INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI- SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY-GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA Łomża oferta pracy 25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI- SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY-GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA
Wynagrodzenie: od 3 650 PLN
Zakres obowiązków: 1) Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w branży budowlanej w kompleksach 531, 667, 725;2) Znajomość robót realizowanych i zamierzeń planowanych do realizacji w administrowanych kompleksach;3) Znajomość obiektów i stałych urządzeń technicznych w administrowanych kompleksach wojskowych, nad którymi sprawuje nadzór;4) Uczestnictwo w komisjach przeglądu obiektów i terenów wojskowych, odbioru robót wykonywanych sposobem gospodarczym i zleconym oraz przyjmowania do eksploatacji obiektów nowych i po naprawach;5) Udział w przeprowadzaniu okresowych kontroli obiektów budowlanych w branży budowlanej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;6) Udział w postępowaniach wyjaśniających przyczyny szkód i strat w obiektach budowlanych;7) Prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji (w tym książek obiektów budowlanych), sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;8) Sporządzanie planów potrzeb materiałowych w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych i urządzeń.*MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: m. Osowiec, m. Łomża.
Data publikacji: 2020-06-26
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: 25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Legionów 133, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości w branży budowlanej w kompleksach 531, 667, 725;2) Znajomość robót realizowanych i zamierzeń planowanych do realizacji w administrowanych kompleksach;3) Znajomość obiektów i stałych urządzeń technicznych w administrowanych kompleksach wojskowych, nad którymi sprawuje nadzór;4) Uczestnictwo w komisjach przeglądu obiektów i terenów wojskowych, odbioru robót wykonywanych sposobem gospodarczym i zleconym oraz przyjmowania do eksploatacji obiektów nowych i po naprawach;5) Udział w przeprowadzaniu okresowych kontroli obiektów budowlanych w branży budowlanej zgodnie z art. 62 ustawy Prawo budowlane;6) Udział w postępowaniach wyjaśniających przyczyny szkód i strat w obiektach budowlanych;7) Prowadzenie obowiązującej dokumentacji, ewidencji (w tym książek obiektów budowlanych), sprawozdawczości oraz opracowywanie korespondencji w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;8) Sporządzanie planów potrzeb materiałowych w zakresie konserwacji i remontów obiektów budowlanych i urządzeń.*MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: m. Osowiec, m. Łomża.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
;Wynagrodzenie brutto: ok. 3650, 00 zł + dodatek za wysługę lat; pełny etat; pierwsza umowa o pracę zawarta na okres próbny do 3-ech miesięcy; możliwość dalszego zatrudnienia na czas określony a następnie na czas nieokreślony.*Pracodawca oferuje: pracę w jednostce sektora finansów publicznych; możliwość podnoszenia kwalifikacji; dofinansowanie do wypoczynku; możliwość korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI- SEKCJA OBSŁUGI INFRASTRUKTURY-GRUPA ZABEZPIECZENIA ŁOMŻA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 20
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2062
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik budownictwa*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie budownictwa, posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, obsługa komputera w środowisku Windows w tym arkusza kalkulacyjnego Excel, dyspozycyjność. WYMAGANIA DODATKOWE (PREFEROWANE): doświadczenie na podobnym stanowisku pracy; umiejętność pracy w zespole; umiejętność kosztorysowania, projektowania robót budowlanych; znajomość pracy z programami do kosztorysowania, projektowania np.: Norma Pro lub Koszt_kd; samodzielność, dobra organizacja pracy własnej; rzetelność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: 25.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BIAŁYMSTOKU
danePracodawcy_nip: 5423224755
danePracodawcy_regon: 200689828
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- życiorys (c.v.); list motywacyjny; dokumenty potwierdzające wykształcenie i uprawnienia do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesyłać w terminie do dnia 13.07.2020 r. na adres pocztowy: 25. Wojskowy Oddział Gospodarczy,ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystokz dopiskiem: Ogłoszenie o pracę INSPEKTOR TUN GZ ŁOMŻA na adres internetowy wyłącznie w pliku pdf: 25wog.sekcjapersonalna (at) ron.mil.plTemat wiadomości: Ogłoszenie o pracę INSPEKTOR TUN GZ ŁOMŻA*Wymagane dokumenty aplikacyjne (CV lub list motywacyjny) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji oraz zatrudnienia (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2018 r. poz. 1000) oraz zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).* Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami*O terminie rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Aplikacje otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego lub data wpływu dokumentów aplikacyjnych pod wskazany adres internetowy).Pracodawca nie zwraca otrzymanych aplikacji oraz nie udziela informacji o otrzymanych aplikacjach.Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie.Rozpatrzeniu nie będą podlegać aplikacje nie spełanijące wymagań określonych w ogłoszeniu, a także aplikacje, które nie zawierają wymaganej klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.*INFORMACJI W SPRAWIE OGŁOSZENIA UDZIELA:Sekcja Personalna 25.WOG tel. 261 398 832 lub 261 398 833*Informacja o ofercie pracy znajduje się na stronie: https://25wog.wp.mil.pl/u/OGOSZENIE-GZ_OMZA_-_SOI_-_INSPEKTOR_TUN_26.06.2020.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 20
Powiat pracodawcy: m. Białystok
danePracodawcy_kodPowiatu: 2061
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Białystok
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0922410
Ulica pracodawcy: Kawaleryjska
Numer budynku pracodawcy: 70
Profil działalności pracodawcy: Obrona narodowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311204
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 26.06.2020
Oferta pracy ważna do: 13.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a5b26eef8cba9831c2f8591d12057dd1
Podobne oferty pracy
przygotowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
wg. stanowiska
"ARHELAN" Burzyńscy Spółka Jawna - 2016-04-21 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Spawacz TIG
Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe M&M S.C. BOGUSŁAW ZGODZIŃSKI, MARIUSZ ZGODZIŃSKI, ROBERT ZGODZIŃSKI - 2016-05-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Opiekunka dziecięca
kontakt przez PUP - 2019-08-23 - Łapalice (pomorskie)
Obsługa klientów telewizji NC+, sprzedaż, serwis, informowanie oraz montaż instalacji SAT
SEGELS Teresa Bartosik - 2016-08-29 - Turek (wielkopolskie)
Wykonywanie przeglądów budowlanych i ogólnobudowlanych, nadzorowanie robót buidowlanych, sporzadzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Konserwacja i utrzymanie terenów zieleni, koszenie, grabienie, załadunek. Prowadzenie pojazdów dostawczych - kat. B
Zakład Usług Czystościowych i Komunalnych mgr Janusz Żanowski - 2018-04-09 - Będzin (śląskie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. Szpital Powiatowy w Strzelcach Opolskich, ul. Opolska 36A. Kontakt: 77 40 70 112
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Ewidencja zasobów mieszkaniowych; sporządzenie umów najmu na lokale użytkowe. Okres zatrudnienia: 30.09.2020 r. Godz. pracy 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2019-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Zawieranie umów i prowadzenie kontroli dot. publicznego odtwarzania
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja bieżących sparw prowadzonych przez Wydział Inwestycyjny UM W Szzczecinku.Szczegóły na BIP UM W Szczecinku.
Urząd Miasta Szczecinek - 2017-06-23 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prowadzenie sekretariatu oraz wprowadzanie danych do systemów policyjnych
Komenda Powiatowa Policji w Żyrardowie - 2017-03-14 - Żyrardów (mazowieckie)
-obsługa spraw związanych z przyznawaniem pomocy finansowej w ramach płatności bezpośrednich oraz działań PROW,-weryfikacja wniosków o przyznanie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego, PROW 2007-2013, 2014-2020,-przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,-udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich.Praca w godz. 7.30-15.30 w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or16bp3051118.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - 2018-02-09 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac związanych z przepisywaniem sporządzonych w trybie służbowym rękopisów oraz protokołowanie.
Prokuratura Okręgowa w Bydgoszczy - 2017-10-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż mięsa i wędlin
ZAKŁADY MIĘSNE BERGER IRENA I BONIFACY BERGER SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-27 - Ustroń (śląskie)
pracownik pralni
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Nowa Dęba (podkarpackie)
przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w podsystemie kadra, rejestrowanie czasu pracy oraz absencji w SWOP Zarządu, kompletowanie dokumentacji dot. urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych i zwolnień lekarskich, opracowanie na dany rok budżetowy zapotrzebowania określającego wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych, organizowanie procesu obiegu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydanie, współpraca z Sądami, Prokuraturami i Urzędami Skarbowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania powierzonego mienia i wyposażenia osobistego policjantów. Dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu, opracowanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy, sprzęt techniki policyjnej i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu, prowadzenie dokumentacji środków transportu, dokonywanie kontrolnego badania trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Zarządu, redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Zarządu, zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucjiWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie naciskami grup przestępczychMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- naturalne i sztuczne oświetlenie;- wymuszona pozycja ciała;- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;- budynek dwupiętrowy, I i II piętro bez windy
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)
pomoc na kuchni, przygotowywanie potraw, wiedza gastronomiczna,
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Świebodzin (lubuskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Wykonywanie detali.
"METAL-TECH" SP. Z O. O. - 2018-01-31 - Gorzów Śląski (opolskie)
- udział w planowaniu inwestycji w zakresie obiektów budowlanych i budowli,- nadzór nad właściwym prowadzeniem książek obiektów budowlanych,- nadzór nad bieżącą realizacją zadań inwestycyjnych i remontowych,- prowadzenie zagadnień związanych z dzierżawą obiektów,udział w pracach inwentaryzacyjnych,- przygotowanie dokumentacji przetargowej i udział w przetargach,- kontakt z dostawcami usług (przygotowanie umów, aneksów, protokołów i zamówień),- gospodarka środkami trwałymi,- badania rynku poprzez wysyłanie zapytań ofertowych
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2019-03-12 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/3155. Dokumenty należy złożyć do: 16.09.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-09-05 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie pojazdu dostawczego, kontrola nad załadunkiem i rozładunkiem towaru
kontakt przez PUP - 2019-07-23 - Żory (śląskie)
montaż okien
TOMEX Tomasz Wieczorek - 2018-10-02 - Przybymierz (lubuskie)
- kontrola, dekretacja i wprowadzanie do ksiąg rachunkowych dowodów księgowych- analiza poprawności zapisów i sald kont księgowych- rozliczanie i kontrola rozrachunków- przygotowywanie płatności- raportowanie oraz przygotowywanie danych do raportowania dla banków, organów podatkowych itp.- przygotowywanie rejestrów, zestawień oraz deklaracji podatkowych (w tym VAT i CIT)- raportowanie na potrzeby kierownictwa firmy- czynne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, w tym także skonsolidowanych
WELL WELL INVEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2020-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W KUCHNI, PRZYGOTOWANIE PRODUKTÓW DO SPORZĄDZENIA DAŃ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH, KSIĄŻECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MIN. 3 LATA
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zachowanie norm jakościowych i standardów BHP,, pomiar narzędzi narzędziami pomiarowymi, obsługa programu ERP, sprawdzanie wyrobów i potwierdzanie zgodnie z dokumentacją technologiczną i konstrukcyjną, opracowanie właściwej dokumentacji dla części wysłanych do klienta
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie zawodowe lub średnie; doświadczenie na produkcji bedzie dodatkowym atutem; spostrzegawczośc; dobra pamięć; systematyczność; konsekwencja w działaniu; dobry wzrok; zdolności manualne; zakres obowiązków: kontrola jakości komponentów samochodowych oraz ich naprawa zgodnie z przekazaną instrukcją, raportowanie wykonanych czynności do przełozonego; umowa zlecenie; miejsce pracy: Strefa Ekonomiczna Gliwice;
"FORMEL D POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-16 - Gliwice (śląskie)
Pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku, obserwowanie powierzchni wody, reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy, podejmowanie akcji ratunkowej
Active Way Adam Mikołajewski - 2020-08-07 - Gdańsk (pomorskie)