SPECJALISTA DS. HANDLU/ DZIAŁ SPRZEDAŻY KRAJOWEJ Poznań oferta pracy WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU/ DZIAŁ SPRZEDAŻY KRAJOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: praca jako specjalista ds. handlu/ Dział sprzedaży krajowej
Data publikacji: 2017-08-11
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca jako specjalista ds. handlu/ Dział sprzedaży krajowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. HANDLU/ DZIAŁ SPRZEDAŻY KRAJOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: negocjacje handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe ekonomiczne, techniczne, doświadczenie w prowadzeniu rozmów handlowych, negocjacje z klientami, analiza rynku pod względem możliwości kooperacyjnych
Nazwa pracodawcy: WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
UNII LUBELSKIEJ 3, 61-249 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Termin: kontaktosobisty, telefoniczny, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: UNII LUBELSKIEJ
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Wytwórnia Sprzętu Komuniakcyjnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.08.2017
Data dodania oferty pracy: 09.08.2017
Oferta pracy ważna do: 26.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 09.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Obsługa programów kadrowych i dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Siedlce (mazowieckie)
-tworzenie grafiki w programie Corel Draw,-obługa Comarch Optima-tworzenie i edycja aukcji Allegro-opieka nad stroną internetową
Adamczyk Dominik - 2017-08-25 - Bielawa (dolnośląskie)
fakturowanie, koordynacja zamówień i dostaw, obsługa klienta.
Certus Abrasives Gajek Zbigniew - 2018-06-11 - Bytom (śląskie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2017-11-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa osób bezrobotnych w zakresie rejestracji
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. NR K-110 - 6/18 zamieszczonym na stronie www. koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników w zakresie umów o pracę i cywilno-prawnych, rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, sporzadzanie deklaracji US, ZUS, PFRON, GUS, zagadnienia dotyczące BHP, kontrola terminowości badań okresowych i szkoleń BHP
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. w Węgrowie - 2017-10-04 - Węgrów (mazowieckie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2016-09-22 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-01-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
dobra znajomość rysunku technicznego, znajomośc pakietu Office, znajomość przyrządów pomiarowych, certyfikat z badań nieniszczących NORMY ISO9001
"Arcelormittal Service Group" Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie listów, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Chorzów (śląskie)
sporzadzanie dokumentów w jwz. koreański, i angielskim, tłumaczenie slowne i uczestnictwo w spotkaniach handlowych i telekonferencjach, sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedażowych, samodzielny kontakt z klientem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Zaścianki (podlaskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
Doradztwo w zakresie rozliczenia projektów , przeprowadzenie procesu naboru wniosków , monitorowanie wdrożenia LSR oraz przeprowadzenie działań ewaluacyjnych.
STOWARZYSZENIE "DOLINA NOTECI" - 2018-06-11 - Chodzież (wielkopolskie)
•Realizacja planów sprzedaży i strategii marketingowej firmy; •Osiąganie stałego wzrostu sprzedaży poprzez rozwój współpracy z istniejącymi klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych kontrahentów;•Rozwijanie relacjach handlowych ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy (realizacja zamówień, przygotowywanie ofert, bieżąca obsługa Klienta);•Monitorowanie działań konkurencji i dokonywanie analiz rynku; •Kontrola i utrzymywanie zapasów magazynowych;godz. pracy 8-16; okres próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony lub nieokreślony; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza plus premia uznaniowa, w zależności od umiejętności i kwalifikacji
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX S.A. - 2018-02-13 - Słupsk (pomorskie)
praca biurowa
Adecco Poland Sp. z o.o. - 2017-07-26 - Murowana Goślina (wielkopolskie)
zadania z zakresu kadr i księgowości
ZBIGNIEW MELKA "MELKA" Z.R.B. - ŚLUSARSTWO - 2018-04-12 - Żory (śląskie)
Zakres zadań:•budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami •doradztwo produktowe•przygotowywanie ofert handlowych•realizacja założonych planów sprzedaży•współpraca z działem produkcji•przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedażyPraca w godz. 10-18Oferujemy:•interesującą, pełną wyzwań pracę dającą możliwość sprawdzenia swoich umiejętności,•możliwość poszerzania kompetencji •stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracęKontakt z pracodawcą: biuro (at) lustrex.pl lub 739-022-455
LUSTREX Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: nauka i obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, poznanie produktów ubezpieczeniowych, szkolenia w fiurmach ubezpieczeniowych, przygotowywanie ofert i polis, obsługa klientów i rozliczenia
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-01-15 - Łobez (zachodniopomorskie)
Sprzątanie budynków i obiektów według zleceń i umów firmy.
AMSTI - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczna obsługa klienta, realizacja mailowych zamówień, korespondecja z kontrahentami, składanie ofert handlowych
SF-FILTER sp. z o.o. - 2017-07-25 - Lubin (dolnośląskie)
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-08-07 - Jaworzno (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy i inne). Sporządzanie raportów i deklaracji PFRON ZUS GUS, obsługa programu kadrowego ERP Optima oraz programu PŁATNIK. Obsługa sekretariatu.
ZAKŁAD TECHNICZNO-BUDOWLANY POLKAM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
j.w
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów , prowadzenie negocjacji handlowych, budowanie dlugofalowych relacji oraz opieka nad klientami, przyjmowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, przekazywanie klientom informacji dotyczących produktów wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów, analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Grójec (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Poznań (wielkopolskie)