INSPEKTOR DS. INWESTYCJI Łódź oferta pracy POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Stanowisko: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Data publikacji: 2020-04-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 10
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1061
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor nadzoru budowlanego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie zawodowe (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętność analizowania dokumentacji - umiejętność obsługi programów biurowych- dyspozycyjność - praca związana z wyjazdami służbowymi
Nazwa pracodawcy:
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŁÓDZKI
danePracodawcy_nip: 7251441538
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Warecka 3, 91-202 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 10
Powiat pracodawcy: m. Łódź
danePracodawcy_kodPowiatu: 1061
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Łódź
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0957650
Ulica pracodawcy: Warecka
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|111
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.04.2020
Data dodania oferty pracy: 15.04.2020
Oferta pracy ważna do: 14.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec9e346e6c22fd348540949752416374
Podobne oferty pracy
PRODUKCJA SZKŁA: KOMPLETOWANIE, FORMOWANIE GOTOWEJ PRODUKCJI PRACA NA MAGAZYNIE, PRACE PORZĄDKOWE ORAZ INNE PRACE ZLECONE PRZEZ KIEROWNIKA PRODUKCJIWYMAGANIA:PRACA POD PRESJĄ CZASU, SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA,UPRAWNIENIA 1 MIESIĄC DOŚWIADCZENIA PRZY PRACACH Z APARATEM LISEC COMBO VB33 LUB LENHARD AUTOMAT MIES.KLEJĄCY 233.0674 PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY PRZED SPOTKANIEM
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:a) kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robótb) odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,c) kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa".- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. -Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
x
NAPRZÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-26 - Białystok (podlaskie)
Główne obowiązki:- opracowywanie i aktualizowanie terminarza spotkań wojewody i wicewojewody, prowadzenie rejestru zaproszeń oraz potwierdzanie uczestnictwa w imprezach, spotkaniach i uroczystościach,- przekazywanie komunikatów, wytycznych i poleceń wojewody i wicewojewody kierującym komórkami organizacyjnymi Urzędu, kierownikom zespolonym służb, inspekcji i straży oraz pracownikom podległych jednostek, informowanie klientów urzędu o terminach i sposobie załatwiania spraw,- rejestrowanie korespondencji wpływającej do wojewody i wicewojewody w komputerowym systemie zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników ,,e-Dok, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacją wojewody i wicewojewody oraz monitorowanie jej realizacji,- uczestniczenie w organizacji uroczystości państwowych i innych organizowanych przez wojewodę,- zapewnienie obsługi recepcyjnej posiedzeń, narad i spotkań organizowanych przez wojewodę i wicewojewodę,- kompletowanie i przedkładanie do podpisu wojewody i wicewojewody projektów dokumentów (m.in. zarządzenia, decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upoważnienia, pełnomocnictwa, pisma itp.).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-09-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
POZOSTAŁE POMOCE
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie brak wymagań; doświadczenie: mile widziane; zakres obowiązków: obsługa kasy, dokładanie towaru, przyjęcie dostawy (Sklep Żabka); dwie zmiany + weekendy; miejsce pracy: Gliwice,
P.H.U MATEUSZ HYDZIK - 2017-01-05 - Gliwice (śląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - przygotowywanie i rozliczanie dowodów księgowych wpływających i wychodzących z Sekcji oraz ujmowanie ich w prowadzonej ewidencji w zakresie wydatków grupy 7, celem zapewnienia prawidłowości operacji finansowych,- opracowywanie sprawozdań z wykonania wydatków budżetowych i przedstawianie bieżących informacji o przewidywanych zagrożeniach celem minimalizacji ryzyka w zakresie nie wydatkowania środków finansowych oraz realizacji zobowiązań oddziału,- prowadzenie ewidencji środków trwałych z wykorzystaniem specjalistycznego oprogramowania komputerowego celem ujęcia zasobów nieruchomości w ewidencji głównej oraz dokumentowanie wszelkich zmian dotyczących posiadanych zasobów,- przygotowywanie planów oraz analiz w zakresie wydatków budżetowych sekcji, analiza wydatków budżetowych z lat poprzednich, zbieranie i analizowanie potrzeb na kolejny rok budżetowy oraz sporządzanie niezbędnych dokumentów planistycznych celem zapewnienia płynności finansowej oraz realizowania zobowiązań finansowych W-MOSG, w tym wynikających z obowiązujących aktów prawnych,- sporządzanie i uzgadnianie rozliczeń zadań inwestycyjnych i remontowych celem wykazania i podsumowania nakładów poniesionych na zadania budowlane,- kompletowanie, segregowanie i archiwizowanie dokumentów celem przekazania ich do Archiwum Zakładowego W-MOSG lub Centralnego Archiwum SG.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-08-19 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Lakierowanie samochodów tj. przygotowanie samochodów do rozbiórki poszczególnych elementów do lakierowania.przygotowanie farb do poszczególnych marek i kolorów pojazdów polerka
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
szycie odzieży roboczej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe "SARA" Jacek Pieściński i Hanna Pieścińska Spółka Jawna - 2015-12-04 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
- rejestrowanie korespondencji w systemie elektronicznym E-DOK, prowadzenie terminarza spraw;- terminowe wysyłanie i odbiór poczty;- obsługa urządzeń biurowych;- archiwizowanie dokumentacji.
Zakład Karny w Głogowie - 2019-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-03-23 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie listy płac, prowadzenie depozytów, dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych.
Zakład Karny w Medyce - 2016-05-19 - Medyka (podkarpackie)
Modelowanie, strzyżenie, farbowanie, dbanie o czystość.
Salon Fryzjerski JOLA - 2017-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych, - kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora nadzoru inwestorskiego w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z warunkami umowy, projektem technicznym, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych wyrobów budowlanych. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych. Sporządzanie zakresów robót, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych. Potwierdzanie obmiarów robót, ilości faktycznie wykonanych robót, kontrolowanie rozliczeń budowy, potwierdzanie kosztorysów powykonawczych. W okresie gwarancji nadzór nad usuwaniem zgłaszanych lub zauważonych usterek po realizacji nadzorowanych przez siebie zadań. Sporządzanie specyfikacji technicznych określających zakres i formę dokumentacji technicznej, tj. projektu budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sporządzanie opinii technicznych i zakresów robót budowlanych w celu wykonania remontów i inwestycji dla budynków mieszkalnych wielorodzinnych, użyteczności publicznej. Sporządzanie wycen zlecanej dokumentacji technicznej i szacunków kosztów wykonania robót budowlanych. Sporządzanie umów na wykonanie dokumentacji technicznej i nadzór nad ich realizacją. Monitorowanie i koordynowanie procesu sporządzania dokumentacji technicznej. Prowadzenie narad koordynacyjnych z wykonawcami dokumentacji technicznej i innymi stronami postępowania. Prowadzenie korespondencji z wykonawcami dokumentacji technicznych, instytucjami, urzędami i zainteresowanymi stronami. Sprawdzanie pod względem technicznym, merytorycznym i formalnym projektów technicznych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokonywanie ich odbiorów i rozliczanie kosztów. Przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych dla uzyskiwania pozwoleń budowlanych. Udział w wizjach organizowanych przez komórki wewnętrzne i jednostki zewnętrzne, nadzór nad prowadzeniem spraw i korespondencją z tym związaną. Udzielanie odpowiedzi na pisma, skargi i interwencje dotyczące prowadzonych spraw. Udział w posiedzeniach i pracach Zakładowej Komisji Przetargowej.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W maju 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 11.08.2017).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-06-28 - Katowice (śląskie)
Firma Global System jako wiodący producent stolarki budowlanej ppoż. w związku z rozwojem firmy poszukuje kandydata na stanowisko:PRACOWNIK PRODUKCJIOpis stanowiska:- obsługa maszyn i urządzeń,- realizacja planów produkcji,- przyjmowanie i wydawanie towarów.Wymagania:- wykształcenie min. zawodowe lub średnie techniczne,- umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi,- zdolności manualne,- mile widziane orzeczenie o niepełnosprawności w stopniu umiarkowanymPracodawcę oferuje:- praca w dynamicznie rozwijającej się firmie,- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,- premie uznaniowe,- praca w systemie dwuzmianowym.Praca w Brzeznej k. Nowego SączaOsoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV przez zakładkę lub e-mail podany w ogłoszeniu wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Global System Wojciech Jawor z siedzibą w Brzeznej 495, 33-386 Podegrodzie. Podane przez Panią/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego.Praca w Brzeznej k. Nowego Sącza
GLOBAL SYSTEM Wojciech Jawor - 2019-10-29 - Brzezna (małopolskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Las (śląskie)
prace budowlane, wykonywanie zbrojeń
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Żabi Róg (warmińsko-mazurskie)
Wykładanie towaru, pilnowanie dat ważności, dbanie o estetykę półki, raportowanie wizyty oraz dostępności produktów.
kontakt przez OHP - 2017-09-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Szczegóły oferty dostępne na stronie: https://www.krus.gov.pl/fileadmin/moje_dokumenty/dokumenty/bip/praca/OR_w_Gdansku/Gdansk_2018/Gdansk_BIP_0400_OP_110_23_2018_ogloszenie.pdf
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZN. O/REGIONALNY GDAŃSK - 2018-08-14 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlane Konstanty STRUS - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków - teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych, zaangażowanie, systematyczność, sprawna organizacja pracy własnej, zdolność szybkiego podejmowania decyzji, zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.Zadania - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2018-04-12 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku spedytora lub osoba do przyuczenia; wymagana znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego lub francuskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Wilcza;
"ADI - COM" P.H.U. ADAMCZYK JOANNA - 2016-10-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów na stoisku mięso-wędliny, ekspozycja lady serwisowej, zatowarowanie oraz sprawdzanie terminu ważności produktów. Praca od poniedziałku do niedzieli (tylko niedziele handlowe) w godz. 6-22 - dwie zmiany. Wynagrodzenie 2450 + premia.
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-21 - Pruszków (mazowieckie)
Budowa budynków mieszkalnych
DOBROBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-07 - Działoszyn (łódzkie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Według prawa budowlanego. Praca na umowę zlecenie w godz. 8-16 przy stawce 200 zł/ dziennie w dni robocze w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych EKO-INWEST S.A. - 2015-12-16 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
szkolenie pracowników, wdrożenie systemu danych osobowych, analiza, modyfikacja dokumentacji zgodnie z RODO
Zakład Poprawczy - 2019-07-03 - Tarnów (małopolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
Usługi Transportowe Pawelec Krzysztof - 2015-11-20 - Bytom (śląskie)