SPECJALISTA DS. KADR K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2018-11-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.11.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Kadry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość programu Symfonia, znajomość zagadnień prawa pracy, dobra organizacja pracy, dokładność, rzetelność, terminowość, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane). Obowiązki: obsługa kadrowa pracowników spółki, sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.), przygotowanie zestawień i raportów kadrowych, prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń czasu pracy.[Sposób aplikowania: CV na e-mail: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu (istnieje możliwość przeprowadzenia wstępnej rozmowy z pracodawcą przed wysłaniem dokumentów aplikacyjnych zawierających dane osobowe), telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 27.11.2018
Oferta pracy ważna do: 23.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 27.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zabiegi pielęgnacyjne twarzy, ciała i paznokci
"BEAUTY BAR" ANNA BACHUL - 2016-08-29 - Maków Podhalański (małopolskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2018-03-01 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-09-26 - Świebodzice (dolnośląskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Narol (podkarpackie)
w/g stanowiska
Zakłady Zbożowo-Młynarskie PZZ w Kielcach - 2018-05-07 - Kielce (świętokrzyskie)
Stworzenie bazy danych klientów oraz oferty usług firmy, opracowanie strategii marketingowej i planu promocji firmy, przeprowadzanie kampanii reklamowej firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków dot. wydawania decyzji środowiskowych, uczestniczenie w postępowaniach administracyjnych w zakresie spraw dot. ochrony środowiska i gospodarki odpadami prowadzonych przez Kancelarię
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzenie dokumentów do komputera,analiza i segregacji dokumentacji i informacji pod względem social mediabieżący monitoring social media, postępowanie zgodnie w wytycznymi organizacji i przepisami prawa, zachowanie porządku na stanowisku pracy i w biurze,
Fundacja Życie Cudem Jest - 2017-03-08 - Leszno (wielkopolskie)
prowadzenie bieżących spraw biurowuch koordynacja pracy biura, wsparcie asystenckie dyrektora technicznego, komunikacja z dostawcami i klientami,, zarządzanie dokumentacją firmową,tworzenie umów, pism i ofert,przygotowanie dokumentów do przetargów, dbanie owizerunek firmy,
Przedsiębiorstwo Produkcji Urządzeń Dźwigowych ZREMB Sp. z o. o. - 2018-07-13 - Katowice (śląskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH KIERUNKÓW ZBYTU WYROBÓW MEDYCZNYCH PRODUKOWANYCH PRZEZ FIRMĘ. NAWIĄZYWANIE I UTRZYMANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z KLIENTAMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, FAKTUROWANIE.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Wołów (dolnośląskie)
obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, reprezentowanie firmy na konferencjach, spotkniach branżowych, kreowanie dobrego wizerunku
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
tworzenie, implementacja i rozwój procesów IT
JABIL CIRCUIT POLAND - 2017-08-29 - Kwidzyn (pomorskie)
Produkcja kebabu; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towarów; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)
Kontakty z kluczowymi klientami z terenu Algierii, negocjowanie umów i kontraktów
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Kontakty i negocjacje z dostawcami,- Dokonywanie zakupów pod potrzeby produkcji i działów handlowych, - Nadzór nad realizacją zamówień, terminowością dostaw oraz obiegiem dokumentacji.- Stały nadzór i optymalizację stanów magazynowych.- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby kierownictwa.
LUXIONA POLAND S.A - 2016-05-12 - Jacentów (świętokrzyskie)
Księgowy wspiera dział RTR w zewnętrznym zespole i jest odpowiedzialny za konkretne aktywności księgowe dla różnych jednostek firmy Whirlpool. Na główne obowiązki składają się przygotowywanie uzgodnień sald bankowych, uzgadnianie bilansu, wpieranie działu w raportowaniu na koniec miesiąca, księgowanie poleceń księgowań, wpieranie innych aktywności działu RTR według poleceń przełożonych. Pracownik jest odpowiedzialny za wewnętrzne kontrole działu RTR. Pracownik jest odpowiedzialny za zapewnianie sukcesu procesu RTR, jego efektywnego działania. Jest odpowiedzialny za konkretne codzienne czynności księgowe dla wielu jednostek firmy Whirlpool. Wykonuje polecenia dbając o zgodność ze standardami rachunkowości dla danych rynków. Księguje polecenia księgowań, uzgadnia salda bankowe, wyjaśnia niezgodności oraz przygotowuje uzgodnienie bilansu. Wpiera również czynności związane z raportowaniem na koniec miesiąca księgowego wg poleceń bezpośredniego przełożonego. Sprawdzanie kont pod kątem poprawności księgowań wg poleceń. Przygotowywanie dokumentacji audytowej.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów z rynku duńskiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
składnie zamówień u dostawców i kontrola ich realizacji, prognozowanie zakupów u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i przekazywanie do realizacji na magazyn, fakturowanie, kontrola płatności od klientów, zaopatrywanie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne, kontrola faktur zakupowych i wprowadzanie ich do systemu płatności, współpraca z firmami spedycyjnymi, wyszukiwanie przetargów i ich przygotowywanie, analiza sprzedaży i realizacji umów, współpraca z biurem rachunkowym – przygotowywanie i przekazywanie dokumentów, dbanie o poprawny przepływ korespondencji firmowej
Biochem Polska Sp. z o. o. - 2016-09-06 - Stara Iwiczna (mazowieckie)
praca w hodowli roślin, pomoc w planowaniu i zarządzaniu ścisłymi doświadczeniami polowymi, uczestniczenie w procesie krzyżowań hodowlanych, pomoc w pracach szklarniowych, w procesie selekcji roślin, praca w hodowli zachowawczej odmian, gromadzenie i statystyczna analiza danych pochodzących z obserwacji szkółek hodowlanych oraz doświadzceń polowych
Oddział w Kończewicach Spółki "Hodowla Roślin Strzelce Sp. z o.o. Grupa IHAR" - 2018-02-28 - Kończewice (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie list płac oraz wprowadzanie danych osobowych w programie Kadry i Płace; sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do instytucji takich jak: ZUS, US, PFRON; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy i zaświadczeń pracowniczych; prowadzenie administracji personalnej (teczki osobowe, karty wynagrodzeń , zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy); pomoc w prowadzeniu rachunkowości spółki; prowadzenie ilościowej i wartościowej ewidencji zapasów materiałów, tj. wprowadzanie PZ i WZ do programu magazynowego, przygotowywanie rejestru płatności,
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Bełchatów (łódzkie)
przeprowadzanie rozmów handlowych, umawianie spotkań biznesowych w terenie, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów, wypisywanie wniosków
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Oława (dolnośląskie)
naprawa narzędzi czyszczących, montaż u klienta, szkolenia
KV SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-01 - Michałowice (mazowieckie)
przygotowywanie technicznych koncepcji zabezpieczeń i montaż elektronicznych systemów zabezpieczeń CCTV, SKD, SSWiN, PPOŻ, montaż automatów bramowych przygotowanie kosztorysów, realizacji i kontrola kosztów, udział w audytach i opracowywanie raportów
Chroniony Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością w Organizacji - 2016-06-30 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów na kursy. Praca w ramach umowy zlecenie (praca zdalna), godziny pracy i miejsce pracy ustalane indywidualnie (Bielsko-Biała lub okolice). Proponowane wynagrodzenie 100zł/godz. (maksymalnie 1200 zł/mc).
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Lubań (dolnośląskie)
umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych, dobra znajomość tkanin i dzianin z Dalekiego Wschodu, praca od poniedziałku do soboty w godz. 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Sękocin Stary (mazowieckie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w zależności od kompetencji i umiejętności kandydata na jednym z kilku projektów:- Telefoniczna obsługa klienta (wyjaśnienie zapytania klienta dotyczącego np. Faktury, kwestii technicznych, nowej oferty),- Weryfikacja poprawności umów- Back office czyli elektroniczna obsługa klienta, mailowe wyjaśnienie nurtujących klienta kwesti.i
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)