INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI Kołobrzeg oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 2 600 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30. Więcej inf. na temat oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Okopowa 15, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca w Kołobrzegu w godz. 7:30-15:30. Więcej inf. na temat oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
staż pracy przy wykszt. średnim 4 lata, wykształcenie wyższe 2 lata. Więcej inf. na stronie bip.mops.kolobrzeg.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kołobrzeg
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Okopowa 15, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kołobrzegu ul. Okopowa 15 z dopiskiem: dotyczy naboru na stanowisko "INSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI" do dnia 19.09.2018 r.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: bip.mops.kolobrzeg.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 19.09.2018, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Okopowa
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 19.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
Ręczny i mechaniczny załadunek odpadów komunalnych na terenie Raciborza i okolic.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH "EMPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-01 - Racibórz (śląskie)
Kontrola etapów produkcji według wytycznych
"HUMAX POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-14 - Bełchatów (łódzkie)
ubieranie i rozbieranie dzieci z odzieży wierzchniej, pomoc przy podawaniu posiłków, utrzymanie ładu i porządku w sali lekcyjnej, łazienkach, korytarzu, opieka w czasie wycieczek, spacerów oraz inne prace zlecone przez Dyrektora
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie danych księgowych do systemu księgowego, sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, księgowanie dokumentów
BIURO USŁUG KSIĘGOWO-PRAWNYCH KAMILLA KOSMOWSKA - 2018-04-06 - Gdańsk (pomorskie)
Szycie wózków dziecięcych.
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wola Kiedrzyńska (śląskie)
transport i załadunek pojemników do urządzenia wysypowego, zbieranie worków, wykonywanie prac porządkowych
ENERIS SUROWCE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-30 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (śląskie)
przygotowywanie procedur przetargowych, przeprowadzanie przetargów, udział w komisjach, prowadzenie rejestru zamówień publicznych
Szpital Dziecięcy im. prof. dr. med. J. Bogdanowicza SP ZOZ - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nauka/pomoc w:-Obsłudze instrumentów geodezyjnych-sporządzania map do celów projektowych-wykonywaniu pomiarów terenowych sytuacyjkno-wysokościowych -obsługi programów geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Gdynia (pomorskie)
Przygotowanie sprzętu pomiarowego do pomiarów i pobierania próbek, obsługa wyposażenia pomiarowego i pomocniczego, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej, obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Jawor (dolnośląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera. Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za obsługę klientów na stacji paliw.
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Rybnik (śląskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, celem umożliwienia klientom uzyskanie paszportu- uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, celem potwierdzenia tożsamości osób uprawnionych do złożenia tych wniosków- uczestniczenie w czynnościach związanych z personalizacją paszportu tymczasowego, a także prowadzenie magazynu książeczek paszportowych i wklejek- udzielanie informacji klientom w zakresie spraw paszportowych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-12-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
do uzgodnienia
INSTALACJE ELEKTRYCZNE, WODNO-KANALIZACYJNE, CO I GAZ MIROSŁAW KMIECIK - 2017-01-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace posadzkarskie.
KAS-BET Łukasz Brzezicki - 2017-09-21 - Kosiły (podlaskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku oraz doradzanie Klientom przy wyborze odpowiednich dla nich produktów bankowych; monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank; promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki S. A. - 2015-12-01 - Końskie (świętokrzyskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-04 - Tczew (pomorskie)
- sporządzanie protokołów z kontroli, klasyfikacji, opracowywanie projektów decyzji, przeprowadzanie rekontroli
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Police (zachodniopomorskie)
-aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych- realizowanie założonych planów sprzedażowych- pozyskiwanie nowych członków kasy- współudział w organizowaniu działań markietingowych na tynku lokalnym.Oferujemy:- zatrudneinie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy- liczne dzkolenia podnoszące kwalifikacje - samodzielne i odpowiedzialne zadania
SKOK Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" Tychy - 2017-07-17 - Bartoszyce (warmińsko-mazurskie)
załadunek, rozładunek, zabezpieczenie towaru
"FIRMA-USŁUGOWO-HANDLOWA" ROBERT KMIECIK - 2017-06-21 - Głogów (dolnośląskie)
•Analiza akt spraw prowadzonych w ramach właściwości Wydziału;•Udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych dotyczących obowiązku uiszczenia opłaty elektronicznej;•Redagowanie projektów pism procesowych organu;•Udział w czynnościach inicjujących postępowanie egzekucyjne w administracji;•Bieżące wsparcie w zadaniach i projektach realizowanych przez Biuro Prawne.
GŁÓWNY INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO - 2016-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
kierowanie pojazdami, zabezpieczanie ładunków, kontakt z klientami
ART-TRANS Sroczyński Artur - 2016-08-26 - Chełm (lubelskie)
prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
1. Dostawa piecyzwa do sklepów.2. Załadunek pieczywa na samochód.3. Rozliczanie sklepów z pieczywa.4. Przekazywanie na sklepy dowodów dostaw.5. Utrzymanie czystości i sprawności samochodu dostawczego.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Witonia (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji dotyczącej nieodpłatnej pomocy prawnej, prowadzenie spraw w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Wydziale, koordynacja działań w zakresie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w powiecie płockiem, opracowywanie okresowej informacji i sprawozdań z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej, w tym zarządzania ryzykiem w Powiecie.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-05-18 - Płock (mazowieckie)
1. Sporządzanie list płac.2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.3. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ich wysyłka elektroniczna do Urzędu Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń z ZUS.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2018-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
konserwacja zieleni,utrzymanie czystości
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Suwałki (podlaskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-07-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na samodzielnym stanowisku,przyrządzanie i wydawanie potraw,dbałośc o czystość na stanowisku pracy
Restauracja Marek Wzgarda - 2016-04-12 - Będzin (śląskie)