INSPEKTOR DS. BHP Sul臋cin oferta pracy Komenda Powiatowa Policji w Sul臋cinie
Stanowisko: INSPEKTOR DS. BHP
Wynagrodzenie: od 1聽293,95 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe, udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie post臋powa艅 powypadkowych, opracowywanie instrukcji og贸lnych bhp, przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy, przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych itp. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie (technik bhp), min. 3-miesi臋czne do艣wiadczenie w zawodzie. Praca - 1/2 etatu. Tel.: 95 755 06 70 Ma艂gorzata Darmograj.
Data publikacji: 2019-11-27
Lokalizacja: Sul臋cin (lubuskie)
Pracodawca: Komenda Powiatowa Policji w Sul臋cinie
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Szpitalna 4, 69-200 Sul臋cin, powiat: sul臋ci艅ski, woj: lubuskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Udzia艂 w ustalaniu okoliczno艣ci i przyczyn wypadk贸w przy pracy oraz zachorowa艅 na choroby zawodowe, udzia艂 w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, przeprowadzanie post臋powa艅 powypadkowych, opracowywanie instrukcji og贸lnych bhp, przeprowadzanie kontroli warunk贸w pracy, przeprowadzanie szkole艅 wst臋pnych itp. Wymagane: wykszta艂cenie min. 艣rednie (technik bhp), min. 3-miesi臋czne do艣wiadczenie w zawodzie. Praca - 1/2 etatu. Tel.: 95 755 06 70 Ma艂gorzata Darmograj.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 1聽293,95 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. BHP
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Sul臋cin
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: lubuskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: sul臋ci艅ski
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Sul臋cin
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 1聽293,95 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 01.01.2020
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko: min. 3-miesi臋czne do艣wiadczenie w zawodzie
Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 0, miesi膮ce: 3
Nazwa pracodawcy: Komenda Powiatowa Policji w Sul臋cinie
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sul臋cinie
Adres pracodawcy:
Szpitalna 4, 69-200 Sul臋cin, powiat: sul臋ci艅ski, woj: lubuskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, telefon, Termin: Poniedzia艂ek-Pi膮tek, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sul臋ci艅ski
Gmina pracodawcy: Sul臋cin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Sul臋cin
Ulica pracodawcy: Szpitalna
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Sul臋cinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: inspektor bezpiecze艅stwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 27.11.2019
Oferta pracy wa偶na do: 31.12.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 27.11.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 27.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?138fac94c936f5a1ef2890cd9955f72f
Podobne oferty pracy
jw.
Sp贸艂dzielnia Mieszkaniowa BR脫DNO - 2019-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
za艂adunek i roz艂adunek m膮ki
M艂ynarstwo - Piotr Zaremba - 2016-06-23 - Kodr膮b (艂贸dzkie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Radomsko (艂贸dzkie)
w/g programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Jasieniec (mazowieckie)
przygotowywanie projekt贸w akt贸w notarialnych oraz inne prace biurowe
Kancelaria Notarialna Mariusz Bartko - Notariusz - 2018-08-20 - L臋bork (pomorskie)
umawianie klient贸w centrum na wizyty, obs艂uga klient贸w centrum: wykonywanie makija偶u, manikiuru, etc.
kontakt przez OHP - 2017-05-10 - Mielec (podkarpackie)
obsluga klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Krak贸w (ma艂opolskie)
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno艣ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budow臋, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jako艣ci wykonywanych rob贸t i wbudowanych wyrob贸w budowlanych, a w szczeg贸lno艣ci zapobieganie zastosowaniu wyrob贸w budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3) sprawdzanie i odbi贸r rob贸t budowlanych ulegaj膮cych zakryciu lub zanikaj膮cych, uczestniczenie w pr贸bach i odbiorach technicznych instalacji, urz膮dze艅 technicznych i przewod贸w kominowych oraz przygotowanie i udzia艂 w czynno艣ciach odbioru gotowych obiekt贸w budowlanych i przekazywanie ich do u偶ytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych rob贸t oraz usuni臋cia wad, a tak偶e, na 偶膮danie inwestora, kontrolowanie rozlicze艅 budowyPo okresie pr贸bnym umowa na czas nieokre艣lony
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPO艁ECZNEGO WROC艁AW SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-04-12 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
-przeprowadzanie czynno艣ci kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej w komendzie oddzia艂u i jego jednostkach organizacyjnych, a tak偶e prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosk贸w w tym zakresie Komendantowi Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej,-okre艣lanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podr臋cznego sprz臋tu ga艣niczego, w tym tak偶e instrukcji przeciwpo偶arowych, znak贸w ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpo偶arowej oraz kontrolowanie przestrzegania termin贸w legalizacji i przegl膮du sprz臋tu ga艣niczego,-prowadzenie wst臋pnych szkole艅 z zakresu ochrony ppo偶 celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracownik贸w z przepisami przeciwpo偶arowymi w tym informowanie o sposobach post臋powania na wypadek powstania po偶aru, kl臋ski 偶ywio艂owej lub innego miejsca zagro偶enia celem wype艂nienia obowi膮zku wynikaj膮cego z przepisu prawa oraz wskazania trybu post臋powania w przypadku zagro偶enia po偶arem,-wsp贸艂pracowanie z kom贸rkami organizacyjnymi komendy oddzia艂u przy opracowywaniu szczeg贸lnych zasad zabezpieczenia przeciwpo偶arowego prac po偶arowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,-kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dr贸g po偶arowych i dojazd贸w do punktu czerpania wody,-nadzorowanie terminowego prowadzenia przez s艂u偶by techniczne przegl膮d贸w i konserwacji urz膮dze艅 i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urz膮dze艅 przeciwpo偶arowych,-prowadzenie rejestru po偶ar贸w i innych miejscowych zagro偶e艅, a tak偶e opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej pisemnych meldunk贸w o po偶arach i innych miejscowych zagro偶eniach,-opracowywanie i przedk艂adanie Komendantowi Warmi艅sko-Mazurskiego Oddzia艂u Stra偶y Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpo偶arowej w oddziale wraz z wnioskami dotycz膮cymi podniesienia poziomu bezpiecze艅stwa przeciwpo偶arowego oraz proponowanie zalece艅 do realizacji.
Warmi艅sko-Mazurski Oddzia艂 Stra偶y Granicznej w K臋trzynie - 2018-02-27 - K臋trzyn (warmi艅sko-mazurskie)
pomoc w rozliczaniu HACCAP, rozliczanie kart drogowych, prowadzenie rozm贸w telefonicznych, wprowadzanie danych do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wojszyce (艂贸dzkie)
Monta偶 wi膮zek kablowych, ci臋cie i nabijanie kabla, kontrola wi膮zek pod wzgl臋dem jako艣ci produktu, pakowanie wyrob贸w. Wymagane: wykszta艂cenie 艣rednie, bardzo dobry wzrok i umiej臋tno艣ci manualne, gotowo艣膰 do pracy w systemie trzyzmianowym. Mile widziane 3 miesi臋czne do艣wiadczenie. Gie艂da pracy w PUP Sul臋cin 22.06.2017r. o godz. 9:00, pok贸j nr 1. Tel. 693 716 576 Mateusz Dziejma.
PROGRES HR Sp. Z O. O. - 2017-06-02 - Sul臋cin (lubuskie)
Prowadzenie spraw i dokumentacji zwi膮zan膮 z obs艂ug膮 administracyjno-gospodarcz膮 Domu, w tym zapewnianie prawid艂owych warunk贸w jego funkcjonowania. Prowadzenie ewidencji ilo艣ciow膮 艣rodk贸w trwa艂ych i ruchomych wchodz膮cych w sk艂ad wyposa偶enia Domu. Sporz膮dzanie cyklicznych inwentarzy dla poszczeg贸lnych pomieszcze艅 Domu.W zwi膮zku z tym, 偶e jest to stanowisko urz臋dnicze w rozumieniu przepis贸w o pracownikach samorz膮dowych i podlega konkursowi - szczeg贸艂owe wymagania umieszczone s膮 na stronie BIP DPS Matysiak贸w.
Dom Pomocy Spo艂ecznej im. "Matysiak贸w" - 2019-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie grafiki na potrzeby stron www, przygotowywanie projekt贸w do druku (ulotki, wizyt贸wki, plakaty).
Playada Sp. z o. o. - 2016-08-08 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
rekrutacja pracownik贸w, wystawianie og艂osze艅 na portale,
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
SPRZ膭TANIE OBIEKT脫W;WYMAGANIA: MILE WIDZIANE OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPE艁NOSPRAWNO艢CI, PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZES艁ANIE CV NA E-MAILA: andrzejrogowski (at) inwemer.pl
INWEMER SYSTEM SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-07-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
osoba, kt贸ra spe艂nia jeden z poni偶szych warunk贸w:a)uko艅czy艂a ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wy偶sze studia zawodowe, uzupe艂niaj膮ce ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letni膮 praktyk臋 w ksi臋gowo艣ci,b)uko艅czy艂a 艣redni膮, policealn膮 lub pomaturaln膮 szko艂臋 ekonomiczn膮 i posiada co najmniej 6-letni膮 praktyk臋 w ksi臋gowo艣ci,c)jest wpisana do rejestru bieg艂ych rewident贸w na podstawie odr臋bnych przepis贸w,d)posiada certyfikat ksi臋gowy uprawniaj膮cy do us艂ugowego prowadzenia ksi膮g rachunkowych albo 艣wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj膮ce do us艂ugowego prowadzenia ksi膮g rachunkowych, wydane na podstawie odr臋bnych przepis贸w.w przypadku kwalifikacji z ppkt a) 3 lata w ksi臋gowo艣ci, ppkt b) 6 lat w ksi臋gowo艣ci,osoba, kt贸ra nie by艂a prawomocnie skazana za przest臋pstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko dzia艂alno艣ci instytucji pa艅stwowych oraz samorz膮du terytorialnego, przeciwko wiarygodno艣ci dokument贸w lub za przest臋pstwo skarbowe;Komputerowe powadzenie ksi膮g rachunkowych, sprawdzanie oraz dekretowanie dowod贸w ksi臋gowych, sporz膮dzanie przelew贸w dotycz膮cych faktur i rachunk贸w, prowadzenie ksi臋gowo艣ci analitycznej zobowi膮za艅 i nale偶no艣ci z kontrahentami, sporz膮dzanie plan贸w finansowych dochod贸w i wydatk贸w, inne zadania powierzone przez kierownika jednostki;
GMINNY ZAK艁AD EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY SZK脫艁 I PRZEDSZKOLI - 2016-04-14 - Sieroszewice (wielkopolskie)
sortowanie, paczkowanie, etykietowanie towaru, wydawanie towaru odbiorcom, pilnowanie by ka偶dy rodzaj towar贸w i materia艂贸w umieszczony by艂 na w艂a艣ciwym miejscu, dok艂adne sprawdzenie przyjmowanych towar贸w pod wzgl臋dem jako艣ciowym i ilo艣ciowym, sprawdzenie czy stan fizyczny przyj臋tego towaru odpowiada wystawionej przez dostawc臋 specyfikacji.
TRISTAR.PL SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2019-06-12 - Modlniczka (ma艂opolskie)
Obs艂uga detaliczna klient贸w. Sprzeda偶 hurtowa materia艂ow budowlanych. Pozyskiwanie nowych klient贸w. Oferta dostepna w sali G, D. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 663 631 002, e-mail: blazej.t (at) inmanex.pl
IN MANEX Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Byk贸w (dolno艣l膮skie)
kontrola jako艣ci towar贸w, wykonywanie bada艅, raportowanie wyniku analiz, wsp贸艂praca z innymi dzia艂ami firmy
KTK Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Rucianka (warmi艅sko-mazurskie)
-organizacja zaopatrzenia,- przyjmowanie towar贸w,- przygotowywanie produkt贸w do sprzeda偶y,- obs艂uga nabywc贸w,- dbanie o czysto艣膰 miejsca sprzeda偶y
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Szamotu艂y (wielkopolskie)
Obs艂uga klienta przy sprzeda偶y okien, drzwi, bram gara偶owych. Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze, j. angielski-komunikatywny, prawo jazdy kat. B. Kontakt: 694-014-446 lub dosz (at) kdcentrum.pl
KD Centrum Okien - Bo偶ena Dosz - 2017-04-24 - Gdynia (pomorskie)
Praca na terenie woj. opolskiego.
Maria i Alojzy Szampera - Transport Ci臋偶arowy - 2016-07-13 - Gogolin (opolskie)
Sprz膮tanie pokoi oraz pomieszcze艅 og贸lnodost臋pnych.
DWP sp. z o.o. - 2016-04-05 - Zamo艣膰 (lubelskie)
Dbanie o ekspozycj臋 towar贸w. Obs艂uga klienta. Wsparcie oraz nawi膮zywanie pozytywnej relacji z klientami.Dbanie o porz膮dek na sali sprzeda偶y.Praca w godzinach 6:15-14:15-22:15Kontakt z pracodawc膮: 695 233 042, martyna.tomaszewska (at) marketdino.pl
Dino Polska S.A. - 2018-01-19 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Pakowanie mebli tapicerowanych, prace magazynowe
"W.LASKOWSKI-FABRYKA MEBLI" Sp. z o.o - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. Prowadzenie rejestru podmiot贸w zajmuj膮cych si臋 ubojem zwierz膮t rze藕nych, rozbiorem i przetw贸rstwem mi臋sa, skupem i przetw贸rstwem mi臋sa zwierz膮t 艂ownych, przetw贸rstwem ryb, skorupiak贸w, mi臋czak贸w i ich przetwor贸w, przetw贸rstwem i przechowywaniem 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz膮t, w tym mleka i jego przetwor贸w.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunk贸w weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu bada艅 monitoringowych.4. Pobieranie pr贸bek do cel贸w diagnostycznych.5. Kontrola prawid艂owo艣ci realizacji zada艅 przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowie艅 w zakresie badania zwierz膮t rze藕nych i mi臋sa oraz warunk贸w zdrowotnych 偶ywno艣ci.7. Przeprowadzanie post臋powania mandatowego oraz przygotowywanie wniosk贸w do odpowiednich s膮d贸w i prokuratur.8. Wsp贸艂praca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rz膮dowymi, samorz膮dowymi i innymi organizacjami zajmuj膮cymi si臋 ocen膮 jako艣ci 艣rodk贸w spo偶ywczych pochodzenia zwierz臋cego.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2017-08-22 - Wejherowo (pomorskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Kamienna G贸ra (dolno艣l膮skie)
Wykonywanie zada艅 z zakresu nadzoru nad rolniczym handlem detalicznym, obs艂uga system贸w elektronicznych maj膮cych zastosowanie w zespole ds. bezpiecze艅stwa 偶ywno艣ci, kontrola i realizacja Krajowego Programu bada艅 kontrolnych substancji niedozwolonych, pozosta艂o艣ci chemicznych, biologicznych, produkt贸w leczniczych i ska偶e艅 promie艅iotw贸rczych u zwierz膮t, w produktach pochodzenia zwierz臋cego, w wodzie przeznaczonej do pojenia zwierz膮t, w aspekcie oceny spe艂nienia wymog贸w.
Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii - 2018-09-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
1. prowadzenie na bie偶膮co ewidencji zawieranych um贸w i sporz膮dzanych protoko艂贸w konieczno艣ci dotycz膮cych prac remontowo-modernizacyjnych,w tym sprawdzanie kompletno艣ci i prawid艂owo艣ci sk艂adanych dokument贸w2. przyjmowanie, weryfikowanie i rejestrowanie um贸w b臋d膮cych podstaw膮 do realizacji prac remontowych3. prowadzenie centralnego rejestru um贸w zawieranych przez Dzia艂 Techniczny4. Przekazywanie na bie偶膮co zestawie艅 z centralnego rejestru um贸w do Dzia艂u Ksi臋gowo艣ci5. Sporz膮dzanie aneks贸w do um贸w na podstawie protoko艂贸w konieczno艣ci. Weryfikacja niezb臋dnych dokument贸w, w tym zabezpieczenia nale偶ytego wykonania um贸w6. Wsp贸艂praca z wykonawcami i inspektorami w zakresie wydawania podpisanych um贸w i przekazywania faktur7. Rejestracja i opisywanie faktur oraz kompletowanie dokumentacji rozliczeniowej wymaganej przez Dzia艂 Ksi臋gowo艣ci ze sprawdzaniem i monitorowaniem wykorzystywanych 艣rodk贸w finansowych z wyja艣nianiem ementualnych r贸偶nic w ich wykorzystaniu oraz naliczanie kar umownych8. Powiadamianie w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci prywatnych b臋d膮cych w zarz膮dzie Zak艂adu o planowanych remontach oraz pracach zwi膮zanych z usuwaniem awarii (pow. 3000,00 z艂)9. Uczestnictwo w prowadzonych post臋powaniach przetargowych, w tym w pracach komisji przetargowych w zakresie sprawdzania zgodno艣ci kosztorys贸w ofertowych10. Przygotowanie niezbednej dokumentacji do og艂oszenia procedur przetargowych11. Sporz膮dzanie przedmiar贸w na roboty remontowe12. Sprawdzanie kosztorys贸w ofertowych wykonawc贸w bior膮cych udzia艂 w przetargach organizowanych przez Zak艂ad (m. in. w sprawie mo偶liwo艣ci uzupe艂nienia - korekty kosztorysu)
Zak艂ad Komunalny Przedsi臋biorstwo Gospodarki Mieszkaniowej - 2019-10-24 - Chorz贸w (艣l膮skie)
- zapewnienie bezpiecze艅stwa os贸b i mienia w budynku Teatru- podejmowanie dy偶uru w okre艣lonym czasie na wyznaczonym stanowisku- znajomo艣膰 i stosowanie wewn臋trznych procedur bezpiecze艅stwa- sygnalizowanie i reagowanie na potencjalne zagro偶enia- dora藕na obs艂uga recepcyjna- wsp贸艂praca z innymi pracownikami Teatru.
TEATR WIELKI - OPERA NARODOWA - 2020-01-13 - Warszawa (mazowieckie)