylacji
INSTAL CZUDEC ZSWKiO Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Czudec (podkarpackie)

INSPEKTOR DS. ZAOPATRZENIA I GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ - 997,4 PLN

Inspektor ds. zaopatrzenia i gospodarki materiałowej
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

INSPEKTOR WYDZIALU PREWENCJI - od 2 300 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)

SAMODZIELNY REFERENT - TECHNIK SYMULACJI MEDYCZNEJ - 3 500 - 4 300 PLN

- Wykonywania prac w charakterze technika symulacji medycznej celem zapewnienia warunków do szkolenia umiejętności praktycznych, zwłaszcza w zakresie działania w stanach nagłych i zagrożenia życia na nowoczesnych symulatorach pacjenta poprzez:a. udział w zajęciach prowadzonych przez nauczycieli akademickich w tym obsługa techniczna oprogramowania i symulatorów medycznych, b. nadzór nad sprawnością techniczną symulatorów, fantomów, modeli szkoleniowych i ambulansu.,c. dostarczanie niezbędnego do zajęć sprzętu oraz porządkowanie sal po zakończonych zajęciach dydaktycznych,d. podstawowe zabiegi konserwacyjne i czyszczenie sprzętu- Praca w Centrum symulacji Medycznej w Zabrzu (w organizacji) - 41-800 Zabrze, Pl. Dworcowy 3. - Wynagrodzenie: 3500 - 4300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy a następnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Możliwa jest też praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%).- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie medyczne w zawodzie asystentki/higienistki stomatologicznej. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, umiejętność samodzielnej organizacji pracy, systematyczność, skrupulatność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: afrac (at) sum.edu.pl
ŚLĄSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W KATOWICACH - 2018-08-24 - Zabrze (śląskie)

DORADCA TECHNICZNY DS. INWESTYCJI (BRANŻA BUDOWLANA) - 2 200 - 3 000 PLN

- Aktywne monitorowanie rynku w celu wyszukiwania nowych możliwości inwestycyjnych na podległym regionie. Wspieranie oraz stały kontakt z wykonawcami, projektantami, inwestorami. Nadzór nad inwestycjami planowanymi oraz będącymi w toku. Sporządzanie ofert handlowych,. Dbanie, budowanie oraz poszerzanie platformy Klientów inwestycyjnych. Przygotowywanie specyfikacji zastosowania materiałów. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane na kierunku wentylacja/klimatyzacja. Znajomość branży budowlanej/ instalacyjnej i doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów. Znajomość rynku inwestorów, deweloperów, architektów i projektantów. Wysoko rozwinięte umiejętności handlowe. Rozwinięte umiejętności negocjacyjne. Dodatkowym atutem będzie znajomość produktów HVAC. Gotowość do częstych podróży służbowych oraz pracy w terenie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Prca fizyczna na magazynie.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Kamionka Wielka (małopolskie)

KASJER HANDLOWY - od 2 100 PLN

Dbanie o ekspozycje towarów; obsługa klienta; wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami; dbanie o porządek na sali sprzedaży. Praca w systemie dwuzmianowym 6:00 - 14:00 i II 14:00-21:00
Dino Polska S.A - 2017-01-02 - Tarnów Opolski (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

spzredaż art. spożywczo-przemysłowych
Sklep Spożywczo-Przemysłowy Bogusława Kadylak Węgorzewo - 2016-04-11 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PLACOWY - od 2 100 PLN

Ochrona obiektu
MARCO Spółka z o.o. - 2018-08-30 - Goleniów (zachodniopomorskie)

INSPEKTORA DS. POZYSKIWANIA ŚRODKÓW UNIJNYCH I KRAJOWYCH - od 4 200 PLN

- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)

INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 000 PLN

Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, wykonywanie środków karnych orzekanych przez sądy, wydawanie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-01-31 - Płock (mazowieckie)

SPEDYTOR MIĘDZYNARODOWY - od 2 100 PLN

Organizacja i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem transportu ładunków. Kontakt z klientami oraz przewoźnikami. Weryfikacja dokumentacji transportowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI - od 2 500 PLN

praca przy montażu przydomowych oczyszczalni
HABA RL PPHU Rafał Lusina - 2016-03-04 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

KIEROWCA KAT. C - od 1 850 PLN

załadunek, rozładunek towaru i rozwożenie ze Skawiny do Krakowa (przydtana znajomość Rybitw)
Julian Filas Dakar Usługi Transportowe - 2016-05-24 - Kraków (małopolskie)

INSPEKTOR DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - 1 665 - 2 164,5 PLN

Wykonywanie całokształtu zadań dotyczących prac inwestycyjno-remontowych.
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH - 2017-03-23 - Sopot (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Lębork (pomorskie)

NOCNY SORTOWACZ PRZESYŁEK - od 12,5 PLN

Sortowanie przesyłek, praca w godz 2-10
LIBRA EUROPE SP. Z O.O - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)

INSPEKTOR NADZORU OSÓB SPRZĄTAJĄCYCH Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. - od 1 850 PLN

Organizacja pracy własnej oraz podległego zespołu. Monitorowanie jakości wykonywanych usług serwisu sprzątającego.
"AMLUX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-09 - Rzeszów (podkarpackie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

Gotowanie, smażenie ziemniaków, mięs, frytek, przechowywanie w odpowiedniej temperaturze , wykonywanie dekoracji z lodu
kontakt przez PUP - 2018-09-20 - Łódź (łódzkie)

OGRODNIK - 997,4 PLN

przygotowywanie terenu pod założenia ogrodwoe- wycinka drzew, krzewów, cięcie formujące drzewa i krzewy; plantowanie nawizionej ziemi; wyrównywanie terenu; sadzenie drzew, krzewów, bylin oraz ich pielegnacja; wykonywanie alejek ogrodowych; zakładanie - budowa oczek wodnych; montaż systemów nawadniajacych; pielenie; nawożenie trawników;
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Szczuka (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR TECHNICZNY - od 2 400 PLN

prace techniczne związane z administrowaniem nieruchomościami- konserwacja budowlana, sanitarna, nadzór nad utrzymaniem czystości w budynkach i terenach wspólnot , rozliczanie prac konserwacyjnych, remontów i in.
Zakład Budynków Komunalnych IV Sp. z o.o. w Olsztynie - 2016-03-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

KUCHARZ - od 2 300 PLN

Praca w Nisku 34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - UL. SANDOMIERSKA 20. PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, WYKSZTAŁCENIE GASTRONOMICZNE, AKTUALNE BADANIA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, OPERATYWNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-05-12 - Nisko (podkarpackie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 100 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klioentami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - od 2 000 PLN

zakup materiałów budowlanych, przystępowanie do przetargów, pilnowanie dokumentacji budowlanej
P.W. ROMIX Sp. z o.o. Żodyń - 2017-09-05 - Żodyń (wielkopolskie)

KUCHARZ PRODUKCYJNY - 2 300 - 2 350 PLN

Praca produkcyjna w kuchni:- obróbka mięsa, warzyw, owoców, grzybów, produktów mlecznych, gotowanie, pieczenie- wydawanie gotowych dań
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Miszewko (mazowieckie)

KELNER BARISTA - od 2 100 PLN

-Obsługa klienta,-Przyjmowanie zamówień,-Przygotowywanie zamówień,-Lokal czynny w godzinach 12:00 - 20:00,-Godziny pracy do ustalenia,-Kontakt telefoniczny 502-626-464,
MAŁA CZARNA CAFE JOLANTA SZULIK - 2018-04-17 - Tczew (pomorskie)

INSPEKTOR DO SPRAW WYKONYWANIA CZYNNOŚCI ZWIĄZANYCH Z PRAWIDŁOWYM PROWADZENIEM SKŁADNICY DOWODÓW RZECZOWYCH DO POSTĘPOWAŃ PRZYGOTOWAWCZYCH - od 1 850 PLN

- Prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych w celu realizacji postanowień wynikających z aktualnie obowiązujących w powyższym zadaniu aktów prawnych;- Ewidencjonowanie dowodów rzeczowych w rejestrze dowodów rzeczowych dla KPP Kolbuszowa i podległych Posterunków Policji w celu prawidłowego ich dalszego wykorzystania;-Prowadzenie elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów;-Prowadzenie Rejestru Postępowań Sprawdzających w ERCDŚ w celu realizacji obowiązujących w tym zakresie przepisów; -Bieżące aktualizowanie skorowidzu osób pokrzywdzonych i podejrzanych w sprawach prowadzonych w KPP w Kolbuszowej w celu - Gromadzenia danych i dalszego ich przetwarzania; ewidencjonowanie rejestracji KSIP w ERDŚ w celu zapewnienia prawidłowego gromadzenia i przetwarzania danych w obu bazach; -Sporządzanie corocznych spisów archiwalnych w celu zapewnienia odpowiedniego przechowywania dokumentacji i ich dalszego wykorzystania; - Obsługa kancelaryjna Wydziału Kryminalnego w celu prawidłowego zapewnienia obiegu dokumentacji.Praca biurowa w ośmiogodzinnym systemie pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu oraz monitorze ekranowym. W ramach pełnionych obowiązków wyjazdy do podległego Posterunku Policji.
KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KOLBUSZOWEJ - 2016-01-08 - Kolbuszowa (podkarpackie)

OPERATOR OBRABIAREK SKRAWAJĄCYCH - od 2 100 PLN

nauka obsługi obrabiarek
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Lubań (dolnośląskie)


Wybierz powiat