INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH Słupsk oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK
Stanowisko: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podmiotów zgodnie z RODO, monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w jednostkach,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,przeprowadzanie audytów, dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych,więcej informacji na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk. Zatrudnienie na 12 miesięcy od daty podpisania umowy- umowa zlecenie, umowa kontraktowa
Data publikacji: 2018-03-13
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sportowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie i prowadzenie dokumentacji podmiotów zgodnie z RODO, monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w jednostkach,przeprowadzanie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych,przeprowadzanie audytów, dokonywanie oceny skutków (analiza ryzyka) na planowe operacje związane z przetwarzaniem danych osobowych,więcej informacji na stronie BIP Centrum Usług Wspólnych w Gminie Słupsk. Zatrudnienie na 12 miesięcy od daty podpisania umowy- umowa zlecenie, umowa kontraktowa
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor ochrony danych osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Szkolenia inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: ochrona danych osobowych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W GMINIE SŁUPSK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Sportowa 34, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Sportowa
Numer budynku pracodawcy: 34
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor ochrony danych osobowych
Data dodania oferty pracy: 13.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzątanie, mycie linii produkcyjnych,Doczyszczanie,Dezynfekcja specjalistyczna,Serwis dzienny,Prace okresowe w tym mycie alpinistyczne,
POLMLEK GRUDZIĄDZ Sp. z o. o. - 2017-10-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Utrzymanie czystości i porządku na obiektach zleceniodawców (pomieszczenia biurowe, strefy sanitarne, komunikacyjne, produkcyjno-magazynowe, możliwa praca na zew. budynków). Praca 7 godz. dziennie, od poniedziałku do piątku w godz. 14-21. Mile widziane osoby niepełnosprawne. Miejsce wykonywania pracy: Kraków ul. Opolska.
Prof-us Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Kraków (małopolskie)
Naprawa samochodów osobowych. Wymagania: wykształcenie zawodowe - średnie (mechanik), doświadczenie min. 3 lata, prawo jazdy kat. B. Pracodawca deklaruje nawiązanie stałej współpracy.
SAAB-RUMIA Zbigniew Boćkowski - 2016-05-04 - Rumia (pomorskie)
obsługa klienta, współpraca z dostawcami, sporządzanie zamówień, obsługa kas fiskalnych
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Rawicz (wielkopolskie)
Przygotowywanie mieszanki betonowej zgodnie z recepturą. Monitorowanie magazynów z kruszywem. Pobieranie próbek z zarobów. Mycie węzła betoniarskiego.
BUDO-SYSTEM Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa maszyn szwalniczychdbanie o porządek na stanowisku
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Złotoryja (dolnośląskie)
uzgadnianie prawa wstępu na nieruchomości z właścicielem prywatnym i organizacjami administracji publicznej, udział w negocjacjach z właścicielami nieruchomości, szacowanie szkód poprojektowychdodatkowy atut: znajomość oprogramowania Quantum Gis lub Arc VievMiejsce wykonywania pracy: okolice Przemyśla oraz Bartoszyc
GEOFIZYKA TORUŃ S.A. - 2017-08-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)
praca fizyczna przy oklejaniu stelaży meblowy
SOF POL SP ZOO GNIEWKOWO - 2018-04-24 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe, kier. administracja; obsługa zadania dot. realizacji świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, w tym obsługa klientów i prowadzenie postępowań; umowa na zastępstwo; jedna zmiana; miejsce pracy: OPS Pyskowice
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ Pyskowice - 2016-07-06 - Pyskowice (śląskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (2 pełne etaty). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie robót inwestycyjnych, remontowych, rozbiórkowych. Reprezen-towanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projek-tem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegają-cych zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Potwierdzanie obmiarów ro-bót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powyko-nawczych. Przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania. Koordynowanie czynności na obiekcie, dla którego ustanowiono inspektorów nadzoru w zakresie różnych specjalności. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po reali-zacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwe-storskich, specyfikacji technicznych. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę do-kumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwe-storskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie programów funkcjonalno- użytko-wych dla planowanych inwestycji. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wyko-nania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie pro-cesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumenta-cji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfika-cji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń na budowę/rozbiórkę. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i ko-respondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.-Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 09.06.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe techniczne,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej,- co najmniej 4 letni staż pracy,- bardzo dobra znajomość procesu przygotowania inwestycji do realizacji,- biegłość w sporządzaniu przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich,- bardzo dobra znajomość Prawa Budowlanego wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,-orientacja w przepisach Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008r. z późniejszymi zmianami,- obywatelstwo polskie, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- samodzielność i umiejętność postępowania w kontaktach ze stronami,- umiejętność redagowania pism,- komunikatywność, rzetelność, sumienność,- dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy w zespole
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-05 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie realizacji projektu POWER, bieżąca obsługa administracyjna projektu pod wzglegem przepływu dokumentów, przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, hormonogramów płatności i rozliczeń, realizacja działań informacyjnych i promocyjnych, przygotowywanie i prowadzenie postepowania ogfertowego, nadzór nad realizacją kursów i szkoleń w jednostkach podległych Okregowemu Inspektorowi SW.
Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Gdańsku - 2016-06-13 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór nad ośrodkami szkolenia kierowców, wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, wykonywanie środków karnych orzekanych przez sądy, wystawianie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-09-09 - Płock (mazowieckie)
robotnik piecowy
CERADBUD Spółka jawna L. Zawrzykraj, W. Zawrzykraj - 2017-06-27 - Radoszyce (świętokrzyskie)
m.in.: obsługa narad, spotkań organizowancy przez Dyrektora i Zastępców, oraganizowanie przyjęć interesantów przez Dyrektora i Zatępców, w tym prowadzenie ewidencji spraw wnoszonych podczas przyjęć interesantów i czuwanie nad terminowym ich załatwianiem, prowadzenie ewidencji zarządzeń Dyrektora oraz ich zbiorów, obsługa kancelaryjna Urzędu, zapewnienie właściwego obiektu korespondencji wpływającej do Urzędu. Więcej na temat przedmiotowej oferty: http://pup.jaworzno.ibip.pl/public
Powiatowy Urząd Pracy - 2018-02-07 - Jaworzno (śląskie)
Udział w przeglądach rocznych i 5-letnich, określanie zakresu prac remontowych, przygotowywanie dokumentacji przetargowych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich, nadzór merytoryczny oraz weryfikacja techniczna i finansowa robót budowlanych, udział w odbiorach technicznych, przekazywanie obiektów do eksploatacji, wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawa "Prawo budowlane"
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA OŚWIECENIA W KRAKOWIE - 2016-06-15 - Kraków (małopolskie)
odpowiedzialność za przygotowywanie dań kuchni wietnamskiej pod nadzorem wietnamskiego szefa kuchni
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pakowanie ciastek z linii produkcyjnej, odkładanie kartonów na palety i inne.
kontakt przez OHP - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie prac fizycznych na terenie budowy
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Szymanów (mazowieckie)
dbanie o stanowisko pracy, obsługa klientek, malowanie ręczne paznokci ( twarze, konie, motyli itp), prowadzenie fanpage, budowanie bazy klientek
AnnNails ANNA DZIKOWSKA - 2018-06-13 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Łowicz (łódzkie)
Czynnośći administracyjne; odbieranie telefonów; pisanie pism; wysyłanie korespondencji; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 8-15
Development Design Sp. z o.o. - 2016-07-04 - Słupsk (pomorskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Radomsko (łódzkie)
kompleksowe opracowywanie projektów graficznych, projektowanie grafik na potrzeby serwisów społecznościowych, projektowanie graficzne na potrzeby komunikacji marketingowej, przygotowywanie projektów do druku, utrzymywanie kontaktów z drukarnią, budowanie komunikacji wizualnej, archiwizacja projektów
Urząd Miasta Żyrardowa - 2016-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
Transport na wózkach widłowych wyrobów gotowych - załadunek, wyładunek, układanie na paletach.sala D
CARINA Silicones Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Siechnice (dolnośląskie)
Współudziałw zadaniach wykonywanych z zakresu nadzoru fitosanitarnego, ochrony roślin i techniki nasiennictwa
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
biurowa, kontrolna . praca 1/2 etatu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-02-01 - Lębork (pomorskie)
obsługa klientów, nadzórnad dokumentami znajdującymi się w biurze
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Lubartów (lubelskie)
1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.2. Udział w opracowaniu zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.3. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków.4. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy.5. Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.6. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.7. Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników.8. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.9. Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 (0,125 etatu).Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą do dnia 31.05.2017 r. na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko Inspektor ds.BHP.OFERTA KONKURSOWA
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2017-05-18 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)