INSPEKTOR DS. KADROWO- PŁACOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH Łęczna oferta pracy STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADROWO- PŁACOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Realizacja zadań wymienionych w ogłoszeniu o naborze. Pełna informacja o szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KADROWO- PŁACOWYCH JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy działów kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pracownik obsługi płacowej (wymagany staż - lata: 3)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pełna informacja o wymaganiach kwalifikacyjnych i szczegółach naboru dostępna na stronie internetowej: http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: STAROSTWO POWIATOWE w ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wykaz wymaganych dokumentów oraz sposób złożenia - zamieszczony jest w ogłoszeniu o naborze - na stronie Starostwa Powiatowego - http://spleczna.bip.e-zeto.eu/.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Ulica pracodawcy: Jana Pawła II
Numer budynku pracodawcy: 95A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy działów kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.11.2019
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy ważna do: 12.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f38004d82caf87b994c18b3790927d3a
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-10-16 - Grójec (mazowieckie)
Wykonywanie zadań z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obsługa systemów elektronicznych mających zastosowanie w zespole ds. bezpieczeństwa żywności, kontrola i realizacja Krajowego Programu badań kontrolnych substancji niedozwolonych, pozostałości chemicznych, biologicznych, produktów leczniczych i skażeń promieńiotwórczych u zwierząt, w produktach pochodzenia zwierzęcego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierząt, w aspekcie oceny spełnienia wymogów.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie energii cieplnej, elektrycznej, wody zimnej i ścieków, sprawowanie nadzoru nad pracami remontowymi w spółdzielni, opracowywanie kosztorysów, robót budowych w ramach zatwierdzonego planu remontów
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZWIĄZKOWIEC - 2017-02-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace stolarsko-budowlane zw. z produkcją i montażem galanterii drewnianej. Wykonywanie, obróbka elementów drewnianych, płyt, mebli, schodów.
Roboty Stolarsko - Budowlane Piszczek Ryszard Stara Wieś - 2017-03-14 - Stara Wieś (małopolskie)
Kontrola produktu pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet, kontrola prawidłowości procesu produkcji, zgłaszanie propozycji działań korygujących, raportowanie, tworzenie dokumentÓW.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-10-04 - Karczew (mazowieckie)
jw.
BELLE AME SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
1. prowadzenie magazynu w tym przyjmowanie i wydawanie materiałów i racjonalne gospodarowanie materiałami, 2. sporządzanie zbiorczych zapotrzebowań do magazynu, 3. prowadzenie dokumentacji magazynowej (dokonywanie spisów inwentarzowych itp.), 4. kontrola ilościowa i jakościowa dostaw.
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2019-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, wykładanie towaru, przyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Środa Śląska (dolnośląskie)
współdziałanie z regionalnym inspektorem orzecznictwa lekarskiego w planowaniu pracy lekarzy rzeczoznawców i komisji lekarskich Kasy oraz w wyznaczaniu miejsca i terminów badao, przygotowywanie i wysyłanie do zainteresowanegozawiadomieo o miejscu i terminie badania,prowadzenie korespondencji dotyczącej orzecznictwa lekarskiego,przyjmowanie oraz przekazywanie akt spraw z/do komórki organizacyjnej ds. świadczeo,współpraca z lekarzami rzeczoznawcami, konsultantami i komisjami lekarskimi w zakresie prowadzonych postępowao orzeczniczych, w tym postępowao odwoławczych,prowadzenie rejestrów rozpatrywanych spraw,współpraca z placówkami terenowymi w zakresie obsługi organizacyjnej i techniczno-biurowej orzecznictwa lekarskiego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2019-08-16 - Rawicz (wielkopolskie)
Prawidłowa kalibracja narząędzi budowlanych. Praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej, w godz. 6.00 - 14.00, 14.00-22.00.
PRO PRODUKCJA Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zapytań ofertowych, przygotowywanie wniosków na Zarząd Spółki o podjęcie uchwały w sprawie wszczęcia postępowań na wybór wykonawców zadań inwestycyjnych i remontowych, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień w charakterze przewodniczącego lub sekretarza komisji przetargowej, przygotowywanie umów z wykonawcami, współpracowanie z osobami pełniącymi nadzór inwestorski nad inwestycjami i remontami, nadzorowanie i przestrzeganie terminowości i prawidłowości prowadzonych działań.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - czerwiec 2018 r.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 3 lata pracy w firmie realizującej procesy inwestycyjne. Znajomość procesów inwestycyjnych, znajomość zagadnień związanych z udzielaniem zamówień publicznych. Umiejętność przygotowywania umów na roboty budowlane, obsługa MS Office. Prawo jazdy kat. B. Kontakt wyłącznie e-mail: rekrutacja (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-14 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki:- przygotowywanie, wdrażanie i monitorowanie oraz kontrolowanie projektów i programów realizowanych na rzecz bezpieczeństwa publicznego- opracowywanie propozycji i narzędzi badawczych ( ankiet, zestawień, sondaży, arkuszy ocen)- przygotowywanie propozycji zmian systemowych w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz założeń do programów krótko i długoterminowych- promowanie i prezentowanie na forum publicznym wyników i efektów realizowanych programów - organizowanie spotkań informacyjnych dotyczących poprawy bezpieczeństwa na terenie województwa Kujawsko Pomorskiego i realizowanie współdziałania z placówkami naukowo badawczymi, uczelniami wyższymi, organizacjami pozarządowymi i społecznymi, podmiotami gospodarczymi, instytucjami finansowo ubezpieczeniowymi, przedstawicielami kościołów i związków wyznaniowych w zakresie skutecznego promowania i wdrażania programów z zakresu bezpieczeństwa i porządku publicznego- koordynowanie współpracy na poziomie województwa służb, straży i inspekcji w zakresie przedsięwzięć mających na celu ograniczenie przestępczości i patologii społecznych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2017-12-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, sporządzanie grafiku, nadzór nad pokojowymi, sprzątanie pokoi hotelowych. Praca w godz.: 8:00-20:00. Przewidywany okres zatrudnienia: 2 lata.
Wings Properties Sp. z o.o. - 2019-09-11 - Wrocław (dolnośląskie)
-przygotowywanie projektów pism i dokumentacji zleconej przez przełozonego,-prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, kart ewidencji czasu pracy, list obecności oraz wykazu nieobecności,-opracowywanie analiz , prowadzenie ewidencji oraz rejestrów,-sporzadzanie projektów wewnetrznych aktów normatywnych OSiR,-przygotowywanie umów o pracę, wystawianie swiadectw pracy i zaświadczeń,-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Powiatowym Centrum Pomocy Prodzinie ,-sporządzanie dokumentacji statystycznej,-współpraca z pracownikiem uprawnionym do wprowadzania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakresie aktualizowania danych w BIP,-bieżące monitorowanie przepisów prawnych związanych z działalnością OSiR,-praca przy komputerze w zakresie stanowiska pracy,-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego OSiR,-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora OSiR,szczegóły naboru dostępne są na stronie http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2165
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW - 2018-09-10 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: prowadzenie dokumentacji związanej z opracowaniem i realizacją planów remontów i inwestycji; proponowanie i planowanie remontów budynków komunalnych i obiektów terenowych, w oparciu o wnioski jednostek terenowych i przeglądy techniczne, z uwzględnieniem możliwości wynikających z planu finansowego ZGN; prowadzenie sprawozdawczości i korespondencji w sprawach jw.; współdziałanie z innymi działami ZGN; współdziałanie z DOM w prowadzonej tematyce; współpraca wewnątrz działu i odnotowywanie prowadzonej korespondencji w dzienniku Działu TP, a także gromadzenie i archiwizowanie prowadzonej korespondencji; rozwiązywanie spraw zadekretowanych przez przełożonych; przygotowywanie materiałów oraz odpowiadanie na bieżącą korespondencję; bieżące śledzenie i wprowadzanie do stosowania przepisów oraz zarządzeń związanych z procedurą zleceń oraz realizacji i planowanych remontów; uczestnictwo w seminariach i szkoleniach zawodowych. Wykonywanie innych poleceń przełożonych w zakresie prac związanych z działalnością ZGN Mokotów. Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; wykształcenie średnie; staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób ze średnim wykształceniem, staż pracy minimum 2 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem; znajomość regulacji prawnych w zakresie: Ustawa o ochronie praw lokatorów, Ustawa o własności lokali, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia pochodne do w/w ustaw; bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Stolarz budowlany. Praca w delegacji- teren Polski
Gabriel Jamróz Zakład Obróbki i Handlu Drewnem - 2016-07-06 - Dzikowiec (podkarpackie)
- pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie świadczonych usług finansowych,- przeprowadzanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych,- aktywna sprzedaż produktów finansowych,- udział w akcjach marketingowych,- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Regionalna Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo- Kredytowa im. Św. Brata Alberta - 2016-08-19 - Białystok (podlaskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- utrzymanie w czystości pomieszczeń 5 DPS(mycie i czyszczenie podłóg,okien,lamperii,glazury,ścieranie kurzu,podlewanie kwiatów)
5 DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-08-28 - Łódź (łódzkie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Bolesława Chrobrego 18, 72-600 ŚwinoujścieObsługa kasowa klientów detalicznych, firmowych; sprzedaż produktów oraz usług bankowych.
Bank Spółdzielczy w Wolinie - 2018-04-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. Wykształcenie min. średnie (technik bhp), preferowane wyższe o kierunku bhp, znajomość rozporządzenia ministra pracy i polityki socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bhp oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bhp, doświadczenie zawodowe w zakresie bhp. Tel.: 261 676 252 Małgorzata Kaczmarek.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-11-16 - Wędrzyn (lubuskie)
praca w dziale marketingu w Hotelu JAROTA w Jarocinie
"JAROCIN SPORT" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Jarocinie - 2016-10-07 - Jarocin (wielkopolskie)
sprawowanie opieki nad osobami objętymi usługami opiekuńczymi
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W MICHAŁOWICACH - 2016-10-03 - Michałowice (małopolskie)
Wykonywanie zabiegów diagnostyczno-leczniczych, higieniczno-pielęgnacyjnych przy łóżku chorego.
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2019-08-01 - Otwock (mazowieckie)
Praca w Spółce zajmującej się obsługą współnot mieszkaniowych; Inspektor nadzoru inwestorskiego, uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Miejsce pracy: Wrocław ul. Hallera;Praca od 7:30 do 15:30;Kontakt kandydatów z pracodawcą:walniczek (at) atena-hjw.plOferta w sali: D
ATENA & HJW Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2016-11-17 - Kielce (świętokrzyskie)
praca administracyjno-biurowa w Wydziale Środowiska Urzędu Miasta Olsztynagodziny pracy pon. 8:00-16:00, wt.- pt. 7:30-15:30
Urząd Miasta Olsztyna - 2019-09-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z informacjami pod linkiem http://bip.uwm.edu.pl/node/6098
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie - 2018-07-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obrobka metali,mantaż balustrad
GAMMA METAL LEŚNICZAK, LICHOCKI, NOWICKA SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-04 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Do obowiązków inspektora należy w szczególności:1) prowadzenie dokumentacji ilościowo-wartościowej i magazynu Wydziału,2) obsługa telefoniczna stanowiska połączeniowego.Celem uzyskania pełnej wysokości kwoty wynagrodzenia brutto należy do kwoty 2370 zł doliczyć dodatek za staż pracy, tj. 5-20% wynagrodzenia zasadniczego, które wynosi 1870 zł. Godz. pracy 7.15-15.15.Szczegółowe informacje http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy/75089,Oferty-pracy.html
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-01-30 - Słupsk (pomorskie)