INSPEKTOR DS.KOMUNALNYCH I OCHRONY PRZYRODY Starogard Gdański oferta pracy URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Stanowisko: INSPEKTOR DS.KOMUNALNYCH I OCHRONY PRZYRODY
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Prace administracyjne oraz terenowe z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony przyrody
Data publikacji: 2017-10-30
Lokalizacja: Starogard Gdański (pomorskie)
Pracodawca: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prace administracyjne oraz terenowe z zakresu gospodarki komunalnej i ochrony przyrody
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DS.KOMUNALNYCH I OCHRONY PRZYRODY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: starogardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Starogard Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 31.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczne: dysponowanie samochodem osobowym do celów słuzbowych,mile widziane doświadczenie zawodowe w administracjiszczegóły naboru : https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3120/wiadomosci/396796/files/nabor_kandydatow_na_stanowisko_urzednicze__inspektor_ds_komunalnych_i_ochrony_przyrody__ogloszenie.pdf
Nazwa pracodawcy: URZĄD GMINY STAROGARD GDAŃSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Adres pracodawcy:
Gen. Władysława Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, powiat: starogardzki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV,skierowanie od pracodawcyszczegóły naboru:https://bip-files.idcom-web.pl/sites/3120/wiadomosci/396796/files/nabor_kandydatow_na_stanowisko_urzednicze__inspektor_ds_komunalnych_i_ochrony_przyrody__ogloszenie.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: 06.11.2017 r, Godziny : 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: starogardzki
Gmina pracodawcy: Starogard Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Starogard Gdański
Adres strony pracodawcy: www.bip.starogardgd.ug.pl
Ulica pracodawcy: Gen. Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 30.10.2017
Oferta pracy ważna do: 06.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie m.in.za zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej, przyjmowanie towarów oraz dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów
ARTEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
przetwarzanie danych osobowych gromadzonych w podsystemie kadra, rejestrowanie czasu pracy oraz absencji w SWOP Zarządu, kompletowanie dokumentacji dot. urlopów, pracy w godzinach nadliczbowych i zwolnień lekarskich, opracowanie na dany rok budżetowy zapotrzebowania określającego wielkość środków finansowych potrzebnych na zakup odzieży, sprzętu kwaterunkowego, techniki policyjnej, przeznaczonych na szkolenia i realizację pozostałych potrzeb dla prawidłowego funkcjonowania Zarządu i wydziałów zamiejscowych, organizowanie procesu obiegu dowodów rzeczowych, przyjmowanie, ewidencjonowanie, wydanie, współpraca z Sądami, Prokuraturami i Urzędami Skarbowymi, zapewnienie właściwego funkcjonowania powierzonego mienia i wyposażenia osobistego policjantów. Dbanie o konserwację i zgłaszanie naprawy uszkodzonego sprzętu, opracowanie dokumentacji związanej z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych Zarządu w sprzęt kwaterunkowy, sprzęt techniki policyjnej i techniki biurowej. Prowadzenie dokumentacji pomocniczej sprzętu kwaterunkowo-biurowego Zarządu, prowadzenie dokumentacji środków transportu, dokonywanie kontrolnego badania trzeźwości funkcjonariuszy i pracowników Zarządu, redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego w celu wsparcia w bieżącej pracy kierownictwa Zarządu, zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucjiWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- zagrożenie naciskami grup przestępczychMiejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:- naturalne i sztuczne oświetlenie;- wymuszona pozycja ciała;- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;- budynek dwupiętrowy, I i II piętro bez windy
CENTRALNE BIURO ŚLEDCZE POLICJI - 2016-05-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Naliczanie wynagrodzeń i ich analiza- Rozliczanie ZUS, podatku- Rozliczanie PFRON- Prowadzenie akt osobowych pracowników, bieżąca obsługa spraw personalnych pracowników
SZPITAL MRĄGOWSKI IM. MICHAŁA KAJKI Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie materiałów niejawnychprowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnychzapewnienie należytej ochrony materiałom niejawnym znajdującym się w kancelarii, gromadzenie, udostępnianie i wydawanie niejawnych aktów prawnychprowadzenie okresowej kontroli stanu dokumentów niejawnych, zaewidencjonowanych w kancelariirealizacja czynności związanych z obowiązkiem rozliczania się policjantów/pracowników Policji z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii tajnejprzygotowanie dokumentów niejawnych znajdujących się w kancelarii w celu przekazania do archiwum lub składnicy akt Policji oraz przygotowanie protokołów brakowania dokumentacji niejawnej kategorii BC
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2016-12-16 - Chełm (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji pracowników młodocianych, prowadzenie dokumentacji ośrodka, obsługa recepcji ośrodka.
kontakt przez OHP - 2018-08-30 - Lanckorona (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Grajewo (podlaskie)
Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz budynku.
Centrum Ochrony Security Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Tychy (śląskie)
Nauczanie geografii w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum ogólnokształcącym
Zespół Szkół Społecznych TPZ - 2017-06-12 - Zgierz (łódzkie)
Przyjmowanie dostaw towarów, obsługa wysyłek paczek zgodnie z zamówieniami internetowymi, sprawdzanie dokumentacji przewozowej oraz faktur ze stanem dostawy, przygotowywanie dokumentacji wysyłek. Rozwiązywanie problemów logistycznych, dokonywanie zmian konfiguracyjnych produktów: rozbudowa parametrów, przygotowywanie, instalacja oprogramowania.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Wejherowo (pomorskie)
kontrola wyrobów gotowych części samochodowych, znajomość angielskiego w celu kontaktu z klientami firmy, wypełnianie dokumentów oraz reklamacji w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Kobierzyce (dolnośląskie)
PRACA JAKO KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO.
Firma Budowlana FOBIS Sp. z o.o. - 2018-01-22 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
NOMACOM GROUP Sp. z o.o. - 2018-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sekretariatu, korespondencja mailowa i tradycyjna, tworzenie ,przepisywanie pism, odbieranie telefonów, dobry kontakt z klientem, umawianie spotkań, pomoc przy organizowaniu targów, reklamy
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Przeciszów (małopolskie)
segregacja butelek
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Jankowo Dolne (wielkopolskie)
Praca administracyjno - biurowaI zamiana 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, sprzątanie wewnatrz budynku (biuro, magazyn) oraz otoczeniu, mycie okien, drobne czynności pomocnicze przy pracach magazynowych, praca w kantynie
OTTENSTEN POLSKA Sp.z o.o - 2017-06-01 - Stargard (zachodniopomorskie)
Sprzedaż produktów zoologicznych, przyjmowanie, układanie towarów, przyjmowanie klienta, kąpiel, czesanie.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Gdańsk (pomorskie)
praca jako mechanik napraw pojazdów samochodowych (naprawa autobusów)
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W POZNANIU S.A. - 2018-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
Bieżący nadzór nad budynkami spółdzielni, nadzór nad robotami budowlanymi, sprawdzanie kosztorysów.
SARNI STOK SPÓŁDZ.MIESZK. - 2017-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny i e-mailowy z kontrahentami w Chinach, organizacja spotkań, spotkania z klientami firmy na terenie całego kraju, wspomaganie pracy personelu zarządzającego firmy.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Łomża (podlaskie)
Sprzątanie biur, korytarzy, szatni, stołówek, pomieszczeń socjalnych.
Clar Serwis Sp z o.o. - 2016-10-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
ochrona mienia
Sauron Security - 2016-02-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
strzyżenie damskie i męskie, farbowanie, zabiegi pielęgnacyjne
Zakład Fryzjerski Urszula Kozłowska - 2017-07-04 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- wprowadzanie dowodów księgowych do ewidencji i księgowanie dowodów dot. dochodów i wydatków budżetowych,- uzgadnianie prowadzonych kartotek wydatków i sald kont systematycznych,- przygotowywnie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych- rozliczanie delegacji służbowych.
Prokuratura Regionalna w Gdańsku - 2017-03-13 - Gdańsk (pomorskie)
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na przydzielonych zadaniach inwestycyjnych i remontowych realizowanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych realizowanych zadań (robót) oraz udział w przeglądach gwarancyjnych. Wykonywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych na nadzorowanych zadaniach oraz rozliczeń końcowych. Wykonywanie elaboratów powykonawczych realizowanych zadań. Weryfikacja przyjmowanej dokumentacji budowlanej przedmiarów i kosztorysów. Uprawnienia budowlane do pełnienienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2016-06-03 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy i płatności bezgotówkowychProfesjonalna obsługa klientaSprzedaż paliw i innych towarów, usługPomoc klientom przy tankowaniu paliwaUzupełnienie i dbanie o porządek strefy "sklepu"Dojazd na stacje paliw samochodami służbowymi.
MARVIS Sp. z o.o. , Sp. k. - 2018-02-28 - Łężyny (podkarpackie)
Dowóz posiłków. Zaopatrzenie Restauracji KEBAB ROYAL TAWA na ul. 1 Maja w Elblągu; wynagrodzenie ryczałtowe + dopłaty za przejechane kilometry; praca od godz. 12:00
MD ASIF-UZ ZAMAN "KEBAB ROYAL TAWA" - 2017-06-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
1. Przygotowywanie wniosków do dyrekcji w sprawie wykonywania prac oraz wstępna wycena wnioskowanych prac. 2. Przygotowywanie zleceń na zatwierdzone przez dyrektora prace. 3. Kompletacja ofert i dokumentów niezbędnych do wykonywania zleconych prac. 4. Tworzenie projektów umów na wykonywane prace. 5. Tworzenie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego na zlecone prace. 6. Kontakty z pracownikami firm zewnętrznych (uzgadnianie terminów wykonywanych prac, jej zakresu, stawek, płatności, odbiorów, kompletacja ofert i dokumentów niezbędnychprzy wykonywaniu prac i ustalenie innych istotnych szczegółów związanych z wykonywanymi pracami przez te firmy na rzecz szpitala). 7. Negocjacje cenowe z firmami zewnętrznymi. 8. Reklamowanie usterek wykonanych prac na terenie szpitala. 9. Odbiór i sporządzanie protokołów odbioru na wykonywane prace przez firmy zewnętrzne. 10. Zbieranie i uaktualnianie danych technicznych i statystycznych związanych z bieżącą działalnością szpitala. 11. Obliczanie i wykonywanie sprawozdania miesięcznego opłat jednostek zewnętrznych z zużycia mediów i nośników energii. 12. Przeliczanie danych związanych z zużyciem mediów dla celów rozliczeń istatystycznych. 13. Współpraca z urzędami i jednostkamiadministracji państwowej. 14. Prowadzenie książek obiektów budowlanych. 15. Pisanie pism, sprawozdań, notatek służbowych z prac różnego rodzaju zakładowych komisji oraz na zlecenie Kierownika Działu. 16. Przygotowywanie dokumentacji na sprzedaż urządzeń technicznych. 17. Sprawdzanie zgodności wykonywanychprac z zarządzeniami jednostek nadrzędnych. 18. Prowadzenie dokumentacji technicznej wszystkich obiektów szpitala. 19.Wypożyczanie dokumentacji technicznej. 20. Sporządzanie projektów, schematów do dokumentacji. 21. Pilnowanie terminów realizowanych umów. 22. Sprawdzenie poprawności wykonania protokołów oraz kontrola ważności wykonanych pomiarów elektrycznych w budynkach szpitala. 23. Uczestniczenie w odbiorach prac wykonywanych w szpitalu. 24.Wykonywanie sprawozdań do GUS (też w wersji elektronicznej). 25. Sporządzanie zbiorczych zestawień informacji o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat. 26. Sporządzanie projektów rocznych harmonogramów prac. 27. Analizowanie zapotrzebowania jednostek szpitala na urządzeniatechniczne i wyposażenie. 28. Sporządzanie projektów pism do jednostek nadrzędnych, urzędów, jednostek współpracujących na zlecenie przełożonych. 29. Aktualizacja zamówionych przez szpital publikacji (Bezpieczny budynek, Przegląd i kontrola budynku, Standardy techniczne i sanitarno-higieniczne w zakładach opieki zdrowotnej). 30. Współpraca z jednostkami szpitala w tym z Działem Zamówień Publicznych. 31. Aktualizacja wskaźników ośrodków kosztów działalności podstawowej. 32. Wykonywanie pomiarów powierzchni zajmowanych przez jednostki szpitala. 33. Współuczestnictwo w pracach różnych komisji powołanych na doraźne potrzeby szpitala. 34. Opisywanie dokumentów finansowych wg obowiązujących w szpitalu zasad. 35. Wpisywanie odpowiednich danych w dokumentach, który jest zobowiązany prowadzić Dział Techniczny ( książka korespondencji, rejestr faktur, rejestr zgłoszeńitp.) w zakresie realizowanych zadań, a w razie potrzeby również w zakresie prowadzonych przez innych pracowników Działu Technicznego. 36. Opisywanie faktur: podpisanie zleceń, klasyfikację podatku Vat, klasyfikacja kosztów i przekazywanie ich do Działu Ekonomiczno-Księgowego.
Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie - 2017-09-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)