INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 28/DOM9/20) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 28/DOM9/20) K/M
Wynagrodzenie: od 6聽000 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: -nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali
Data publikacji: 2020-03-17
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
-nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokali
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 6聽000 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. SANITARNYCH (NR REF. 28/DOM9/20) K/M
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Warszawa
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: mazowieckie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m.st. Warszawa
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: M.st. Warszawa
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 6聽000 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.04.2020
Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, techniczne
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: wy偶sze (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: Program Norma Pro
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania niezb臋dne:- obywatelstwo polskie (o stanowisko mog膮 ubiega膰 si臋 r贸wnie偶 osoby nie posiadaj膮ce obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorz膮dowych Dz. U. z 2019 r., poz. 1282),- pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznych,- niekaralno艣膰 za umy艣lne przest臋pstwa 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwa skarbowe,- wykszta艂cenie 艣rednie techniczne- uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami sanitarnymi (bez ogranicze艅)- znajomo艣膰 regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Prawo energetyczne, Polskie Normy, Prawo Zam贸wie艅 Publicznych, Ustawa o w艂asno艣ci lokali, Ustawa o ochronie praw lokator贸w, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks cywilny- bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA- sta偶 pracy minimum 4 lata w przypadku os贸b z wy偶szym wykszta艂ceniem lub sta偶 pracy minimum 6 lat w przypadku os贸b ze 艣rednim wykszta艂ceniemWymagania dodatkowe:- wykszta艂cenie wy偶sze techniczne,- do艣wiadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. sanitarnych w budownictwie mieszkaniowym, praca w administracji, praca na budowie.Obowi膮zki: -nadz贸r nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod wzgl臋dem jako艣ci ich wykonania i rozlicze艅 finansowych- sporz膮dzanie protoko艂贸w typowania kwalifikuj膮cych roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorys贸w inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbior贸w oraz rozlicze艅 finansowych- przygotowywanie materia艂贸w przetargowych, specyfikacji istotnych warunk贸w zam贸wienia i technicznych, kosztorys贸w inwestorskich um贸w, za艂o偶e艅 projektowych- uczestniczenie w komisjach, przegl膮dach, dokonywania pomiar贸w lokali, ocenianie lokali pod wzgl臋dem technicznym, wykonywanie protoko艂贸w zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokument贸w do wykup贸w lokaliOsoby zainteresowane prosimy o z艂o偶enie kompletu dokument贸w, w terminie 14 dni od daty ukazania si臋 og艂oszenia (od dnia 17.03.2020r.), w zamkni臋tej kopercie w Sekretariacie (pok贸j 21) pod adresem: Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. sanitarnych (nr ref. 28/DOM9/20). Dokumenty uwa偶a si臋 za dostarczone w terminie, je偶eli wp艂yn臋艂y na w/w adres w terminie do dnia 31.03.2020 r. do godz. 15.00[Pe艂na tre艣膰 oferty, wymagane dokumenty: http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128]
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokot贸w m.st. Warszawy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
http://www.zgnmokotow.waw.pl/index.php?option=com_content&view=category&id=54&Itemid=128
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zg艂oszona przez: Urz膮d Pracy Miasta Sto艂ecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Data dodania oferty pracy: 17.03.2020
Oferta pracy wa偶na do: 31.03.2020
Data udost臋pnienia oferty pracy: 17.03.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 17.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?05a685946ecfa83e91201f35e6942220
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie kontakt贸w z dostawcami z Indii, rozliczanie importu, sporz膮dzanie raport贸wWymiar etatu: 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Rzg贸w (艂贸dzkie)
Zakres obowi膮zk贸w: tworzenie materia艂贸w dydaktycznych na portal www.dlalektora.com (testy, 膰wiczenia, lekcje i in.); umowa o dzie艂o; wynagrodzenie miesi臋czne- 2000z艂 (1 materia艂- 100 z艂, min 20 materia艂贸w/mc).
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
prowadzenie pe艂nej i uproszczonej ksi臋gowo艣ci, sporz膮dzanie list p艂ac i deklaracji ZUS itp.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
Kompleksowe przygotowanie zada艅 inwestycyjnych lub remontowych do realizacji, ocena stanu technicznego obiekt贸w budowlanych, przedmiarowanie zakresu rob贸t, zapewnienie opracowania dokumentacji technicznej, uzyskanie wszystkich niezb臋dnych decyzji, sporz膮dzanie projekt贸w plan贸w inwestycyjnych lub remontowych, pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru rob贸t og贸lnobudowlanych
Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2019-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
telefoniczna sprzeda偶 produkt贸w arabskich, telefoniczne udzielanie klientom arabskim informacji o produktach, obs艂uga poczty elektronicznej w j臋zyku arabskim
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
biurowa, kontrolna . praca 1/2 etatu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-02-01 - L臋bork (pomorskie)
pomoc w przygotowywaniu wed艂ug tradycyjnych receptr potraw kuchni arabskiej, indyjskiej i bengalskiej. Dbanie o porz膮dek i higien臋 w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - 艁om偶a (podlaskie)
Sprz膮tanie powierzchni biurowych, przemys艂owych, korytarzy, pomieszcze艅 socjalnych, pomieszcze艅 handlowych. Dyspozycyjno艣膰 ca艂odoba. Od 80 godzin pracy miesi臋cznie. Aktualne Proponowany okres zatrudnienia 3 lata.Miejsce pracy: r贸偶ne lokalizacje - Wroc艂aw, Bielany Wroc艂awskie, D艂ugo艂臋ka.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
a) utrzymywanie w nale偶ytym stanie techniczno eksploatacyjnym oraz w艂a艣ciwa konserwacja i eksploatacjaurz膮dze艅 melioracji wodnych podstawowych, 艣r贸dl膮dowych w贸d powierzchniowych stanowi膮cych w艂asno艣膰 publiczn膮, istotnych dla regulacji stosunk贸w wodnych na potrzeby rolnictwa, jezior oraz urz膮dze艅 ochrony przeciwpowodziowej na terenie powiatu kwidzy艅skiego;b) prowadzenie ca艂okszta艂tu prac zwi膮zanych z konserwacj膮 urz膮dze艅 melioracyjnych;c) prowadzenie samochodu s艂u偶bowego, jego eksploatacji i utrzymanie w dobrym stanie technicznym,d) sporz膮dzanie decyzji administracyjnych,e) uczestnictwo w post臋powaniach administracyjnych,f) opiniowanie projekt贸w technicznych,g) opiniowanie i udzia艂 w zleconych podzia艂ach, wydzieleniach geodezyjnych,h) prowadzenie ewidencji w贸d, urz膮dze艅 wodnych oraz zmeliorowanych grunt贸w
ZARZ膭D MELIORACJI I URZ膭DZE艃 WODNYCH WOJEW脫DZTWA POMORSKIEGO W GDA艃SKU - 2015-11-30 - Kwidzyn (pomorskie)
Zakres podstawowych zada艅: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projekt贸w budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarz膮dzanych przez Gmin臋 Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz tre艣ci i ustale艅 uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znacz膮cym wk艂adem w stworzenie ka偶dego wniosku o dofinansowanie na dzia艂ania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie wi臋kszej ilo艣ci dokument贸w ni偶 przy inwestycjach realizowanych tylko ze 艣rodk贸w bud偶etu Miasta; 6) bie偶膮ce analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wst臋pnych za艂o偶e艅 projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przysz艂ych inwestycji wraz z bie偶膮cymi korektami koszt贸w inwestycji planowanych do wsp贸艂finansowania w ramach funduszy UE (cz臋ste korekty przed z艂o偶eniem wniosku w celu dostosowania si臋 do wymog贸w instytucji dofinansowuj膮cej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bie偶膮c膮 analiz膮 ryzyka przy jej tworzeniu dla ka偶dej z inwestycji; 9) nadz贸r nad realizacj臋 zlecanych inwestycji; 10)dbanie o w艂a艣ciwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiekt贸w stanowi膮cych w艂asno艣膰 Gminy, w szczeg贸lno艣ci przez: a) zapewnienie opracowania projekt贸w oraz wykonania i odbior贸w rob贸t budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organ贸w, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnie艅, pozwole艅 lub opinii, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami; c) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zamierzonym terminie rozpocz臋cia rob贸t remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawuj膮cego nadz贸r; d) w przypadku braku obowi膮zku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokument贸w, stanowi膮cych podstaw臋 wykonania rob贸t remontowo budowlanych, w tym certyfikat贸w, deklaracji zgodno艣ci i o艣wiadcze艅; e) w przypadku, je偶eli do wykonania prac przygotowawczych lub rob贸t remontowo budowlanych niezb臋dne jest wej艣cie na teren s膮siedniej nieruchomo艣ci, koordynowanie uzyskanej przez Wydzia艂 Gospodarki Nieruchomo艣ci w imieniu inwestora zgody w艂a艣ciciela na prowadzenie rob贸t oraz ustalenie spos贸b, zakresu i terminu korzystania z nieruchomo艣ci oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytu艂u; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad w艂a艣ciwym, zgodnym z zawartymi umowami, wype艂nianiem obowi膮zk贸w przez pozosta艂ych uczestnik贸w procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projekt贸w um贸w oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remont贸w a w przypadku zaistnienia takiej konieczno艣ci przygotowywanie projekt贸w aneks贸w do zawartych um贸w, protoko艂贸w i uzgodnie艅; h) zawiadamianie w艂a艣ciwych organ贸w o zako艅czeniu remontu, a w przypadku na艂o偶enia takiego obowi膮zku wyst臋powanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na u偶ytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do u偶ytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacj膮 budowy i dokumentacj膮 powykonawcz膮, a tak偶e wszystkich innych dokument贸w i decyzji dotycz膮cych obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obs艂ugi i eksploatacji obiektu: instalacji i urz膮dze艅 zwi膮zanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o kt贸rej mowa w pkt i) zarz膮dcy obiektu, okre艣laj膮c szczeg贸艂owo zakres obowi膮zk贸w spoczywaj膮cych na zarz膮dcy, a dotycz膮cych utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorys贸w inwestorskich zwi膮zanych z realizacj膮 zada艅 remontowych i innych nie wymagaj膮cych pozwolenia na budow臋; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatk贸w bud偶etowych dotycz膮cych zada艅 remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) wsp贸艂praca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udzia艂 w czynno艣ciach odbiorowych zada艅 inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zada艅, w tym sprawdzanie prawid艂owo艣ci wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych um贸w oraz ich zgodno艣ci z posiadanym bud偶etem; q) organizowanie i uczestnictwo w przegl膮dach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urz臋du Miasta, na II pi臋trze, budynek bez windy, z parteru na pi臋tro podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych. Zatrudnienie na czas okre艣lony 6 miesi ecy z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia, w pe艂nym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorz膮dowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wska藕niku zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych: wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w miesi膮cu lutym 2019 r. w Urz臋dzie Miasta Ustka przekroczy艂 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek sta偶owy; godziny pracy: 7.30- 15.30
Urz膮d Miasta Ustka - 2019-03-18 - Ustka (pomorskie)
PRACA NA SYSTEMACH REZERWACYJNYCH, PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENT脫W PODR脫呕Y, PRACA Z KATALOGAMI OFERT TOUROPERATOR脫W, UCZESTNICTWO W SZKOLENIACH,
WYSTAWIANIE BILET脫W LOTNICZYCH, PROMOWYCH, PRZYGOTOWANIE UBEZPIECZE艃 TURYSTYCZNYCH, PRACE Z ARCHIWUM DOKUMENT脫W, OBS艁UGA TELEFONICZNA KLIENT脫W,
BIURO PODROZY EDYGO TRAVEL - 2020-04-22 - Katowice (艣l膮skie)
Rozliczanie transportu
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Jawor (dolno艣l膮skie)
prace porz膮dkowe,sprz膮tanie hal,biur,obs艂uga maszyn sprz膮taj膮cych
Olpur s.c. - 2016-11-15 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)
prowadzenie dokumentacji odczyt贸w wodomierzy, gazomierzy, rozliczanie zuzycia wody, ciepla, przekazywanie plac贸w budowy, przygotowanie lokali do wynajmu, prowadzenie spraw zwi膮zanych ze szkodami maj膮tkowymi, itp.zatrudnienie na umow臋 o prac臋 na czas nieokre艣lony (3/4 etatu), praca jednozmianowa w godzinach 7:00-13:00oferta dost臋pna w sali E
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2019-07-10 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
szycie i precyzyjne wykrawanie pokrowc贸w tapicerskich, obi膰 oraz element贸w meblowych z tkanin, materia艂贸w sk贸ropodobnych i sk贸ry wed艂ug 艣ci艣le okre艣lonego wzoru katalogowego, rozcinanie materia艂u na mniejsze odcinki (sekcje), przemieszczanie wykroj贸w do stanowisk ich kompletowania, dob贸r sk贸r, rozplanowanie rozkroju i krojenie wyrob贸w ze sk贸r naturalnych, sprawdzanie sprawno艣ci technicznej, regulowanie i konserwowanie obslugiwanych maszyn krojczych, informowanie mistrza o stwierdzonych nieprawid艂owo艣ciach
kontakt przez PUP - 2016-12-15 - Tarnowo Podg贸rne (wielkopolskie)
zgodnie z programem sta偶u
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Zajezierze (mazowieckie)
Przygotowanie konstrukcji, obs艂uga pi艂y ta艣mowej, trasowanie, wierczenie
ZAMET INDUSTRY S.A - 2015-11-26 - Chojnice (pomorskie)
Obs艂uga administracyjna przedsi臋biorstwa pracodawcy. Prowadzenie bazy elektronicznego systemu obiegu dokument贸w. Organizowanie prawid艂owego obiegu dokument贸w. Archiwizacja, systematyzacja i sprawozdawczo艣膰 danych. Kontakt z w艂a艣ciwymi urz臋dami i organami pa艅stwowymi. Okres zatrudnienia do 13.07.2020 r. z mo偶liwo艣ci膮 przed艂u偶enia
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Krak贸w (ma艂opolskie)
Monta偶 konstrukcji stalowych - produkcja hal namiotowych i stalowych. Praca w delegacji.
Jaros艂aw Pastor JAR-BUD Zak艂ad Us艂ug Budowlanych - 2017-08-24 - Siedlce (mazowieckie)
USUWANIE USTEREK, WYKONYWANIE PRAC REMONTOWO-PORZ膭DKOWYCHWYMAGANE: WYKSZTA艁CENIE ZAWODOWE LUB PODSTAWOWE. PRACA NA WYSOKO艢CI DO 3 METR脫W, PREFEROWANE PRAWO JAZDY KAT.B, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
Zak艂ad Gospodarowania Nieruchomo艣ciami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie bada艅 NDT w metodach: VT2, MT2, PT2, RT2, UT2.
LABO-NDT - 2019-12-11 - W贸lka Podle艣na (podkarpackie)
bie偶膮ca obs艂uga klient贸w z rynku niemieckiego (telefoniczna/e-mail), dbanie o relacj臋 z klientami, kszta艂towanie dobrego wizerunku firmy, pe艂nienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produkt贸w do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewn臋trznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce oferty pracy na stnowisko dost臋pne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/hip/ w zak艂adce Praca KRUS. Wymagane dokumenty nale偶y przes艂a膰 poczt膮 lub z艂o偶y膰 osobi艣cie w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmowane s膮 oferty drog膮 elektroniczn膮.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Poznaniu - 2018-04-19 - Pozna艅 (wielkopolskie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku:obs艂uga stanowiska do spraw interesant贸w,opracowywanie wniosk贸w sk艂adanych przez interesant贸w,przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji zwi膮zanej z ustaleniem prawa do ubezpieczenia spo艂ecznego i zdrowotnego rolnik贸w,przyjmowanie i rejestrowanie dokumentacji wp艂ywaj膮cej i wychodz膮cej.Warunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w).Budynek Plac贸wki Terenowej KRUS w Toruniu nie jest dostosowany do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich. Brak windy dostosowanej dla os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo.Budynek jest trzynasto kondygnacyjny.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2017-11-02 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Ochrona obiektu
Solid Security Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Lubawa (warmi艅sko-mazurskie)
- - Bli偶sze informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wy偶ej wymienionym stanowisku b臋dzie:informowa艂a pracodawc臋 jako administratora danych lub przetwarzaj膮cego dane osobowe oraz pracownik贸w o obowi膮zuj膮cych przepisach o ochronie danych osobowych, prowadza艂a doradztwa w tym zakresie, monitorowa艂a przestrzeganie obowi膮zuj膮cych przepis贸w o ochronie danych osobowych, w tym polityki administratora danych lub przetwarzaj膮cego dot. dzia艂alno艣ci ochrony danych osobowych, szkoli艂a pracownik贸w w zakresie ochrony danych osobowych,udziela艂a na 偶膮danie zalece艅 co do oceny skutk贸w dla ochrony danych oraz monitorowa艂a wykonanie zalece艅, pe艂ni艂a punkt kontaktowy dla pracodawcy w kwestiach zwi膮zanych z przetwarzaniem danych osobowych, wsp贸艂pracowa艂a z pracodawc膮 w zakresie ochrony danych osobowych. - Wynagrodzenie: 2800- 4000 z艂 brutto - p艂aca zasadnicza + wys艂uga lat. Praca na umow臋 o prac臋 na czas okre艣lony do 6 miesi臋cy/ docelowo na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Data rozpocz臋cia pracy: po rozstrzygni臋ciu naboru od zaraz.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze umo偶liwiaj膮ce prawid艂ow膮 realizacj臋 powierzonej funkcji. Wymagane umiej臋tno艣ci: znajomo艣膰 krajowych i europejskich przepis贸w i norm w zakresie bezpiecze艅stwa informacji i ochrony danych osobowych w szczeg贸lno艣ci RODO, znajomo艣膰 polskich przepis贸w wykonawczych i ustawy o ochronie danych osobowych, znajomo艣膰 procedur administracyjnych, prawa o艣wiatowego i funkcjonowania jednostki samorz膮du terytorialnego. Wymagania dodatkowe: do艣wiadczenie w pe艂nieniu funkcji Administratora Bezpiecze艅stwa Informacji.
CENTRUM US艁UG WSP脫LNYCH W KATOWICACH - 2018-10-04 - Katowice (艣l膮skie)
Przygotowanie dokumentacji do post臋powa艅 i przetarg贸w zada艅 planowanych do realizacji w ramach planu remont贸w oraz us艂ug zwi膮zanych z TUN.
43 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w 艢wi臋toszowie - 2017-06-14 - 艢wi臋tosz贸w (dolno艣l膮skie)
Realizacja zada艅 z technicznym utrzymaniem nieruchomo艣ci, organizacj膮 w艂a艣ciwej eksploatacji nieruchomo艣ci
22 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy - 2018-09-07 - Lidzbark Warmi艅ski (warmi艅sko-mazurskie)
sprzeda偶,obs艂uga klienta,obs艂uga system贸w Polkomtel
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Szubin (kujawsko-pomorskie)