INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA, HIGIENY PRACY I OCHRONY ŚRODOWISKA Chrzanów oferta pracy Ocynkownia Śląsk Sp. z o.o.
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA, HIGIENY PRACY I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych,ustalanie okoliczności przyczyn wypadków przy pracy,przeprowadzanie kontroli,prowadzenie rejestrow,kompletowanie i przechowywanie dokumentów
Data publikacji: 2017-03-06
Lokalizacja: Chrzanów (małopolskie)
Pracodawca: Ocynkownia Śląsk Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kroczymiech 38, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
organizowanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych,ustalanie okoliczności przyczyn wypadków przy pracy,przeprowadzanie kontroli,prowadzenie rejestrow,kompletowanie i przechowywanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA, HIGIENY PRACY I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chrzanów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chrzanowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chrzanów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw higieny, bezpieczeństwa pracy i ochrony środowiska (wymagany staż - lata: 5)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
SZKOLENIE DLA INSPEKTORÓW OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJ
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie - specjalista ds. bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony środowiska, staż pracy 5 lat, kurs inspektorów ochrony p.pożarowych,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Ocynkownia Śląsk Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Adres pracodawcy:
Kroczymiech 38, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: chrzanowski
Gmina pracodawcy: Chrzanów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chrzanów
Ulica pracodawcy: Kroczymiech
Numer budynku pracodawcy: 38
Profil działalności pracodawcy: obróbka i nakładanie powłok na metale
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.03.2017
Data dodania oferty pracy: 06.03.2017
Oferta pracy ważna do: 05.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 06.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 06.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kasjer sprzedawca w dziele wędlin, mięsnym, cukierni.Zatrudnienie od zaraz, pierwsza umowa o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na dwie zmiany 6.00-14.00; 14.00-22.00.
NEWRY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-07 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie zbrojeń, prace murarskie. Miejsce pracy teren kraju.
kontakt przez PUP - 2015-12-31 - Skowieszyn (lubelskie)
Przyjmowanie, kompletowanie i rejestrowanie wniosków o świadczenia pieniężne z ubezpieczenia społecznego rolników, ustalanie prawa i opracowywanie decyzji w sprawach zasiłków chorobowych, w tym o przedłużonym okresie zasiłkowym, zasiłków macierzyńskich, zasiłków pogrzebowych, potrącanie z wypłaconych świadczeń zaległych składek, nienależnie pobranych świadczeń oraz należności z innych tytułów, przygotowywanie dokumentacji wypłatowej do wyżej wymienionych świadczeń, prowadzenie całości zadań w kancelarii w zakresie korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Placówki Terenowej, odbiór korespondencji z Urzędu Pocztowego, prowadzenie rejestrów korespondencji, przyjmowanie przesyłek z komórek organizacyjnych Oddziału Regionalnego i Placówek Terenowych, codzienne wystawianie zestawień ilościowo-wartościowych przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym, rozliczanie korespondencji, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych zadań, rejestrowanie korespondencji w systemie Archiwum.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2017-07-20 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji i księgowości pozabilansowej w szczególności: zaangażowanie wydatków, wzajemnych rozliczeń między jednostkami oraz kontrola realizacji i przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie;dekretowanie dowodów księgowych ;bieżące księgowanie dowodów źródłowych w systemie finansowo księgowym;uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;roczne uzgadnianie obrotów i sald między jednostkami;prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji oraz przygotowywanie sprawozdawczości w tym zakresie;dekretowanie dowodów księgowych;uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach;prowadzenie rejestru sprzedaży VAT oraz przygotowywanie deklaracji VAT;wystawianie faktur na podstawie zawartych umów;roczne uzgadnianie sald kontrahentów zgodnie z przepisami o rachunkowości;bieżące księgowanie dowodów źródłowych w systemie finansowym;bieżąca kontrola i dekretacja dokumentów źródłowych sporządzanych przez pracowników innych działów/sekcji;prowadzenie gospodarki pieniężnej w tym: pobieranie gotówki z banku, dokonywanie wypłat z kasy, sporządzanie raportów kasowych.
Miejski Zarząd Komunikacji w Tychach - 2018-03-16 - Tychy (śląskie)
Pomocniczy pracownik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Rzuchowa (małopolskie)
1. Przyjmowanie i rejestracja wniosków od inwestorów i projektantów zawierających propozycje usytuowania projektowanych sieci,2. analiza map i dokumentacji projektowej,3. wystawianie i doręczanie dokumentu obliczenia opłaty,4. wyznaczanie sposobu, terminu i miejsca narad koordynacyjnych oraz zawiadamianie o tym wnioskodawców i innych zainteresowanych podmiotów,5. sprawowanie funkcji przewodniczącego narad koordynacyjnych,6. opracowywanie wyników narady koordynacyjnej,7. wprowadzanie uzgodnionych projektów na mapę numeryczną,8. archiwizacja dokumentacji z narad koordynacyjnychPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. Gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu w czystości i porządku w gminach w zakresie: a. Nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku, b. Przygotowanie decyzji nakazujących wykonanie ww. obowiązku, c. Wysyłanie wezwań do osób, które nie złożyły deklaracji lub do złożenia korekt, d. Przyjmowanie i weryfikacja złożonych deklaracji, e. Wysrawianie decyzji związanych z opłatą śmieciową, f. Obsługa systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, g. Prowadzenie spraw związanych z wywozwm nieczystości stałych, h. prowadzenie kontroli w zakresie wyposażenia nieruchomości w kontenery.2. Wykonywanie innych zadań z zakresu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Świebodzin (lubuskie)
Prowadzenie kontroli stanu ochrony przeciwpożarowej. Udzielanie instruktażu. Prowadzenie dokumentacji ppoż. Uczestnictwo w odbiorach technicznych nowych pomieszczeń.
42 BAZA LOTNICTWA SZKOLNEGO - 2017-01-10 - Olszewnica Stara (mazowieckie)
sprzątanie terenów
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Chojnice (pomorskie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Łobez (zachodniopomorskie)
- Stała obserwacja otoczenia poprzez system monitorujący. Obsługa centrali systemu SAP. Obchód obiektu. Utrzymanie na bieżąco czystości posesji należącej do uczelni, łącznie z odśnieżaniem i sprzątaniem mechanicznym pod nieobecność osób do tego przyporządkowanych.- Wynagrodzenie: od 11,56 zł/brutto/godzina (w tym: premia + dodatek za staż pracy). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca po 12 godzin: 6:00-18:00, 18:00-6:00 + soboty, niedzile i święta. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane min. 5 lat w pracy w ochronie. Umijętność podejmowania szybkich decyzji. Obsługa komputera. Kultura osobista. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kadry (at) am.katowice.pl
Akademia Muzyczna im. Karola Szymanowskiego - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
praca biurowa, zadania związane z realizacją przedsięwzięć zapewniających utrzymanie i i nadzór kompleksu 14 WOG w zakresie realizacji napraw oraz w zgodności z przepisami prawa budowlanego, eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych oraz prac konserwacyjno remontowych.
14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Regionalna Wojskowa Pracownia Psychologiczna w Poznaniu/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych - 2017-11-27 - Biedrusko (wielkopolskie)
Bieżące nadzorowanie i kontrola przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska, bieżąca działalność w zakresie BHP.
DELFO POLSKA S.A. Zakład w Kielcach - 2016-05-24 - Kielce (świętokrzyskie)
OPIEKA NAD PACJENTEM PODCZAS TRANSPORTU;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, KURS KWALIFIKOWANA PIERWSZA POMOC, DOŚWIADCZENIE1 ROK;
PARAMEDIC 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa klientów, proponowanie produktów bankowych, wykonywanie kontaktów telefonicznych
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Lubuskie Centrum Korporacyjne - 2017-10-09 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
prace porządkowe w schroniskudbałość o porządek wokół schroniskapranie ręczników, ścierek, obrusów, firan, zasłonsprzątanie kuchni samoobsługowej i mycie naczyńzaopatrywanie sanitariatów i łazienek w środki czystości
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Cieszyn (śląskie)
obsługa cysterny, praca Lubin i okolice (do 100 km od Lubina)
Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "6,60 Ekostyl" - 2017-03-30 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie gospodarki finansowej, planowanie i rozliczanie środków budżetowych zgodnie z planem finansowym, sporządzanie sprawozdań i meldunków finansowych, wykonywanie planów i wniosków finansowych, prowadzenie rejestrów zakupów, dostaw i usług, analiza zagrożeń i ocena realizowanych wydatków budżetowych
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zduńska Wola (łódzkie)
ochrona danych oosbowych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Zaręby (mazowieckie)
obsługa gości hotelowych- meldowanie i wymeldowywanie , rozliczanie gości z pobytu oraz rozwiązywanie bieżących problemów gości
GRUPA ŁAPAJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-18 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, praca bieżąca wydziału
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Płock (mazowieckie)
jw
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2018-09-12 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja przewozów międzynarodowychKoordynacja i nadzór nad realizacją zleceńPozyskiwanie nowych klientów
WILDREZ Wilczyński Trzebieszów - 2017-08-29 - Trzebieszów Drugi (lubelskie)
Wykonywanie oceny wniosków z uwzględnieniem rozdzielności funkcji i działań. Autoryzowanie wniosków o płatność, wystawianie dokumentów płatniczych, wprowadzanie danych i obsługa w aplikacji wniosków z poszczególnych programów realizowanych przez Agencję zgodnie z obowiązującym prawem i procedurami. Ocena spełniania zobowiązań wieloletnich, wynikających z wydanych decyzji i zawartych umów. Monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych. Rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwoerdzonych nieprawidłowościach do Departamentu Kontroli i Bezpieczeństwa, w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-16 - Gdynia (pomorskie)
praca sprzedawcy-kasjera w supermarkecie
TOMI MARKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Ciężkowice (opolskie)
obchód wewnętrzny i zewnętrzny obiektu, kontrola obiektu, podnoszenie szlabanu, kontrola osób wchodzących i wychodzących. System pracy ciągły, według określonego grafiku
Evres Cleaning Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
•Przygotowanie dokumentów kadrowych, m. in. umowy o pracę, świadectwa pracy;•Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników;•Ewidencja danych w systemach kadrowo- płacowych;•Sporządzanie raportów i analiz;•Ustalanie uprawnień urlopowych (wymiar urlopu, urlop należny, bilanse urlopowe);•Koordynowanie procesu zatrudniania nowych osób;•Przygotowywanie danych do listy płac z uwzględnieniem wszystkich zmian i naliczeń związanych z benefitami pracowniczymi ( w tym: urlopy, zwolnienia, zmiany etatów, wynagrodzeń, godziny nadliczbowe, itp.);•Kontrola terminowości dostarczenia wymaganej dokumentacji przez pracowników i dbałość o sprawny obieg dokumentacji pracowniczej w firmie;•Weryfikacja i korekta zgodności danych w systemach HR.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-18 - Kartuzy (pomorskie)
.
SIMPAX Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Piaski (wielkopolskie)
Praca w domu podopiecznego
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)