SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH Bytom oferta pracy Usługi Transportowe Pawelec Krzysztof
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
Data publikacji: 2015-11-20
Lokalizacja: Bytom (śląskie)
Pracodawca: Usługi Transportowe Pawelec Krzysztof
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bytom
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bytom
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bytom
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie min.3 lata na samodzielnym stanowisku karowo-płacowym, prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie czasu pracy, znajomość exel, i word,bardzo dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: Usługi Transportowe Pawelec Krzysztof
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Adres pracodawcy: 41-905 Bytom, powiat: m. Bytom, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bytom
Gmina pracodawcy: Bytom
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bytom
Profil działalności pracodawcy:
Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.11.2015
Data dodania oferty pracy: 18.11.2015
Oferta pracy ważna do: 17.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 18.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 18.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca jako specjalista ds. handlu/ Dział sprzedaży krajowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2017-08-11 - Poznań (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie dostawcow oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,przygotowanie zapytań ofertowych oraz prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,porównanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,zapewnianianie terminowego,ilościowego i jakościowegozaopatrzenia w zakresie surowców,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-12-12 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
1.Zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym oraz innymi dokumentami regulującymi zasady funkcjonowania organizacji. Przejście instruktażu szkoleniowego z zakresu BHP i przepisów przeciwpożarowych.Zapoznanie z programem stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych.Zapoznanie z obowiązkami oraz uprawnieniami. Zapoznanie z regulaminem pracy i innymi dokumentami i przepisami, w tym z zakresu poufności i ochrony danych osobowych oraz specyfiką pracy organizacji.Instruktaż stanowiskowy.Zapoznanie się z przepisami obowiązującymi u Organizatora stażu. Obsługa biura i prowadzenie ewidencji materiałów biurowych organizacji.Przyjmowanie i rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących.Otwieranie i sprawdzanie nadesłanych przesyłek.Przepisywanie i wysyłanie korespondencji.Nadzór nad stanem magazynowym artykułów biurowych i gospodarczych na potrzeby oddziału OPZL i zgłaszanie potrzeb do Biura Głównego.Bieżąca opieka nad pomieszczeniami wynajmowanymi przez OPZL wynikająca z zakresu najmu Biura Oddziału Świebodzin.Nadzór nad prawidłowością funkcjonowania sprzętu biurowego i pozostałych środków trwałych w Oddziale Świebodzin.Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.2.Obsługa interesantów.Bieżące utrzymywanie kontaktów z firmami członkowskimi.Reprezentowanie OPZL wobec samorządów terytorialnych, np. Starostwo Powiatowe, Urząd Miejskich, itp.Współpraca z Biurem Głównym przy planowaniu i realizacji działań OPZL, w tym szkoleniowo-konferencyjnych.Kompleksowa organizacja działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin, w tym w zakresie wynajmu sal szkoleniowych, cateringu, materiałów szkoleniowych i inne wg potrzeb.Prowadzenie rekrutacji dot. organizacji działań szkoleniowo-konferencyjnych w Oddziale Świebodzin.Przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im informacji.Kierowanie interesantów do odpowiedniego pracownika jednostki.Odbieranie telefonów i przekazywanie informacji dzwoniącym.Wysyłanie i odbierani e-maili. Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.3.Działania marketingowe.Zapoznanie się z misją i strategią marketingową Organizacji.Stosowanie narzędzi kreowania pozytywnego wizerunku Organizacji wewnątrz i na zewnątrz.Prowadzenie działań promocyjnych działań podejmowanych przez OPZL.Budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem Organizacji (klienci, firmy, instytucje).Obsługiwanie portali społecznościowych Organizacji (umieszczanie newsów, relacji, tworzenie wydarzeń).Inne w zależności od rodzaju realizowanych zadań w obrębie oddziału Świebodzin.4.Sporządzanie oraz przygotowywanie dokumentacji i pism.Sporządzanie pism i innych dokumentów przy wykorzystaniu programów komputerowych i innych urządzeń biurowych (zaświadczenia, zawiadomienia, zaproszenia, teksty promocyjne i informacyjne, itp.).Przygotowywanie dokumentacji poprzez kserowanie oraz skanowanie.Przestrzeganie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, która obowiązuje w Organizacji.Znakowanie, przechowywanie i oznakowywanie pism i dokumentów zgodnie z zasadami przyjętymi w Organizacji.
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Świebodzin (lubuskie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, znajomość marketingu internetowego, znajomość promocji sklepów internetowych, dobra znajomość portali społecznościowych i marketingu szeptanego. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać na e-mail: office (at) monimar.pl.
MONIMAR S.C. MONIKA RYBAK, MARIUSZ RYBAK - 2016-05-04 - Rybnik (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-07-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń pracowników,prowadzenie dokumentacji pracowniczej,sporzadzanie dokumentacji ubezpieczeniowej.kontakt tel. 609 558 708
F.U.H. JAR-POL Jarosław Szymkiewicz - 2018-03-09 - Kielce (świętokrzyskie)
- tworzenie i zarządzanie ofertą produktową w sklepie internetowym- analiza rynku- aktualizowanie opisów produktów- wprowadzanie nowych produktów i rozwój oferty, promocji, newsletterów, not prasowych, treści na stronę- portali społecznościowych- praca z allegro i ebay i innymi portalami aukcyjnymi- dbanie o estetykę witryny internetowej
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)
- tworzenie dokumentacji technicznej- nadzór i optymalizacja procesów produkcyjnych- rekomendowanie nowych wzorów produktowych- kosztorysowanie konstrukcji spawanychnadzór nad wyposażeniem technicznym i pomiarowym
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2015-11-17 - Dęblin (lubelskie)
Specjalista do spraw obsługi posprzedażowej - kompleksowa obsługa kontarktów zgodnie ze standardami firmy- organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą- budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi
Promedica24Care Team DE Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Giebnia (kujawsko-pomorskie)
Udział w kreowaniu i rozwoju strategii sprzedaży na rynku, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami oraz aktywny udziaół podczas negocjacji, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, sporządzanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
Dokonywanie zakupów na potrzeby produkcji
FIBRIS Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Przemyśl (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie działań optymalizacyjnych SEO i SEM dla klientów końcowych i na własne potrzeby firmy, - w celu zapewnienia wzrostu widoczności w wyszukiwarce Google rekomendowanie klientom zmian w strukturze ich stron www, treściach oraz odnośnikach, - prowadzenie działań typu link building, - prowadzenie i koordynowanie kampanii marketingowych w mediach społecznościowych, - planowanie i współtworzenie kampanii reklamowych z wykorzystaniem landing page, bannerów i mailingów, - zarządzanie budżetem na działania SEO, - raportowanie osiągniętych wyników prowadzonych działań dla klientów końcowych, jak i naszej firmy, - w dłuższej perspektywie: przygotowywanie długofalowych strategii SEO i content marketing oraz analizowanie danych wraz z tworzeniem modeli analitycznych.
GRUPA W & W SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Jasionka (podkarpackie)
- zapewnienie bezbłędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia,- współpraca z dostawcami i klientami .
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Rokocin (pomorskie)
- sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy,- przygotowywanie ofert,- pozyskiwanie nowych klientów,- negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-05-26 - Krosno (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień , współpraca z działem produkcji.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
praca przy komputerze
Dalc i Ochocki-Doradcy Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Realizacja zadań wynikajacych z POŚ, ustawy o odpadach, ustawy Prawo wodne, HE itp. i laboratorium
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Sprzedaz bezpośrednia i internetowa. Ekspedycja towarów. Obsługa magazynu.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
współpraca z działem handlowym - wsparcie merytoryczne, asystowanie handlowcom podczas spotkań z Klientem, obsługa zgłoszeń awarii i reklamacji rozwiązań wdrożeniowych u Klienta, doradztwo techniczne, zarządzanie i rozbudowa systemu informatycznego wewnątrz firmy
"4 ITS" JACEK LANGE - 2017-10-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów. Przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)
przygotowywanie elementów do obróbki ręcznej i maszynowej, klejenie elementów, składanie gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Pisarzowice (dolnośląskie)