INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Ostrołęka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Data publikacji: 2019-02-11
Lokalizacja: Ostrołęka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: wg. stanowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrołęka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m . Ostrołęka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.03.2019
Data zakończenia pracy: 07.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Adres pracodawcy:
11-go Listopada 68, 07-410 Ostrołęka, powiat: m . Ostrołęka, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Wniosek
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m . Ostrołęka
Gmina pracodawcy: Ostrołęka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrołęka
Ulica pracodawcy: 11-go Listopada
Numer budynku pracodawcy: 68
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 06.03.2019
Oferta pracy ważna do: 21.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
APOLLO Krzysztof Mrozowicz - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Broniszewice (wielkopolskie)
Główne obowiązki i czynności:1) opracowywanie planów operacyjnych i zamierzeń w zakresie spraw obronnych i obrony cywilnej;2) opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałych dyżurów, organizacja i utrzymywanie w gotowości do uruchomienia zespołów stałego dyżuru;3) zapewnienie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących aktów prawnych, zarządzeń i wytycznych Ministra Sprawiedliwości;4) koordynacja przedsięwzięć obronnych i obrony cywilnej w sądzie okręgowym i podległych mu sądach rejonowych;5) organizowanie i prowadzenie szkoleń obronnych i obrony cywilnej;6) zapewnienie obsady kadrowej jednostek w czasie wojny.- Wynagrodzenie: od 2200 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury konkursowej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-05-13 - Katowice (śląskie)
Obsługa firm w zakresie bhp i ppoż w ramach mowy firmy HASPE na terenie miasta. Praca biurowa.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Pośrednictwo Finansowe Kredyty Chwilówki sp. z o.o. Tychy - 2017-02-03 - Łask (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Siedliska (warmińsko-mazurskie)
- Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej raz w miesiącu, kontrolowanie przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i techniczno-budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych i pracowników RON w zakresie ochrony przeciwpożarowej; udzielanie instruktażu dowódcom pododdziałów do szkolenia przeciwpożarowego podległego stanu osobowego; uczestniczenie w okresowych przeglądach budynków, urządzeń, instalacji itp.; opracowywanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz dokumentacji praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych w zakresie ochrony przeciwpożarowej; opracowywanie analiz stanu ochrony przeciwpożarowej w jednostce wojskowej; sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym prac niebezpiecznych pod względem pożarowym, zgodnie z przyjętymi procedurami i wydanymi dokumentami. W zakresie bhp: prowadzenie szkoleń wstępnych, współuczestniczenie w wydawaniu skierowań na badania lekarskie.- Wynagrodzenie: 2530 zł brutto +10% premii + dodatek za wysługę. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca od poniedziałku do czwartku od godz. 7:00 do godz. 15:30, w piątki od godz. 7:00 do godz. 13:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim minimum 3 lata, przy wykształceniu wyższem min. 1 rok. Wymagane uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej. Wymagana biegła obsługa komputera i programów z pakietu Office, Windows. Mile widziane wykształcenie z zakresu BHP, w tym: zawód technika bhp lub zawód technika bhp oraz co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp. Kontakt wyłącznie e-mail: 13sbot.sekretariat (at) ron.mil.pl
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-18 - Katowice (śląskie)
Odbiór towaru z magazynu firmy, rozwożenie towaru do kontrahentów firmy.
"Target" M. P. Turliński Sp. Jawna - 2016-05-19 - Wałbrzych (dolnośląskie)
Obsługa klienta, wydawanie i przyjmowanie towaru, wystawianie dokumentów magazynowych itp.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
pełnienie nadzoru nad funkcjonowaniem paliw, bieżace monitorowanie spłat należności, dbanie o wizerunek stacji, nadzór nad pracownikami stacji paliw
PP PKS SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
- Czynności związane z pakowaniem. Czynności związane z przyjęciem oraz ekspedycją produktów. Kontrola spakowanych zamówień.- Wynagrodzenie: 14,70 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata. Zlecenie wykonywane min. 40 godzin tygodniowo.- Zlecenie wykonywane 10 do 12 godzin dziennie. Godziny rozpoczęcie zlecenia: 5:00, 7:00, 10:00, 12:00, 14:00, 17:00, 19:00. Zlecenie wykonywane również w soboty, niedziele. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 miesiąc. na stanowisku pakowacza. Wymagana aktualna książeczka sanepidowska wraz z ważnymi badaniami do celów sanitarno-epidemiologicznych potwierdzona orzeczeniem lekarskim. Wymagana dobra kondycja fizyczna ze względu na pracę wymagającą ciągłego chodzenia. Wymagana dyspozycyjność do możliwości codziennego rozpoczynania pracy w różnych godzinach, w tym pracy w godzinach nocnych.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Katowice (śląskie)
transport międzynarodowy
Kamil Trans Kamil Prażmowski - 2017-08-01 - Radom (mazowieckie)
praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Kraków (małopolskie)
Diagnostyka i naprawa pojazdów ciężarowych
Euro-Truck Sp. z o.o. - 2018-03-27 - Mroków (mazowieckie)
Sprzedawca
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zakładce "Oferty pracy"- Ogłoszenie Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Katowicach z dnia 5 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-4/18. Dyrektor Sądu Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) ogłasza nabór kandydatów w drodze konkursu na stanowisko inspektora/specjalisty ds. inwestycji i remontów w oddziale inwestycji i remontów w Sądzie Apelacyjnym w Katowicach.- Do zakresu zadań wykonywanych na docelowym stanowisku pracy należeć będzie m.in.:- opracowywanie planów w zakresie remontów i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zadań,- opracowaniei weryfikacja kosztorysów inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiarów/obmiarów robót,- opracowywanie danych wyjściowych dla projektantów wykonujących dokumentację techniczną do realizacji przedsięwzięć remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezbędnych uzgodnień w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpośredniego nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych robót,- udział w przygotowywaniu przetargów w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych.- Praca: 7:30-15:30.- Wynagrodzenie: 3000 (stażysta) -4200 (inspektor/specjalista) zł/brutto. Praca na czas nieokreślony poprzedzona umową na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygnięciu konkursu: kwiecień/maj 2018r.- Wymagania niezbędne:Kandydować może osoba:- która ma pełną zdolność do czynności prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,- która ukończyła studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku odpowiednim dla specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie),- posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku.Wymagania pożądane:- posiadanie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,- udokumentowany co najmniej trzyletnia praktyka zawodowa polegająca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych,- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowiązkowi),- posiadanie uprawnień do kierowania i nadzorowania realizacji robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 ze zm.),- zdolność analitycznego myślenia,- znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi,- komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność i odporność na stres,- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,- umiejętność pracy w zespole,- wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem będzie:- umiejętność kosztorysowania robót budowlanych,- znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i prawo zamówień publicznych oraz procedur udzielania zamówień publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i doświadczenie w zakresie organizacji i zarządzania projektami,- znajomość systemu ZSRK-SAP.
Sąd Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-08 - Katowice (śląskie)
Sprzątanie budynków, mieszkań, klatek schodowych, chodników. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Halleraok. 142 h pracy w miesiącu, dyspozycyjność 7-15,sala B
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
CZYNNOSĆI PIELĘGNACYJNO OPIEKUŃCZE, PROWADZENIE DOMU, GOTOWANIE, ROBIENIE ZAKUPÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM PODSTAWOWE, DOŚWIADCZENIE W OPIECE NAD OSOBĄ STARSZĄ, MILE WIDZIANE PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO W STOPNIU CO NAJMNIEJ KOMUNKATYWNYM;MIEJSCE PRACY: NIEMCY
GOWORK.PL ANDRZEJ KOSIERADZKI - 2016-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2016-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie czynności inspekcyjno - kontrolnych na terenie powiatu krośnieńskiego z zakresu działania organu nadzoru budowlanego, przygotowywanie pism, przyjmowanie interesantów.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KROŚNIE - 2018-04-20 - Krosno (podkarpackie)
układanie kostki brukowej
Monika Adach - 2017-03-17 - Wieluń (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane wykszt. wyższe na kierunkach: inż. środowiska lub ochr. środowiska, znajomość zagadnień dotyczących systemów wodoc. i kan. sanit., dobra znajomość programów MS OFFICE, znajomość regulacji prawnych w zakresie prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych, prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, analityczne myślenie i rozwiązywanie problemów, odpowiedzialność, rzetelność, skrupulatność, dynamizm w działaniu, otwartość na zmiany, komunikatywność, dbałość o wizerunek firmy i dobrą atmosferę w pracyZakres obowiązków: praca biurowa, praca przy komputerze oraz praca w terenie w zakresie realizacji zadań inwestycyjnych, możliwe wyjazdy służboweOsobom zatrudnionym pracodawca oferuje:ambitne zadania oraz możliwość rozwoju zawodowego, terminowość wypłaty świadczeń, pakiet socjalny (m.in. karty Multisport), przyjazną atmosferę, kursy zawodowe oraz szkolenia specjalistyczne, dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia wyższego: studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp z - 2019-01-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
poznanie funkcjonowania Inspektoratu poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, działaniem podsystemów monitorowania ruchu statków i przekazywania informacji. Asystowanie przy procesie zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej, realizacji Instrukcji działania służby kontroli ruchu statków i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
sprzątanie sal lekcyjnych i innych pomieszczeń w budynku szkoły
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Głowno (łódzkie)
rejestrowanie pism,prace biurowe, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
1. Przygotowanie projektów uchwał przedkładanych pod obrady Rady.2. Realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej.3. Prowadzenie postępowania administracyjnego, przygotowanie projektów decyzji administracyjnych oraz wykonanie zadań wynikających z przepisów o postępowaniu egzekucyjnym w administracji.4. Pomoc Radzie, właściwym rzeczowo komisjom Rady, Wójtowi i jednostkom pomocniczym Gminy w wykonaniu ich zadań.5. Współdziałanie ze Skarbnikiem przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.5. Przygotowanie sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji o realizacji zadań.6. Współdziałanie w zakresie szkolenia i doskonalenia pracowników.7. Stosowanie obowiązującego jednolitego rzeczowego wykazu akt i przestrzeganie instrukcji kancelaryjnej.8. Prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej zapewniającej rejestrację operacji gospodarczych.9. Prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem inwentaryzacji.10. Przygotowywanie dokumentów księgowych do dokonywania płatności przelewami.10. Prowadzenie obsługi kasowej.11. Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczególnych.12. Prowadzenie i załatwianie innych spraw związanych z gospodarką finansową gminy.
Urząd Gminy w Wyrykach - 2017-07-12 - Wyryki-Połód (lubelskie)
magazynier
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Skopanie (podkarpackie)
Sporządzanie pełnej dokumentacji rachunkowo księgowej dotyczącej wydatków osobowych funkcjonariuszy PSP ipracowników w oparciu o imienne angaże, umowy oraz decyzje przy zastosowaniu programu komputerowegoużytkowanego w Komendzie Miejskiej PSP w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem aktualnych przepisów prawadotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczenia zdrowotnego, składek na ubezpieczeniaspołeczne. Przygotowywanie przelewów bankowych, rozliczenia ZFŚS, klasyfikacja §§ płacowych i około płacowych,Uzgadnianie wzajemnej zgodności między kontami kosztów, wydatków, zobowiązań i zaangażowaniaWystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniami oraz innych dokumentów rozliczeniowychPełna obsługa programu Płatnik, PUE ZUSSporządzanie deklaracji podatkowych oraz deklaracji ZUSSumienne i terminowe przygotowywanie i składanie w odpowiednich urzędach i instytucjach dokumentacjirozliczeniowej potrąceń (deklaracje ZUS, podatkowe, umowy zlecenia i o dzieło, sporządzanie sprawozdań GUS,sprawozdanie z wykorzystania limitów zatrudnienia i środków na wynagrodzenia).Prowadzenie ewidencji kasowej oraz sporządzanie raportów kasowych,Rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych (np. delegacje, zaliczki)Przechowywanie dowodów księgowych oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów finansowych,Czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,Wspomaganie głównego księgowego w czynnościach i zadaniach realizowanych przez sekcję ds. finansowych komendy.WARUNKI PRACYPraca biurowa, w godzinach 7.30-15.30. Z pracą na ww. stanowisku związane są wyjazdy służbowe, załatwianie sprawpoza jednostką, współpraca z podległymi Jednostkami Ratowniczo - Gaśniczymi.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym / naturalnym oświetleniu,częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon,budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,praca na pierwszym piętrze, konieczność poruszania się po budynku - brak windy oraz brak dostosowania toalet do potrzeb osób niepełnosprawnych,stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych. Przewidywany okres zatrudnienia 01.04.2019 - 01.04.2020 (służba przygotowawcza).INNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi conajmniej 6%.Na kopercie oraz liście motywacyjnym należy umieścić dopisek: NABÓR KSC PF.W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu.Treść oświadczeń załączonych do dokumentów aplikacyjnych należy opatrzyć własnym odręcznym podpisem wraz z datą.Oferty nie spełniające warunków formalnych i koniecznych (w tym otrzymane po terminie, brak wymaganych dokumentów oraz oryginałów oświadczeń) określonych w ogłoszeniu nie będą rozpatrywane i zostaną odrzucone.Tylko i wyłącznie kandydaci spełniający wymagania formalne, określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie kolejnych etapów naboru.Oferty odrzucone i nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone.Techniki i metody naboru: weryfikacja dokumentów, test wiedzy, sprawdzian umiejętności, rozmowa kwalifikacyjna.Nabór będzie przeprowadzony w następujących etapach:I. Etap 1 - weryfikacja dokumentów:a) sprawdzenie kompletności złożonych przez kandydatkę/kandydata ofert oraz spełnienia wszystkich wymogówformalnych,b) wykluczenie z dalszej procedury kwalifikacyjnej ofert kandydatek/kandydatów, które nie zawierają kompletudokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych określonych w ogłoszeniu.II. Etap 2* - sprawdzian wiedzy i umiejętności:a) sprawdzian wiedzy (test jednokrotnego wyboru) - czas trwania 20 minut - składający się z 20 pytań merytorycznych zzakresu znajomości aktów prawnych wymienionych w ogłoszeniu (maksymalna liczba punktów do uzyskania - 20 pkt.).Wymogiem niezbędnym do dopuszczenia do sprawdzianu umiejętności jest uzyskanie, co najmniej 60% maksymalnejliczby punktów.b) sprawdzian umiejętności - obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka,skaner),obsługi programu MS Office.III. Etap 3* - rozmowa kwalifikacyjna.IV. Etap 4 - ustalenie wyniku końcowego pracy komisji oraz wyłonienie najlepszych kandydatów.Nieprzystąpienie kandydata/kandydatki w wyznaczonym terminie do któregokolwiek z etapów naboru powodujewykluczenie z dalszego postępowania.Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz informacja na temat terminów kolejnych etapów naborudostępna będzie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Komendy Miejskiej PSP w Słupsku oraz na stronie internetowejwww.straz.slupsk.pl i kmpspslupsk.bip.gov.pl.Proponowane wynagrodzenie brutto na stanowisku mnożnik 1.0 x kwota bazowa (tj. 1873,84 zł) plus wysługa lat, zzastrzeżeniem - nie mniej niż 2.250,00 zł.Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne,wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.*Podczas etapu 2 i 3 ocenie podlega: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowościoraz ewidencji księgowej, w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, umiejętnośćwspółpracy z instytucjami finansowymi (ZUS, US) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, biegła znajomość obsługi komputera w zakresie Microsoft Office, umiejętność sporządzania list płac oraz organizowania szeregu formalności związanych z procesem wypłat pracowniczych, znajomość obsługi programu Płatnik, znajomość przepisów podatkowych (w tym: sporządzania dokumentów PIT), znajomość regulacji prawnych w zakresie: administracji samorządowej, Kodeksu Pracy, egzekucji administracyjnej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i potrącania składek, znajomość przepisów i procesów z zakresu ubezpieczeń społecznych, umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS,dokładność, sumienność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne, chęć rozwoju, odporność na stres, umiejętność organizacji pracy.Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami: pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki: złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność, spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu, po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.Szczegóły w ogłoszeniu o pracę opublikowanym na stronie internetowej Komendy Miejskiej PSP w Słupsku: www.straz.slupsk.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (nr 42223 z dnia 05.02.2019 r.). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (+48) 59 842 40 01 wew. 231 lub 236. Aplikację należy składać JEDYNIE w sposób określony w opublikowanym ogłoszeniu jw.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Słupsku - 2019-02-05 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Ostrołęka (mazowieckie)
-obsługa kasy fiskalnej-obsługa klientów-przyjęcie towaru-ekspozycja towarów
Społem PSS w Grajewie Sp. z o. o. - 2017-04-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)