INSPEKTOR DS. ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII (O) Tarnów oferta pracy AEGM ADAM FLAGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: INSPEKTOR DS. ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII (O)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Inspektor ds. odnawialnych źródeł energii
Data publikacji: 2018-08-21
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: AEGM ADAM FLAGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jasna 5, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Inspektor ds. odnawialnych źródeł energii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prośba pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS. ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. B. Praca w Tarnowie i okolicach od pon. do pt. w godz.: 8.00-16.00 - do uzgodnienia; wynagrodzenie 2 100 zł brutto + premia. Kontakt: AEGM ADAM FLAGA Sp. z o.o., ul. Jasna 5, 33-100 Tarnów, wcześniejszy kontakt tel.: 730 661 410.
Nazwa pracodawcy:
AEGM ADAM FLAGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Jasna 5, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
Ulica pracodawcy: Jasna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej*
Data dodania oferty pracy: 22.08.2018
Oferta pracy ważna do: 17.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonychdo stosowania w budownictwie;3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowyPo okresie próbnym umowa na czas nieokreślony
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów hydraulicznych
HYDROBUD MARCIN BUDNY - 2017-06-07 - Przasnysz (mazowieckie)
obsługa Sekretariatu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Piła (wielkopolskie)
Do zakresu wykonywanych zadań będzie należało w szczególności:1) Kontrolowanie budów celem sprawdzenia realizacji i zgodności wykonawstwa z projektem, sztuką budowlaną, Polskimi Normami, przepisami BHP i ppoż.2) Dokonywanie odbiorów robót zanikowych i dokonywanie wpisów do Dziennika Budowy.3) Zapoznanie się z dokumentacją techniczną na podstawie której będzie realizowane zadanie inwestycyjne i zgłoszenie ewentualnych uwag o nieprawidłowościach. 4) Kontrolowanie zgodności przebiegu robót z obowiązującym harmonogramem i przedmiotem umowy oraz wykonanie sprawozdań.5) Kontrolowanie prawidłowości rozliczeń finansowych poszczególnych etapów realizacji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji służącym do sporządzenia dokumentów OT i PT.6) Sporządzanie: dowodów OT (ujawnienie środka trwałego na majątku Gminy), projektów zarządzeń Prezydenta w sprawie rozdysponowania środków trwałych oraz dowodów PT.7) Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych lub ich prowadzenie.8) Rozwiązywanie kolizji wynikłych podczas realizacji robót budowlanych wspólnie z innymi uczestnikami procesu inwestycyjnego.9) W przypadku zaistnienia robót dodatkowych sporządzanie niezbędnych dokumentów tj. sprawdzanie obmiarów kosztorysów, ustaleń, sporządzenie protokołu konieczności wykonania robót oraz wnioskowanie do Referatu Przygotowania Projektów Inwestycyjnych (WIR-I) o udzielenie zamówienia na wykonanie robót.10) Przekazanie zadania inwestycyjnego do użytkowania.11) Współuczestniczenie przy przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót oraz zapoznanie się z wszelkimi dokumentami niezbędnymi do realizacji zadania.12) Prowadzenie korespondencji z uczestnikami procesu inwestycyjnego: Wykonawcą, Biurem Projektowym, użytkownikami sieci, Strażą Pożarną, Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, Inspekcją Pracy, Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego i innymi.13) Ocena inwestycji kwalifikująca zadania inwestycyjne do odbioru końcowego: przegląd inwestorski sprawdzający jakość i prawidłowość wykonanych robót; sporządzanie i ocena dokumentów odbiorowych.14) Uczestnictwo w pracach komisji odbiorowej oraz odbiorach ze służbami zewnętrznymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego.15) Przeprowadzanie w okresie rękojmi i gwarancji przeglądów gwarancyjnych zadania inwestycyjnego i nadzorowanie usunięcia ewentualnych usterek.
Urząd Miasta Płocka - 2017-09-19 - Płock (mazowieckie)
- OSOBY APLIKUJĄCE NA POWYŻSZE STANOWISKO PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZNENIA NA STRONIE: http://bonifratrzy.pl/szpital-katowice/karierapraca/- Realizacja całokształtu zadań z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (80%).- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe (zgodnie z § 4 rozp. RM z dn. 02.09.1997r. w spr. służby bezpieczeństwa i higieny pracy). Mile widziane doświadczenie w szpitalu na stanowisku do spraw BHP. Mile widziana znajomość normy ISO 18001:2004.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Katowice (śląskie)
Organizowanie prac remontowych, wybór ofert, sporządzanie umów.
"GWAREK" Sp.z.o.o. - 2018-07-18 - Jaworzno (śląskie)
dekretacja, księgowanie oraz wystawianie dokumentów księgowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur sprzedażowych, kosztowych, przygotowywanie i księgowanie płatności, kontrola należności, księgowanie list płac, czynny udział w procesie zamknięcia miesiąca, wykorzystanie znajomości przepisów podatków VAT, PIT, CIT oraz rachunkowości
Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego - 2017-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Czynności biurowe, przyjmowanie zakładów, wypłata wygranych
TOTOLOTEK S.A. - 2016-09-15 - Jaworzno (śląskie)
Nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy w zakładzie pracy, nadzór nad spełnianiem wymagań BHP i Ochrony Środowiska i Ochrony Ppoż w istniejących oraz nowo wprowadzanych procesach, realizacja polityki firmy z zakresu BHP i Ochrony Środowuiska min. opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji, prowadzenie dokumentacji związanej z zajmowanym stanowiskiem, współpraca z jednostkami zewnętrznymi i administracji państwowej w obszarze bhp i ochrony środowiska, organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP. Zgłoszenia cv na email. Strona firmy: www.qbhp.pl
Centrum Szkoleniowo-Usługowe Szymon Kochaniak - 2015-12-10 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość j. niemieckiego; Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych agencji reklamowych do współpracy oraz obsługa dotychczasowych klientów, przygotowywanie mailowych ofert handlowych, przedstawianie warunków współpracy, koordynowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, współpraca w zespole sprzedażowym i z innymi działami firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Pszczyńska
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-06 - Gliwice (śląskie)
Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów opiekuńczych osoby chorej i niesamodzielnej o różnymstopniu zaawansowania niepełnosprawności i w różnym wieku.Pomaganie osobie chorej i niesamodzielnej w zaspakajaniu podstawowych potrzeb biologicznych.Aktywizowanie osobie chorej i niesamodzielnej do zwiększania samodzielności życiowej.Wykonywanie zabiegów higienicznych/pomocy przy toalecie i kąpieli chorych.Współdziałanie z zespołem opiekuńczym i terapeutycznym.Asystowanie pielęgniarce podczas wykonywania zabiegów pielęgnacyjnych i higienicznych.
Ośrodek Readaptacji Stowarzyszenia Solidarni "PLUS" EKO "Szkoła Życia" w Wandzinie - 2016-11-18 - Wandzin (pomorskie)
według zawoduWymiar czasu pracy: 2 godziny lekcyjne.
Stowarzyszenie Edukator w Łomży,Szkoła Podstawowa - 2017-01-18 - Łomża (podlaskie)
pomiar i monitorowanie poziomu ryzyka oraz sporządzanie sprawozdawczości w komórce banku ds. sprawozdawczości i ryzyka
BANK SPÓŁDZIELCZY W PRABUTACH - 2017-03-31 - Prabuty (pomorskie)
sprzedaż hurtowa towarów, zamawianie towarów od handlowców wietnamskich i z Wietnamu, negocjowanie z kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Przestrzeganie norm jakościowych, kontrola miedzyoperacyjna produkcji w toku,
GRAAL S.A. ZAKŁAD PRODUKCYJNY POLINORD - 2016-10-28 - Kartoszyno (pomorskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków służbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materialów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-06-25 - Wejherowo (pomorskie)
prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków/praca w Gniewkowie oraz na terenie Gminy Gniewkowo
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2018-06-06 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
wyksztalcenie zawodowe, doświadczenie mile widziane, chęc do pracy.Zakres obowiązków: przygotowywanie potraw, obsługa gastronomiczna, porcjowanie i wydawanie posiłków, dbanie o porządek w miejscu pracy.
Wawrzyniak Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Perzyce (wielkopolskie)
- nadzór nad robotami instalacyjnymi wodno-kanalizacyjnymi,- nadzór nad eksploatacją urządzeń wodno-kanalizacyjnych,- prowadzenie bieżącego nadzoru nad stacjami i siecią wodociągową,- nadzorowanie prac i napraw konserwacyjnych,- prowadzenie i aktualizacja dokumentacji technicznej wodociągów ikanalizacji,- utrzymanie i eksploatacja dróg,-prowadzenie spraw związanych z transportem publicznym,-organizacja i nadzór nad remontami budynków komunalnych,-prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem gminy w energię elektryczną w tym oświetlenie uliczne,- organizowanie pracy i nadzór nad brygadą remontowo konserwatorską, - organizowanie i nadzór nad robotami publicznymi,-prowadzenie spraw związanych z Bezpieczeństwem i Higieną Pracy- współpraca z inspektorem BHP,-prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz wykorzystania urlopów konserwatorów, elektryków, dozorców i robotników gospodarczych
GMINA DĄBROWA BISKUPIA - 2018-02-26 - Dąbrowa Biskupia (kujawsko-pomorskie)
- praca fizyczna,-pomoc przy pracach murarskich
"FIL-BUD" Danuta Dobkowicz Sieraków - 2017-03-22 - Sieraków (wielkopolskie)
pomoc przy przygotowywaniu posiłków
Lekki Smak Monika Janczak - 2017-04-21 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
- Wykonywanie, konserwacja i administracja systemami elektronicznych zabezpieczeń. Wykonywanie, konserwacja sieci łączności przewodowej i bezprzewodowej. Zapewnianie aktualności i dostępności sieci łączności. Zapewnianie bezpieczeństwa sieci łączności. Archiwizacja danych systemów łączności. Prowadzenie i przygotowywanie dokumentacji związanej z administracja systemami łączności. Projektowanie i rozbudowa bazy pomocy dydaktycznych z zakresu sprzętu łączności. Przygotowywanie sprzętu multimedialnego obiektów dydaktycznych. Opieka nad wyposażeniem technicznym multimedialnych obiektów dydaktycznych. Wsparcie techniczne dla osób realizujących zajęcia dydaktyczne. Zabezpieczenie techniczne i osobowe przedsięwzięć i uroczystości.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością kontynuowania zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie i co najmniej 4-letni staż pracy, znajomość obsługi sprzętu łączności przewodowej i bezprzewodowej, umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych. Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: wykształcenie średnie elektroniczne, doświadczenie w zakresie naprawy sprzętu elektronicznego i komputerowego, umiejętność obsługi i programowania cyfrowych centrali telefonicznych, znajomość obsługi systemów alarmowych i monitoringu.
SZKOŁA POLICJI W KATOWICACH - 2016-02-11 - Katowice (śląskie)
murowanie ścian
Jan Cabak Firma Usługowa "EKO-REM-BUD" - 2018-02-09 - Łabowa (małopolskie)
- Polski Związek Działkowców Okręgowy Zarząd Śląski poszukuje osoby na stanowisko: inspektora ds. pozyskiwania środków unijnych i krajowych.- Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: ocenę ogłoszonych konkursów w ramach Programów Unijnych pod katem ich przydatności dla ROD, w tym nawiązywanie, współpracy partnerskiej, w szczególności z jednostkami samorządu terytorialnego w celu wspólnego składania wniosków o ubieganie się o dotacje, promowanie prowadzenia inwestycji w ROD dofinansowanych z funduszy europejskich i krajowych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów z funduszy europejskich i krajowych, w tym Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, analizę możliwości finansowania projektów, weryfikację terminów i rodzajów naborów wniosków, obsługę projektów w obszarze wymogów formalnych, przygotowywanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem rzeczowym i finansowym projektów, współpraca z inspektorami ds. inwestycji w zakresie opracowania optymalnej struktury finansowania prowadzonej działalności i planowanych inwestycji w ROD, świadczenie pomocy dla sąsiednich okręgów PZD w zakresie pozyskiwania środków unijnych i krajowych, stałe aktualizowanie wiedzy z zakresu dofinansowań z funduszy europejskich i krajowych, ścisłą współpracę z jednostką krajową mającą na celu wykonywanie podjętych działań i osiągnięć. - Oferujemy: stabilność i dobre warunki pracy w oparciu o umowę o pracę, pracę w miłej atmosferze.- Wynagrodzenie: 4200 zł/brutto (3000 zł/netto). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Od kandydatów oczekujemy: wyższego wykształcenia (mile widziane studia podyplomowe z zakresu pozyskiwania środków unijnych), minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przygotowania i rozliczania projektów UE oraz środków krajowych potwierdzonym przyznanymi dotacjami lub popartym referencjami, wiedzy na temat programów unijnych w perspektywie 2014-2020 oraz programów krajowych, gotowości do świadczenia pracy na pełny etat, bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętności analizowania dokumentacji, dyskrecji, umiejętności zachowania tajemnicy służbowej, dyspozycyjności, odporności na stres, prawo jazdy kategorii B.
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘGOWY ZARZĄD ŚLĄSKI - 2016-05-25 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARYNARII KROSNO ODRZ. - 2016-04-18 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
udział w kontroli przedsiębiorców w celu ochrony interesów i praw konsumentów oraz interesówgospodarczych państwa;zapoznanie się z przepisami, normami, wytycznymi oraz innymi materiałami dotyczącymi przedmiotukontroli;współudział w opracowywaniu materiałów pokontrolnych;udział w wykonywaniu wszelkich czynności administracyjnych związanych z postępowaniem kontrolnym ipokontrolnym;sporządzanie informacji i sprawozdań okresowych.;WARUNKI PRACYStanowisko pracy zlokalizowane jest 2 piętrze w kamienicy - bez windy. Występuje utrudniony lub ograniczonydostęp do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach orazsamochód wykorzystywane do pracy w terenie nie jest dostosowany do prowadzenia przez osobyniepełnosprawne. Praca w terenie. Podstawowe wyposażenie stanowiska w zestaw komputerowy zoprogramowaniem. Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy - 2017-01-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych i kontrolnych obiektów budowlanych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Nowy Targ (małopolskie)
Obsługa maszyn rolniczych
Gospodarstwo Rolne Przemysław Safiejko - 2016-04-27 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)