INSPEKTOR DS. PŁAC Oświęcim oferta pracy ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

Stanowisko: INSPEKTOR DS. PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. Sporządzanie list płac.2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.3. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ich wysyłka elektroniczna do Urzędu Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń z ZUS.

Data publikacji: 2018-03-14

Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)

Pracodawca: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Sporządzanie list płac.2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego naliczania wynagrodzeń.3. Sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych i ich wysyłka elektroniczna do Urzędu Skarbowego.4. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do rozliczeń z ZUS.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: kierownik działu kadr i płac

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018

Data zakończenia pracy: 30.06.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie w pracy w dziale płac, bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowym od osób fizycznych, biegła znajomość obsługi komputera (w tym Excel) oraz programu Płatnik.Początkowo pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym od 7:00 do 14:35

Nazwa pracodawcy: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W OŚWIĘCIMIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Adres pracodawcy:
Wysokie Brzegi 4, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: oświęcimski

Gmina pracodawcy: Oświęcim

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oświęcim

Ulica pracodawcy: Wysokie Brzegi

Numer budynku pracodawcy: 4

Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ SZPITALI

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik działu kadr i płac

Data dodania oferty pracy: 14.03.2018

Oferta pracy ważna do: 30.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO DS. BUDOWNICTWA KOLEJOWEGO - 3 460 - 4 152 PLN

Kontrola obiektów budowlanych; Kontrola wykonywania robótbudowlanych; Przeprowadzanie kontroli obowiązkowych budów, pozakończeniu robót budowlanych; Kontrola przestrzeganie przepisów prawabudowlanego przez uczestników procesu budowlanego, właścicieli izarządców obiektów; Prowadzenie postępowań w związku z zaistniałymikatastrofami budowlanymi; Przygotowywanie wniosków do właściwej izbysamorządu zawodowego o karanie zawodowe osób wykonującychsamodzielne funkcje techniczne w budownictwie; Wykonywanie zadań zzakresu zarządzania kryzysowego; Przygotowywanie projektów pism doorganów administracji publicznej, stron postępowań i innych osób ipodmiotów; Przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawyoraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień; Kompletowanie i porządkowanieakt, zgodnie z instrukcją kancelaryjną
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu - 2017-08-03 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR NADZORU BUDOWLANEGO - od 1 850 PLN

Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)

FRYZJER - od 1 850 PLN

WYKONYWANIE USŁUG FRYZJERSKICH
SALON FRYZJERSKI ,,AGAT" - 2016-04-01 - Pobierowo (zachodniopomorskie)

DORADCA KLIENTA - do 2 000 PLN

nawiązywanie kontaktów z osoba poszkodowanymi w wypadkach w celu zaoferowania im pomocy w uzyskaniu należnego odszkodowania
POLSKIE BIURO ODSZKODOWAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-05 - Chorzów (śląskie)

RECEPCJONISTA HOTELOWY - 2 600 - 2 800 PLN

profesjonalna obsługa gości hotelowych,
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kraków (małopolskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 10 PLN

Mycie samochodów; pastowanie i polerowanie karoserii; mycie szyb, elementów plastikowych i gumowych.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "GRIB" Grzegorz Baraniak - 2016-06-17 - Bralin (wielkopolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE WOJEWODY(NR 1126) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- monitorowanie prasy, portali internetowych oraz audycji radiowych i telewizyjnych, na podstawie których przygotowuje się informacja dla Wojewody i kierownictwa Urzędu, prowadzenie archiwum prasowego- współpraca z Centrum Informacyjnym Rządu i służbami informacyjnym ministerstw- współpraca z mediami- redagowanie i aktualizowanie strony internetowej Urzędu, dokonywanie okresowej kontroli zawartości witryny, współpraca w tym zakresie z wydziałami Urzędu, administracją zespoloną, instytucjami z regionu i administracją centralną- organizowanie konferencji prasowych, obsługa rzecznika prasowego Wojewody- przygotowywanie zleconych opracowań, materiałów informacyjnych i analizWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Zgodnie z Programem stażu m.in: - całodzienna opieka nad dziećmi- pomoc nauczycielowi wychowawcy w zadaniach edukacyjnych- pomoc podczas spożywania posiłków- prowadzenie zajęć dodatkowych dla dzieci
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Węgierska Górka (śląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO SUSZENIA BIOMASY - 997,4 PLN

Uruchamianie i nadzorowanie pracy suszarni bębnowej, dokonywanie pomiarów temperatury suszenia za pomocą termometrów, ustawianie i regulowanie poszczególnych zespołów roboczych suszarni w celu uzyskania właściwychefektów technologicznych i ekonomicznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Brzeźnica (opolskie)

KUCHARZ - od 2 000 PLN

Przygtowywanie posiłków zgodnie z recepturami kuchni chińskiej
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA MAŁEJ GASTRONOMII - od 2 500 PLN

- czynności porządkowe związane z kuchnią i sklepem;- obsługa klienta;- wydawanie posiłków;- prowadzenie dokumentacji HACCP;- obsługa kasy fiskalnej.
Biuro Handlowe Idea A.Kolorz, E.Kocur. sp.j (ale rybka) - 2017-10-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)

INSPEKTOR UBEZPIECZEŃ W WYDZIALE UBEZPIECZEŃW PLACÓWCE TERENOWEJ KRUS W GRUDZIĄDZU(NR 6943) - od 2 200 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie rozliczeń z zakresu ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego rolników,ewidencjonowanie składek,opracowywanie decyzji w sprawie udzielania ulg w spłacie należności z tytułu ubezpieczenia zdrowotnego oraz z zakresu ubezpieczenia społecznego rolników,prowadzenie przymusowego dochodzenia należności z tytułu składek,obsługa interesantów,przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach rolnych.Warunki pracy:Praca biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Placówki Terenowej nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Budynek jest sześciokondygnacyjny, posiada windę. Winda nie jest dostosowana do przewozu osób niepełnosprawnych. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na drugim piętrze budynku. Praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-09-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

INSPEKTOR DS. PROWADZENIA EWIDENCJI MATERIAŁOWO-WARTOŚCIOWEJ SEKCJI GOSPODARKI MUNDUROWEJ I ŻYWNOŚCIOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji materiałowej środków trwałych, pozostałych środków trwałych i materiałów w zakresie gospodarki przedmiotami mundurowymiSporządzanie dowodów księgowych przychodowych i rozchodowych, dokumentów sprawozdawczychProwadzenie kart wyposażenia osobistego pracownikówProwadzenie ewidencji przedmiotów mundurowych wydawanych funkcjonariuszom
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-06-01 - Chełm (lubelskie)

LOGOPEDA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażuII zmiany zgodnie z grafikiem
kontakt przez PUP - 2017-06-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 788 PLN

praca przy produkcji opakowań kartonowych
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Lubin (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY-2/5 ETATU - do 2 500 PLN

Nadzór i kontrola przestrzegania przepisów bhp w zakładzie pracy,prowadzenie szkoleń wstępnych,audyty w zakładzie pracy
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Trzebnica (dolnośląskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 600 PLN

sprawdzanie aktualności szkoleń wszystkich pracowników i monitorowanie badań pracowniczych, kierowanie pracowników na okresowe szkolenia bhp, przeprowadzanie kontroli zgodnie z planem kontroli wewnętrznej, kontrolowanie zasadności przydzielania środków ochrony indywidualnej, sprawdzanie na stanowiskach pracy czy są stosowane zgodnie z przeznaczeniem, współdziałanie z pracodawcą, społecznym inspektorem pracy w tworzeniu bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki, bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usunięcia tych zagrożeń, egzekwowanie przestrzegania przez pracowników przepisów i zasad bhp, uwzględniając zabezpieczenie pracowników przed wypadkami przy pracy, chorobami zawodowymi i innymi chorobami związaymi ze środowiskiem pracy, prowadzenie dokumentacji oraz wykonywanie czynności w zakresie ochrony p.poż. i ewakuacji pracowników, udział w postępowaniach powypadkowych, prowadzenie dokumentacji związanej z wypadkami pracowników oraz uczniów (ustalanie przyczyny i koliczności), podejmowanie działań profilaktycznych mających na celu zapobieżenie na przyszłość podobnym zdarzeniom, dokonywanie okresowej oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy oraz sporządzanie stosownej dokumentacji, wspólnie z pracodawcą informowanie o ryzyku zawodowym, które wiąże się z wykonywaną pracą, kontrolowanie, przestrzeganie terminów przeprowadzania przeglądów technicznych obiektu szkoły (budowlanych, elektrycznych, wentylacyjnych, pożarowych)
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBINIE - 2017-06-09 - Lubin (dolnośląskie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH - do 3 500 PLN

montaż konstrukcji stalowych na placu budowy
"BIALBUD" HALINA I JAROSŁAW NIKITIUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-29 - Choroszcz (podlaskie)

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ DROGOWYCH - od 2 500 PLN

praca przy naprawie maszyn
P.P.U.H. "BARD" Sp. z o. o. - 2017-05-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

Segregowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Winiary (małopolskie)

MECHATRONIK - od 2 500 PLN

bieżące naprawy i konserwacja urządzeń w warsztacie oraz u klientów w całej Polsce, montaż urządzeń, podzespołów do produkcji oraz przygotowywanie urządzeń do wysyłek i instalacji u klientów, rozwiązywanie problemów technicznych (mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych)
Rollen Polska Studio Figura - 2017-04-25 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH - od 1 850 PLN

Sprzedaż części zamiennych do samochodów ciężarowych, współpraca z dostawcami części, dbanie o prawidłowy wizerunek firmy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
EXPRESSLOGIC J. T. Czajka Sp. j. - 2016-05-13 - Siedlce (mazowieckie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Ziębice (dolnośląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY "C" - do 2 500 PLN

Komunikacja z klientami firmy z Polski oraz krajów Europy wschodniej w celu sprzedaży produkcji sprzedawanej przez firmę. Doświadczenie w pracy z systemami CRM w zakresie uzupełniania dokumentów klientów oraz kontaktów z nimi.
DBK LOGISTICS POLAND Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Marki (mazowieckie)

INSPEKTOR OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Ewidencja odpadów, udział w wizjach terenowych, udział w kontrolach w rejonie.
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu - 2016-01-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

HOSTESSA - od 12 PLN

promocja produktu
kontakt przez OHP - 2017-05-25 - Gostyń (wielkopolskie)

INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI - 3 200 - 3 500 PLN

1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-06-28 - Wejherowo (pomorskie)

STAŻ - KASJER - SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

pon- pt 6-14 lub 13.30-21.30
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Opole (opolskie)

INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE POLITYKI SPOŁECZNEJ(NR 1183) - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- wykonywanie zadań nadzorczo kontrolnych nad jednostkami samorządu terytorialnego w zakresie przyznawania i wypłacania świadczeń wychowawczych- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych- analizowanie, weryfikowanie i scalanie na poziomie województwa sprawozdań resortowych oraz jednorazowych sporządzonych przez jednostki samorządu terytorialnego z zadań z zakresu administracji rządowej- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:stanowisko pracy zlokalizowane na 1 piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat