INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI Wejherowo oferta pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii

Stanowisko: INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Data publikacji: 2017-08-22
Lokalizacja: Wejherowo (pomorskie)
Pracodawca: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chopina 11, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rejestru podmiotów zajmujących się ubojem zwierząt rzeźnych, rozbiorem i przetwórstwem mięsa, skupem i przetwórstwem mięsa zwierząt łownych, przetwórstwem ryb, skorupiaków, mięczaków i ich przetworów, przetwórstwem i przechowywaniem środków spożywczych pochodzenia zwierząt, w tym mleka i jego przetworów.2. Kontrola przestrzegania wymaganych warunków weterynaryjnych i sanitarnych.3. Realizacja programu badań monitoringowych.4. Pobieranie próbek do celów diagnostycznych.5. Kontrola prawidłowości realizacji zadań przez urzedowych lekarzy weterynarii.6. Wydawanie decyzji administracyjnych i postanowień w zakresie badania zwierząt rzeźnych i mięsa oraz warunków zdrowotnych żywności.7. Przeprowadzanie postępowania mandatowego oraz przygotowywanie wniosków do odpowiednich sądów i prokuratur.8. Współpraca w zakresie sparw merytorycznych z organizacjami rządowymi, samorządowymi i innymi organizacjami zajmującymi się oceną jakości środków spożywczych pochodzenia zwierzęcego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WETERYNARYJNY DS. BEZPIECZEŃSTWA ŻYWNOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wejherowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wejherowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wejherowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: lekarz weterynarii
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.08.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), weterynaryjne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera ECDL BASE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe weterynaryjneprawo wykonywania zawodu lekarza weterynariiznajomość ustawy o Inspekcji Weterynaryjnejznajomość żywnościowych przepisów weterynaryjnychznajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnegoumiejętność pracy w zespoleposiadanie obywatelstwa polskiegokorzystanie z pełni praw publicznychnieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Nazwa pracodawcy: Powiatowy Inspektorat Weterynarii
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Adres pracodawcy:
Chopina 11, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. CV i list motywacyjny z własnoręcznym podpisem2. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z własnoręcznym podpisem4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego prawo wykonywania zawodu lekarza weterynarii5. Kserokopia prawa jazdy6. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.7. Oswiadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych9. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Dokumenty dodatkowe:1. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem, wzory oświadczeń są dostępne na stronie www.piwwejherowo.bip2.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: wejherowski
Gmina pracodawcy: Wejherowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wejherowo
Ulica pracodawcy: Chopina
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: lekarz weterynarii
Data dodania oferty pracy: 22.08.2017
Oferta pracy ważna do: 22.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.08.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Towarzystwo Czarnów (mazowieckie)
wzrokowa kontrola plastikowych elementów/wycinanie nadlewów/pakowanie
kontakt przez OHP - 2017-08-28 - Łódź (łódzkie)
spawanie, szlifowanie, cięcie, wiercenie, gwintowanie
PEKABEX PREF Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Poznań (wielkopolskie)
Spzrezdaż kwiatów i art. upominkowych, zabawek. Obsługa klientów, i wykonywanie bukietów i kompozycji.
Kwiaciarnia "Stokrotka" Marcin Izbaner - 2017-01-19 - Serock (kujawsko-pomorskie)
Praca w sklepie spożywczym.Miejsce pracy: Łódź-Górna.
GRUPA HANDLOWA PRIMUS SP. Z O. O. - 2016-12-14 - Łódź (łódzkie)
KONKURS; Szczegóły na stronie: www.knurow.bip.info.plWykształcenie wyższe; co najmniej trzy lata doświadczenia w pracy w służbie BHP; znajomość konkretnych przepisów, m. in. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych; umiejętność biegłej obsługi komputera; 1/2 etatu; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-02-15 - Knurów (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów firmy, obsługa kontrahentów pochodzenia tureckiego
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Rzgów (łódzkie)
praca w dziale kadr dużej firmy produkcyjnej w branży metalowej
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO Sp.z o.o. - 2018-03-14 - Poznań (wielkopolskie)
Praca biurowa, kontrolna w tereniewymagania: wykształcenie średnie zawodowe, prawo jazdy b, umiejętność pracy w grupie, stosowanie kodeksu postępowania administracyjnego, uprawnienia budowlane, doświadczenie zawodowe 1,6 rokuPierwsza umowa na 12 miesiecy służba cywilna
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO - 2018-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obróbka metali i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Głuchów (podkarpackie)
wg.programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw administracyjnych ZAOO, organizacja dowozu uczniów do szkół, kontrola obowiązku nauki mieszkańców, rejestrowanie korespondencji, naliczanie dotacji dla szkół, świadczenia pomocy zdrowotnej, dofinansowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli, prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych, prowadzenie dokumentacji kadrowej dyrektorów szkół i pracowników ZAOO, prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z konkursami na stanowiska dyrektorów placówek oraz stanowiska w ZAOO, kontrola faktur, prowadzenie archiwum zakładowego
ZESPÓŁ ADMINISTRACYJNEJ OBSŁUGI OŚWIATY W SIANOWIE - 2018-05-11 - Sianów (zachodniopomorskie)
archiwizowanie akt, kopertowanie i ekspediowanie korespondencji, zszywanie i numerowanie dokumentów, kserowanie dokumentów, sporządzanie projektów pism ,godz. pracy 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe z zakresu historii sztuki, konserwacji zabytków, archeologii, architektury, historii architektury, konserwatorstwa lub ochrony dóbr kultury,b)3 letni staż pracy,c)obywatelstwo polskie,d)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,e)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)3 letni staż pracy w zakresie dziedzin związanych z ochroną zabytków lub w administracji publicznej,b)wiedza w zakresie funkcjonowania administracji publicznej oraz przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami, w tym:- ustawa o samorządzie gminnym- ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami- ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym- ustawa Prawo budowlane.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 50%2)praca w terenie 50%3)praca przy komputerze4)niepełny wymiar czasu pracy 1/2 etatuIII.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu czerwcu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1.Realizacja zadań powierzonych Gminie przez Wojewodę Śląskiego na mocy porozumienia z dnia 7 grudnia 2004 r. (z późn. zm.) w sprawie prowadzenia niektórych spraw z zakresu sprawowania ochrony zabytków i zgodnie z wymogami zawartymi w ww. porozumieniu treść porozumienia w załączeniu.2.Sprawowanie w imieniu Gminy opieki nad zabytkami oraz podejmowanie w imieniu Gminy działań służących ochronie zabytków.3.Prowadzenie Gminnej Ewidencji Zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu Gminy.4.Realizacja "Gminnego programu opieki nad zabytkami", w tym przygotowywanie i uzgadnianie programu z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz sporządzanie sprawozdania z jego realizacji.5.Realizacja budżetu Miasta w zakresie ochrony zabytków.6.Realizacja zagadnień związanych z:1)ubieganiem się o udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, którego Gmina jest właścicielem, posiadaczem lub posiada taki zabytek w trwałym zarządzie,2)udzieleniem przez Gminę dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków.7.Przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu bądź odkryciu (podczas robót ziemnych) przedmiotu, co do którego istnieje przypuszczenie, że jest on zabytkiem i przekazanie tego zawiadomienia Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków.8.Opracowywanie i aktualizacja gminnego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-07-12 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, udzielanie wyjaśnień w sprawach świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, rozpatrywanie wniosków oraz ustalanie uprawnień do świadczeń emerytalno- rentowych, przygotowanie decyzji w zakresie ustalania prawa do świadczeń emerytalno- rentowych oraz zmian w prawie i wysokości tych świadczeń, ustalanie wysokości potrąceń ze świadczeń emerytalno- rentowych z tytułu zaległych składek, dapłat, z innych tytułów oraz podatku dochodowego i składki na ubezpieczenie zdrowotne, udzielanie odpowiedzi na korespondencję, wydawanie zaświadczeń o wysokości pobieranych rent i emerytur oraz o nie pobieraniu świadczeń z ubezpieczenia społecznego
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
do uzgodnienia
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
APTEKA PRTWATNA EWA KOŁODZIEJCZYK - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie aranżacji meblowych. Wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności. Wyjazdy służbowe na terenie kraju.
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-10-06 - Świnna Poręba (małopolskie)
obsługa klienta, układanie towarów na półkach
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Zakrzówek (lubelskie)
-Analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych-Bieżąca oraz ostateczna kontrola jakości gotowych wyrobów-Wspólpraca z działem technologicznym- Nadzór nad wyrobem niezgodnym-Znajomość wymogów jakościowych klientów-Prowadzenie rzetelenj dokumentacji.Godziny pracy od 06.00-14.00. 14.00-22.00
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad realizacją robót budowlanych branży budowlanej, dokonywanie odbiorów częściowych, końcowych, pogwarancyjnych. Sprawdzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych w zakresie opisu i ilości robót oraz ich zgodności ze specyfikacją i zawartą umową.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Gdyni - 2018-08-16 - Gdynia (pomorskie)
-
Areszt Śledczy w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
działania związane z przygotowaniem prac, robót budowlanych:wykonywanie izolacji akustycznych i tremicznych, wykonywanie posadzek z różnych materiałółw oraz renowacja już istniejących,prowadzenie pomiarów wysokościowych, obróbka podkładów posadzkarskivh, rozwiązywanie problemów techniczych powstałych w trakcie realizacji.
PCP Budowa - 2016-06-14 - Tczew (pomorskie)
Nauka: przechowywanie, aktualizowanie i archiwizacja dokumentacji ogólnej spólki; dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale; opracowywanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej; sporządzanie pism; obsługa pracowników; rozliczanie usługi; praca w systemie SAP; ewidencja czasu pracy pracowników liniowych i zleceniobiorców; wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału. wszystkie czynności jako nauka oraz pomoc.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz - Wschód
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca fizyczna na budowie
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Świdry Kościelne (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie materiałów sztukatorskich;uzupełnianie ubytków sztukaterii;wykonywanie modeli, form i odlewów sztukaterii;montowanie odlewów i elementów sztukaterii;
Good-Personel Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
kontrola pasażerów w autobusach komunikacji miejskiej w Lesznie oraz Głogowie
Lespin Sp. z o.o. - 2016-03-30 - Leszno (wielkopolskie)
pomoc przy wyrobie wędlin
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Sobawiny (łódzkie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, wpółpraca z działem technologicznym, nadzór nad wyrobem niezgodnym, znajomość wymogów jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kolbuszowa (podkarpackie)