INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 4DOM519) K/M Warszawa oferta pracy ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Stanowisko: INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 4DOM519) K/M

Wynagrodzenie: od 6 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2019-01-23

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR NADZORU INWESTORSKIEGO DS. BUDOWLANYCH (UMOWA O PRACĘ NA ZASTĘPSTWO) (NR REF. 4DOM519) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor nadzoru budowlanego (wymagany staż - lata: 4)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kodeks Postępowania Administracyjnego

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zamówienia publiczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program Norma Pro

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych Dz. U. z 2018 r., poz. 1260), pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, wykształcenie średnie techniczne, uprawnienia budowlane do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi (bez ograniczeń), znajomość regulacji prawnych w zakresie: ustawy Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Ustawa o własności lokali, Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego, Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r., bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego MS Office, klienta poczty Mozilla Thunderbird, program do kosztorysowania - NORMA, staż pracy minimum 4 lata w przypadku osób z wyższym wykształceniem lub staż pracy minimum 6 lat w przypadku osób ze średnim wykształceniem. Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w pracy jako inspektor nadzoru ds. budowlanych w budownictwie mieszkaniowym, praca w administracji, praca na budowie.Obowiązki: nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych, sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych, przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych, uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali. Wymagane dokumenty i oświadczenia: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji, kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, podpisane oświadczenie o treści: Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów, w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia (od dnia 24.01.2019r.), w zamkniętej kopercie w Sekretariacie (pokój 21) pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy 02-660 Warszawa ul. Irysowa 19 z dopiskiem: "Dział Kadr i Płac - Inspektor nadzoru inwestorskiego ds. budowlanych nr ref. 3/DOM5/19 - umowa o pracę na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika"Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres w terminie do dnia 07.02.2019 r. do godz. 15.00

Nazwa pracodawcy: ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Irysowa 19, 02-660 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Ulica pracodawcy: Irysowa

Numer budynku pracodawcy: 19

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 28.01.2019

Oferta pracy ważna do: 07.02.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.01.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

INSPEKTOR DS. KONTROLIW ZAKRESIE OCHRONY POWIETRZA PRZED ZANIECZYSZCZENIEM W WYDZIALE INSPEKCJI - do 2 100 PLN

Kontrolowanie przestrzegania przepisów ochrony środowiska przez podmioty gospodarcze i organy administracji w zakresie ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem, uwalniania do środowiska organizmów genetycznie zmodyfikowanych, substancji zubażających warstwę ozonową, preparatów biobójczych oraz handlu uprawnieniami do emisji do powietrza gazów cieplarnianych, rejestrowanie wyników kontroli, kontrolowanie procesów inwestycyjnych w zakresie ochrony środowiska w celu sprawdzenia dotrzymywania obowiązków wynikających z mocy prawa i decyzji administracyjnych.Nadzorowanie przestrzegania właściwych metod prowadzenia pomiarów emisji i imisji pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym zakresie w celu otrzymania wiarygodnego wyniku pomiaru umożliwiającego przeprowadzenie postępowania egzekucyjnego w sprawie dotrzymywania warunków określonych w przepisach prawa i w pozwoleniach.Opracowywanie projektów zarządzeń pokontrolnych, wystąpień pokontrolnych, decyzji administracyjnych do organów Prokuratury i Sądów Rejonowych, w tym interpretacja wyników pomiarów emisji i imisji, współpraca z organami samorządowymi i rządowymi w zakresie ochrony powietrza w celu oceny prawidłowości stosowania przepisów ochrony środowiska.Sprawdzanie poprawności decyzji udzielających pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza i pozwoleń zintegrowanych w ramach kontroli podmiotów gospodarczych w celu wyeliminowania niezgodności z przepisami prawa.Kierowanie wniosków do sądów rejonowych oraz organów prokuratury w zakresie ochrony powietrza i przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w tym: projektów decyzji nakładających kary pieniężne za nieprzestrzeganie warunków korzystania ze środowiska oraz decyzji dotyczących kosztów kontroli, prowadzenie postępowań odwoławczych od decyzji administracyjnych w celu prowadzenia egzekucji należności przez służby finansowe WIOŚ.Weryfikowanie rocznych raportów uwalniania i transferu zanieczyszczeń (PRTR) oraz prowadzenie postępowania administracyjnego w tym zakresie nałożonego na WIOŚ, administrowanie bazą PRTR w celu weryfikacji ich poprawności.Przygotowywanie danych do sporządzania sprawozdawczości z wykonania zadań, podzadań oraz mierników dla układu zadaniowego budżetu, planów kontroli Wydziału Inspekcji w celu realizacji wytycznych określonych przez GIOŚ; realizacji zadań z zakresu kontroli przestrzegania prawa ochrony środowiska.
WYDZIAŁ WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W OPOLU - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

MURARZ-BETONIARZ - od 2 050 PLN

wykonywanie prac budowlanych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Ostrówki (lubelskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 13,7 PLN

Układanie kabli. Praca również w dni wolne. Okres zatrudnienia - 10 dni. Miejsce wykonywania pracy Piła-Krzewina.
AMPERON ELEKTRYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Krzewina (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 300 PLN

1. Przyjmowanie korespondencji wpływającej do sądu i znakowanie jej pieczęcią wpływu. 2. Wprowadzanie danych do programu "Currenda Sawa Biuro Podawcze". 3. Informowanie o strukturze organizacyjnej sądu, jego właściwości i lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, poczty elektronicznej, a także adresach innych sądów, organów i urzędów centralnych. 4. Informowanie o sposobach wszczęcia postępowania i podstawowych dokumentach, które należy złożyć przy wnoszeniu sprawy do sądu, wysokości opłat i kosztów sądowych, sposobów ich wnoszenia. 5. Udzielanie informacji o stanie postępowania i czynnościach podejmowanych w sprawie na podstawie danych z systemów informatycznych.
Sąd Rejonowy - 2016-11-30 - Ostrołęka (mazowieckie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY PRZEMYSŁOWEJ - od 2 100 PLN

obsługa klientów sklepu, przygotowywanie tynkuw w mieszalniku
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Kraśnik (lubelskie)

KIEROWCA POJAZDU O DMC POWYŻEJ 3,5 TONY - od 1 850 PLN

przewóz towarów pojazdami o dmc 40 ton
CARGO SPED TRANS Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-03-18 - Radzionków (śląskie)

DORADCA KLIENTA DS CZĘŚCI ZAMIENNYCH I SERWISU - od 1 850 PLN

obsługa klienta serwisu samochodowego
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Biała Podlaska (lubelskie)

KK/ KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI, ROLNICTWA I DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ - od 2 800 PLN

1) przygotowywanie projektu dochodów i wydatków do budżetu gminy oraz informacji o stanie mienia komunalnego;2) przygotowywanie sprawozdania oraz informacji z wykonania budżetu;3) wykonywanie prawa pierwokupu w przypadku sprzedaży nieruchomości nabytej uprzednio od Skarbu Państwa lub od gminy, jeżeli nie zostały zabudowane na podstawie pozwolenia na budowę;4) wyrażanie zgody na podział nieruchomości wspólnej;5) ustalanie wywoławczych stawek czynszu za najem lub dzierżawę gruntów stanowiących mienie komunalne;6) przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy wyposażaniu jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, instytucji i jednostek pomocniczych wydzielonymi nieruchomościami: dokumentacja geodezyjna oraz określająca wartość nieruchomości;7) uwłaszczanie komunalnych osób prawnych posiadających w dniu 5 grudnia 1990r. grunty w zarządzie;8) realizacja ustawy o zasadach przekazywania zakładowych budynków mieszkalnych przez przedsiębiorstwa państwowe;9) wyposażanie pracowniczych ogrodów działkowych w grunty;10) prowadzenie spraw związanych z poświadczeniem oświadczenia nabywcy oosobistym prowadzeniu gospodarstwa rolnego oraz o łącznej powierzchni użytków rolnych wchodzących w skład gospodarstwa rodzinnego;11) administrowanie lasami komunalnymi;12) wyrażanie zgody na dysponowanie na cele budowlane działkami gminnymi nie będącymi drogami;13) prowadzenie spraw związanych ze stawkami czynszu i opłat za lokale: nieruchomości budynkowe;14) prowadzenie spraw w zakresie podziałów nieruchomości;15) prowadzenie spraw w zakresie rozgraniczeń nieruchomości;16) wydawanie decyzji o ustaleniu opłat adiacenckich;17) odszkodowania za nieruchomości przejęte pod drogi publiczne;18) przygotowywanie nieruchomości do zamiany lub darowizny;19) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd;20) przygotowywanie wniosków na dokonanie wpisów do ksiąg wieczystych: zmiana wpisu, założenie księgi wieczystej oraz uzyskanie odpisu;21) prowadzenie spraw w zakresie ewidencji miejscowości, ulic i adresów;22) przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do sprzedaży samodzielnych lokali mieszkalnych iużytkowych w formie przetargu;23) współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy i Zakładem Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Mieroszów Sp. z o. o. w zakresie działania referatu - udział w zebraniach wspólnot;24) udział w komisjach przetargowych;25) prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości IPE;26) prowadzenie sprawozdawczości z zakresu prowadzonych spraw;27) przygotowywanie projektów umów, opinii, regulaminów, zarządzeń oraz uchwał;28) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw;29) przechowywanie i archiwizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;30) współudział w opracowywaniu planów, analiz i sprawozdań na potrzeby Rady Miejskiej Mieroszowa i jej komisji;31) uczestniczenie w pracach Rady Miejskiej Mieroszowa oraz jej komisji;32) kierowanie i nadzór nad całością prac referatu i jego pracowników.- Warunki pracy na stanowisku:1) praca na kierowniczym stanowisku urzędniczym;2) praca jednozmianowa w wymiarze 1 etatu;3) praca biurowa z obsługą sprzętu m. in. monitora ekranowego, komputera, drukarki, niszczarki, ksera, telefonu;4) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin dziennie;5) praca w terenie.-Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:W miesiącu czerwcu 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mieroszowie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
Urząd Miejski w Mieroszowie - 2018-07-16 - Mieroszów (dolnośląskie)

CIEŚLA - od 3 000 PLN

wykonywanie robót szalunkowych
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY Tadeusz Drozd - 2018-03-14 - Rymanów-Zdrój (podkarpackie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 5 500 PLN

Transport krajowy i zagraniczny towarów. Praca od 7-15
TRANZYT Jan Nowak Sp. Jawna - 2018-05-14 - Opole (opolskie)

KIEROWCA KAT. C/ROBOTNIK DROGOWY - od 1 800 PLN

przewóz materiałów budowlanych
ROBOTY DROGOWE Dariusz Kłys - 2015-12-01 - Nowe Łagiewniki (łódzkie)

STOLARZ MEBLOWY - do 2 500 PLN

Montowanie mebli poprzez skręcanie. Praca na umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę. 160 godzin pracy w miesiącu, praca pd poniedzialku do piatku w godzinanch: 7:00-15:00. Oferta dostepna w sali D
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)

INSPEKTOR KONTROLI JAKOŚCI POŁĄCZEŃSPAWANYCH - od 4 300 PLN

Kontrola i nauka spawaczy wykonywania spawów do podświetleń RTG
Instytut Mechaniki Sp. Z o.o. - 2018-01-03 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY - od 2 100 PLN

zgodny ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wilczyn (wielkopolskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

TYNKARZ - do 7 PLN

WYKONYWANIE TYNKÓW NA BUDYNKU PRZY UŻYCIU AGREGATU MASZYNOWEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, OBSŁUGA AGREGATU MASZYNOWEGO, MIN. 5 LAT DOŚWIADCZENIA
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta, wykładanie i eksponowanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Wadowice (małopolskie)

INSPEKTOR D/S BHP - od 2 500 PLN

Prowadzenie wszystkich spraw związanych z obsługa bhp w spółce. Wykonywanie czynności zgodnie z obowiązującym w spółce Zintegrowanym Systemem Zarządzania.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Rogowiec (łódzkie)

INSPEKTOR W DZIALE FINANSOWO- KSIEGOWYM - od 3 000 PLN

-ksiegowanie dokumentów kosztowych,-rozliczanie dokumentów medialnych,-przygotowywanie danych do sprawozdawczości wewnętrznej,-inne prace wynikające z bieżących potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Starogard Gdański (pomorskie)

INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY(NR 1641) - od 2 264 PLN

przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów BHP, informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy, udział w opracowywaniu zakładowych regulaminów instrukcji dotyczących BHPzatrudnienie dotyczy Jednostki Wojskowej Nr 1190
DOWÓDZTWO 1 BRYGADY LOGISTYCZNEJ - 2017-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

LABORANT - TECHNOLOG - od 2 000 PLN

Branża włókiennicza. Opracowywanie kolorów, tworzenie własnych wzorów, praca z projektantami w Polsce, farbowanie wyrobów gotowych.Praca na dwie zmiany ( ewentualnie trzy jeśli będzie taka potrzeba).
FARBPRAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)

SZWACZKA - do 1 900 PLN

zszywanie detali w elementach z materiału, współpraca z zespołem, wykonywanie innych poleceń przełożonego.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mysłowice (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 000 PLN

pomaganie przy sporządzaniu posiłków,utrzymanie porządku na stanowisku pracy
Rock PUB Pod Gargulcem Aleksandra Tkaczyk - 2017-06-08 - Dzierżoniów (dolnośląskie)

DORADCA TECHNICZNO HANDLOWY - od 1 850 PLN

przygotowywanie ofert, rozmowy z klientem, podpisywanie umów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2015-09-14 - Tychy (śląskie)

INSPEKTOR DS. BUDOWLANYCH - od 2 300 PLN

prowadzenie rejestrów zleceń robót, awarii, nadzór nad przeglądami
Zespół Zarządców Nieruchomości Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)

INSPEKTOR - od 2 000 PLN

Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień kadrowych, obsługa kadrowa pracowników (umowy o pracę, zaświadczenia itp.), rozliczanie czasu pracy pracowników (listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, raportowanie na potrzeby Zarządu oraz instytucji zewnętrznych, tworzenie, nadzór i realizacja polityki personalnej
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2016-10-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SALOWA 1 - od 2 000 PLN

sprzątanie szpitala w Żyrardowie
Naprzód Service Sp z o.o. - 2017-01-13 - Żyrardów (mazowieckie)


Wybierz powiat