INSPEKTOR DS. INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA USTKA Ustka oferta pracy Urząd Miasta Ustka

Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA USTKA

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30

Data publikacji: 2019-03-18

Lokalizacja: Ustka (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Ustka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres podstawowych zadań: 1) wydawanie decyzji administracyjnych; 2) uzgadnianie projektów budowlanych inwestycji realizowanych na terenach zarządzanych przez Gminę Miasto Ustka; 3) przygotowanie inwestycji do realizacji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich; 4) przygotowanie opisu inwestycji oraz treści i ustaleń uzyskanych decyzji administracyjnych co jest znaczącym wkładem w stworzenie każdego wniosku o dofinansowanie na działania inwestycyjne; 5) realizacja zaplanowanych inwestycji, w tym inwestycji finansowanych z funduszy europejskich gdzie rozliczenie finansowe inwestycji wymusza stworzenie znacznie większej ilości dokumentów niż przy inwestycjach realizowanych tylko ze środków budżetu Miasta; 6) bieżące analizy potrzeb inwestycyjnych miasta jak i przygotowywanie wstępnych założeń projektowych; 7) analizy kosztowe planowanych do wykonania przyszłych inwestycji wraz z bieżącymi korektami kosztów inwestycji planowanych do współfinansowania w ramach funduszy UE (częste korekty przed złożeniem wniosku w celu dostosowania się do wymogów instytucji dofinansowującej); 8) tworzenie dokumentacji przetargowej wraz z bieżącą analizą ryzyka przy jej tworzeniu dla każdej z inwestycji; 9) nadzór nad realizację zlecanych inwestycji; 10)dbanie o właściwe zorganizowanie procesu budowlanego inwestycji dla obiektów stanowiących własność Gminy, w szczególności przez: a) zapewnienie opracowania projektów oraz wykonania i odbiorów robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach; b) pozyskiwanie od innych organów, w procesach budowlanych, stosownych uzgodnień, pozwoleń lub opinii, zgodnie z obowiązującymi przepisami; c) zawiadamianie właściwych organów o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót remontowo budowlanych oraz o zmianie kierownika budowy, inspektora nadzoru lub projektanta sprawującego nadzór; d) w przypadku braku obowiązku ustanawiania kierownika budowy przechowywanie dokumentów, stanowiących podstawę wykonania robót remontowo budowlanych, w tym certyfikatów, deklaracji zgodności i oświadczeń; e) w przypadku, jeżeli do wykonania prac przygotowawczych lub robót remontowo budowlanych niezbędne jest wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, koordynowanie uzyskanej przez Wydział Gospodarki Nieruchomości w imieniu inwestora zgody właściciela na prowadzenie robót oraz ustalenie sposób, zakresu i terminu korzystania z nieruchomości oraz przedstawienie propozycji ewentualnych rekompensat z tego tytułu; f)sprawowanie w imieniu inwestora nadzoru nad właściwym, zgodnym z zawartymi umowami, wypełnianiem obowiązków przez pozostałych uczestników procesu remontowo-budowlanego; g) przygotowanie projektów umów oraz dokumentacji przetargowych w zakresie inwestycji, remontów a w przypadku zaistnienia takiej konieczności przygotowywanie projektów aneksów do zawartych umów, protokołów i uzgodnień; h) zawiadamianie właściwych organów o zakończeniu remontu, a w przypadku nałożenia takiego obowiązku występowanie z wnioskiem o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego; i) dokonywanie w imieniu inwestora odbioru do użytkowania obiektu budowlanego wrazz dokumentacją budowy i dokumentacją powykonawczą, a także wszystkich innych dokumentów i decyzji dotyczących obiektu, a w razie potrzeby instrukcji obsługi i eksploatacji obiektu: instalacji i urządzeń związanych z nim; j) przekazywanie w imieniu inwestora dokumentacji, o której mowa w pkt i) zarządcy obiektu, określając szczegółowo zakres obowiązków spoczywających na zarządcy, a dotyczących utrzymania przekazanego obiektu budowlanego; k) zlecanie kosztorysów inwestorskich związanych z realizacją zadań remontowych i innych nie wymagających pozwolenia na budowę; l) nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach; m) przygotowanie propozycji w zakresie wydatków budżetowych dotyczących zadań remontowych i inwestycyjnych Gminy; n) współpraca z projektantami w czasie realizacji inwestycji; o) udział w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych; p) ocena merytoryczna przy rozliczaniu finansowym zadań, w tym sprawdzanie prawidłowości wystawiania faktur z punktu widzenia podpisanych umów oraz ich zgodności z posiadanym budżetem; q) organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesi ecy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Referacie Inwestycji.Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2019 r. w Urzędzie Miasta Ustka przekroczył 6 %. Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy; godziny pracy: 7.30- 15.30

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI W URZĘDZIE MIASTA USTKA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 3-letni staż pracy, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe techniczne o specjalności: budownictwo, inżynieria środowiska, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej lub - drogowej, preferowany staż pracy co najmniej 1 rok w Urzędzie, wiedza z zakresu prowadzenia inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym ze środków Unii Europejskiej, posiadanie umiejętności kosztorysowania, znajomość przepisów ustaw: Prawa zamówień publicznych, samorządu gminnego, Kodeksu cywilnego, znajomość ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, biegła analiza zapisów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz map zasadniczych na potrzeby określenia wykonalności planowanej inwestycji, wiedza techniczna i doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, biegła znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych, umiejętność pracy w zespole, prowadzenia negocjacji, bezkonfliktowego działania, wysoka kultura osobista, prawo jazdy kat. B.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Ustka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Kard. St. Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1) list motywacyjny, 2) CV z dokładnym opisem pracy zawodowej, 3) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy i doświadczenie zawodowe lub zaświadczenieo zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy, 5) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, odbyte szkolenia oraz posiadane umiejętności i uprawnienia, 6) oświadczenie o posiadanym obywatelstwie i nieposzlakowanej opinii, 7) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.7. Termin i miejsce składania dokumentów: oferty należy składać w kopercie z adnotacją"Nabór na inspektora w IKiOŚ - prowadzenie inwestycji" w Urzędzie Miasta Ustka Biuro Obsługi Interesanta, ul. Ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka lub drogą pocztową. Termin: do dnia 28 marca 2019 r. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane /liczy się data wpływu do Urzędu/. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Na stronie internetowej BIP- http://bip.um.ustka.pl i na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Ustka zostanie umieszczona informacja o wyniku naboru. Dodatkowe informacje pod nr tel. 59 8154310, 59 8154309. Klauzula informacyjna dla potrzeb rekrutacji: Gmina Miasto Ustka z siedzibą - Urząd Miasta Ustka 76-270 Ustka ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3.będąca administratorem danych osobowych informuje, że przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze. W każdej sprawie dotyczącej Państwa danych osobowych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod (at) um.ustka.pl. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Oznacza to, że Pani/Pana dane są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych. W związku z powyższym: 1. Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie podmiotom mającym podstawę prawną otrzymania takich informacji oraz podmiotom przetwarzającym dane na rzecz Administratoram w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania danych. 2. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz określonym w wymogach prawa. 3. Podanie danych w celu rozpatrzenia wniosku rekrutacyjnego jest obowiązkowe i wynikaz art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 rokuo pracownikach samorządowych. 4.Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do tych danych i ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. 5.Pani/Pana dane nie będą podlegały automatyzacji podejmowania decyzji oraz nie będą profilowane, a także nie są przekazywane do państw trzecich.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: słupski

Gmina pracodawcy: Ustka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ustka

Ulica pracodawcy: Kard. St. Wyszyńskiego

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 18.03.2019

Oferta pracy ważna do: 28.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 18.03.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ŚLUSARZ-SPAWACZ - do 2 100 PLN

,
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Białystok (podlaskie)

INSPEKTOR - 2 250 - 2 700 PLN

Praca na stanowisku urzędniczym, prace administracyjno-biurowe
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2018-12-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)

INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH - od 2 600 PLN

Nadzór nad przebiegiem prac realizowanych przez wykonawców zewnętrznych. Kontrola stanu techniczbego nieruchomości obsługiwanych przez pracodawcę. Wykonywanie inwentaryzacji obiektów i sporządzanie kosztorysów. Organizacja i nadzór nad wykonywaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości. Przygotowanie materiałów przetargowych na realizację remontów. Prowadzenie dokumentacji technicznej dla nieruchomości.
ZESPÓŁ ZARZĄDCÓW NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O., Ul. 17 stycznia 48 02-146 W-wa, Oddział Giżycko - 2017-09-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)

ROBOTNIK MAGAZYNOWY/MAGAZYNIER - od 13 PLN

- rozładunek, przyjmowanie dostaw i załadunek towarów,wewnętrzny transport towarów, kompletacja towarów, obsługa myjni opakowań, obsługa prasy, wykonywanie usług porządkowych.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Kłobuck (śląskie)

INSPEKTOR SPECJALISTA DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 231,25 PLN

Szczegółowe informacje na stronie internetowej: http://www.starogard-gd.sr.gov.pl/2016/05/11/konkurs-a-1100-716/
SĄD REJONOWY W STAROGARDZIE GDAŃSKIM - 2016-05-12 - Starogard Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR - od 2 270 PLN

Miejsce pracy: Dowództwo 1. Podlaskiej Brygady Obrony Terytorialnej 15-601 Białystok ul. Kawaleryjska 70Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej;kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno budowlanych;kontrolowanie sprawności systemu alarmowania i powiadamiania na wypadek pożaru lub innego miejscowego zagrożenia;szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej;udzielanie instruktaży dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego;opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej;opracowywanie wykazów i zestawień należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzętu technicznego;znajomość obiektów (terenów), pomieszczeń, urządzeń oraz przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym.
Jednostka Wojskowa Nr 4857 w Białymstoku - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)

ROBOTNIK OGÓLNOBUDOWLANY - do 10 PLN

zgodny z wykonywanym zawodem
ELPRO - Marta Mikołajczyk - 2016-06-07 - Będzin (śląskie)

MAGAZYNIER - od 1 850 PLN

Magazynieroferta pracy dla osób zarejestrowanych posiadających II profil pomocy, przyjmowanie i wydawanie towarów, uprawienia operatora wózków widłowych, prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kolbuszowa (podkarpackie)

OPERATOR KOPARKI / KOPARKO ŁADOWARKI - do 2 500 PLN

Praca na budowie-wykonywanie wykopów- wykonywanie przyłączy do budynków- załadunek ziemi
Andrzej Maziarz Usługi Transportowo-Sprzętowe Warsztat Samochodowy - 2018-03-22 - Basznia Dolna (podkarpackie)

MŁODSZY INFORMATYK - 2 100 - 3 500 PLN

Wsparcie techniczne dla użytkowników, konfiguracja komputerów, inwentaryzacja sprzętu IT, konfiguracja sieci LAN
AGRO-SIEĆ MASZYNY Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

ORGANIZATOR OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ - od 2 200 PLN

Przygotowywanie produktu turystycznego, zawieranie umów z klientami, podwykonawcami, działania promocyjne w zakresie marketingu i reklamy, udział w szkoleniach branżowych i wyjazdowych, targach, konferencjach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Godziny pracy: 08.00 16.00, 09.00 17.00.
SALON PODRÓŻY HEMINGWAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Piła (wielkopolskie)

INSPEKTOR - 997,4 PLN

zapoznanie się z obiegiem dokumentów w instytucji i komputerową rejestracją dokumentów ścisłego zarachowania, prowadzenie samodzielnej rejestracji komputerowej dokumentów oraz ich archiwizowanie
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 250 PLN

prowadzenie szkolen BHP,realizacja zadań wynikających z Rozporządzenia ws. Służb BHP
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Kraków (małopolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

Proste prace remontowe , budowlane , układanie polbruku
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Świdwin (zachodniopomorskie)

TRAKTORZYSTA - od 2 200 PLN

pracownik produkcji rolnej; miejsce pracy: Gospodarstwo Głobino; godziny pracy: 7.00- 15.00; wstępnie kontakt telefoniczny
Gospodarstwo Rolne Głobino Piotr Rabenda - 2017-01-20 - Głobino (pomorskie)

INSPEKTOR DS. SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

Obsługa kasowa, sprzedaż produktów i usług bankowych.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-12-16 - Żary (lubuskie)

INSPEKTOR W PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 5792) - od 2 250 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:obsługa urządzeń biurowych,zabezpieczanie zastępstwa sądowego,prowadzenie rejestrów odwołań oraz wykonywania innych czynności związanych z postępowaniem odwoławczym,prowadzenie całokształtu spraw związanych z obsługą prawną placówki,prowadzenie samochodu osobowego do 3,5 tWarunki pracy:Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, wtym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów). Praca wiąże się z krajowymi wyjazdami służbowymi. Budynek, w którym wykonywana jest praca nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny - brak windy przystosowanej do przewozu osób niepełnosprawnych ruchowo.umowa o pracę w zastępstwie
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-09-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI - od 1 850 PLN

- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)

ŚLUSARZ - od 15 PLN

Wykonywanie prostych operacji ślusarskich na elementach aluminiowych typu wiercenie gwintowanie cięcie, obsługa maszyn ręcznych.Miejsce pracy, Sołtysowicka 19c Wrocław. Kontakt tel. 787975193, e-mail: produkcja2 (at) chors.pl.
WIESŁAW LASOTA WAM - 2016-03-18 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR W WYDZIAŁE INWESTYCJI I DROGOWNICTWA - OFERTA KONKURSOWA - od 3 000 PLN

przygotowywanie, prowadzenie, odbiór i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)

NAUKA ZAWODU W SYSTEMIE DUALNYM SPRZEDAWCA/SPRZEDAWCZYNI - W RAMACH PROGRAMU MOBI PRO EU - od 818 EUR

Sprzedawcy i sprzedawczynie mają do czynienia – w zależności od zakładu lub działu – np. z odzieżą, artykułami spożywczymi lub elektroniką rozrywkową. Przyjmują dostawy towarów, sortują towary, sprzątają regały i metkują towary cenami.
kontakt przez OHP - 2016-01-25 - Niemcy (Niemcy)

LISTONOSZ - od 1 968,75 PLN

przygotowanie korespondencji do doręczenia, doręczanie korespondencji i przekazów pieniężnych, realizacja planów sprzedażowych dotyczących wybranych usług i towarów, praca z ludźmi, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi. Przewidywany okres zatrudnienia do dnia 31.12.2017 r.; Wymiar czasu pracy: 0,875 etatu; system wynagrodzenia miesięczny + premia
Poczta Polska S.A. - 2017-11-09 - Ustka (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - 1 017,4 PLN

wsparcie w procesach organizacji szkoleń oraz realizacji szkoleń wstępnych BHP, wsparcie w organizacji eventów dla klientów firmy wsparcie w organizacji opracowania wymaganych przepisami prawa dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Lublin (lubelskie)