INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM Płock oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Stanowisko: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.
Data publikacji: 2017-08-17
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zarządzanie serwerami CUW i jednostek obsługiwanych. Właściwe zabezpieczenie sieci komputerowej. Usuwanie nieprawidłowości i zakłóceń w funkcjonowaniu systemów informatycznych w poszczególnych komórkach organizacyjnych CUW oraz jednostach obsługiwanych. Administrowanie oraz zamieszczanie informacji na stronie internetowej CUW oraz jednostek obsługiwanych. Administrowanie systemami informatycznymi funkcjonującymi w CUW i w jednostach obsługiwanych. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego w CUW. Uczestniczenie w planowaniu potrzeb materiałowo - technicznych w zakresie informatyki. Zapewnienie właściwej eksploatacji sprzętu teleinformatycznego. Współpraca w opracowaniu dokumentacji w zakresie rozbudowy i modernizacji systemów teleinformatycznych. Administrowanie systemem Epuap. Praca w Płocku w godz. 7:30-15:30.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W DZIALE ORGANIZACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia. Doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi informatycznej, administrowania systemami teleinformatycznymi. Umiejętność organizacji własnego warsztatu pracy, systematyczność w pracy, wytrwałość i konsekwencja w działaniu. Komunikatywność, w tym łatwość przekazywania informacji. Samodzielność jak również umiejętność pracy w zespole. Kreatywność, sumienność, rzetelność, odporność na stres, odpowiedzialność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU PŁOCKIEGO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
List motywacyjny oraz CV. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo skarbowe umyślne.Oświadczenie o posiadaniu nieposzklonej opinii. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje. Kserokopie świadectw pracy i zaświadczenie dokumentujące obecne zatrudnienie w celu potwierdzenia wymaganego stażu pracy. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych ososbowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych, innych niż okreslone w art. 22 Kodeksu pracy oraz przepisach wykonawczych do Kodeksu pracy dla potrzeb związanych z naborem. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia określonego w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902), w przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosparwnych jest mniejszy niż 6%. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w pok. 405 lub przesłać pocztą na adres: Centrum Usług Wspólnych Powiatu Płockiego, ul. Bielska 59, 09-400 Płock w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Dotyczy naboru na stanowisko - Inspektor w Dziale Organizacyjnym" do dnia 28.08.2017r. W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Bielska
Numer budynku pracodawcy: 59
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.08.2017
Data dodania oferty pracy: 17.08.2017
Oferta pracy ważna do: 28.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca administracyjno biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
pon- pt 7-14.35
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Opole (opolskie)
typowe prace ślusarskie
kontakt przez OHP - 2017-12-18 - Krosno (podkarpackie)
Kierowanie całokształtem działalności w zakresie ochrony środowiska w jednostce. Przedstawienie potrzeb na zakup usług i środków w zakresie ochrony środowiska.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2016-07-27 - Jarocin (wielkopolskie)
Szykowanie towaru do montażu, praca na czytniku kodów kreskowych.
MOCHTOYS SPÓŁKA JAWNA-A.MOCH, K.MOCH - 2017-04-20 - Otwock (mazowieckie)
-OBSŁUGA KLIENTÓW-WYKŁADANIE TOWARÓW -OBSŁUGA KASY FISKALNEJ-PRACE PORZĄDKOWE
SKLEP ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I PRZEMYSŁOWE TADEUSZ DRUPKA - 2018-02-05 - Stobierna (podkarpackie)
kontrola i zwalczanie chorób zakaźnych zwierząt, w tym zapobieganie ich występowania, wykrywanie i likwidacja oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu chorób zakaźnych zwierząt,kontrola i zwalczanie zoonoz i wywołujących je biologicznych czynników chorobotwórczych, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych przez podmioty podejmujące lub prowadzące działalność związaną ze zwierzętami, zwanymi podmiotami prowadzącymi działalność nadzorowaną, w tym prowadzenie rejestrów i wykazów, kontrola zwierząt wprowadzanych na rynek, przemieszczanych oraz zwierząt w handlu i wywozie w rozumieniu przepisów o kontroli weterynaryjnej w handlu -wystawianie świadectw zdrowia,kontrola zdrowia zwierząt przeznaczonych do rozrodu i materiału biologicznego, jaj wylęgowych drobiu oraz przesyłek zwierząt i materiału biologicznego w miejscu przeznaczenia, kontrola przestrzegania wymagań weterynaryjnych podczas pozyskiwania, konserwacji, obróbki, przechowywania, prowadzenia obrotu lub wykorzystania materiału biologicznego, jak również prowadzenie punktów kopulacyjnych, prowadzenie rejestru i kontrola osób wyznaczonych do zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem, aktualizacją i realizacją planów gotowości zwalczania chorób zakaźnych zwierząt,Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca w siedzibie Inspektoratu,- praca w terenie - obszar powiatu nowodworskiego,- wyjazdy służbowe,- udział w szkoleniach.Informacja o naborze na wolne stanowisko pracy znajduje się na stronie internetowej Inspektoratu www.piw-nowydworgdanski.lo.pl
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2016-08-11 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
sprzedaż i serwis produktów, promowanie i opracowywanie zdjęć produktów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Sułkowice (małopolskie)
Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego
MONEY ZONE Agnieszka Kluczka - 2017-10-18 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej nieruchomości zarządzanych przez MZGM , w szczególności : prowadzenie spraw w zakresie obsługi technicznej oraz Książek Obiektów Budowlanych, analizowanie i bilansowanie robót remontowych i modernizacyjnych do wykonani przez podmioty zewnętrzne ,na podstawie przeglądów technicznych budynków oraz ich technicznego wyposażenia, przygotowywanie zamówień m.in. na przeglądy techniczne budynków i czyszczenie przewodów kominowych na wyłonienie usług Pogotowia Technicznego , na inwentaryzację budynków, prowadzenie spraw w zakresie konserwacji i bieżących napraw instalacji elektrycznych, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnych i gazowych wynikających z awarii w budynkach i lokalach zarządzanych przez MZGM , w tym prowadzenie rozliczeń, Bieżąca wstępną kontrola realizacji umów, sprawdzanie faktur pod względem formalnym , rzeczowym i rachunkowym dotyczących pogotowia technicznego , przeglądów budowlanych, usług kominiarskich , sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, prowadzenie rejestr pustostanów przeznaczonych do konserwacji i remontów , prowadzenie rejestru wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz pieców, przygotowanie korespondencji w sprawach technicznych, uczestniczenie w wizjach lokalnych , odbiorach/ przekazaniach lokali i odbiór robót remontowych.
MIESZKANIOWY ZASÓB GMINY MIEJSKIEJ CHODZIEŻ - 2018-06-07 - Chodzież (wielkopolskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty pracy są dostępne na stronie internetowej: www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-02-06 - Leszno (wielkopolskie)
Realizacja planów sprzedażowych (depozytowych - kredytowych). Obsługa klienta zgodnie z procedurami SKOK. Budowanie portfela klientów.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
wykładanie towaru, przyjmowanie dostaw, wyliczanie cen artykułów, sprzedaż produktów oraz obsługa klienta, sprawdzanie terminów ważności
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Prudnik (opolskie)
Prace magazynowe - asortyment owoce i warzywa. Dowóz towarów do odbiorców.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Nowy Sącz (małopolskie)
przyjmoanie towarów przygotowanie i wydawanie posiłków, przygotowywanie przekąsek, deserów i surówek
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Opoczno (łódzkie)
ogólny nadzór nad przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w Sądzie Rejonowym w Tarnowskich Górach, prowadzenie szkoleń pracowników z zakresu bhp, prowadzenie spraw bhp i spraw ochrony przeciwpożarowej, planowanie i realizacja zadań związanych z zadaniami obrony cywilnej. Wiecej informacji zgodnie z ogłoszeniem o naborze na str.: www.tgory.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2018-07-17 - Tarnowskie Góry (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Lgota Wielka (łódzkie)
-obsługa urządzeń biurowych (centrala telefoniczna,maszyna frankująca itp.), -gospodarka drukami firmowymi,ulotkami,-przyjmowanie,kompletowanie i rozliczanie korespondencji wysyłanej oraz wpływającej,-segregowanie,rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym,-dostarczanie do tłumaczenia i odbiór przetłumaczonych dokumentów oraz przekazanie ich do poszczególnych komórek organizacyjnych,-wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych,-praca w systemach informatycznych,-prowadzenie spraw związanych z gospodarką samochodową,-prowadzenie samochodu służbowego,-załadunek i wyładunek materiałów biurowych i eksploatacyjnych moraz mebli dostarczonych do OR i wywożonych z OR
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przyjmowanie i nadawanie korespondencji, obsługa klientów, zarządzanie sekretariatem.
Pyrzyckie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Terminowa realizacja zleceń produkcyjnych, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, prace pomocniczne
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-02-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- obsługa sekretariatu Placówki,- obsługa urządzeń biurowych,- czynności kancelaryjne,- prowadzenie czynności z zakresu dyscypliny pracy,- prowadzeniu rejestru szkoleń,- prowadzenie ewidencji wniosków o realizację zamówień publicznych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających sie na wózkach inwalidzkich. Budynek jest szesciokondygnacyjny, posiada windę. Miejsce wykonywania pracy znajduje sie na trzecim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-05-30 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Dotrzymywanie towarzystwa osobie starszej, gotowanie, dbanie o dom, opieka nad osobą starszą
kontakt przez OHP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
wymagane doświadczenie zawodowe przy zbiorze pieczarek
P.P. BIEGPOL GRAŻYNA BIEGAŃSKA - 2016-01-27 - Chorzemin (wielkopolskie)
Liczenie towaru przy użyciu8 skaner
kontakt przez OHP - 2016-06-30 - Tychy (śląskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2018-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH W PLACÓWCE BANKOWEJ. OBSŁUGA KASOWA, KREDYTOWA, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH, REALIZACJA ZADAŃ PRZY ZACHOWANIU PROCEDUR BANKOWYCH ORAZ WYSOKICH STANDARDÓW JAKOŚCI PRACY, AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW
USŁUGI BANKOWE PAWEŁ CIEŚLA ALIOR BANK - 2017-05-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Produkcja ciast, kształtowanie i wypiek.
GAJDZIK Piekarnia S.C. - 2016-04-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta długoterminowego UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych - prowadzenie rejestracji i ewidencji w Systemie Pobyt i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, przeglądanie danych dotyczących cudzoziemców oraz wprowadzanie danych w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobieranie od cudzoziemców odcisków linii papilarnych - rozpatrywanie wniosków cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP - prowadzenie kontroli legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na VIII piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-01-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw kadrowych
Sąd Rejonowy w Koszalinie - 2018-03-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)