INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 3996) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 3996)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie zatwierdzonych źródłowych dowodów księgowych w zakresie obsługi Funduszu Świadczeń Socjalnych,- dekretowanie oraz księgowanie w systemie informatycznym dokumentów dotyczących obrotów składnikami majątku, a także prowadzenie ewidencji i uzgadnianie stanów obcych środków trwałych z dokumentami źródłowymi,- prowadzenie rejestrów umów zlecenia i umów o dzieło oraz rozliczanie tych umów, a także list wynagrodzeń Komisji działających w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim,- bieżąca współpraca z Oddziałem Logistyki BFI w zakresie realizacji zadań dotyczących obrotu składnikami majątku Urzędu oraz osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ksiąg inwentarzowych w Wydziałach i Biurach Urzędu,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie wartości brutto i umorzeń środków trwałych, wyposażenia, zbiorów bibliotecznych i wartości niematerialnych i prawnych,- obsługa systemu PŁATNIK w zakresie umów zlecenia i umów o dzieło,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie i podpisywanie e-deklaracji PIT w ramach umów o dzieło i umów zlecenia oraz wysyłanie ich do właściwych Urzędów Skarbowych, a także przesyłanie deklaracji PIT zleceniobiorcom w formie papierowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- dekretowanie, numerowanie oraz księgowanie zatwierdzonych źródłowych dowodów księgowych w zakresie obsługi Funduszu Świadczeń Socjalnych,- dekretowanie oraz księgowanie w systemie informatycznym dokumentów dotyczących obrotów składnikami majątku, a także prowadzenie ewidencji i uzgadnianie stanów obcych środków trwałych z dokumentami źródłowymi,- prowadzenie rejestrów umów zlecenia i umów o dzieło oraz rozliczanie tych umów, a także list wynagrodzeń Komisji działających w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim,- bieżąca współpraca z Oddziałem Logistyki BFI w zakresie realizacji zadań dotyczących obrotu składnikami majątku Urzędu oraz osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie ksiąg inwentarzowych w Wydziałach i Biurach Urzędu,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie wartości brutto i umorzeń środków trwałych, wyposażenia, zbiorów bibliotecznych i wartości niematerialnych i prawnych,- obsługa systemu PŁATNIK w zakresie umów zlecenia i umów o dzieło,- uzgadnianie kont analitycznych z kontami syntetycznymi w zakresie Funduszu Świadczeń Socjalnych,- sporządzanie i podpisywanie e-deklaracji PIT w ramach umów o dzieło i umów zlecenia oraz wysyłanie ich do właściwych Urzędów Skarbowych, a także przesyłanie deklaracji PIT zleceniobiorcom w formie papierowej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W BIURZE FINANSOWO-INWESTYCYJNYM(NR 3996)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewykształcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w księgowości,- znajomość ustawy o finansach publicznych wraz z aktami wykonawczymi,- znajomość ustawy o rachunkowości,- znajomość ustawy odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,- znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych wraz z aktami wykonawczymi, - znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwawraz z aktami wykonawczymi, - znajomość ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,- umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office,- umiejętność pracy w zespole,- efektywna komunikacja,- organizacja pracy i nastawienie na osiągnięcie rezultatów,- odporność na stres.wymagania dodatkowe:wykształcenie: wyższe ekonomiczne pozostałe wymagania dodatkowe:- 1 rok doświadczenia zawodowego pracy w sektorze finansów publicznych, - znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj).Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 18 lipca 2019 roku do dnia 28 lipca 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszczz dopiskiem: inspektor wojewódzki BFI I - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) - kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw statystyki, finansów i ubezpieczeń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.07.2019
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 28.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c8fe5b4e9f9c6d1bffbac3d3c1060bda
Podobne oferty pracy
Utrzymywanie na bieżąco czystości na oddziale, a w szczególności higieny osobistej, bielizny osobistej i pościelowej mieszkańców,Wynagrodzenie - stawka wg Regulaminu wynagradzania, dodatek stażowy, premiapomoc w podawaniu posiłków, pomoc przy karmieniu chorych leżących,pomoc pielęgniarce w czynnościach związanych z przyjmowaniem mieszkańców na oddział
Dom Pomocy Społecznej - 2017-04-21 - Jaworzno (śląskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należy:- nadzór nad zgodnością procesu produkcyjnego,- kontrola jakości komponentów i produktów gotowych, - wypełnienie raportów jakościowych i wprowadzanie danych,- Miejsce pracy Tczew,Kontakt telefoniczny 603-420-028
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2017-03-28 - Tczew (pomorskie)
sprzątanie korytarzy, szatni i pomieszczeń dydaktycznych szkoły (w tym sal gimnastycznych); porządkowanie terenu wokół szkoły (tereny zielone + kompleks boisk).
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przygotowanie elementów zbrojenia, montaż elementów zbrojenia w deskowaniu, układanie mieszanki betonowej w deskowaniu, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16 - 20 godz./tyg.
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Pruszków (wielkopolskie)
strzyżenie damskie i męskiefarbowanie i pielęgnacja włosówbarber
OKSANA POLIKARCHYK-KOBUS - 2018-12-04 - Choszczno (zachodniopomorskie)
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)
Promowanie i sprzedaż produktów bankowych (kredytowych i depozytowych), praca w godz. 7.30-15.30
Bank Spółdzielczy w Malborku - 2016-06-16 - Milejewo (warmińsko-mazurskie)
Administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodna z zasadami firmy, tłumaczenia dokumentów BHP.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Pewel Mała (śląskie)
Praca w systemie ZSI Softmaks; Rozliczanie zleceń Inwestycyjnych i remontowych, w tym wystawianie OT na ST i NST; opisywanie faktur kosztowych; wystawianie faktur przychodowych; obsługa gospodarki magazynowej, w tym: modułu "Materiały na wypozażeniu pracownika" (wystawianie dokumentów MM, WZ, przesunięć między pracownikami, likwidacji).Godziny pracy 7-15
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- obsługa kserokopiarki oraz obsługa maszyny frankującej przesyłki listowe;- gospodarka drukami : ulotkami i drukami firmowymi, wydawanie i zamawianie potrzebnej ilości druków na podstawie składanych zamówień przez poszczególne komórki organizacyjne;- przyjmowanie i kompletowanie korespondencji wysyłanej do Placówek Terenowych;- przyjmowanie korespondencji wpływającej do OR KRUS;- opisywanie otrzymanych rachunków obciążeniowych zgodnie z zawartymi umowami;- wykonywanie planów Funduszu Administracyjnego w zakresie działania Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;- otwieranie, segregowanie, rejestrowanie i przekazywanie korespondencji poszczególnym komórkom organizacyjnym oraz znakowanie korespondencji;- wykonywanie prac związanych z cięciem przekazów emerytalno-rentowych.Godziny pracy: 7.15-15.15
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
NADZÓR, KONTROLA I OPRACOWYWANIE OKRESOWYCH ANALIZ STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH, UCZESTNICTWO W KOMISJACH PRZETARGOWYCH DOTYCZĄCYCH WYKONYWANIA ROBÓT ZWIĄZANYCH Z INSTALACJAMI ELEKTROENERGETYCZNYMI, TELETECHNICZNYMI, WYSTAWIANIE ZLECEŃ WYKONAWCOM ROBÓT REMONTOWYCH ORAZ PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW UMÓW NA WYKONANIE ROBÓT, NADZÓR I UDZIAŁ W ODBIORACH WYKONYWANYCH PRAC REMONTOWYCH I KONSERWACYJNYCH Z ZAKRESU INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, PROWADZENIE CAŁOŚCI ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z EKSPLOATACJĄ INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI, PROWADZENIE CAŁOŚCI ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ PRZECIWPOŻAROWĄ W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI M.IN.:PROWADZANIE OKRESOWYCH I DORAŹNYCH KONTROLI STANU BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWYM ROZMIESZCZENIEM SPRZĘTU I URZĄDZEŃ P.POŻ, ANALIZOWANIE PRZYCZYN ZAISTNIAŁYCH POŻARÓW, WSPÓŁDZIAŁANIE Z WŁAŚCIWYMI SŁUŻBAMI W ZAKRESIE USTALENIA WARUNKÓW BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, OPRACOWYWANIE I AKTUALIZACJA REGULAMINU OCHRONY P.POŻ. SPÓŁDZIELNIWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO WYKONYWANIA SAMODZIELNEJ FUNKCJI KIEROWNIKA BUDOWY I ROBÓT W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNO-INŻYNIERYJNEJ W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH, ŚWIADECTWO KWALIFIKACYJNE E DO 1KV, PRZYNALEŻNOŚĆ DO IZBY INŻYNIERÓW BUDOWNICTWA, 3 LATA STAŻU PRACY NA STANOWISKU INSPEKTORA NADZORU DS. ELEKTR. LUB NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRY STAN ZDROWIA (PRACA NA WYSOKOŚCI POWYŻEJ 3M), UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA KOSZTORYSÓW, ZNAJOMOŚC OBSŁUGI PROGRAMÓW KOMPUTEROWYCH (EXEL, WORD, NORMA), ŁATOWŚĆ NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW KONTAKT OSOBISTY W PONIEDZIAŁEK OD GODZINY 14:00 DO 17:00 W SIEDZIBIE PRACODAWCY-KADRY, LUB PRZESŁANIE CV NA ADRES E-MAIL:E.LEWANDOWSKA (at) SMKOLEJARZ.SZCZECIN.PL
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KOLEJARZ - 2017-11-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-weryfikacja jakości produktów zgodnie z kartami kontrolnymi,-wypełnienie dzinnych zapisów kontrolnych w obrębie pionów działu,-wykonywanie pomiarów, przeprowadzanie testów,-przeprowadzanie dziennych Audytów linii,-tworzenie reklamacji wewnętrznych w przydadku znalezinia produktu lub półproduktu niezgodnego, błędu w procesie produkcji lub niewłaściwego składowania
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-05-15 - Bielawa (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie mechaniczne, energetyczne+podyplomowe bhp.
ECOL SP. Z O.O. - 2016-04-21 - Rybnik (śląskie)
Doradcakredytowo-ubezpieczeniowy
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie i udostępnianie ewidencji gruntów i budynków. Wprowadzanie zmian przedmiotowych i podmiotowych do operatu ewidencji gruntów i budynków. Obsługa stron w zakresie ewidencji gruntów i budynków(osób fizycznych i prawnych, w tym jednostek wykonawstwa geodezyjnego i innych Wydziałów Urzędu). Współpraca z Wydziałami Ksiąg Wieczystych Sądów Rejonowych.Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.Praca na 2 zmiany w godzinach 7.30-17.00.Umowa na zastępstwo przez okres ok. 1 roku.
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Zabrze (śląskie)
szczegółowe informacje na stronie bip.jonkowo.pl
Urząd Gminy Jonkowo - 2017-08-31 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej w Kielcach, - 2018-01-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprzedaż odzieży, przygotowanie oferty handlowej oraz prowadzenie dokumentacji związanej z procesem sprzedaży.Oferta skierowana dla osób poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-01-23 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym. Pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami.Monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez bank. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
Bank Polska Kasa Opieki S.A. I oddział w Kamieniu Pomorskim - 2018-03-27 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
KONTROLA JAKOŚCIOWA, WYKONYWANIE POMIARÓW ORAZ BADAŃ DETALI, RZETELNE I CZYTELNE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI NA STANOWISKU PRACY. PRACA TRZYZMIANOWA.
Randstad Polska - 2015-12-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prace ogólnobudowlane, tynki. Praca na Dolnym Śląsku.
Logistyka Dolnośląska S.C. Mirosław Jurczok - 2018-12-05 - Wałbrzych (dolnośląskie)
praca w charakterze inspektora ogólnobudowlanego, nadzór, przeprowadzanie postępowań przetargowych na remonty, przeglądy techniczne, nadzór inwestorski.
Kętrzyńskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. Kętrzyn - 2017-06-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
inspektor ds. archiwum w WCPiT
Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii im. Eugenii i Janusza Zeylandów - 2019-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "Intergos" Spółka z o.o. - 2016-02-22 - Skoczów (śląskie)
obsługa kotłowni
Ludwik Styl Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-09-10 - Rogoźno (wielkopolskie)
realizacja zadań w zakresie ochrony środowiska; nadzór nad stosowaniem przepisów o ochronie środowiska przez użytkowników nieruchomości na administrowanym terenie; realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymaniem terenów zieleniGodziny pracy: 7-15.30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2019-02-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Koszenie traw, wycinka krzewów, odśnieżanie ulic.
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
Praca biurowa połączona z wyjazdem do gospodarstw rolnych
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2017-03-23 - Lębork (pomorskie)