INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH Wrocław oferta pracy Związek Artystów Wykonawców STOART
Stanowisko: INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno - muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Praca 8-16. Miejsce wykonywania pracy: teren woj. dolnośląskiego i tereny ościenne.
Data publikacji: 2020-07-28
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Związek Artystów Wykonawców STOART
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:50-102 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zawieranie umów generalnych dot. odtwarzania utworów muzycznych i słowno - muzycznych. Prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania muzyki. Praca 8-16. Miejsce wykonywania pracy: teren woj. dolnośląskiego i tereny ościenne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. NARUSZEŃ USTAWY O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość obsługi komputera, umiejętność dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy: Związek Artystów Wykonawców STOART
danePracodawcy_nip: 5261336718
danePracodawcy_regon: 010934284
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Nowy Świat 64, 00-357 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Nowy Świat
Numer budynku pracodawcy: 64
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332203
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 28.07.2020
Oferta pracy ważna do: 15.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?578cec1ce929309729fb32a689aa7dbe
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie kontroli warunków bytowych zwierząt, podejmowanie i transportowanie zwierząt. Transport karmy dla zwierząt oraz darowizn.
TOWARZYSTWO OPIEKI NAD ZWIERZĘTAMI "FAUNA" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ - 2018-12-28 - Ruda Śląska (śląskie)
1) Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w branży budowlanej w kompleksach 531, 667, 725;2) Znajomość robót realizowanych i zamierzeń planowanych do realizacji w administrowanych kompleksach;3) Znajomość obiektów i stałych urządzeń technicznych w administrowanych kompleksach wojskowych, nad którymi sprawuje nadzór;4) Uczestnictwo w komisjach przeglądu obiektów i terenów wojskowych, odbioru robót wykonywanych sposobem gospodarczym i zleconym oraz przyjmowania do eksploatacji obiektów nowych i po naprawach;5) Udział w przeprowadzaniu okresowych kontroli obiektów budowlanych w branży budowlanej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;6) Udział w postępowaniach wyjaśniających przyczyny szkód i strat w obiektach budowlanych;7) Prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji (w tym książek obiektów budowlanych), sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;8) Sporządzanie planów potrzeb materiałowych w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych i urządzeń.*MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: m. Osowiec, m. Łomża.
25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU - 2020-06-26 - Łomża (podlaskie)
opieka i wsparcie dorosłych
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Suwałki (podlaskie)
- ewidencjonowanie oraz rozliczanie w systemie informatycznym należności i wierzytelności Agencji, dokonywanie czynności mających na celu wszczęcie procesu dochodzenia tych należności.- ewidencja należności, dla których odstąpiono od ustalenia kwot nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności.- przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i merytorycznej zgłoszeń należności oraz innych dokumentów wpływających z jednostek i komórek organizacyjnych Agencji.- obsługa wpłat dokonanych na rachunki bankowe Agencji dotyczące kwot odzyskanych i zwróconych.- prowadzenie procesu odzyskiwania należności i wierzytelności Agencji w zakresie zadań przewidzianych dla oddziałów regionalnych, a w szczególności: przygotowanie i monitoring upomnień oraz tytułów wykonawczych.- prowadzenie procesu dochodzenia, umarzania, rozkładania na raty i odraczania terminów spłaty należności oraz wykonywanie wszelkich czynności wierzyciela w toku postępowania egzekucyjnego, upadłościowego, naprawczego i likwidacyjnego.- przygotowywanie zestawień i raportów dla kierownictwa Oddziału Regionalnego Agencji niezbędnych do zarządzania i monitorowania procesu obsługi należności.- prowadzenie sprawozdawczości oraz zestawień na potrzeby Centrali Agencji
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-09-20 - Gdynia (pomorskie)
Szczegółowe informacje dotyczące oferty zostały zamieszczone w ogłoszeniu o naborze dostępnym na stronie www.krus.gov.pl/bip w zakładce praca w KRUS1 zmianawynagrodzenie: 2400 zł brutto + dodatek stażowy
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-01-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Komplekosowa obsługa kadrowa- Obsługa programu Płatnik
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW LECZNICTWA OTWARTEGO WARSZAWA-ŻOLIBORZ - 2019-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola i utrzymanie należytego stanu tech. instalacji wod.- kan.sanitarnej, CO i kominów, nadzór nad grupą konserwatorów wod-kan. Nadzór na zleconymi robotami, naprawami bieżącymi , rozliczanie mediów. Kontakt tel: 041 331-75-56
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Wichrowe Wzgórze" w Kielcach, ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 73 - 2016-05-13 - Kielce (świętokrzyskie)
wg stan
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Wieruszów (łódzkie)
malowanie samochodów
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Zgierz (łódzkie)
Kompletowanie dokumentów, załadunek, rozładunek, dbanie o stan techniczny pojazdu, kontakt z spedytorem. Teren Polski
Eurotranssport s.c. - 2019-07-17 - Otwock (mazowieckie)
prace porządkowe sprzątanie dbanie o porządek hal produkcyjnych
INDROL Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-06-14 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i ksiegowanie dowodów dot. sum depozytowych oraz ZFŚS. Uzgadnianie sald kont analitycznych i syntetycznych rachunków pomocniczych. Rozliczanie delegacji służbowych pracowników oraz kosztów przejazdów prokuratorów. Sporządzanie analiz oraz innych informacji dot. realizacji budżetu jednostki.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2020-02-28 - Gdańsk (pomorskie)
udój krów, 15 dni pracy - 15 dni wolnych, godziny pracy od 4:00 do 19:00 z przerwami technologicznymi
STADNINA KONI "RACOT" Sp. z o.o. - 2020-02-10 - Gryżyna (wielkopolskie)
Pomoc kuchenna
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Podzamek (dolnośląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych, - przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, - aktywna sprzedaż produktów finansowych, - udział w akcjach marketingowych, - kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
REGIONALNA SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA IM. ŚW.BRATA ALBERTA - 2016-11-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie, ewidencjonowanie akt i dokumentacji z komórek organizacyjnych urzędu w celu gromadzenia zbiorów archiwalnych w archiwum,- wykonywanie wpisów oraz odpisów z akt i dokumentacji dla zainteresowanych osób fizycznych i instytucji w celach realizacji złożonych wniosków,- udostępnianie, wypożyczanie akt i dokumentacji pracownikom komórek organizacyjnych i klientom zewnętrznym w celu realizacji wniosków o korzystanie z zasobów archiwalnych,- nadzorowanie stanu uporządkowania akt w momencie ich przyjmowania do archiwum,- prowadzenie merytorycznego nadzoru nad filiami archiwum zakładowego w delegaturach oraz składnicą akt w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-12-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki :- przygotowywanie projektów aktów prawa miejscowego wydawanych przez Wojewodę, o których mowa w ustawie Prawo wodne, w szczególności w zakresie: ustalania strefy ochrony bezpośredniej i pośredniej ujęć wody, ustanawianie obszarów ochronnych, przyjmowania planów utrzymania wód, określanie rozmiaru korzystania z wód w sytuacjach nadzwyczajnych, wprowadzanie czasowego ograniczenia w korzystaniu z wód i zmiany sposobu gospodarowania wodą w zbiornikach retencyjnych w przypadku wprowadzenia stanu klęski żywiołowej, w celu zgodności z obowiązującym prawem;- analizowanie, sprawdzanie i potwierdzanie protokołów indywidualnych rolników, w celu umożliwienia im uzyskania pomocy z tytułu strat powstałych w wyniku klęsk żywiołowych w rolnictwie;- współpraca z administracją lasów państwowych w zakresie ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki wodnej, w celu uzyskiwania bieżących danych potrzebnych do merytorycznej oceny stanowionego prawa.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej, zagrożenie korupcją, występuje praca w terenie podczas oględzin nieruchomości.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym (budynek nieposiadający windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Miejsce wykonywania pracy: ToruńDelegatura Urzędu w Toruniuul. S. Moniuszki 15/2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-01-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zarządzanie korespondencją, wprowadzanie danych do komputera, przyjmowanie klientów, zgłaszanie szkód komunikacyjnych
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Wiśnicz Mały (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zespół Szkół Społecznych Ponadgimnazjalnych w Słupsku - 2016-08-22 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie terapii zajęciowej
FUNDACJA PRZYSTAŃ W ŚCINAWIE - 2019-01-16 - Ścinawa (dolnośląskie)
obsługa ładowarki
Łukasz Muras - 2017-12-27 - Wisła Wielka (śląskie)
Gospodarowanie gruntami.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW - OKRĘG W KALISZU - 2020-06-29 - Kalisz (wielkopolskie)
Prowadzenie rachunkowości w zakresie dochodów, wydatków budżetowych i wydatków własnych, sprawdzanie dokumentów, obsługa programów księgowych.
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Mława (mazowieckie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-11-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Transport wewnętrzny surowców i wyrobu gotowego; praca w godz. 6-14, 14-22; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-12; pracodawca informuje, iż skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.Prosi o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Profil Krystyna i Paweł Kosowicz S. J. - 2016-08-25 - Słupsk (pomorskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zbieranie jabłek
kontakt przez OHP - 2016-09-08 - Błoniec (świętokrzyskie)
przygotowywanie postępowań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,przyjmowanie, sprawdzanie, opisywanie i przekazywanie do Oddziału Finansowego faktur,prowadzenie kontrolki eksploatacji samochodu służbowego i pracy kierowcy,udział w opracowywaniu materiałów do projektu planu na następny rok,dokonywanie okresowego przeglądu stanu technicznego wyposażenia i sprzętu, przedstawianie swoich uwag bezpośredniemu przełożonemu, prowadzenie sekretariatu dyrektora sądu;inne czynności zlecone przez przełożonych;kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (7:30-15:30). Szczegółowe informacje dostępne sa na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Słupsku
Sąd Rejonowy - 2016-01-20 - Słupsk (pomorskie)