INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH Ole艣nica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: OBS艁UGA KLIENTA, PROWADZENIE SEKRETARIATU, PROWADZENIE KART DROGOWYCH, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Ole艣nica (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Ole艣nica, powiat: ole艣nicki, woj: dolno艣l膮skie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
OBS艁UGA KLIENTA, PROWADZENIE SEKRETARIATU, PROWADZENIE KART DROGOWYCH, OBS艁UGA URZ膭DZE艃 BIUROWYCH
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Ole艣nica
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ole艣nicki
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 01.03.2016
Data zako艅czenia pracy: 31.08.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nicy
Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Ole艣nica, powiat: ole艣nicki, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: ole艣nicki
Gmina pracodawcy: Ole艣nica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Ole艣nica
Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Ole艣nicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy wa偶na do: 24.03.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie szkole艅 BHP na terenie woj. 艣l膮skiego, tworzenie wymaganej dokumentacji wynikaj膮cej z przepis贸w BHP i prawa pracy, wykonywanie audyt贸w BHP, tworzenie program贸w szkole艅, dokumentacji powypadkowej, usuwanie uwag pokontrolnych PIP, prowadzenie rejestr贸w BHP.
Nowosielski Adam F.P.H.U. NOWEX - 2017-04-06 - Skrzysz贸w (艣l膮skie)
prowadzenie ewidencji okres贸w podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu rolnik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin,ewidencjonowanie sk艂adek,ustalanie obowi膮zku ubezpieczenia,rozliczenia z p艂atnikami sk艂adek,wystawianie za艣wiadcze艅 o okresach podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo艂ecznego Oddzia艂 Regionalny w Bydgoszczy - 2016-01-20 - Golub-Dobrzy艅 (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w prowadzeniu biura
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Szamotu艂y (wielkopolskie)
-przyjmowanie i rozpatrywanie wniosk贸w w sprawach zwi膮zanych z realizacj膮 ustaw: o 艣wiadczeniach rodzinnych, o pomocy osobom uprawnionym do aliment贸, o pomocy pa艅stwa w w ychowaniu dzieci, o zasi艂ku dla opiekun贸w;-prowadzenie post臋powa艅 administracyjnych, zgodnie z Kodeksem Post臋powania Administracyjnego;-dokonywanie szczeg贸艂owej analizy zebranej w indywidualnych sprawach dokumentacji, przygotowywanie projekt贸w decyzji administracyjnych w sprawie odmowy lub przyznania prawa do 艣wiadcze艅 b膮d偶 wstrzymania ich wyp艂aty, uchylenia, a tak偶e zwrotu nienale偶nie pobranych 艣wiadcze艅;- kompleksowa obs艂uga oprogramowania komuterowegoniezb臋dnego do realizacji 艣wiadcze艅 rodzinnych, funduszu alimentacyjnego i艣wiadcze艅 wychowawczych.- prowadzenie spraw zwi膮zanych z koordynacj膮 zabezpieczenia spo艂ecznego w 艣cis艂ej wsp贸艂pracy z marsza艂kiem wojew贸dztwa;- za艂atwianie spraw dotycz膮cych op艂acania sk艂adek na ubezpieczenie emerytalno-rentowe i zdrowotne osobom otrzymuj膮cym 艣wiadczenie opieku艅cze.- przygotowanie projekt贸w postanowie艅, za艣wiadcze艅 oraz pism, prowadzenie ich ewidencji.-prowadzenie dokumentacji pracy i opracowanie niezb臋dnych dokument贸w w formie tradycyjnej(papierowe) oraz elektronicznej, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i zaleceniami;-tworzenie i kontrolowanie sporz膮dzaj膮cych list wyp艂at, przyznanych 艣wiadcze艅;-w艂a艣ciwe przechowywanie i archiwizowanie zgromadzonej dokumentacji;-gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych os贸b uprawnionych do艣wiadcze艅;-wsp贸艂praca z wszelkimi instytucjami oraz wsp贸艂pracownikami w ramch 艣wiadcze艅 rodzinnych i 艣wiadcze艅 wychowawczych;-opracowywanie analiz i sprawozda艅 w zakresie prowadzonych spraw;-wykonywanie innych czynno艣ci wynikaj膮cych z zakresu zleconych zada艅;
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej w Cz艂uchowie - 2016-12-30 - Cz艂uch贸w (pomorskie)
Sprzeda偶 paliwa, obs艂uga klienta
Przedsi臋biorstwo Wielobran偶owe "Alicja" - 2017-04-11 - 艁ambinowice (opolskie)
sta偶 dla os贸b bezrobotnych do 30 r.偶 - zapoznanie si臋 z przepisami prawa administracyjnego, prawa budowlanego, wdra偶anie i stosowanie, zapoznanie si臋 z obiegiem dokument贸w, przygotowywanie projekt贸w pism
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Otwock (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert, wyceny, dokumentacje podwykonawcze, nadz贸r budowy.
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
- Prowadzenie Kancelarii Tajnej KPP w 艁臋czycy zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi i s艂u偶bowymi- Prowadzenie sk艂adnicy archiwalnej KPP w 艁臋czycy zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami prawnymi i s艂u偶bowymi- Nadzoruje i kontroluje w艂a艣ciwe post臋powanie w KPP w 艁臋czycy z dokumentami zawieraj膮cymi informacje niejawne, w tym ich oznakowaniem, zniesieniem, zmian膮 klauzuli tajno艣ci, przed艂u偶enia lub skr贸cenia okresu ochrony- Prowadzenie rejestru przepis贸w s艂u偶bowych zawieraj膮cych informacje nieajwne, a tak偶e przechowywanie i udost臋pnianie tych przepis贸w zgodnie z obowi膮zuj膮cymi zasadami ochrony informacji niejawnych- zast臋puje podczas nieobecno艣ci sekretark臋 w Zespole ds. Kadr, Szkolenia i Obs艂ugi Kancelaryjnej
Komenda Powiatowa Policji w 艁臋czycy - 2015-12-15 - 艁臋czyca (艂贸dzkie)
spawanie detali produkcyjnych; praca w godz. 06.00-22.00
FARMTECH Sp. z o.o. - 2016-11-16 - S艂upsk (pomorskie)
Og贸lna charakterystyka:Do zada艅 Inspektora nale偶e膰 b臋dzie m.in. ksi臋gowanie wp艂at, uzgadnianie ewidencji ksi臋gowej kont analitycznych z syntetycznymi oraz prowadzenie rozlicze艅. Wa偶niejsze zadania:a) prowadzenie ewidencji ksi臋gowej przepis贸w nale偶no艣ci z tytu艂u u偶ytkowania wieczystego grunt贸w, dzier偶awy i najmu oraz op艂at za usuni臋cie drzew i krzew贸w;b) ksi臋gowanie wp艂at dochod贸w wymienionych w pkt a) na podstawie wyci膮g贸w bankowych i raport贸w kasowych;c) miesi臋czne uzgadnianie ewidencji ksi臋gowej kontanalitycznych z syntetycznymid) miesi臋czne przygotowywanie informacji do cel贸w sprawozdawczo艣ci bud偶etowej z dochod贸w, nale偶no艣ci, zaleg艂o艣ci i nadp艂at z tytu艂u wymienionych w pk a);e) uzgadnianie zestawienia obrot贸w sald poprzez analiz臋 sald kont syntetycznychf) wyliczanie proporcji, o kt贸rej mowa w art. 86 ust. 2a i 2b ustawy o VAT wg sposobu jej okre艣lenia przez Ministra Finans贸w w rozporz膮dzeniu Ministra Finans贸w w sprawie sposobu okre艣lania zakresu wykorzystania nabywanych towar贸w i us艂ug do dzia艂alno艣ci gospodarczej w przypadku niekt贸rych podatnik贸w w celu wyliczania podatku naliczonego do odliczania;g) wyliczanie proporcji, o kt贸rej mowa w art. 90 ustawy o VAT w celu wyliczenia podatku naliczanego do odliczania;h) miesi臋czne sporz膮dzane i przekazywanie do Urz臋du Skarbowego deklaracji VAT-7Warunki pracy na stanowisku:a) uci膮偶liwo艣膰 w pracy przy monitorze ekranowym,b) wymuszona pozycja cia艂a,c) budynek urz臋du wyposa偶ony jest w wind臋 oraz pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla os贸b niepe艂nosprawnych Sczeg贸艂y oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urz臋du Miejskiego w S艂upsku.
Urz膮d Miejski w S艂upsku - 2016-07-29 - S艂upsk (pomorskie)
zgodnie z umow膮
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ropczyce (podkarpackie)
PROWADZENIE NACZEPY LUB WYWROTKI, PRZEW脫Z KRUSZYWA,
FIRMA TRANSPORTOWO - HANDLOWA - 2016-07-11 - Pustk贸w (podkarpackie)
zgodny z umow膮
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Wa艂brzych (dolno艣l膮skie)
-
ZHU EPINO Przemys艂aw Nowicki - 2018-06-12 - Ponin (wielkopolskie)
wprowadzanie dokument贸w finansowych do systemu informatycznego; sporz膮dzanie i dokonywanie przelew贸w; monitorowanie prawid艂owo艣ci przeprowadzanych operacji bankowych; uzgadnianie i analizowanie obrot贸w i sald kont z obs艂ugiwanego obszaru
TOWARZYSTWO UBEZPIECZE艃 WZAJEMNYCH - 2016-04-13 - W艂oc艂awek (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
MIXUM SP.ZO.O. - 2018-03-01 - Rzesz贸w (podkarpackie)
pracownik odpowiedzialny b臋dzie m.in za pomoc w obs艂udze finansowej projektu, sprawozdawczo艣膰 oraz koordynacj臋 innych dzia艂a艅 podejmowanych w jednostce w zakresie realizacji projektu
Zak艂ad Karny w Krzywa艅cu - 2015-12-10 - Nowogr贸d Bobrza艅ski (lubuskie)
Bie偶膮cy nadz贸r nad budynkami sp贸艂dzielni, nadz贸r nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorys贸w.
SARNI STOK SP脫艁DZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
wg. stanowiska
METKOL - 2016-11-17 - Kielce (艣wi臋tokrzyskie)
Obs艂uga klienta sklepu spo偶ywczego
SKLEP SPO呕YWCZO-PRZEMYS艁OWY "GULIWER" - 2017-03-22 - Os艂onino (pomorskie)
Przygotowanie wypiek贸w zgodnie z recepturami, utrzymywanie porz膮dku w miejscu pracy
HOTEL MEDICAL SPA UNITRAL Sp贸艂ka z o.o. Sp. K. - 2017-08-21 - Mielno (zachodniopomorskie)
Prowadzenie kontroliwarunk贸w pracy oraz przestrzeganie przepis贸w.Prowadzenie szkole艅, bie偶膮ce informacje dot. wymaga艅 BHP oraz wprowadzanie nowych.Prowadzenie rejestr贸w.Kompletowanie, przechowanie dokument贸w.
"SKAREM" Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Stalowa Wola (podkarpackie)
sortowanie odpad贸w na linii sortowniczej odpad贸w zmieszanych z podzia艂em na frakcje nadaj膮ce si臋 do powt贸rnego wykorzystania, m.in. szk艂o, papier tworzywa sztuczne itp.; sortowanie surowc贸w wt贸rnych na linii surowc贸w wt贸rnych; obs艂uga urz膮dze艅 stosowanych do sortowania odpad贸w komunalnych zmieszanych.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Luba艅 (dolno艣l膮skie)
- Wi臋cej informacji na stronie: www.katowice.sa.gov.pl w zak艂adce "Oferty pracy"- Og艂oszenie Dyrektora S膮du Apelacyjnego w Katowicach z dnia 5 marca 2018 r. o konkursie - nr O.Kdr-111-4/18. Dyrektor S膮du Apelacyjnego w Katowicach na podstawie art. 3b ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach s膮d贸w i prokuratury (Dz.U. z 2017 r., poz. 246 ze zm.) oraz rozporz膮dzenia Ministra Sprawiedliwo艣ci z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczeg贸艂owego trybu i sposobu przeprowadzania konkurs贸w na sta偶 urz臋dniczy w s膮dzie i prokuraturze (Dz.U. z 2014 r., poz. 400) og艂asza nab贸r kandydat贸w w drodze konkursu na stanowisko inspektora/specjalisty ds. inwestycji i remont贸w w oddziale inwestycji i remont贸w w S膮dzie Apelacyjnym w Katowicach.- Do zakresu zada艅 wykonywanych na docelowym stanowisku pracy nale偶e膰 b臋dzie m.in.:- opracowywanie plan贸w w zakresie remont贸w i inwestycji wraz z elementami rozliczania nadzorowanych zada艅,- opracowaniei weryfikacja kosztorys贸w inwestorskich i powykonawczych oraz przedmiar贸w/obmiar贸w rob贸t,- opracowywanie danych wyj艣ciowych dla projektant贸w wykonuj膮cych dokumentacj臋 techniczn膮 do realizacji przedsi臋wzi臋膰 remontowych i inwestycyjnych wraz z dokonywaniem niezb臋dnych uzgodnie艅 w imieniu inwestora z organami nadzoru,- sprawowanie bezpo艣redniego nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi lub inwestycyjnymi, docelowo pe艂nienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na budowie, uczestnictwo w odbiorach technicznych realizowanych rob贸t,- udzia艂 w przygotowywaniu przetarg贸w w oparciu o ustaw臋 Prawo zam贸wie艅 publicznych.- Praca: 7:30-15:30.- Wynagrodzenie: 3000 (sta偶ysta) -4200 (inspektor/specjalista) z艂/brutto. Praca na czas nieokre艣lony poprzedzona umow膮 na czas okre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy. Zatrudnienie po rozstrzygni臋ciu konkursu: kwiecie艅/maj 2018r.- Wymagania niezb臋dne:Kandydowa膰 mo偶e osoba:- kt贸ra ma pe艂n膮 zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych,- o nieposzlakowanej opinii,- kt贸ra nie by艂a karana za przest臋pstwo lub przest臋pstwo skarbowe,- przeciwko kt贸rej nie jest prowadzone post臋powanie o przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub przest臋pstwo skarbowe,- kt贸ra uko艅czy艂a studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku odpowiednim dla specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych (zgodnie z zapisami rozporz膮dzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 wrze艣nia 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie),- posiadaj膮ca stan zdrowia pozwalaj膮cy na zatrudnienie na powy偶szym stanowisku.Wymagania po偶膮dane:- posiadanie uprawnie艅 budowlanych bez ogranicze艅 do kierowania robotami budowlanymi w specjalno艣ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz膮dze艅 cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci膮gowych i kanalizacyjnych,- udokumentowany co najmniej trzyletnia praktyka zawodowa polegaj膮ca na prowadzeniu/wykonywaniu lub nadzorowaniu rob贸t budowlanych,- przynale偶no艣膰 do Izby In偶ynier贸w Budownictwa oraz aktualny wpis do centralnego rejestru os贸b posiadaj膮cych uprawnienia budowlane - zgodnie z art. 12 ust. 1 i 2 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) (o ile podlega temu obowi膮zkowi),- posiadanie uprawnie艅 do kierowania i nadzorowania realizacji rob贸t budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru, o kt贸rych mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytk贸w i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017r. poz. 2187 ze zm.),- zdolno艣膰 analitycznego my艣lenia,- znajomo艣膰 techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiej臋tno艣膰 pos艂ugiwania si臋 sprz臋tem komputerowym, oraz programami Word, Excel i kosztorysowymi,- komunikatywno艣膰, kreatywno艣膰, dyspozycyjno艣膰 i odporno艣膰 na stres,- umiej臋tno艣膰 samodzielnego podejmowania decyzji,- umiej臋tno艣膰 pracy w zespole,- wysoki poziom wiedzy og贸lnej i kultury osobistej.Dodatkowym atutem b臋dzie:- umiej臋tno艣膰 kosztorysowania rob贸t budowlanych,- znajomo艣膰 przepis贸w ustawy o finansach publicznych i prawo zam贸wie艅 publicznych oraz procedur udzielania zam贸wie艅 publicznych w trybie tej ustawy,- wiedza i do艣wiadczenie w zakresie organizacji i zarz膮dzania projektami,- znajomo艣膰 systemu ZSRK-SAP.
S膮d Apelacyjny w Katowicach - 2018-03-08 - Katowice (艣l膮skie)
Praca na produkcji
Zak艂ad Aparatury Naukowej Edward B艂aszczyk - 2016-06-29 - Krak贸w (ma艂opolskie)
prace pomocnicze przy obs艂udze maszyn, za艂adunki;
Creative Web Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Ksawer贸w (艂贸dzkie)
Inspektor ds. odnawialnych 藕r贸de艂 energii
AEGM ADAM FLAGA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-08-21 - Tarn贸w (ma艂opolskie)
Kierowca mi臋dzynarodowy C+E
P.P.H.U IMPORT EXPORT G. PODG脫RSKI - 2016-06-17 - Ku藕nica Grabowska (wielkopolskie)
wykonywanie zada艅 zwi膮zanych z ca艂o艣ci膮 realizacji proces贸w inwestycyjno-remontowych spo艂ki poprzez przygotowanie danych wyj艣ciowych do post臋powa艅 przetargowych, nadz贸r, koordynacja oraz rozliczanie zada艅 inwestycyjnych/remontowych bran偶y budowlanej i instalacyjnej tj. wodno- kanalizacyjnej, c.o., gazowej, wentylacji oraz klimatyzacji, w tym przygot. projekt贸w technologii, protoko艂贸w typowania rob贸t w zakresie ww. zada艅/ przygotowywanie specyfikacji prac/rob贸t, przedmiar贸w oraz kosztorys贸w/, nadz贸r nad eksploatowanymi przez spo艂k臋 budynkami oraz sieciami i urz膮dzeniami bran偶y instalacyjnej tj. wodno- kanalizac., c.o., gazowej, wentylacji oraz klimatyzacji, koordynowanie pozosta艂ych prac instalacyjnych /przekazanie placu budowy, odbiory, rozliczenia/
MIEDZIOWE CENTRUM ZDROWIA S.A. - 2017-09-12 - Lubin (dolno艣l膮skie)
prace dekarskie
Zak艂ad Ciesielsko Dekarski WAR-BUD - 2016-06-08 - Czersk 艢wiecki (kujawsko-pomorskie)