SPECJALISTA DS TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY K/M Warszawa oferta pracy JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DS TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.10.2016
Data zakończenia pracy: 05.10.2026
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie, min rok doświadczenia zawodowego, pracy w telemarketingu, sprzedaży, Pracodawca oszukuje kandydata z doświadczeniem w telemarketingu lub sprzedazy telefonicznej. Siedziba firmy ul. Trak Lubelski 233. Obowiązki: pozyskiwanie klientów, profesjonalne doradztwo oraz aktywną, telefoniczną sprzedaż produktów oraz usług firmy, a do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie: Obowiązki: -telefoniczne pozyskiwanie klientów biznesowych -realizacja wyznaczonych celów. Wymagania: -doświadczenie w sprzedaży -obsługa komputera -nienaganna dykcja, -doświadczenie w sprzedaży.. Oferujemy: -zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, -atrakcyjny system wynagradzania -praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8,15-16,30 -szkolenie przygotowujące do pracy, -wsparcie Menagera, zgłoszenia należy kierować na adres: praca (at) jmdata.pl, tel.226730222.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: JM DATA S.C. ŻEBROWSKI JAROSŁAW, RYCIAK MACIEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-117 Warszawa, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Stara Kiszewa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: http://www.jmdata.pl/
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.10.2016
Oferta pracy ważna do: 05.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Prowadzenie księgowości analitycznej kont 014, 013, 011, 016. Naliczanie amortyzacji liniowej środków trwałych. Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej magazynu (konto 310) i miesięczne uzgadnianie z ewidencją ilościową. Sporządzanie sprawozdań dot. środków trwałych. Bieżące obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich. Prowadzenie kart zasiłkowych. Prowadzenie komputerowo kart podatkowych oraz kart wynagrodzeń pracowników. Prowadzenie kartoteki odzieży roboczej i ochronnej. Rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych i przedmiotów nietrwałych. Pomoc przy opracowywaniu planów i sprawozdań. Sporządzanie informacji do ZUS o dochodach osiąganych przez emerytów, rencistów zatrudnionych w Muzeum (umowy o pracę oraz umowy zlecenia). Prowadzenie komputerowo kartoteki ilościowo-wartościowej wydawnictw zgodnie z miejscem ich przechowywania. Sporządzanie informacji PIT 11 o dochodach osiągniętych przez pracowników oraz z tyt. umów-zlecenia i umów o dzieło. Prowadzenie i rozliczanie Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Praca: Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2 - Dział Księgowości.- Wynagrodzenie: 2400-2800 zł/brutto. Wynagrodzenie miesięczne wg ustalonej stawki stałej. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godzin). Wykształcenie min. średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse, podatki, ekonomia). Doświadczenie w pracy w księgowości, mile widziane w instytucjach kultury. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, prawa podatkowego, VAT. Znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych oraz zasiłków. Umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu MS Office. Umiejętność obsługi programu FK. Zaangażowanie w wykonywaną pracę. Wysoka kultura osobista. Umiejętność pracy samodzielnej i w zespole. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-281-34-01 w. 114) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (pl. Jana III Sobieskiego 2, 41-902 Bytom) lub e-mail: sekretariat (at) muzeum.bytom.pl
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2017-02-09 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu magazynowo - księgowegowprowadzanie i wystawianie fakturprowadzenie akt pracowniczychprzygotowywanie dokumentów dla księgowej
ECO PROGRESS SP. Z O.O. - 2016-01-18 - Boguchwała (podkarpackie)
- Obsługa klienta (w tym zagranicznego).- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie średnie techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Mile widziana znajomość systemu informatycznego IMPULS. Wymagana znajomość języka ANGIELSKIEGO oraz języka NIEMIECKIEGO w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie. Wymagana znajomość zagadnień INTRASTAT.
GONAR - SYSTEMS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Katowice (śląskie)
obsługa recepcji głównej
Hotel "Spa Dr Irena Eris" Krynica- Zdrój Sp. z o.o. - 2017-03-28 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Szamotuły (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klienta biznesowego (Europa Południowa), występowanie jaki pierwszy punkt kontaktu z klientem, tworzenie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, bezpośredni kontakt z klientem w celu identyfikacji problemu oraz kontakt/ współpraca z różnymi działami firmy w celu jego rozwiązania ( kompleksowe zarzadzanie problemem), szukanie rozwiązań najodpowiedniejszych dla klienta, zgodnych z wymaganiami firmy, tworzenie miesięcznych podsumowań i raportów dla klientów, wspieranie klienta w czasie realizacji programów, w które jest zaangażowany, osiąganie kluczowych wskaźników efektywności
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)
zarządzanie aptekę i personelem apteki, obsługa klientów
BELLA & MOON Sp. z o.o. - 2016-03-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- aktywna sprzedaż- obsługa posprzedażowa- utrzymanie relacji z klientem- nałożone obowiązki przez pracodawcę w zakresie działalności firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie pojazdu dostawczego na terenie Europy
Senzo - 2016-08-11 - Świdnica (lubuskie)
specjaliSTA do spraw REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)
recepcja serwisu oraz sprzedaż produktów w salonie sprzedaży (Rzeszów)- instalacje i serwis urządzeń fiskalnych- szkolenia Klientów w zakresie obsługi urządzeń- koordynacja pracy serwisantów- obsługa przyjęć, wydań magazynowych
OPTEAM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-18 - Rzeszów (podkarpackie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie ofert sprzedaży, prezentowanie ofert nieruchomości, sprawdzanie stanu nieruchomości, doradzanie w zakresie rynku nieruchomości, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją.
KNC Nieruchomości Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Tarnów (małopolskie)
przygotowanie sprawozdań dla kierownictwa z prowadzonych procesów rekrutacyjnych
TVI INC Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie pomiarów elementów gotowych, tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonalaniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowania niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Legnica (dolnośląskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Agnieszka Pawłowska BIURO OCHRONY GRYF - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych, wyszukiwanie ogłoszeń publicznych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Zambrów (podlaskie)
prowadzenie działu kadr zgodnie z przepisami prawa pracy, bhp i p.poż praz administracji w firmie. Przygotowywanie pism i sprawozdań archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-03 - Konary (małopolskie)
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej zgdonie z ustawą o rachunkowości
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Piła (wielkopolskie)
dostarczanie akcesorii meblowych z tworzyw sztucznych do klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "SILPLAST" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Ruda Śląska (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy produkcji przy wyrobie kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gralewo-Stacja (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie korespondencji w języku angielskim, opracowywanie ofert, wystawianie dokumentów handlowych i transportowych, nadzór nad realizacją zamówień od klientów
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
tworzenie wizerunku firmy i prowadzenie sklepu internetowego
ARTEKS SP Z O O - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)