SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ ( 55 S EFS) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ ( 55 S EFS)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: nauka i obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, poznanie produktów ubezpieczeniowych, szkolenia w fiurmach ubezpieczeniowych, przygotowywanie ofert i polis, obsługa klientów i rozliczenia
Data publikacji: 2016-04-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: nauka i obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych, poznanie produktów ubezpieczeniowych, szkolenia w fiurmach ubezpieczeniowych, przygotowywanie ofert i polis, obsługa klientów i rozliczenia
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ ( 55 S EFS)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 7
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Górna 11, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, pierwszy kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Górna
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: Ubezpieczenia i finanse
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 05.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
- Więcej informacji na stronie: : http://bip.womkat.edu.pl/regionalny-osrodek-doskonalenia-nauczycieli-wom-w-katowicach-oglasza-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze-specjalista-ds-finansowych- Zakres wykonywanych zadań:dekretacja dowodów księgowych przychodów i wydatków, księgowanie syntetyczne i analityczne dokumentacji źródłowej, uzgadnianie obrotów i sald, sporządzanie przelewów, sporządzanie sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego, prowadzenie ewidencji zakupu i sprzedaży, rozliczanie z Jednostką prowadzącą podatku VAT, wystawianie i ewidencja faktur VAT, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych, rozliczanie odpłatności za szkolenia, prowadzenie i uzgadnianie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczenia składników majątku, przygotowanie dokumentacji finansowej do archiwum, składanie do Głównego księgowego wniosków dotyczących usprawnienia wykonywanych zadań wynikających z zakresu obowiązków.- Wynagrodzenie: 2640 zł brutto + wysługa lat (płaca zasadnicza 2200 zł brutto + do 20% premii + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Wymagania Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- wykształcenie: ukończenie ekonomicznych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych, staż pracy-nie wymagany lub średnie wykształcenie ekonomiczne staż pracy - minimum 3 lata w księgowości- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatku VAT oraz ustawy o rachunkowości oraz przepisów wykonawczych do tych ustaw,- znajomość i umiejętność praktycznego zastosowania Rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, Rozporządzenia sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów i wydatków oraz przychodów i Rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej, - znajomość zasad inwentaryzacji,- znajomość obsługi komputera, praca w zakresie programów biurowych (Excel, Word), finansowo-księgowych oraz kadrowo-placowych (Płatnik, Vulcan Optivum),- biegła obsługa urządzeń biurowych,- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, potwierdzony zaświadczeniem lekarskim. Ponadto od kandydata oczekujemy (wymagania dodatkowe)- dokładność, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość,- operatywność i zaradność, umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,- komunikatywność, umiejętność współpracy,- elastyczność, podzielność uwagi, kultura osobista,- zdolności analityczne.
REGIONALNY OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI "WOM" W KATOWICACH - 2019-02-18 - Katowice (śląskie)
Zakup i sprzedaż towarów świeżych (owoców i warzyw) na rynek Azerbejdżanu. Monitorowanie sprzedaży. Kontrolowanie należności i windykacja.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Łosice (mazowieckie)
oprzewodowanie szaf sterowniczych, czytanie schematów elektrycznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Żywiec (śląskie)
1. Przygotowywanie, dystrybucja i serwis powierzonych urządzeń POS i innych towarów zgodnie z procedurami i wytycznymi obowiązującymi w Centrum Rozliczeń PeP S.A. 2. Ewidencja wszelkich obrotów towarów w powierzonych magazynach. 3. Pełnienie roli i przestrzeganie zasad obowiązujących zapasowego Oficera Bezpieczeństwa PED. 4. Przestrzegania obowiązujących procedur i polityk bezpieczeństwa. 5. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośrednich przełożonych odpowiadających zajmowanemu stanowisku oraz wymaganym kwalifikacjom.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Tajęcina (podkarpackie)
- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;- sporządzanie list płac;- sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach...
FROST Barbara Wegenke - 2016-02-03 - Jarogniewice (wielkopolskie)
dokonywanie telefonicznych rezerwacji oraz e-mail, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-27 - Niechorze (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie części. Wprowadzanie faktur. Zamówienia towaru.
Dynamica Sp.z o.o. - 2019-01-31 - Wisznia Mała (dolnośląskie)
opracowanie kompleksowej kampanii reklamowej, tworzenie projektów graficznych, plakatów, ofert.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kraśnik (lubelskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac oraz ich księgowanie, rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego Enowa, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca dekretacja, ewidencja, uzgodnienia i analiza wyciągów bankowych, uzgadnianie kont dotyczących rozrachunków z kontrahentami spółki, uzgodnienie kont dotyczących przychodów i kosztów finansowych.
AVIT Adam Rytel - 2018-09-12 - Niepiekła (mazowieckie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
prace porządkowe
PETRA-BUD Zakład Wydobycia i Przerobu Granitu - 2017-02-15 - Kostrza (dolnośląskie)
Rozpoznawanie potrzeb szkoleniowych potencjalnych beneficjentów i lokalnego rynku pracy, tworzenie ofert szkoleniowych,prowadzenie szkoleńw ramach posiadanych uprawnień, nadzorowanie procesu przygotowania i realizacji szkoleń ,organizacja, przebieg, rozlicznie , rekrutacja uczestników szkoleń, współpraca z pośrednikami pracy i doradcami zwodowymi, sporządzanie sprawozdań i dokumentacji
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, Olsztyn - 2016-01-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z klientami niemieckojęzycznymi w zakresie przetwarzania danych dotyczących należności
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Sp. z o.o. - 2019-10-09 - Katowice (śląskie)
utrzymywanie i naprawa infrastruktury technicznej i urządzeń Spółki, naprawa zewnętrznej infrastruktury technicznej, wykonanie prac związanych z utrzymaniem infrastruktury kolejowej, miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych
kontakt przez OHP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
• ZAKRES OBOWIĄZKÓW :~ Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, w tym między innymi za: - Przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji BHP.- Udział w analizie ryzyka na stanowiskach pracy.- Inicjację zadań w celu minimalizacji zagrożeń BHP.- Prowadzenie szkoleń na temat bezpieczeństwa pracy.- Ustalanie przyczyn i okoliczności wypadków, prowadzenie rejestrów dokumentacji wypadkowej.
PROBET sp. z o.o. - 2017-12-27 - Chorzów (śląskie)
Zapewnianie sprawnego i terminowego eksportu/importu towarów, kompletowanie niezbędnych dokumentów, koordynacja działań i współpraca z urzędami celnymi i agencjami celnymi, tworzenie raportów, taryfikacji produktów, tworzenie raportów GUS/Intrastat.
GHG Sp. z o. o. - 2016-03-09 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, prowadzenie profili firmowych w social mediach, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Siedlce (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie projektów tworzenia wyrobu, zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami klienta, obsługę przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, doskonałą znajomość wymagań obsługiwanych klientów, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, w tym z konstruktorami i technologami, kształtowania pozytywnego wizerunku firmy, aktywna promocja działań i działań i produktów firmy, działania marketingowe, uczestnictwo i organizacja targów
Spółdzielnia SIP ZPCH - 2017-12-04 - Krosno (podkarpackie)
Wykształcenie: wyższe techniczne, preferowane z obszaru inżynierii materiałowej; doświadczenie we współpracy z przemysłem; mile widziana znajomość problematyki związanej z technologiami materiałów ceramicznych; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat.B; silna motywacja do rozwoju; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność; zakres obowiązków: udział w działalności badawczo-rozwojowej Oddziału Materiałów Ogniotrwałych ICiMB, współpraca z przemysłem w zakresie realizacji usług ekspertyzowych, reprezentowanie OMO w konferencjach, sympozjach i szkoleniach; aktywna działalność marketingowa mająca na celu pozyskanie zleceń w zakresie działalności OMO; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2019-01-09 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
PLANOWANIE POPYTU NA OBSZARZE EUROPY, SPORZĄDZANIE PROGNOZ I PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW I ANALIZ, KOMUNIKACJA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY W CELU USTALENIA WYTYCZNYCH
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- opracowanie strategii marketingowych,- analiza i segmentacja rynku mat. budowlanych,- prace admin.biurowe,- kontakt z dostawcami i odbiorcami,- przyjmowanie i opracowywanie zamówień towaru.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Łódź (łódzkie)
sporzadzanie receprut,przyrzadzanie produktow spożywczych
KISA DONERPRODUKTION SP.ZO.O. - 2017-04-05 - Rakoniewice (wielkopolskie)