INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY GAZOWEJ K/M Warszawa oferta pracy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY GAZOWEJ K/M
Wynagrodzenie: od 4 410 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-27
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 410 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO BRANŻY GAZOWEJ K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 410 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Świadectwo kwalifikacyjne D - uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoruGRUPA 3 Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe - branża gazowa. Uprawnienia gazowe. Znajomość MS Office. Doświadczenie zawodowe: 4 lata. Zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie prac w zakresie konserwacji kotłowni gazowych w budynkach; nadzór nad pracami w zakresie remontów instalacji gazowych w budynkach; nadzór i przygotowywanie okresowych przeglądów instalacji gazowych itd.Zgłoszenia: CV na adres: bszczypek (at) um.warszawa.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Trakt Lubelski 353, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.zgn-wawer.pl
Ulica pracodawcy: Trakt Lubelski
Numer budynku pracodawcy: 353
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 27.08.2018
Oferta pracy ważna do: 07.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentacji, wsparcie kierownika budowy w wykonywaniu obowiązków służbowych czytanie rysunku technicznego
"INSTALBUD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowanie i załadunek transportu, zabezpieczenie ładunku , dostawa
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Chorzów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Żuromin (mazowieckie)
Obsługa rachunków bankowych rozliczeniowych, oszczędnościowych oraz lokat terminowych. Obsługa kasowa, obsługa kredytowa, udzielanie informacji o zasadach kredytowania, przyjmowanie wniosków kredytowych, przygotowywanie umów kredytowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Legnica (dolnośląskie)
sprzątanie klatek schodowych i terenów zewnetrznych.Miejsce wykonywania pracy : Zabrze Rokitnica.
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Zabrze (śląskie)
- planowanie pracy opiekuńczej, pielęgnacyjnej i wychowawczej w zależności od wieku dziecka;- opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego;- prowadzenie zabaw i zajęć stymulujących rozwój dziecka - prowadzenie dokumentacji zajęć prowadzonych z dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Puck (pomorskie)
CV
PPHU BTP ANNA WOZIŃSKA Przedszkole Anglojęzyczne "HAPPY TIME" Prywatna Szkoła Podstawowa "Wonderful Years School", Żłobe - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYJMOWANIE DOKUMENTÓW, DEKRETACJE, SKANOWANIE, NADZÓR NAD KOMPLETNOŚCIĄ DOKUMENTÓW, PROWADZENIE ELEKTRONICZNEGO ARCHIWUM, SPRAWDZANIE POPRAWNOŚCI DOKUMENTÓW, DEKRETACJA FAKTUR W OPARCIU O SŁOWNIK KOMPUTERÓW, STAŁY KONTAKT Z KLIENTAMI, WYSTAWIANIE FAKTUR, WYSYŁKA ELEKTRONICZNA, PROWADZENIE KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ I TRADYCYJNEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO - 2017-08-17 - Płock (mazowieckie)
Nadzór nad pracami remontowo-malarskimi.
Młodzieżowa Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-06-21 - Gdynia (pomorskie)
montaż konstrukcji stalowych, umowa zlecenie 168/176 h, wynagrodzenie 13-19 zł brutto/godz, praca na terenie Dąbrowy Górniczej
Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "KONTRA" Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Nadzór i kontrola przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy,prowadzenie szkoleń wstępnych,audyty w zakładzie pracy
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w jednostce wojskowej, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk służbowych (pracy), na których służą (są zatrudnione) kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni i pracujący w nocy;- sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych i pododdziałach zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia żołnierzy i pracowników wojska oraz poprawę warunków służby i pracy;- udział w opracowywaniu planów modernizacji pomieszczeń i stanowisk pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy;- udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostki wojskowej albo jej części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki służby i pracy oraz bezpieczeństwo żołnierzy i pracowników;- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;- opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy;- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków;- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków związanych ze służbą wojskową i przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy;- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z pełnioną w jednostce wojskowej służbą (wykonywaną pracą);- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach służby i pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe, oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej;- planowanie i realizacja szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy z żołnierzami i pracownikami RON jednostki wojskowej a także planowanie udziału Dowódcy Brygady w szkoleniu okresowym w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy;- współdziałanie z lekarzem sprawującym opiekę zdrowotną nad pracownikami w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich;- współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony żołnierzy i pracowników wojska przed tymi czynnikami lub warunkami;- współdziałanie ze społecznym inspektorem pracy przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach; podejmowanych przez Dowódcę Brygady przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków służby i pracy;- porządzanie rocznych sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i higieny pracy za jednostkę wojskową.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-09-23 - Białystok (podlaskie)
więcej informacji na stronie www.bip.szydlowo.pl w zakładce "NABÓR"
URZĄD GMINY SZYDŁOWO - 2016-02-17 - Jaraczewo (wielkopolskie)
do uzgodnienia
PRACOWNIA KRAWIECKA "AFRODYTA" KAZIMIERA NIECZAJ - 2017-10-18 - Rzeszów (podkarpackie)
zakres wycznności związane z funduszami europejskimi - program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwójpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Wrocław (dolnośląskie)
wg. załacznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Czarnków (wielkopolskie)
Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowej. Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi. Ustalanie uprawnień pracowniczych oraz ich dokumentowanie. Współpraca z komórką płacową w zakresie naliczania płac pracowników. Prowadzenie nadzoru na dyscyliną czasu pracy. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji. Prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji dla pracowników.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "SASANKA" - 2017-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
asystent prezesa zarządu
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Uciechów (dolnośląskie)
Udział w kontrolach , oględzinach oraz przygotowywanie materiałów do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Zgodnie z ogłoszeniem nr 0400-OP.110.7.2017 Z DNIA 19.06.2017 na stronie BIP KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-06-23 - Bytów (pomorskie)
Monter - składacz/ serwisant rowerów przeznaczonych do jazdy w różnym terenie. Wykształcenie średnie. Miejsce pracy Gdynia.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ŻUCHLIŃSKI" G. A. Żuchlińscy Sp. J. - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów, dbałość o stoisko (wystrój); godziny pracy do uzgodnienia, wstępnie umowa zlecenie, umowa o pracę na czas określony, następnie umowa o pracę na czas nieokreślony
CHIC SP. Z O.O. SP.K. OSTRZESZÓW - 2016-03-10 - Strzelce Opolskie (opolskie)
kierowanie zespołem pracowników działu tartaku oraz warsztatu, organizowanie pracy podległym pracownikom
POLIFLOR Spółka z o.o. - 2016-09-08 - Skwierzyna (lubuskie)
przyjmowanie zleceń od klientów, prowadzenie ewidencji, organizacja i monitoring transportu
EKOMBUD spółka jawna M. Skowronek, T. Gazda - 2016-06-13 - Bochnia (małopolskie)
- Kierowanie bieżącą działalnością Świetlicy- Czuwanie nad realizacją założeń programowych Świetlicy- Nadzorowanie procesu wychowawczego dzieci i młodzieży skupionej w Świetlicy- Inicjowanie i rozwijanie wszelkich form integracji dzieci i młodzieży- Prowadzenie dokumentacji związanej z prowadzeniem Świetlicy oraz podopiecznymi- Opracowanie planu pracy i regulaminu Świetlicy- Sporządzanie sprawozdania z działalności Świetlicy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
wykonywanie prac związanych z wykończeniem wnętrz mieszkań i biur; prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Piaseczno (mazowieckie)
Instalacje Elektryczne niskiego napięcia, przemysłowe oraz w budowiemaszy.Miejsce pracy: Niemcy, praca w godz.7-17
PROFEX Elektronik - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów księgowych,księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, kontrola rozrachunków i płatności,przygotowywanie i dokonywanie płatności, księgowanie wyciągów bankowych, bieżąca analiza kont księgowych,rozliczanie delegacji służbowych, sporządzanie sprawozdawczości dla GUS, udział w zamknięciach miesięcznych, kwartalnych i rocznych, udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych z godnie z UoR,segregacja i archiwizacja dokumentów księgowych,inne obowiązki związane z bieżącą pracą w księgowości.
"Aktiw" Sp. z o.o. - 2016-10-14 - Gostków (dolnośląskie)
Praca na budowie. Praca na terenie całego kraju wg. zlecenia.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Kraków (małopolskie)