INSPEKTOR DS. PŁAC Oświęcim oferta pracy ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie list płac.2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.3. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ich wysyłka elektroniczna do Urzędu Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń z ZUS.
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie list płac.2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.3. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ich wysyłka elektroniczna do Urzędu Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń z ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik działu kadr i płac
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy w dziale płac, bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowym od osób fizycznych, biegła znajomość obsługi komputera (w tym Excel) oraz programu Płatnik.Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 14:35
Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Wysokie Brzegi
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac
Data dodania oferty pracy: 14.03.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
WYKONYWANIE USŁUG FRYZJERSKICH
SALON FRYZJERSKI ,,AGAT" - 2016-04-01 - Pobierowo (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów z osoba poszkodowanymi w wypadkach w celu zaoferowania im pomocy w uzyskaniu należnego odszkodowania
POLSKIE BIURO ODSZKODOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Chorzów (śląskie)
profesjonalna obsługa gości hotelowych,
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)
Mycie samochodów; pastowanie i polerowanie karoserii; mycie szyb, elementów plastikowych i gumowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GRIB" Grzegorz Baraniak - 2016-06-17 - Bralin (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z Programem stażu m.in: - całodzienna opieka nad dziećmi- pomoc nauczycielowi wychowawcy w zadaniach edukacyjnych- pomoc podczas spożywania posiłków- prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Węgierska Górka (śląskie)
Uruchamianie i nadzorowanie pracy suszarni bębnowej, dokonywanie pomiarów temperatury suszenia za pomocą termometrów, ustawianie i regulowanie poszczególnych zespołów roboczych suszarni w celu uzyskania właściwychefektów technologicznych i ekonomicznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Brzeźnica (opolskie)
Przygtowywanie posiłków zgodnie z recepturami kuchni chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)
- czynności porządkowe związane z kuchnią i sklepem;- obsługa klienta;- wydawanie posiłków;- prowadzenie dokumentacji HACCP;- obsługa kasy fiskalnej.
Biuro Handlowe Idea A.Kolorz, E.Kocur. sp.j (ale rybka) - 2017-10-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymiSporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych, dokumentów sprawozdawczychProwadzenie kart wyposażenia osobistego pracownikówProwadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)
Zgodnie z programem stażuII zmiany zgodnie z grafikiem
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca przy produkcji opakowań kartonowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Lubin (dolnośląskie)
Nadzór i kontrola przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy,prowadzenie szkoleń wstępnych,audyty w zakładzie pracy
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)
montaż konstrukcji stalowych na placu budowy
"BIALBUD" HALINA I JAROSŁAW NIKITIUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-29 - Choroszcz (podlaskie)
praca przy naprawie maszyn
P.P.U.H. "BARD" Sp. z o. o. - 2017-05-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Winiary (małopolskie)
bieżące naprawy i konserwacja urządzeń w warsztacie oraz u klientów w całej Polsce, montaż urządzeń, podzespołów do produkcji oraz przygotowywanie urządzeń do wysyłek i instalacji u klientów, rozwiązywanie problemów technicznych (mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych)
Rollen Polska Studio Figura - 2017-04-25 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Ziębice (dolnośląskie)
Komunikacja z klientami firmy z Polski oraz krajów Europy wschodniej w celu sprzedaży produkcji sprzedawanej przez firmę. Doświadczenie w pracy z systemami CRM w zakresie uzupełniania dokumentów klientów oraz kontaktów z nimi.
DBK LOGISTICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Marki (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ewidencja odpadów, udział w wizjach terenowych, udział w kontrolach w rejonie.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-01-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
promocja produktu
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Gostyń (wielkopolskie)
1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)
pon- pt 6-14 lub 13.30-21.30
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Opole (opolskie)
Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)