INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 4DOM519) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 4DOM519) K/M
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2019-01-23
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 4DOM519) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Postępowania Administracyjnego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie średnie techniczne, uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi (bez ograniczeń), znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r., bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA, staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 6 lat w przypadku osób ze średnim wykształceniem. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, praca w administracji, praca na budowie.Obowiązki: nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych, sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych, uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 24.01.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych nr ref. 3/DOM5/19 - umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 07.02.2019 r. do godz. 15.00
Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Irysowa
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Ostrówki (lubelskie)
Układanie kabli. Praca również w dni wolne. Okres zatrudnienia - 10 dni. Miejsce wykonywania pracy Piła-Krzewina.
AMPERON ELEKTRYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Krzewina (wielkopolskie)
1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.
Sąd Rejonowy - 2016-11-30 - Ostrołęka (mazowieckie)
obsługa klientów sklepu, przygotowywanie tynkuw w mieszalniku
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kraśnik (lubelskie)
przewóz towarów pojazdami o dmc 40 ton
CARGO SPED TRANS Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-18 - Radzionków (śląskie)
obsługa klienta serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-07-16 - Mieroszów (dolnośląskie)
wykonywanie robót szalunkowych
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Tadeusz Drozd - 2018-03-14 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)
Transport krajowy i zagraniczny towarów. Praca od 7-15
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2018-05-14 - Opole (opolskie)
przewóz materiałów budowlanych
ROBOTY DROGOWE Dariusz Kłys - 2015-12-01 - Nowe Łagiewniki (łódzkie)
Montowanie mebli poprzez skręcanie. Praca na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę. 160 godzin pracy w miesiącu, praca pd poniedzialku do piatku w godzinanch: 7:00-15:00. Oferta dostepna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzątaczka1/2 etatu
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Jana Matejki w Bolesławcu - 2016-07-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kontrola i nauka spawaczy wykonywania spawów do podświetleń RTG
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2018-01-03 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wilczyn (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
WYKONYWANIE TYNKÓW NA BUDYNKU PRZY UŻYCIU AGREGATU MASZYNOWEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, OBSŁUGA AGREGATU MASZYNOWEGO, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, wykładanie i eksponowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obsługa bhp w spółce. Wykonywanie czynności zgodnie z obowiązującym w spółce Zintegrowanym Systemem Zarządzania.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Rogowiec (łódzkie)
-ksiegowanie dokumentów kosztowych,-rozliczanie dokumentów medialnych,-przygotowywanie danych do sprawozdawczości wewnętrznej,-inne prace wynikające z bieżących potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Starogard Gdański (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy, udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów instrukcji dotyczących BHPzatrudnienie dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 1190
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Branża włókiennicza. Opracowywanie kolorów, tworzenie własnych wzorów, praca z projektantami w Polsce, farbowanie wyrobów gotowych.Praca na dwie zmiany ( ewentualnie trzy jeśli będzie taka potrzeba).
FARBPRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
zszywanie detali w elementach z materiału, współpraca z zespołem, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mysłowice (śląskie)
pomaganie przy sporządzaniu posiłków,utrzymanie porządku na stanowisku pracy
Rock PUB Pod Gargulcem Aleksandra Tkaczyk - 2017-06-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert, rozmowy z klientem, podpisywanie umów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2015-09-14 - Tychy (śląskie)
prowadzenie rejestrów zleceń robót, awarii, nadzór nad przeglądami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień kadrowych, obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych, tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Montaż i demontaż opon.
Przedsiębiorstwo Transportowe "MAZURY" w Ełku Spółka z o.o. - 2016-05-25 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie szpitala w Żyrardowie
Naprzód Service Sp z o.o. - 2017-01-13 - Żyrardów (mazowieckie)