INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.

Data publikacji: 2017-08-17

Lokalizacja: Płock (mazowieckie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi informatycznej, administrowania systemami teleinformatycznymi. Umiejętność organizacji własnego warsztatu pracy, systematyczność w pracy, wytrwałość i konsekwencja w działaniu. Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji. Samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole. Kreatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, odpowiedzialność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny oraz CV. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo skarbowe umyślne.Oświadczenie o posiadaniu nieposzklonej opinii. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie w celu potwierdzenia wymaganego stażu pracy. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych ososbowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, innych niż okreslone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla potrzeb związanych z naborem. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), w przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosparwnych jest mniejszy niż 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pok. 405 lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko - Inspektor w Dziale Organizacyjnym" do dnia 28.08.2017r. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m. Płock

Gmina pracodawcy: Płock

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Płock

Ulica pracodawcy: Bielska

Numer budynku pracodawcy: 59

Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2017

Data dodania oferty pracy: 17.08.2017

Oferta pracy ważna do: 28.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR - 997,4 PLN

praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STAŻ - SALOWA - 997,4 PLN

pon- pt 7-14.35
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Opole (opolskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 2 000 PLN

typowe prace ślusarskie
kontakt przez OHP - 2017-12-18 - Krosno (podkarpackie)

INSPEKTOR - od 2 200 PLN

Kierowanie całokształtem działalności w zakresie ochrony środowiska w jednostce. Przedstawienie potrzeb na zakup usług i środków w zakresie ochrony środowiska.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2016-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)

MAGAZYNIER SYSTEM 4 ZMIANOWY (265J) - 2 500 - 3 500 PLN

Szykowanie towaru do montażu, praca na czytniku kodów kreskowych.
MOCHTOYS SPÓŁKA JAWNA-A.MOCH, K.MOCH - 2017-04-20 - Otwock (mazowieckie)

KASJER-SPRZEDAWCA - od 2 300 PLN

-OBSŁUGA KLIENTÓW-WYKŁADANIE TOWARÓW -OBSŁUGA KASY FISKALNEJ-PRACE PORZĄDKOWE
SKLEP ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZEMYSŁOWE TADEUSZ DRUPKA - 2018-02-05 - Stobierna (podkarpackie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DO SPRAW ZDROWIA I OCHRONY ZWIERZĄT - od 2 500 PLN

kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-08-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

SPRZEDAWCA - SERWISANT - od 1 850 PLN

sprzedaż i serwis produktów, promowanie i opracowywanie zdjęć produktów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Sułkowice (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego
MONEY ZONE Agnieszka Kluczka - 2017-10-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 3 800 PLN

Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM , w szczególności : prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej oraz Książek Obiektów Budowlanych, analizowanie i bilansowanie robót remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewnętrzne ,na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz ich technicznego wyposażenia, przygotowywanie zamówień m.in. na przeglądy techniczne budynków i czyszczenie przewodów kominowych na wyłonienie usług Pogotowia Technicznego , na inwentaryzację budynków, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikających z awarii w budynkach i lokalach zarządzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozliczeń, Bieżąca wstępną kontrola realizacji umów, sprawdzanie faktur pod względem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotyczących pogotowia technicznego , przeglądów budowlanych, usług kominiarskich , sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostanów przeznaczonych do konserwacji i remontów , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pieców, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbiór robót remontowych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-07 - Chodzież (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-02-06 - Leszno (wielkopolskie)

INSPEKTOR DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw, wyliczanie cen artykułów, sprzedaż produktów oraz obsługa klienta, sprawdzanie terminów ważności
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Prudnik (opolskie)

MAGAZYNIER - ZAOPATRZENIOWIEC - od 1 850 PLN

Prace magazynowe - asortyment owoce i warzywa. Dowóz towarów do odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

przyjmoanie towarów przygotowanie i wydawanie posiłków, przygotowywanie przekąsek, deserów i surówek
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opoczno (łódzkie)

INSPEKTOR BHP I P-POŻ - OFERTA KONKURSOWA - od 1 600 PLN

ogólny nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Sądzie Rejonowym w Tarnowskich Górach, prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu bhp, prowadzenie spraw bhp i spraw ochrony przeciwpożarowej, planowanie i realizacja zadań związanych z zadaniami obrony cywilnej. Wiecej informacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Lgota Wielka (łódzkie)

INSPEKTOR - do 2 200 PLN

-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych,-prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową,-prowadzenie samochodu służbowego,-załadunek i wyładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych moraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

INSPEKTOR DS. KANCELARYJNYCH - od 2 100 PLN

Przyjmowanie i nadawanie korespondencji, obsługa klientów, zarządzanie sekretariatem.
Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 057 PLN

Terminowa realizacja zleceń produkcyjnych, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, prace pomocniczne
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR (NR 3980) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa sekretariatu Placówki,- obsługa urządzeń biurowych,- czynności kancelaryjne,- prowadzenie czynności z zakresu dyscypliny pracy,- prowadzeniu rejestru szkoleń,- prowadzenie ewidencji wniosków o realizację zamówień publicznych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających sie na wózkach inwalidzkich. Budynek jest szesciokondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje sie na trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-05-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH - od 2 100 PLN

Dotrzymywanie towarzystwa osobie starszej, gotowanie, dbanie o dom, opieka nad osobą starszą
kontakt przez OHP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK FIZYCZNY PRZY ZBIORZE PIECZAREK - od 1 850 PLN

wymagane doświadczenie zawodowe przy zbiorze pieczarek
P.P. BIEGPOL GRAŻYNA BIEGAŃSKA - 2016-01-27 - Chorzemin (wielkopolskie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - od 12 PLN

Liczenie towaru przy użyciu8 skaner
kontakt przez OHP - 2016-06-30 - Tychy (śląskie)

DORADCA KLIENTA ALIOR BANK - 2 000 - 4 000 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH W PLACÓWCE BANKOWEJ. OBSŁUGA KASOWA, KREDYTOWA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH, REALIZACJA ZADAŃ PRZY ZACHOWANIU PROCEDUR BANKOWYCH ORAZ WYSOKICH STANDARDÓW JAKOŚCI PRACY, AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
USŁUGI BANKOWE PAWEŁ CIEŚLA ALIOR BANK - 2017-05-08 - Polkowice (dolnośląskie)

PIEKARZ - CUKIERNIK - 1 900 - 2 500 PLN

Produkcja ciast, kształtowanie i wypiek.
GAJDZIK Piekarnia S.C. - 2016-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW(NR 0518) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 400 PLN

prowadzenie spraw kadrowych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)


Wybierz powiat