SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-12-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Dodatki: 1000-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (J. WĘGIERSKI) (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.01.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
węgierski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: bardzo dobra znajomość języka węgierskiego. Dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta. Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem. Swobodne posługiwanie się komputerem. Sumienność, odpowiedzialność.Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku węgierskim. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.Firma oferuje: atrakcyjny system premiowy. Elastyczne godziny współpracy. Pakiet szkoleń. Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy. Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport.Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SOK/HU/2018.
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 21.12.2018
Oferta pracy ważna do: 07.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
realizacja procesu zamówień, optymalizacja kosztów zakupów, prowadzenie negocjacji zakupowych
"EKOFORM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-24 - Brzeszcze (małopolskie)
kontakt z klientem, propozycje ofert ubezpieczeniowych, negocjacje cen, zawieranie umów
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Zabrze (śląskie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- przygot. materiałów promocyjnych i reklamowych związanych z organizowanymi imprezami targowymi,- współpraca z mediami przy promocji wydarzeń,- współpraca przy tworzeniu imprez towarzyszących.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
Księgowanie i rozliczanie wydatków podmiotów. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą eloektroniczny. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
pranie odzieży osobistej wychowanków, pościeli, firanek, prasowanie, drobne prace naprawcze
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kobylanka (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji sprzedażowych q obcym języku; kreowanie polityki sprzedaży; praca w terenie; analiza potrzeb klientów; sprzedaż, kupno samochodów; usługi holowania, transportowania pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Zielona Góra (lubuskie)
Produkcja rolet
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bytów (pomorskie)
realizacja zleceń transportowych dla wyrobów gotowych /transport krajowy i zagraniczny/, gospodarka magazynowa/planowanie i zarządzanie zapasami/, prowadzenie dokumentacji w systemie, sporządzanie cyklicznych raportów i sprawozdań, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży i działem Produkcji, dbałość o wysoką jakość obsługi klienta oraz dobry wizerunek firmy
KALENBORN DELMA Sp z.o.o Strzegom - 2017-11-23 - Strzegom (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w procesie przygotowania projektów, wsparcie w planowaniu i realizacji projektów, archiwizacja dokumentacji,rejestracja i koordynacja obiegu korespondencji, udział w procesie przygotowania dokumentów
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2018-12-03 - Zawiercie (śląskie)
Młodszy Specjalista Helpdesk IT
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
obróbka stali nierdzewnej, spawanie
"Intersonic"s.c. Zakład Urządzeń Technologicznych - 2015-12-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert, zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-24 - Lubasz (wielkopolskie)
wdrażanie systemów informatycznych, szkolenie użytkowników i prezentowanie właściwości oprogramowania, tworzenie dokumentacji projektowo – wdrożeniowej, obsługa serwisowa klientów oraz wdrażanie zintegrowanego systemu zarządzania dla przedsiębiorstw (ERP tj. analiza aktualnego stanu oraz potrzeb, zaproponowanie rozwiązań i narzędzi, stworzenie i monitorowania planu wdrożenia).
Fortisimus Sp. z o. o. - 2018-03-12 - Puławy (lubelskie)
Koordynowanie zleceń produkcyjnych i zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i wycen, obsługa klientów, nawiązywanie kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi.Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2019-09-09 - Brzesko (małopolskie)
jw
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
WYKONYWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH, PROJEKTOWANIE I WYKONYWANIE PIECZĄTEK, OBSŁUGA DRUKARKI, LASERA I URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI REKLAM, MONTAŻ REKLAM
kontakt przez PUP - 2019-02-06 - Polkowice (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
- księgowanie w księdze głównej- ewidencja podatku VAT, środków trwałych
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2019-02-20 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Identyfikowanie wymogów, ograniczeń i przesłanek rekrutacji ze strony podmiotu zatrudniającego, rynku pracy, uregulowań prawnych, ocena przydatności źródeł wiedzy o kandydatach, kanałów informacyjnych, procedur rekrutacyjnych; wykorzystywanie opisu stanowisk, jako podstawy określenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika- określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko; ocena skuteczności merytorycznej i poprawności formalnej rekrutacji i adaptacji; współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudnienia w Przedsiębiorstwie; sprawne posługiwanie się językiem rosyjskim w celu rekrutacji do pracy cudzoziemców ze Wschodu; wyjazdy służbowe w celach rekrutacyjnych kandydatów. Praca na 1/2 etatu w godz. 8-12 w Kołobrzegu
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
Szkoła Wyższa im. Bogdana Jańskiego - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
obsługa programów, obsługa klienta, ofertowanie, utrzymywanie kontaktu z klientem, utrzymywanie porządku w biurze
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, w oparciu o ustawę o cyberbezpieczeństwie.
Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach - 2019-06-26 - Wadowice (małopolskie)
Poszukiwanie, analiza i dobór optymalnych możliwości pozyskania funduszy, środków zewnętrznych, dotacji, sporządzanie dokumentacji aplikacyjnej, sporządzanie analiz finansowych.
4 GRANTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-03-31 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa klientów eksportowych, przygotowanie wycen i ofert sprzedaży, doradztwo w zakresie produktu, sporządzanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, realizowanie działań promocyjnych
Dubiel Vitrum Spólka Jawna - 2015-11-28 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Nadzór nad realizacją zamówień (rejestracja zamówień, wystawianie faktur WZ, przygotowanie dokumentów wysyłkowych, wystawianie zlecenia wydania), fakturowanie sprzedaży, prowadzenie sprzedaży wyrobów będących w ofercie firmy, przekazywanie zapotrzebowania na wyroby gotowe do kierowników zakładów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentów sprzedażowych dla biura rachunkowegoWYMAGANIA: wykształcenie średnie, doświadczenie w dziale obsługi klienta, znajomość zasad fakturowania, mile widziane doświadczenie zawodowe, mile widziana znajomość języka angielskiego, zdolność szybkiego uczenia sięKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 508 382 505
REH4MAT Sławomir Wroński - 2016-10-10 - Widna Góra (podkarpackie)
Bezpośredni kontakt z klientem, wprowadzanie i nadzór zamówień specjalnych klienta, organizowanie wysyłek specjalnych, koordynacja prowadzonego projektu. Praca w godz. 7:00-15:00/8:00-16:00
Bader Polska Sp.z o.o. - 2018-11-07 - Nowa Sól (lubuskie)