SPECJALISTA DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH/ ASYSTENT MAGAZYNU Wisznia Mała oferta pracy Dynamica Sp.z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH/ ASYSTENT MAGAZYNU
Wynagrodzenie: 3 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie części. Wprowadzanie faktur. Zamówienia towaru.
Data publikacji: 2019-01-31
Lokalizacja: Wisznia Mała (dolnośląskie)
Pracodawca: Dynamica Sp.z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 23B, 55-114 Wisznia Mała, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie części. Wprowadzanie faktur. Zamówienia towaru.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DZIAŁU CZĘŚCI ZAMIENNYCH/ ASYSTENT MAGAZYNU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wisznia Mała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wisznia Mała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: magazynier
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2019
Nazwa pracodawcy: Dynamica Sp.z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
32-400 Jawornik 525, powiat: myślenicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres e-mail: s.golab (at) dynamicawr.compet.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: myślenicki
Gmina pracodawcy: Myślenice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jawornik
Numer budynku pracodawcy: 525
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: magazynier
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.01.2019
Data dodania oferty pracy: 31.01.2019
Oferta pracy ważna do: 02.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przeprowadzanie degustacja
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
prowadzenie rachunkowości uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami, sporządzanie bilansu i rachunku wyników, prowadzenie rozliczeń finansowych z Urzędami Skarbowymi, podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi, kontrola rozliczeń finansowych z ZUS, kontrola rozliczeń finansowych z tytułu wpłat czesnego przez studentów, kontrola rozliczeń i wypłat wynagrodzeń osobowego funduszu płac, kontrola rozliczeń i wypłat umów o dzieło i umów zlecenia zawieranych przez uczelnię, kierowanie
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-04-16 - Kwidzyn (pomorskie)
Opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów oraz ustalanie ich hierarchi, analizowanie czynników wywierających wpływ na poziomie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonywanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych. Wynagrodzenie 2100 brutto + premia uznaniowaWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 731 100 351 lub e-mail: ewa.pazera (at) architekciedukacji.pl
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Jarosław (podkarpackie)
Odpowiedzialność za kontakty handlowe i doradztwo techniczne.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych na szkoleniach specjalistycznych i kursach doskonalących oraz szkoleniach kwalifikowanych z zakresu realizacji czynności operacyjno-rozpoznawczych w Straży Granicznej, opracowywanie projektów programów szkoleń i inicjowanie ich zmian, modernizacja treści szkoleniowych zgodnie ze zmianami w obowiązujących przepisach, tworzenie materiałów i pakietów dydaktycznych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie - 2018-11-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
wg. załacznik do wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Czarnków (wielkopolskie)
obsługa urządzen biurowych, przyugotowanie ofert handlowych, analizowanie i wpływ oferty na potencjalnego klienta, obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Górki Małe (śląskie)
Specjalista do spraw badań technicznych i rozwoju
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Lubicz (opolskie)
realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie hotelu, utrzymywanie kontaktu z mediami, agencjami reklamowymi, pomoc w realizacji programów sprzedażowych
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-17 - Radocza (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Praca na trzy zmiany: od 08:45 do 17:00; 09:45 do 18:00; 10:45 do 19:00. Umowa o pracę na czas określony, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Fotografowanie towaru, magazynowanie i wystawianie na aukcjach internetowych
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Dzikowice (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Warszawa (mazowieckie)
1. Doradztwo w zakresie oferowanych produktów,2. Utrzymanie standardów handlowych,3. Profesjonalna obsługa klienta w salonie.
Liberty Poland SA - 2018-04-05 - Łęczyca (łódzkie)
Kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskin, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
MWM Sp. z o. o. - 2016-09-19 - Stryszów (małopolskie)
nadzorowanie stanu magazynu surowców wykonywanie analiz,raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego,,utrzymanie kontaktów z działem zakupów i logistyki , sprzedaży i marketingu w zakresie otrzymywania określonych informacji na temat zleceń i zamówień
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Turowo (zachodniopomorskie)
pakowanie materiałów eksploatacyjnych,proste prace ręczne,kompletowanie paczek do wysyłki, praca w godz.8-16
CHAMELEON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-19 - Opole (opolskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert dla klientów, realizacja celów sprzedażowych, dbanie o wygląd salonu i ekspozycje. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku salonu. Praca w godz. 09:00-17:00 soboty-10-14:00 w salonie HABEMA w Otyniu
HABEMA Beata Smolicz-Moroz - 2018-03-01 - Otyń (lubuskie)
kontakt z klientem
HADES FINANSE SP. Z O.O. - 2016-02-09 - Lubin (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert, odbieranie telefonów, obsługa korespondencji
DOMINIC NIEHOFF CONSULTING & MARKETING - 2018-01-24 - Kielce (świętokrzyskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Ropczyce (podkarpackie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały prace pomocnicze przy produkcji oraz wysyłce materiałów reklamowych dla naszych klientów
kontakt przez OHP - 2016-08-31 - Piła (wielkopolskie)
Sprzedaż nawozów, pasz, nasion.
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA ROLNICTWA CHEMPEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-01-21 - Ligota Dolna (opolskie)
Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem pracowników, prowadzenie spraw kadrowych, naliczanie wynagrodzeń.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sporządzanie pism, wniosków, archiwizowanie dokumentacji, obsługa korespondencji (przychodząca-wychodząca, fax,email), obsługa klientów firmy, przygotowywanie sali konferencyjnej do spotkań z klientami, sporządzanie zapotrzebowania na materiały biurowe i ich zakup, utrzymywanie czystości w sekretariacie, sali konf., gabinetach zarządu,pomieszczeniu socjalnym oraz zapleczu sanitarnym.
MILTON DPB Sp. z o.o. - 2018-05-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Planowanie,koordynacja i realizacja działań marketingowych firmy.
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2016-03-31 - Kutno (łódzkie)