INSPEKTOR W BIURZE WOJEWODY(NR 5182) Bydgoszcz oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W BIURZE WOJEWODY(NR 5182)
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: G艂贸wne obowi膮zki:- opracowywanie i aktualizowanie terminarza spotka艅 wojewody i wicewojewody, prowadzenie rejestru zaprosze艅 oraz potwierdzanie uczestnictwa w imprezach, spotkaniach i uroczysto艣ciach,- przekazywanie komunikat贸w, wytycznych i polece艅 wojewody i wicewojewody kieruj膮cym kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du, kierownikom zespolonym s艂u偶b, inspekcji i stra偶y oraz pracownikom podleg艂ych jednostek, informowanie klient贸w urz臋du o terminach i sposobie za艂atwiania spraw,- rejestrowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do wojewody i wicewojewody w komputerowym systemie zarz膮dzania dokumentami i zadaniami pracownik贸w ,,e-Dok, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacj膮 wojewody i wicewojewody oraz monitorowanie jej realizacji,- uczestniczenie w organizacji uroczysto艣ci pa艅stwowych i innych organizowanych przez wojewod臋,- zapewnienie obs艂ugi recepcyjnej posiedze艅, narad i spotka艅 organizowanych przez wojewod臋 i wicewojewod臋,- kompletowanie i przedk艂adanie do podpisu wojewody i wicewojewody projekt贸w dokument贸w (m.in. zarz膮dzenia, decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upowa偶nienia, pe艂nomocnictwa, pisma itp.).Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Data publikacji: 2019-09-23
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Jagiello艅ska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
G艂贸wne obowi膮zki:- opracowywanie i aktualizowanie terminarza spotka艅 wojewody i wicewojewody, prowadzenie rejestru zaprosze艅 oraz potwierdzanie uczestnictwa w imprezach, spotkaniach i uroczysto艣ciach,- przekazywanie komunikat贸w, wytycznych i polece艅 wojewody i wicewojewody kieruj膮cym kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du, kierownikom zespolonym s艂u偶b, inspekcji i stra偶y oraz pracownikom podleg艂ych jednostek, informowanie klient贸w urz臋du o terminach i sposobie za艂atwiania spraw,- rejestrowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do wojewody i wicewojewody w komputerowym systemie zarz膮dzania dokumentami i zadaniami pracownik贸w ,,e-Dok, przekazywanie korespondencji zgodnie z dekretacj膮 wojewody i wicewojewody oraz monitorowanie jej realizacji,- uczestniczenie w organizacji uroczysto艣ci pa艅stwowych i innych organizowanych przez wojewod臋,- zapewnienie obs艂ugi recepcyjnej posiedze艅, narad i spotka艅 organizowanych przez wojewod臋 i wicewojewod臋,- kompletowanie i przedk艂adanie do podpisu wojewody i wicewojewody projekt贸w dokument贸w (m.in. zarz膮dzenia, decyzje, postanowienia, wnioski, umowy, upowa偶nienia, pe艂nomocnictwa, pisma itp.).Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek A, wej艣cie od ul. Jagiello艅skiej 3 nie posiada podjazdu dla os贸b niepe艂nosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych na parterze). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynk贸w: gmach g艂贸wny przy ul. Jagiello艅skiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) po艂膮czony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Wyst臋puje utrudniony lub ograniczony dost臋p do cz臋艣ci budynk贸w dla os贸b, kt贸re maj膮 problemy z samodzielnym poruszaniem si臋 po schodach. W przemieszczaniu si臋 do budynku A i pomi臋dzy budynkami Urz臋du osobom niepe艂nosprawnym pomagaj膮 pracownicy Urz臋du przy pomocy schodo艂azu.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR W BIURZE WOJEWODY(NR 5182)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Bydgoszcz
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Bydgoszcz
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 14.10.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydat贸w: obs艂uga pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wymagania zwi膮zane ze stanowiskiem pracy:n i e z b 臋 d n ewykszta艂cenie: 艣rednie pozosta艂e wymagania niezb臋dne:- aktualne po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa uprawniaj膮ce do dost臋pu do informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 poufne albo wyra偶enie zgody na przeprowadzenie post臋powania sprawdzaj膮cego,- znajomo艣膰 ustawy o wojewodzie i administracji rz膮dowej w wojew贸dztwie,- znajomo艣膰 ustawy o ochronie danych osobowych,- znajomo艣膰 ustawy o ochronie informacji niejawnych,- znajomo艣膰 ustawy o dost臋pie do informacji publicznej,- znajomo艣膰 rozporz膮dzenia Prezesa RM w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych,- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera i urz膮dze艅 biurowych,- umiej臋tno艣膰 obs艂ugi program贸w komputerowych, w tym pakietu MS Office, - dobra organizacja pracy i nastawienie na osi膮ganie rezultat贸w, - efektywna komunikacja, wsp贸艂dzia艂anie w grupie, odporno艣膰 na stres, asertywno艣膰.wymagania dodatkowe:- do艣wiadczenie zawodowe: 1 rok do艣wiadczenia w pracy administracyjno-biurowej lub w prowadzeniu sekretariatu.pozosta艂e wymagania dodatkowe:- znajomo艣膰 jednego z j臋zyk贸w oficjalnych UE na poziomie B2
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiello艅ska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i o艣wiadczenia:- 偶yciorys i list motywacyjny,- o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych wykszta艂cenie,- o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pe艂ni praw publicznych,- o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowe,- o艣wiadczenie kandydatki/kandydata o wyra偶eniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do cel贸w rekrutacji,- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego po艣wiadczenie bezpiecze艅stwa upowa偶niaj膮cego do dost臋pu informacji niejawnych oznaczonych klauzul膮 ,,poufne lub o艣wiadczenie o przeprowadzeniu post臋powania sprawdzaj膮cego na podstawie ustawy o ochronie informacji niejawnych.Kopie innych dokument贸w i o艣wiadczenia:- kopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 - dla kandydatek/kandydat贸w, kt贸rzy zamierzaj膮 skorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszych kandydatek/kandydat贸w,- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego,- kopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie pozosta艂ych wymaga艅 dodatkowych.Termin i miejsce sk艂adania dokument贸w:Dokumenty nale偶y przesy艂a膰 listownie lub sk艂ada膰 osobi艣cie w terminie:od dnia 23 wrze艣nia 2019 roku do 3 pa藕dziernika 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w BydgoszczyKancelaria og贸lna, pok贸j 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor BW I - 1 etatDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Ka偶dy kandydat przyst臋puj膮cy do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie b臋dzie mo偶liwy udzia艂 w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzib膮 przy ul. Jagiello艅skiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczy艂 Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy, ul. Jagiello艅ska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: B臋d膮 przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie b臋d膮 udost臋pniane innym odbiorcom; - B臋d膮 przechowywane nie d艂u偶ej ni偶 to wynika z przepis贸w archiwizacji i procedur wewn臋trznych; - W przypadku os贸b niezakwalifikowanych b臋d膮 przetwarzane nie d艂u偶ej ni偶 czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie b臋d膮 przetwarzane w spos贸b zautomatyzowany, w celu podj臋cia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, kt贸rej dane dotycz膮, przys艂uguje prawo dost臋pu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach okre艣lonych w Rozporz膮dzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi bior膮cemu udzia艂 w procesie rekrutacyjnym b臋dzie przys艂ugiwa艂o r贸wnie偶 prawo do: - Cofni臋cia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wp艂ywu na zgodno艣膰 z prawem przetwarzania, kt贸rego dokonano na podstawie zgody przed jego cofni臋ciem;- Usuni臋cia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urz膮d jest pracodawc膮 r贸wnych szans i wszystkie aplikacje s膮 rozwa偶ane z r贸wn膮 uwag膮 bez wzgl臋du na p艂e膰, wiek, niepe艂nosprawno艣膰, ras臋, religi臋, narodowo艣膰, przekonania polityczne, przynale偶no艣膰 zwi膮zkow膮, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacj臋 seksualn膮 czy te偶 jak膮kolwiek inn膮 cech臋 prawnie chronion膮.Zach臋camy do zapoznania si臋 z informacjami dotycz膮cymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urz臋dzie Wojew贸dzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzor贸w o艣wiadcze艅 - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zak艂adce Praca pt. Rekrutacja (...).Do sk艂adania dokument贸w zach臋camy r贸wnie偶 osoby niepe艂nosprawne, kt贸re spe艂niaj膮 wymagania okre艣lone w niniejszym og艂oszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etap贸w naboru zostan膮 powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiello艅ska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarz膮du
Data dodania oferty pracy: 23.09.2019
Oferta pracy wa偶na do: 03.10.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 23.09.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 23.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5e4335040e89f8695af6389412c19bd5
Podobne oferty pracy
Zakres wykonywanych zada艅, a w szczeg贸lno艣ci:1) prowadzenie spraw wynikaj膮cych z zapis贸w ustawy o cmentarzach i chowaniuzmar艂ych, w tym:a) utrzymanie i zarz膮dzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zw艂ok os贸b zmar艂ych lub zabitych w miejscach publicznych do zak艂adu medycyny s膮dowej lub do najbli偶szego szpitala maj膮cego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z w艂a艣ciwym inspektorem sanitarnym zezwole艅 na sprowadzenie zw艂ok i szcz膮tk贸w z obcego pa艅stwa;2) realizacja zada艅 wynikaj膮cych z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewod膮);3) wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z utrzymaniem Miejsc Pami臋ci Narodowej, pomnik贸w, tablic pami膮tkowych;4) wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z u偶ytkowaniem oraz utrzymaniem nast臋puj膮cych urz膮dze艅 i obiekt贸w komunalnych: szalet贸w miejskich, ma艂ych urz膮dze艅 komunalnych, m.in.: 艂awek parkowych, 艣mietniczek, s艂up贸w og艂oszeniowych, pojemnik贸w na piasek, kwiatonier, itp. oraz plac贸w zabaw;5) przeprowadzanie, przy wsp贸艂pracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wi艣lanej, a tak偶e rozpoznawanie zg艂aszanych potrzeb w kontek艣cie planowania, remont贸w i usuwania awarii wywo艂anych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad 艣rodkami trwa艂ymi i pozosta艂ymi 艣rodkami trwa艂ymi przej臋tymi przez Zesp贸艂;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urz膮dze艅 oraz obiekt贸w budowlanych (chodnik贸w, plac贸w, skwer贸w itp.), realizowanych przez Oddzia艂, stanowi膮cych maj膮tek Gminy - Miasto P艂ock, w tym:a) udzia艂 w komisjach: przekazania placu budowy, rob贸t zanikowych, odbioru technicznego i ko艅cowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowod贸w OT, PT i LT;8) realizowanie zada艅 inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiekt贸w i urz膮dze艅 komunalnych:a) ci膮g贸w pieszych (chodnik贸w) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni plac贸w oraz schod贸w;c) ogrodze艅 i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie obj臋tym w艂a艣ciwo艣ci膮 Zespo艂u.9) prowadzenie spraw zwi膮zanych z wyznaczaniem podmiot贸w, w kt贸rych wykonywana jest kara ograniczenia wolno艣ci oraz praca spo艂ecznie u偶yteczna;10) wykonywanie obowi膮zk贸w nadzoru wobec wykonawc贸w realizuj膮cych us艂ugi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bie偶膮cy nadz贸r nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych rob贸t;c) rozliczanie ilo艣ci i warto艣ci wykonanych rob贸t;d) potwierdzanie dokument贸w rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zu偶yt膮 energi臋 elektryczn膮, pobran膮 wod臋 i odprowadzone 艣cieki przez obiekty i urz膮dzenia komunalne eksploatowane przez Oddzia艂 Spraw Komunalnych;12) wsp贸艂praca z Oddzia艂em Gospodarowania Odpadami i Oddzia艂em Ochrony 艢rodowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porz膮dku i czysto艣ci regulaminu na terenie Gminy Miasto P艂ock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych plan贸w zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie obj臋tym w艂a艣ciwo艣ci膮 stanowiska;14) wsp贸艂dzia艂anie z innymi kom贸rkami organizacyjnymi Urz臋du, administracj膮 rz膮dow膮 oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zada艅 z zakresu obj臋tego w艂a艣ciwo艣ci膮 stanowiska.15) wsp贸艂dzia艂anie z Wydzia艂em Zarz膮dzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagro偶e艅, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) wsp贸艂praca z w艂a艣ciwymi urz臋dami i agendami administracji rz膮dowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zada艅 na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozda艅 i informacji dotycz膮cychrealizacji zada艅 na stanowisku pracy.
Urz膮d Miasta P艂ocka - 2017-06-29 - P艂ock (mazowieckie)
posiadanie aktualnych uprawnie艅 E do艣wiadczenie w zawodzie min.3lata umiej臋tno艣膰 pracy w zespole, dyspozycyjno艣膰, gotowo艣膰 do pracyw systemie 2-zmianowym wykszta艂cenie zawodowe elektryczne (milewdziane 艣rednie techniczne elektryczne). Praca na dwie zmiany: 6-14 / 14-22
OPOLGRAF S.A. - 2019-05-15 - Opole (opolskie)
Zakres czynno艣ci zwi膮zany z funduszami europejskimi - Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozw贸j. Umowa o prac臋 na czas okre艣lony. Praca jednozmianowa: 8:30 -15:30. Kontakt wy艂膮cznie drog膮 pocztowa lub osobi艣cie. Oferta dost臋pna w sali E, C, F, H
Okr臋gowy Inspektorat S艂u偶by Wi臋ziennej - 2017-09-22 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- sprzeda偶 produkt贸w GSM i telefon贸w- dbanie o ekspozycj臋 i wizerunek firmy- przyjmowanie dostaw- obs艂ug臋 klienta zgodnie ze standardami firmy
iCASE POLSKA - 2019-05-09 - I艂awa (warmi艅sko-mazurskie)
Umiej臋tno艣ci:1. Og贸lna znajomo艣膰 zasad ksi臋gowo艣ci i podatk贸w;2. Obs艂uga komputera, dobra znajomo艣膰 programu MSOffice.3.Umiej臋tno艣膰 organizacji pracy.4. Zaanga偶owanie(odpowiedzialno艣膰, dok艂adno艣膰 i systematyczno艣膰 w wykonywaniu swoich obowi膮zk贸w).5. Umiej臋tno艣膰 pracy w zespole i utrzymywanie dobrych relacji ze wsp贸艂pracownikami.6. Ch臋膰 rozwoju zawodowego w dziedzinie ksi臋gowo艣ci.Og贸lny zakres obowi膮zk贸w:1. Wystawianie faktur VAT.2. Prowadzenie rejestru sprzeda偶y VAT i zakup贸w, sporzadzanie deklaracji VAT.3.Sprawdzanie pod wzgl臋dem formalnym i rachunkowym dowod贸w ksi臋gowych.4.Dekretowanie i ksi臋gowanie dowod贸w ksi臋gowych.5.Sporz膮dzanie rozlicze艅 faktur zakupu oraz sprzawdzanie poprawno艣ci rozlicze艅 ju偶 istniej膮cych sporz膮dzanych przez inne osoby.6. Rozrachunki z kontrahentami.7. Wykonywanie prac zleconych w ramach funkcjonowania dzia艂u ksi臋gowo艣ci.
Mazurskie Centrum Zdrowia Szpital Powiatowy PZOZ w W臋gorzewie - 2016-09-27 - W臋gorzewo (warmi艅sko-mazurskie)
sprz膮tanie obiektu
Clar Serwis Sp贸艂ka z o.o. - 2016-09-16 - Ba偶anowice (艣l膮skie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpo偶arowej, kontrolowanie przestrzegania przepis贸w przeciwpo偶arowych, szkolenie 偶o艂nierzy zawodowych i pracownik贸w RON w zakresie ochrony przeciwpo偶arowej.
43 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w 艢wi臋toszowie - 2019-06-11 - 艢wi臋tosz贸w (dolno艣l膮skie)
Przygotowywanie potraw kuchni wietnamskiej z mi臋sa, drobiu, ryb, owoc贸w morza, warzyw i innych.Miejsce pracy: Wroc艂膮w ul. Sztabowa 78AKontakt kandydat贸w z pracodawc膮 telefonicznyOferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
- Wystawianie faktur. Odbieranie telefon贸w. Pomoc w dziele ksi臋gowo艣ci oraz w dziale kadr. Obs艂uga komputera. Prowadzenie kasy sp贸艂ki. Kontakt z innymi instytucjami oraz firmami.- Wynagrodzenie: 2600 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Docelowo praca na sta艂e. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie min. 艣rednie. Wymagane do艣wiadczenie zawodowe min. 6 miesi臋cy w pracy w administracji. Wymagana czynne Prawo jazdy kat. B. Kontakt WY艁膭CZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSI臉BIORSTWO BUDOWY DR脫G "DROGOPOL-ZW" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-10-04 - Katowice (艣l膮skie)
Obs艂uga klienta, dbanie o stanowisko pracy, sprzeda偶 suplement贸w diety.
INEZ Januszewski Hubert - 2016-02-10 - Ostrowiec 艢wi臋tokrzyski (艣wi臋tokrzyskie)
G艂贸wne obowi膮zki:- wykonywanie zada艅 w zakresie ustanowienia z mocy prawa na rzecz Skarbu Pa艅stwa lub w艂a艣ciwych jednostek samorz膮du terytorialnego i w艂asno艣ci nieruchomo艣ci zaj臋tych pod drogi publiczne, badanie stanu dokument贸w oraz przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych i postanowie艅 w tym zakresie,- rozpatrywanie wniosk贸w i przygotowywanie projekt贸w decyzji w zakresie nieodp艂atnego ustanawiania z mocy prawa na rzecz Generalnej Dyrekcji Dr贸g Krajowych i Autostrad prawa trwa艂ego zarz膮du nieruchomo艣ci z dniem ich nabycia na rzecz Skarbu Pa艅stwa,- wyst臋powanie do s膮d贸w i wydzia艂贸w ksi膮g wieczystych o uzyskanie informacji o danej ksi臋dze wieczystej oraz dokumentach znajduj膮cych si臋 w tej ksi臋dze,- wykonywanie zada艅 z zakresu wy艂膮czania i wyznaczania organ贸w do prowadzenia spraw o zwrot wyw艂aszczonych nieruchomo艣ci i ustalenia odszkodowania za grunty przej臋te pod drogi, badanie stanu dokument贸w oraz przygotowywanie projekt贸w postanowie艅, - obs艂ugiwanie i wsp贸艂pracowanie z klientami zewn臋trznymi, g艂贸wnie z instytucjami i agencjami, - przygotowywanie dokument贸w i przeprowadzanie ogl臋dzin nieruchomo艣ci w terenie oraz prowadzenie rozpraw administracyjnych.Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej, zagro偶enie korupcj膮, wykonywanie zada艅 r贸wnie偶 w terenie podczas ogl臋dzin nieruchomo艣ci.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na I pi臋trze w pokoju biurowym (budynek nieposiadaj膮cy windy, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych). Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2019-10-02 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
obs艂uga punktu informacyjnego, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Milejewo (warmi艅sko-mazurskie)
Szczeg贸艂owe informacje dotycz膮ce oferty pracy na stnowisko dost臋pne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/hip/ w zak艂adce Praca KRUS. Wymagane dokumenty nale偶y przes艂a膰 poczt膮 lub z艂o偶y膰 osobi艣cie w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmowane s膮 oferty drog膮 elektroniczn膮.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Poznaniu - 2018-04-19 - Pozna艅 (wielkopolskie)
prae zwi膮zane z RODO
Publiczna Szko艂a Podstawowa w Krukowie - 2018-08-08 - Krukowo (mazowieckie)
Obs艂uga big贸wki, prace introligatorskie
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Zbrudzewo (wielkopolskie)
Sprz膮tanie klatek schodowych i teren贸w zewn臋trznych.Oko艂o 20 godzin tygodniowo.Miejsce pracy: Gliwice ul. 艢w. Marka.
F.U. WOJ&MAR Ewa Kurdziel - 2018-07-25 - Gliwice (艣l膮skie)
refundacja 30art. 150 f
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Bia艂ogard (zachodniopomorskie)
Obs艂uga maszyn piekarniczych, prace techniczne, nadz贸r, doz贸r, naprawa.
BOCHEN Piekarsko-Ciastkarska Sp贸艂dzielnia Pracy - 2019-06-12 - Gdynia (pomorskie)
Spawanie element贸w metalowych.Mo偶liwo艣膰 zatrudnienia na czas nieokre艣lony.
Zak艂ad Metalowy Wili艅ski Halina Wili艅ska - 2018-01-19 - Mr膮gowo (warmi艅sko-mazurskie)
Organizacja i prowadzenie zebra艅 wsp贸lnot mieszkaniowych. Udzia艂 w przyjmowaniu w zarz膮d i zdejmowaniu z zarz膮du wsp贸lnot mieszkaniowych. Prowadzenie ewidencji w艂a艣cicieli w systemie informatycznym. Opracowywanie projekt贸w uchwa艂 oraz projekt贸w plan贸w gospodarczych. Zawieranie i rozwi膮zywanie um贸w na dostawy medi贸w i us艂ug dla zarz膮dzanych nieruchomo艣ci. Terminowe za艂atwianie dokument贸w wsp贸lnoty: NIP, REGON, Rachunek Bankowy.
Zarz膮d Budynk贸w Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2017-07-13 - Zabrze (艣l膮skie)
Organizowanie i prowadzenie prac remontowych, sprawowanie nadzoru nad prac膮 podleg艂ych pracownik贸w, opracowywanie plan贸w remont贸w i konserwacji
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-W艂asno艣ciowa Ostrzesz贸w - 2019-01-07 - Ostrzesz贸w (wielkopolskie)
wed艂ug wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)
INSPEKTOR
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - 艢roda Wielkopolska (wielkopolskie)
przygotowywanie konstrukcji do sk艂adania
KONTER SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2020-01-21 - Kurz臋tnik (warmi艅sko-mazurskie)
hala produkcyjna
Meblarska Sp贸艂dzielnia Pracy "D膭B" - 2016-08-03 - 艁eba (pomorskie)
Zamawianie towaru, nadz贸r nad sklepem. Wymagane: wykszta艂cenie min. zasadnicze zawodowe, umiej臋tno艣膰 zarz膮dzania. Mile widziane do艣wiadczenie w handlu. Praca - sklep Biedronka Sul臋cin. Tel.: 664 444 733 Monika Rybomak.
JERONIMO MARTINS POLSKA SP脫艁KA AKCYJNA - 2017-06-08 - Sul臋cin (lubuskie)
Sprz膮tanie hal produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
1.Prowadzenie analityki i syntetyki dochod贸w jednostki oraz Bud偶etu Gminy:-sprawozdawczo艣膰: -Rb 27S- miesi臋czne, kwartalne, roczne Rb 50, Rb 27ZZ, Rb Z, Rb N, Rb ZN, Rb UZ, Rb UN, Rb ST, Rb -PDP-uzgadnianie sald (konta zespo艂u 2),-uzgadnianie wp艂yw贸w, zwrot贸w, odpis贸w, wpis贸w hipotecznych, op艂at z tyt. u偶ytkowania wieczystego, op艂at z tyt. czynsz贸w z ksi臋gowo艣ci膮 podatkow膮,-uzgadnianie wp艂yw贸w, zwrot贸w, odpis贸w z tyt. op艂aty za sprzeda偶 napoi alkoholowych,-rozliczanie wniesionych wadi贸w na poczet kupna nieruchomo艣ci oraz przeprowadzonych inwestycji,-przestrzeganie termin贸w rozliczania wp艂at z tyt. : funduszu alimentacyjnego, zaliczki alimentacyjnej, op艂aty za udost臋pnienie danych osobowych, karty du偶ej rodziny.2.Uzgodnienie nale偶no艣ci wp艂yw贸w, zwrot贸w, odpis贸w z tytu艂u op艂at planistycznych, adiacenckich i eksploatacyjnych, za zaj臋cie pasa drogowego, za s艂u偶ebno艣膰 przesy艂u, sprzeda偶 nieruchomo艣ci, za kary z ochrony 艣rodowiska i wszelkie inne wyst臋puj膮ce w toku bie偶膮cej pracy z pracownikiem prowadz膮cym ewidencj臋 op艂at w module op艂aty r贸偶ne.3.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelew贸w z subkonta dochod贸w Fundusz Pracy M艂odociani. 4.Prowadzenie analityki, syntetyki, dokonywanie przelew贸w z subkonta dochod贸w DEPOZYTY 5.Sporz膮dzanie i przekazywanie informacji o kwocie dotacji do GOPS-u na dzie艅 10, 20i koniec ka偶dego miesi膮ca.6.Sporz膮dzanie bilansu organu i jednostki, rachunku zysk贸w i strat, funduszu jednostki.7.Prowadzenie syntetyki i analityki Funduszu 艢wiadcze艅8.Prowadzenie ewidencji wyposa偶enia i warto艣ci niematerialnych i prawnych w module 艢rodki Trwa艂e.9.Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczo艣ci 艣rodk贸w trwa艂ych, w systemie 艢RODKI TRWA艁E: wprowadzanie zmian, uzgadnianie sald, naliczanie amortyzacji, umorzenia.10.Sporz膮dzanie rocznego sprawozdania w portalu GUS dot. 艣rodk贸w trwa艂ych (Urz臋du Gminy, zbiorcze na podstawie sprawozda艅 poszczeg贸lnych jednostek).
Urz膮d Gminy Jonkowo - 2019-02-07 - Jonkowo (warmi艅sko-mazurskie)
utrzymywanie czysto艣ci na terenie hali produkcyjnej
ARSO SP. Z O.O. - 2016-05-17 - Wola Przypkowska (mazowieckie)
realizacja zada艅 zwi膮zanych z technicznym utrzymaniem nieruchomo艣ci, organizacj膮 w艂a艣ciwej eksploatacji nieruchomo艣ci.Godziny pracy 7-15:30
22 Wojskowy Oddzia艂 Gospodarczy w Olsztynie - 2018-10-01 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)