INSPEKTOR TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNY Bielsko-Biała oferta pracy SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK.
Stanowisko: INSPEKTOR TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
Data publikacji: 2017-01-12
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kozia 9, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
[Godzina zakończenia pracy] : 15:00[Praca na czas określony] : 6 m-cy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: administrator nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, znajomość pakietu MS Office, umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, prawo jazdy kat. B.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Kozia 9, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wysłać na ww. adres e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Kozia
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: OBSŁUGA NIERUCHOMOŚCI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 12.01.2017
Oferta pracy ważna do: 12.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dbanie o ekspozycję towarów, obsługa klienta, wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami, dbanie o porządek na sali sprzedaży.
Dino Polska SA - 2017-06-01 - Mszana (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wykonywanie prac elektrycznych i teletechnicznych.
ELMONTAŻ Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Żywiec (śląskie)
- Sprzedaż- Obsługa- Układanie towaru- Metkowanie- Pilnowanie miejsca pracy- Sprzątanie miejsca pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Świebodzin (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Praca jako operator podnośnika koszowego. Miejsce pracy: głównie Wrocław (krókie zlecenia - jednozdniowe, klikugodzinne w danym miejscu). Praca dwuzmianowa w godz.: 7-18. Oferta dostępna w sali D, F.Kontakt z pracodawcą tel.: 604 083 629.
LORAN Lucyna Mikołajczyk - 2017-04-03 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych,ustalanie okoliczności przyczyn wypadków przy pracy,przeprowadzanie kontroli,prowadzenie rejestrow,kompletowanie i przechowywanie dokumentów
Ocynkownia Śląsk Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Chrzanów (małopolskie)
praca biurowa i w terenie osiedla związana z czynnościami typowymi dla zarządzania zasobami mieszkaniowymi, gospodarka remontowa, kontrole techniczne zasobów, przygotowanie formalności administracyjno-prawnych, wykonywanie modernizacji i remontów, kontrole i odbiory realizowanych robót, przygotowywanie przetargówpraca na umowę na czas określony z mozliwościa przedłużenia na czas nieokreślony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
Spółdzielnia Mieszkaniowa METALOWIEC - 2017-03-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie min. zawodowe; obsługa klientów sklepu; przyjmowanie i zamawianie towaru; dbanie o ekspozycję towaru i porządek w sklepie; trzy zmiany; miejsce pracy: Toszek, ul. Rynek
DELIKATESY KAROL KUBIK, ANGELIKA KUBIK S.C. - 2016-10-05 - Toszek (śląskie)
W.Organizacyjny i Inwestycji - kancelaria
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Śrem (wielkopolskie)
Od kandydatów firma oczekuje: wykształcenia średniego lub wyższego (preferowane ekonomia, finanse, bankowość), doświadczenia w sprzedaży (w branży bankowej będzie dodatkowym atutem), mile widziany ukończony kurs kasjerski, dobrej organizacji pracy oraz nastawienia na realizację wyznaczonych celów, umiejętności budowania, poszerzania i utrzymywania relacji biznesowych, komunikatywności, sumienności, rzetelności, odpowiedzialności, wysokiej kultury osobistej, dobrej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych. Zakres zadań i odpowiedzialności: sprzedaż produktów bankowych, realizacja planów sprzedażowych, bieżąca obsługa Klientów w placówce zgodnie ze standardami Banku, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów, dbałość o utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami, doradztwo w zakresie produktów kredytowych, obsługa gotówkowa, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku. Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę etatu, wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy, możliwość rozwoju własnych kompetencji, niezbędne narzędzia pracy, rozwój zawodowy, system szkoleniowy. Kontakt z pracodawcą osobisty lub telefoniczny.
ŚLĄSKI BANK SPÓŁDZIELCZY SILESIA W KATOWICACH - 2018-04-27 - Rybnik (śląskie)
Zapewnienie funkcjonowania sklepu zgodnie z obowiązującymi standardami firmowymi, organizowanie i nadzorowanie pracy zespołu oraz reprezentowanie firmy wobec klientów i dostawców.
JERONIMO MARTINS POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-04 - Legionowo (mazowieckie)
Opracowywanie strategii marketingowej firmy,nadzór ,optymalizacja,planowanie i zarządzanie podległym zespołem,wykonywanie budżetu marketingowego,kreowanie wizerunku marki na rynku
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Przemyśl (podkarpackie)
Malowanie pokoi oraz pomieszczeń ogólnodostępnych.
DWP sp. z o.o. - 2016-04-06 - Zamość (lubelskie)
Brak danych
"AUTOPOL-SERVICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjne oraz terenowe z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony przyrody
URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI - 2017-10-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna obsługa agentów współpracujących ze spółką, obsługa produktów bankowych, praca w systemie informatycznym.
Górnośląskie Towarzystwo Finansowe Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-06-06 - Tychy (śląskie)
Praca na magazynie
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Czarna Sędziszowska (podkarpackie)
Wykonywanie prostych prac remontowych związanych z różnymi etapami budowy lub rozbiórki budynków.
Przedsiębiorstwo Budowlane "BUDREM" ĆWIKLIŃSKI LESZEK - 2018-07-04 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Komputerowy pomiar powierzchni działek rolnych przy użyciu mapsatelitarnych, weryfikacja dokumentacji pokontrolnej, tworzenie bazydanych. Inne prace biurowe w zależności od aktualnych potrzeb
Marcin Oszańca Dron4All - 2017-04-07 - Ozimek (opolskie)
opracowywanie, wdrażanie, realizowanie strategii handlowej, kierowanie pracą zespołu w celu osiągnięcia założonych warunków sprzedaży, nadzorowanie oraz przygotowywanie umów z kluczowymi klientami oraz warunków i realizacji tych umów, pozyskiwanie nowych klientów z terenów Azji m. in. z Pakistanu oraz Indii
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o Udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych w Referacie Zamówień Publicznych Wydziału Organizacji Urzędu w terminie do dnia 1 lutego 2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
- prace pomocnicze przy układaniu kostki brukowej
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wróblik Królewski (podkarpackie)
OBSŁUGA FREZARKI I WYTACZARKI UNIWERSALNEJWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, CZYTANIE RYSUNKÓW TECHNICZNYCHPRACA W GODZINACH: 06:00-14:00
HYDROBEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-07-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż usług turystycznych i biletów promowych, obsługa klientów, monitorowanie rynku konkurencji, uczestniczenie w imprezach wystawienniczych. Praca w godz. 9-17 w Szczecinie.
Polska Żegluga Bałtycka S. A. - 2018-07-16 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-koordynowanie dziaąłń w zakresie bhp, doradztwo w zakresie organizacji oraz metod służby i pracy na stanowiskach, prowadzenie kontroli warunków służby i pracy, prowadzenei kontroli stanu pomieszczeń i wyposażenia technicznego, sporzadzanie okresowych analiz, informacji i ocen stanu bezpieczeństwa i hignieny służby i pracy, udział w dokonywaniu ocen ryzyka zawodowego, udział w ustaniu okolicznosci i przyczyn wypadków pozostajacych w zwiazku z pełnieniem służby, prowadzenei szkoleń wstępnych w zakresie bhp, analizowanie potrzeb i składanie wniosków o odpowiednie planowanie środkó finansowych niezbędnych do realziacji zadań z zakresu bhp, opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczacych bhp, opinowanie wniosków o refundację kosztów zakupu okularów korygujących wzrok
Zakład Karny w Braniewie - 2018-01-08 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o specjalności budowlanej; min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku; uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Izby Inż. Bud.; obsługa komputera (MS Office, Excel), znajomość programu do kosztorysowania Norma Pro; świadectwo kwalifikacyjne D zgodnie z posiadanymi uprawnieniami; zakres obowiązków: prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcja obiektów budowlanych, kompleksów; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-04-27 - Gliwice (śląskie)