INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH Wrocław oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji odczytów wodomierzy, gazomierzy, rozliczanie zuzycia wody, ciepla, przekazywanie placów budowy, przygotowanie lokali do wynajmu, prowadzenie spraw związanych ze szkodami majątkowymi, itp.zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony (3/4 etatu), praca jednozmianowa w godzinach 7:00-13:00oferta dostępna w sali E
Data publikacji: 2019-07-10
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Józefa Hallera 79, 53-325 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie dokumentacji odczytów wodomierzy, gazomierzy, rozliczanie zuzycia wody, ciepla, przekazywanie placów budowy, przygotowanie lokali do wynajmu, prowadzenie spraw związanych ze szkodami majątkowymi, itp.zatrudnienie na umowę o pracę na czas nieokreślony (3/4 etatu), praca jednozmianowa w godzinach 7:00-13:00oferta dostępna w sali E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + 15% premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie każde, staż pracy bez znaczenia, mozliwość przyuczenia do wykonywania pracy, umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Inżynierska 17, 53-227 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Inżynierska
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.07.2019
Data dodania oferty pracy: 10.07.2019
Oferta pracy ważna do: 14.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d5e7dbf7ff0b20d87bc703dd3173217
Podobne oferty pracy
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 5 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-4/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko inspektora/specjalisty ds. inwestycji i remontów w oddziale inwestycji i remontów w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- udział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Praca: 7:30-15:30.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -4200 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.- Wymagania niezbędne:Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku odpowiednim dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie),- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- udokumentowany co najmniej trzyletnia praktyka zawodowa polegająca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowiązkowi),- posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 ze zm.),- zdolność analitycznego myślenia,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi,- komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres,- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,- umiejętność pracy w zespole,- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem będzie:- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,- znajomość systemu ZSRK-SAP.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych; sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych; sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych; potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych; w okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań; sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej;sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych; sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją; monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej; prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania; prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami; sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów; przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych; udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną; udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw; udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy: Katowice, ul. Mieszka I 2;praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wynagrodzenie: 3300 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 08.05.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej oraz wykładanie towaru na sali sprzedażowej, utrzymywanie porządku w miejscu pracy
SKLEP SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWY ZDZISŁAWA STYRYLSKA - 2019-03-18 - Mierzyn (zachodniopomorskie)
szczegóły na stronie internetowej www.bsm.bytom.pl
Bytomska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
Dozorowanie obiektu, wydawanie kluczy, obchody, obserwacja ludzi. Praca zmianowa w godz. 8-16, 16-8
Sky One Sp. z o. o. - 2019-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie, sprawdzanie kosztorysów, planów, dokumentacji technicznych. Przeprowadzanie przeglądów budowlanych, wykonywanie czynności inspektora nadzoru określone w Prawie Budowlanym. Kontrolowanie prac budowlano remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa-Bałtyk - 2016-11-18 - Gdynia (pomorskie)
Umiejętność szycia na maszynie: dwuigłówka, stębnówka, owerlockPraca na 1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Łódź (łódzkie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz księgi handlowej
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Chrzanów (małopolskie)
Wkonywanie różnego typu prac przeładunkowych
Hurtownia WOD-KAN "BEL-POL" Leszek Belusiak - 2016-05-25 - Staszów (świętokrzyskie)
Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30. Więcej inf. na temat oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg - 2018-09-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Wdrażanie polityki inwestycyjnej Związku w rodzinnych ogrodach działkowych mającej na celu rozwój i i modernizację ogrodów; współpraca z zarządami ROD w zakresie inicjowania i realizacji zadań remontowo - inwestycyjnych w ogrodach; opracowywanie wniosków; planowanie i projektowanie zadań; kosztorysowanie - uzyskiwanie wymaganych zezwoleń, pozwoleń, zgłoszeń - wyboru wykonawcy; pomoc w przygotowywaniu przetargów, zawieranie umów; realizacja zadań; dobór inspektorów nadzoru robót branżowych w celu sprawowania nadzoru inwestorskiego; odbiór zadania - rozliczenie zadania i jego przyjęcie; sporządzanie planów inwestycji
Polski Związek Działkowców Okręg Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2017-12-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie prób do badań w laboratorium ( mielenie, rozdrabnianie, gotowanie, itp.) i wysyłka próbek do podwykonawcy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gdynia (pomorskie)
Praca w Strzeleczkach
AS-MAR TRANSPORT KRAJOWY I ZAGRANICZNY MARCIN BARAN - 2018-07-23 - Strzeleczki (opolskie)
konserwacja instalacji elektrycznej, wykrywanie i usuwanie uszkodzeń
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 1 W WIELUNIU - 2018-03-29 - Wieluń (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Sierpc (mazowieckie)
Pracownik administracyjny - Edukacji i Usług Społecznych
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Śrem (wielkopolskie)
Utrzymanie czystaości.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
-montaż kotłów CO-montaż ogrzewania podłogowego-montaż instalacji wodnych i kanalizacyjnych
Piotrowski Przemysław P.Rem-Bud Usługi Remontowo Budowlane - 2017-03-01 - Lubomia (śląskie)
dobry stan techniczny budynków i urządzeń, czuwanie nad terminowością okresowych przeglądów, zapwenienie bieżących napraw,wykonywanie drobnych prac remontowych i renowacyjnych, koordynacja prac ekip zewnętrznych przy przebudowach i napraw.
LEROY MERLIN POLSKA SPÓŁKA Z O.O. - 2015-09-22 - Konin (wielkopolskie)
Prace brukarskie.Teren wykonywania prac w promieniu 20 km od Kęt.
KAMYK-BRUK WOJCIECH BUJAREK - 2017-03-23 - Kęty (małopolskie)
Prowadzenie spisów inwentarza szkoły i materialna odpowiedzialność za jego zabezpieczenie, prowadzenie okresowych inwentaryzacji majątku szkoły, sporząszanie protokołów, nadzorowanie pracy pracowników obsługi, ustalanie harmonogramu pracy i kontrola jej wykonania, nadzór nad remontami i naprawami w szkole, uczestniczenie w formalnych procedurach związanych z pracami inwestycyjnymi i remontowymi, przygotowywanie i nadzór wykonywania umów stałych szkoły oraz o wynajem sal, zamawianie, ewidencja materiałów biurowych i środków czystości dla szkoły, współpraca DRMG w zakresie remontów i awarii w szkole, współpraca i nadzorowanie dla komisji wyborczych-lokale wyborcze, przeglądy techniczne obiektu, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, współpraca z brokerami ubezpieczeniowymi, nadzór nad wypłatą odszkodowań, obsługa programu GPE Kadry, sporządzanie dokumentacji związanej z Pfron, Gus,sporządzanie raportów do systemu informacji oświatowej, ewidencja czasu pracy pracowników szkoły, rozliczanie urlopów, wystawianie i ewidencja skierowań na badania pracowników szkoły, ewidencja szkoleń BHP, prowadzenie akt osobowych oraz ewidencja w sytsemie kadrowym GPE Kadry, ścisła współpraca z działem płac oraz księgowym w Gdańskim Centrum Usług Wspólnych, sporządzanie umów o pracę , oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy, sporządzanie sprawozdania"analiza wydatków na wynagrodzenia dla nauczycieli
Szkoła Podstawowa NR 69 im. Gen.St. Sosabowskiego - 2017-06-01 - Gdańsk (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Szczutowo (mazowieckie)
utrzymanie sprawności urządzeń instalacji elektrycznej
Zakład Techniki Próżniowej TEPRO S.A. - 2018-11-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
montaż systemów do kontroli, prowadzenia wstęgi i taśmy, prace ślusarsko-monterskie
Maxcess Sp.z o.o. - 2018-09-19 - Biskupice (wielkopolskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych wynikające z prac.budowl.,wykonywanie zadań kontrolno-inspekcyjnych w zakresie prawidłowościprocesu budowalnego na terenie powiatu,przygotowywanie projekow decyzji,postanowień innych pism urzędowych
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2018-12-17 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
konserwator,obsługa urządzeń i sprzętu w procesie konserwacji
Jednostka Wojskowa 4224/ 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2018-10-05 - Drawno (zachodniopomorskie)
Planowanie i realizacja procesów rekrutacji, prowadzenie rozmów kwalifikacujnych, prowadzenie bazy danych, zamieszczanie ogłoszeń, rekrutacyjnych w internecie i prasie.
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
-
GEOSOFT Krzysztof, Ilona, Maria Jaroniec s.c - 2016-04-27 - Kościerzyna (pomorskie)
Sprawy dotyczące remontów budynków oraz lokali zarządzanych przez Spółkę, nadzór inwestorski, sprawy projektowow - kosztorysowe, ogólnobudowlane.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2016-08-31 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)