INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Grójec oferta pracy Jednostka Wojskowa Nr 3411
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 735 PLN
Zakres obowiązków: - Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Data publikacji: 2019-10-16
Lokalizacja: Grójec (mazowieckie)
Pracodawca: Jednostka Wojskowa Nr 3411
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 735 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ 10% premii+ dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grójec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grójec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 735 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Znajomość podstawowych przepisów branżowych
Nazwa pracodawcy: Jednostka Wojskowa Nr 3411
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
05-600 Grójec, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Skierowanie do pracy z PUP lub dokumenty aplikacyjne do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: grójecki
Gmina pracodawcy: Grójec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grójec
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 16.10.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8d19ee246f63a3dd3c9d818d0d464603
Podobne oferty pracy
Więcej informacji pod adresem: http://www.krus.gov.pl/bip/praca-w-krus/or-w-poznaniu/
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2016-03-03 - Gostyń (wielkopolskie)
Przygotowanie pojazdów do aplikacji folii (mycie, czyszczenie, odtłuszczanie). Pomoc przy aplikacji folii. Dbanie o czystość na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
prowadzenie windykacji za świadczone usługi dostawy wody i odbioru ścieków, współpraca z podmiotami windykującymi należności w szczególności z komornikiem, współpraca z radcą prawnym, bieżący monitoring zaległości; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.00- 15.00
Zakład Gospodarki Komunalnej w Dębnicy Kaszubskiej Spółka z o.o - 2018-11-30 - Dębnica Kaszubska (pomorskie)
nadzór nad budową wałów przeciwpowodziowych
Inwestycje Budownictwo Handel - 2016-08-08 - Brzeg (opolskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-07-20 - Warszawa (mazowieckie)
-pełnienie czynności inspektora nadzoru nad prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie realizacji zleceń, umów i inwestycji oraz prowadzenie obowiązującej w tym zakresie dokumentacji;-nadzorowanie prac budowlanych realizowanych przez podmioty zewnętrzne-nadzór nad przestrzeganiem technologii i jakości robót, przepisów bhp, przeciwpożarowych, bezpiecznych metod pracy;-nadzór nad utrzymywaniem obiektów budowlanych w ciągłej sprawności technicznej;-planowanie oraz nadzorowanie przeglądów technicznych budynków i budowli - zgodnie z zapisami prawa budowlanego oraz sporządzanie obowiązujących w tym zakresie protokołów oraz niezbędnej dokumentacji;-dokonywanie ocen technicznych budynków,-weryfikacja i opiniowanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej i powykonawczej-sporządzanie kosztorysów inwestorskich i SIWZ;-sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów ofertowych, powykonawczych;-udział w przygotowywaniu, realizacji i rozliczaniu inwestycji, w postępowaniach przetargowych i komisjach technicznych;-wybór wykonawców do realizowanych zadań remontowych;-stosowanie procedur jakościowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Wspólnota - 2018-05-14 - Będzin (śląskie)
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowyPo okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzorowanie i stosowanie zasad żywienia dla pacjentów Centrum, ocena jadłospisów, kontrola prób pokarmowych, prowadzenie stosownej dokumentacji
Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy - 2016-01-04 - Otwock (mazowieckie)
Wysyłanie zapytań oferowanych, zbieranie ofert, przygotowywanie dokumentacji przetargowej,wykonywanie kosztorysów,przygotowywanie dokumentacji podwykonaczej. Wymagane wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie min rok jako pracownik biurowy, biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B, podstawowa znajomość branży elektrycznej. Możliwość przyuczenia jako kosztorysant.Praca w godz 7-15
Interaut SŁAWOMIR KOWALCZYK - 2018-04-13 - Mysłowice (śląskie)
Nadzór nad terminową realizacją zleceń załadunkowych oraz transportowych, kontrola faktur za usługi transportu drogowego, sporządzanie codziennych raportów przewozowych oraz tworzenie planów na następne dni.
PCC INTERMODAL S.A. - 2016-05-20 - Dębica (podkarpackie)
obsługa linii produkcyjnej, wózków paletowych, pakowanie, prace na magazynie, praca na 2 zmiany
"FUD-MEN" Sp.Jawna Jarosław, Leszek, Lucjan Fudała - 2016-05-05 - Sosnowiec (śląskie)
Praca w biurze rachunkowym, pzy kopmputerze. Wymagana znajomość zasad księgowych.
BIURO RACHUNKOWE DORADCA PODATKOWY - 2016-03-02 - Strzyżów (podkarpackie)
- obsługa płatności bezpośrednich i mechanizmów Planu Rozwoju Obszarów Wiejskich w zakresie przyjmowania, kontrolowania oraz rejestrowania wniosków w tym wniosków o przyznanie renty strukturalnej i rolnośrodowiskowych, - obsługa wniosku o wpis do ewidencji producentów w zakresie wprowadzania danych do systemu informatycznego oraz kontrolowania jego zgodności i kompletności,- sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych,- przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego i sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział,- udzielanie informacji dotyczących uwarunkowań prawnych i formalnych wniosków PROW i płatności bezpośrednich,- realizacja czynności z zakresu instrumentów Kodeksu Postępowania Administracyjnego zgodnie z procedurami.
AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA - 2017-09-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
dochodzenie należności z tytułu składek, analiza kont i rozliczeń na kontach płatników skladek oraz sporządzanie tytułów wykonawczych i zabezpieczeń hipotecznych, uzgadnianie sprawozdań statystycznych miesięcznych, kwartalnych, półrocznych i rocznych, prowadzenie archiwum PT
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY ZIELONA GÓRA - 2019-04-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2018-02-13 - Bytom (śląskie)
-Poznanie uczestników pod kątem ich schorzeń i niepełnosprawności,-Opieka nad uczestnikami podczas zajęć, także poza terenem placówki,-Pomoc uczestnikom w zaspokajaniu ich podstawowych potrzeb,-Zapewnianie bezpieczeństwa uczestnikom podczas ich pobytu w ŚDS,-Wspieranie uczestników w realizacji indywidualnych planów postępowania wspierająco-aktywizującego,-Współpraca z innymi pracownikami ŚDS pod względem merytorycznym i organizacyjnym.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
konserwacja oraz naprawa systemów wentylacyjnych, przeglądy
QSP Sp. z o.o. - 2017-03-08 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie czynności związanych z eksploatacją i utrzymaniem nieruchomości Spółdzielni, opracowywanie planów remontowych nieruchomości, przygotowywanie procedur przetargów na roboty budowlane i usługi z zakresu utrzymania nieruchomości , monitorowanie prowadzonych prac konserwacyjnych i remontowych.
Spółdzielnia Mieszkaniowa ROW - 2017-02-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
PRACOWNIK FIZYCZNY
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
weryfikacja wniosków, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Zgierz (łódzkie)
projektowanie liter w programie corel draw, naklejanie folii na granit i piaskowanie liter, szlifowanie kamienia
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Dąbie (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiemI zmiana godz. 7.00-13.003/4 etatuwynagrodzenie: 2035 zł+10% premii+wysługa lat
2 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA „Jednostka Wojskowa 4226” - 2019-01-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Od kandydatów na spawaczy oczekujemy :- umiejętności spawania metodą MAG 136 w pozycji H-L045, PB, PD, PE, PF,sposobem ss, nb-wymagane doświadczenie w spawaniu w pionie, poziomie, na przetop i drutem proszkowym,- gotowości do udziału w próbce spawalniczej oraz podjęcia pracy zagranicą,- mile widziana znajomość języka angielskiego / francuskiego.Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenie wypłacane terminowo od 48,0 zł/godz. (netto)- stałą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- miejsce pracy Francja ? Holandia; Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w ramach zatrudnienia,Kontakt:tel/fax: (0048) 58 531-50-64www: www.gladpol.pl
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-08-03 - Francja (Francja)
Pakowanie towarów do opakowań zbiorczych, układanie towaru na stendach , pakowanie do opakowań foliowych produktów przemysłowych.
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
ustalanie obowiązku ubezpieczenia społecznego rolników (przygotowywanie decyzji administracyjnych) oraz ubezpieczenia zdrowotnego, współpraca z ZUS, urzędami skarbowymi, urzędami gmin oraz innymi instytucjami w zakresie mającym pływ na ubezpieczenie społeczne rolników i ubezpieczenie zdrowotne, zatwierdzanie wniosków o udostępnianie danych ze zbioru danych osobowych, prowadzenie rozliczeń m=na kontach płatników składek na ubezpieczenie społeczne oraz zdrowotne, księgowanie składek, ustalanie nadpłat, opracowanie wniosków o ulgi/umorzenia, przymusowe dochodzenie należności, sporządzanie zaświadczeń, potwierdzanie uprawnień do świadczeń z ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczeń zdrowotnych, obsługa interesanta, sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2019-07-31 - Poznań (wielkopolskie)
Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie zatwierdzonych źródłowych dowodów księgowych w zakresie obsługi Funduszu Świadczeń Socjalnych,- dekretowanie oraz księgowanie w systemie informatycznym dokumentów dotyczących obrotów składnikami majątku, a także prowadzenie ewidencji i uzgadnianie stanów obcych środków trwałych z dokumentami źródłowymi,- prowadzenie rejestrów umów zlecenia i umów o dzieło oraz rozliczanie tych umów, a także list wynagrodzeń Komisji działających w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim,- bieżąca współpraca z Oddziałem Logistyki BFI w zakresie realizacji zadań dotyczących obrotu składnikami majątku Urzędu oraz osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ksiąg inwentarzowych w Wydziałach i Biurach Urzędu,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie wartości brutto i umorzeń środków trwałych, wyposażenia, zbiorów bibliotecznych i wartości niematerialnych i prawnych,- obsługa systemu PŁATNIK w zakresie umów zlecenia i umów o dzieło,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie i podpisywanie e-deklaracji PIT w ramach umów o dzieło i umów zlecenia oraz wysyłanie ich do właściwych Urzędów Skarbowych, a także przesyłanie deklaracji PIT zleceniobiorcom w formie papierowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
odbiór przesyłek od klientów, wydawanie przesyłek klientom, obsługa programu GPackdźwiganie wg normy do 30 kg
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Łódź (łódzkie)
Wydawanie warunków podłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnych, wydawanie uzgodnień branżowych, uzgadnianie dokumentacji. OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:umowa na zastępstwo: min. 2 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:MikołówPRACA W DNIACH I GODZINACH:pn: 8-17, wt-czw: 7-15, pt:7-14
Zakład Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Mikołów (śląskie)
Przygotowanie miejsc pod montaż osprzętu elektrycznego; wykonywanie bruzd i zacieranie; Pomoc głównemu elektrykowi przy układaniu przewodów
TURCZYNOWSKI ANDRZEJ Zakład Usług Energetycznych Andrzej Turczynowski - 2018-04-11 - Oława (dolnośląskie)