INSPEKTOR DS. KADR-PRACOWNIK SAMORZĄDOWY W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU NABÓR NR 16/2018 (NR 3138) Inowrocław oferta pracy OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW
Stanowisko: INSPEKTOR DS. KADR-PRACOWNIK SAMORZĄDOWY W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU NABÓR NR 16/2018 (NR 3138)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -przygotowywanie projektów pism i dokumentacji zleconej przez przełozonego,-prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, kart ewidencji czasu pracy, list obecności oraz wykazu nieobecności,-opracowywanie analiz , prowadzenie ewidencji oraz rejestrów,-sporzadzanie projektów wewnetrznych aktów normatywnych OSiR,-przygotowywanie umów o pracę, wystawianie swiadectw pracy i zaświadczeń,-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Powiatowym Centrum Pomocy Prodzinie ,-sporządzanie dokumentacji statystycznej,-współpraca z pracownikiem uprawnionym do wprowadzania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakresie aktualizowania danych w BIP,-bieżące monitorowanie przepisów prawnych związanych z działalnością OSiR,-praca przy komputerze w zakresie stanowiska pracy,-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego OSiR,-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora OSiR,szczegóły naboru dostępne są na stronie http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2165
Data publikacji: 2018-09-10
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przygotowywanie projektów pism i dokumentacji zleconej przez przełozonego,-prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników, kart ewidencji czasu pracy, list obecności oraz wykazu nieobecności,-opracowywanie analiz , prowadzenie ewidencji oraz rejestrów,-sporzadzanie projektów wewnetrznych aktów normatywnych OSiR,-przygotowywanie umów o pracę, wystawianie swiadectw pracy i zaświadczeń,-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy oraz Powiatowym Centrum Pomocy Prodzinie ,-sporządzanie dokumentacji statystycznej,-współpraca z pracownikiem uprawnionym do wprowadzania informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakresie aktualizowania danych w BIP,-bieżące monitorowanie przepisów prawnych związanych z działalnością OSiR,-praca przy komputerze w zakresie stanowiska pracy,-przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego OSiR,-wykonywanie innych poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrektora OSiR,szczegóły naboru dostępne są na stronie http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2165
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. KADR-PRACOWNIK SAMORZĄDOWY W SEKCJI ORGANIZACJI I KADR OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W INOWROCŁAWIU NABÓR NR 16/2018 (NR 3138)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, specjalizacja: prawo lub administracja
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe -specjalność umożliwiajaca wykonywanie zadań na stanowisku Inspektora ds. kadr,co najmniej 3 letni staż pracy lub prowadzenie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami wskazanymi w naborze,umiejetność analitycznego myslenia,odpowiedzialność, rzetelność, kultura osobista, dyspozycyjność,pozytywne podejście do obywatela,umiejetność pracy w zespole, komunikatywność,umiejetność organizowania czasu pracy na stanowisku, w sposób zapewniajacy terminowa realizację zadań,umiejetnośc stosowania odpowiednich przepisów prawnych,obsługa komputera (znajomość srodowiska WINDOWS i pakietu Office),znajomość przepisów:-ustawy o samorzadzie gminnym,-ustawy o gospodarce nieruchomościami,-ustawy o gospodarce komunalnej,-ustawy -Kodeks Postepowania Administracyjnego,-ustawy-Kodeks Pracy,-ustawy o pracownikach samorządowych,-ustawy o ochronie danych osobowych,-ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych,-ustawy o związkach zawodowych,-ustawy o dostępie do informacji publicznych,-ustawy-Prawo zamówień publicznych,-ustawy o finansach publicznych,-rozporzadzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem,pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,-rozporządzenia Ministra Rodziny , Pracy i Polityki Społecznej w sprawie sposobu usprawiedliwienia nieobecności w pracy oraz udzielenia pracownikom zwolnień od p[racy,-rozporzadzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie szczegółowych zasad udzielania urlopu wypoczynkowego, ustalania, i wypłacania wynagrodzenia za czas urlopu oraz ekwiwalentu pienięznego za urlop,-rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wniosków dotyczących uprawnień pracowniczych związanych z rodzicielstwem oraz dokumentów dołączonych do takich wniosków,-rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie warunków odpowiedzialności materialnej pracowników za powierzone mienie,-rozporzadzenia Rady Ministrów w sprawie warunków odpowiedzialności materialnej pracowników za szkodę w powierzonym mieniu,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: OŚRODEK SPORTU I REKREACJI INOWROCŁAW
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.list motywacyjne;2.życiorys-curriculum vitae;3.kwestionariusz osobowy;4.kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzajacych wykształcenie;5.kserokopie świadectw pracy lub dokumentów potwierdzających wymagane doswidczenie zawodowe wskazane w naborze;6.oświdczenia:a) o zapoznaniu się z aktualnym rehulaminem naboru,b) o wyrazeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,c) o braku prawomocnego wyroku sadu skazujacego za umyślne przestepstwo scigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestepstwo skarbowe oraz pełnej zdolności do czynnościprawnych i korzystaniau z pełni praw publicznych;7.informacja o kontaktowym numerze telefonicznym.Dodatkowo kserokopie referencji, zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach oraz innych dokumentów potwierdzajacych przydatność do pracy na danym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu lub przesłać droga pocztową, w zaklejonych kopertach z dopiskiem "Dotyczy naboru 16/2018 na wolne stanowisko urzędnicze pracownika samorządowego-Inspektor ds. kadr w Sekcji Organizacji i Kadr Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu" na adres : Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu ul. al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław.Termin składania dokumentów upływa 17 września 2018 r. o godz. 15.00.Kwestionariusz osobowy oraz wzory wszystkich niezbędnych oswiadczeń dostępne są w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu w pokoju 211 lub na stronie internetowej : osir-inowroclaw.samorzady.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 17.09.2018 r. do godz. 15.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Adres strony pracodawcy: http://osir-inowroclaw.samorzady.pl/art/id/2148
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.09.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowca po kraju, załadunki i rozładunki samochodów, utrzymanie czystości na magazynie
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Bielawa (dolnośląskie)
Sprzedaż art. ogólnospożywczych
PPHU Marian Dąbrowski (ZESPÓŁ SKLEPÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH) - 2018-07-10 - Masłowice (łódzkie)
Pomoc w produkcji, pieczeniu pieczywa wschodniego: czebureków, pampuszków, wergunów, blinów, szulików
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Jadów (mazowieckie)
Umiejętności:1. Ogólna znajomość zasad księgowości i podatków;2. Obsługa komputera, dobra znajomość programu MSOffice.3.Umiejętność organizacji pracy.4. Zaangażowanie(odpowiedzialność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu swoich obowiązków).5. Umiejętność pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze współpracownikami.6. Chęć rozwoju zawodowego w dziedzinie księgowości.Ogólny zakres obowiązków:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzedaży VAT i zakupów, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dowodów księgowych.4.Dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych.5.Sporządzanie rozliczeń faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawności rozliczeń już istniejących sporządzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania działu księgowości.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w Węgorzewie - 2016-09-27 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Szycie pokrowców do mebli tapicerowanych, konfekcja ciężka.
CRISTAP Iwona Musiał - 2017-08-24 - Wejherowo (pomorskie)
prace przy pobieraniu prób i badania na budowanych odcinkach obwodnicy
Instytut Badawczy Materiałów Budowlanych Sp zo. o. - 2016-06-06 - Łabiszynek (wielkopolskie)
trasport
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Boryszyn (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
murowanie ścian konstrukcyjnych
KAMARO T.Tomanik, P.Paszkowicz Spólka jawna - 2016-11-04 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
obsługa maszyn do recyklingu (młynek do plastiku, belownica do folii lub papieru), sortowanie odpadów wtórnych
AGRECO SERVICE Sp. z o.o. - 2018-08-27 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
a) przyjmowanie i weryfikacja wniosków o ustalenie prawa do świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, b) przygotowanie projektów decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, c) prowadzenie postępowania wyjaśniającego w indywidualnych sprawach klientów, d) weryfikacja uprawnień świadczeniobiorców wynikająca ze zmiany sytuacji życiowej klienta, e) windykacja świadczeń i zasiłków dla opiekunów nienależnie pobranych, f) ustalanie harmonogramów i warunków wypłat przyznanych świadczeń, zasiłków, spłat świadczeń, zasiłków nienależnie pobranych, g) sporządzanie comiesięcznych list wypłat świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zgodnie z wydanymi decyzjami administracyjnymi, h) sporządzanie analiz i sprawozdań na temat prowadzonych postępowań w sprawie przyznania świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów i) wydawanie zaświadczeń dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, zasiłków dla opiekunów, j) współpraca w szczególności z zakładem ubezpieczeń społecznych, powiatowymi urzędami pracy, ośrodkami pomocy społecznej, urzędami skarbowymi, sądami, komornikami sądowymi, organami właściwymi,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Biesiekierzu - 2018-04-09 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)
-szkolenie BHP i p. poż.-zapoznanie się z Regulaminem Pracy-utrzymywanie czystości w szkole, tj. zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, wycieranie ławek, stołów, parapetów, tablic-sprzątanie łazienek, czyszczenie umywalek, sanitariatów, drzwi, lamperii i luster-podlewanie kwiatów-wykonywanie innych zadań porządkowych
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowa Sól (lubuskie)
jw.
Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Serwis i montaż instalacji WiFi u klientów, praca w godz. 9-17
Arkadia S.C. Krzysztof Rozmus Barbara Rozmus - 2017-09-08 - Opole (opolskie)
Praca na myjni samochodowej. Mycie i detaling aut, polerowanie aut.
AUTO KOSMETYKA i Transport Agnieszka Soboń - Statkiewicz - 2018-07-23 - Głogów (dolnośląskie)
Brak danych
ZAKŁĄD KARNY W RZESZOWIE - 2017-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: http://pupkolobrzeg.finn.pl/
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-10-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE DOKUMENTACJI ROZLICZAJĄCEJ CZAS PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, WYKONYWANIE GRAFIKÓW PRACY PRACOWNIKÓW ZAPLECZA TECHNICZNEGO, PROWADZENIE EWIDENCJI ZLECEŃ NAPRAW AUTOBUSÓW I INNYCH;;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE TECHNICZNE, ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE I OBSŁUGI URZĄDZEŃ BIUROWYCH, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ I INICJATYWA W PODEJMOWANIU DZIAŁAŃ, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE, ŁATWOŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW;SYSTEM PRACY - JEDNA ZMIANA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, C.V NA MAIL poczta (at) spad.szczecin.pl LUB C.V+LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄ NA ADRES SIEDZIBY PRACODAWCY;PO OKRESIE PRÓBNYM OD 01.10.-31.12.2017r. MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻENIA UMOWY NA CZAS OKREŚLONY;
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE DĄBIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie czynności pomocniczych w nadzorze nad podmiotami wytwarzającymi, przetwarzającymi, przechowującymi lub transportującymi środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego.
kontakt przez PUP - 2016-06-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie suwnicą; odbieranie gotowego produktu; załadunek samochodów; ładowanie wsadu do konwektora; przewóz kadzi z płynnym metalem
kontakt przez OHP - 2016-03-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw.
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE BIUROWE. TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTÓW. PROMOWANIE PRODUKTÓW FINANSOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sprzedaż mięsa i wędlin. Obsługa klientów, obsługa kasy fiskalnej.
Przedsiębiorstwo Handlowo Transportowe "TRANS-LUMAR" sp. z o.o.. - 2018-01-05 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla nowo zatrudnianych pracowników, szkoleń okresowych dla pracowników. Prowadzenie rejestru zachorowań na choroby zakaźne, wypadków przy pracy, protokołów wypadkowych: opisywanie, dokonywanie okresowych ocen oraz analiz.
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ŁUŻYCKIE CENTRUM MEDYCZNE W LUBANIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-05 - Lubań (dolnośląskie)
Realizacja podstawowych zadań służby bhp, oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy, kontrole z zakresu bhp i ochrony ppoż. na obiektach technicznych, opracowywanie instrukcji wewnętrznych w zakresie bhp.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A. - 2018-08-30 - Zielona Góra (lubuskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-04-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca przy obróbce drewna
Handel Artykułami Spożywczo-Przemysłowymi Kościński Gerard Tartak Płośnica - 2017-01-31 - Płośnica (warmińsko-mazurskie)