INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ (NR 4779) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ (NR 4779)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Data publikacji: 2018-07-21
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15-21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosków o świadczenia rodzinne oraz oświadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego- współpraca z instytucjami łącznikowymi i instytucjami właściwymi z krajów Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie postępowania administracyjnego mającego na celu potwierdzania stosownych druków unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego- udzielenie informacji osobom ubiegającym się o stosowne świadczenia rodzinne w ramach koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w celu ustalenia czy przysługuje im prawo do tych świadczeńWarunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wejście do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toruń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI ŚWIADCZEŃ (NR 4779)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e- wykształcenie: średniePozostałe wymagania niezbędne:- doświadczenie zawodowe: 1 rok- znajomość przepisów ustaw, w szczególności ustawy z dnia 28 listopada 2003 roku o świadczeniach rodzinnych, ustawy z dnia 11 lutego 2016 roku o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 roku w sprawie Koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 987/2009 z dnia 16 września 2009 roku dot. wykonywania rozporządzenia (WE) nr 883/2004 w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego - znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, odporność na stres- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Officewymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe : 6 miesięcy w zakresie wykonywania zadań wynikających z ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci w tym umiejętność wydawania decyzji administracyjnych- znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej-znajomość ustawy o ochronie danych osobowych- umiejętność stosowania prawa w praktyce- umiejętność redagowania pism urzędowych
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji- kopie świadectw pracy lub kopie zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagane, niezbędne doświadczenie zawodowe (długość i rodzaj)Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie wykształcenia- kopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe w zakresie doświadczenia zawodowegoTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 19 lipca 2018 roku do dnia 29 lipca 2018 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor -WKŚ Toruń - 4 etaty DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko- Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko- Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; -Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.07.2018
Data dodania oferty pracy: 19.07.2018
Oferta pracy ważna do: 29.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsluga maszyn do tworzyw sztucznych (m.in. wtryskarki), obsługa taśmy produkcyjnej, pakowanie gotowego wyrobu.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Kęty (małopolskie)
oferta w ramach uzupełnienia refundacji części kosztów poniesionych na wynagrodzenia... skierowanego bezrobotnego, który nie ukończył 30 roku życia: prace brukarskie, fizyczne, wyburzeniowe
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Celestynów (mazowieckie)
x
PPUH "Kortel" - Stanisław Korzyński - 2017-07-12 - Białystok (podlaskie)
kontrola stanu technicznego maszyn szwalniczych, bieżące i okresowe przeprowadzanie konserwacji i przeglądów. Wymiana płynów ekspolatacyjnych. Naprawa maszyn i automatów do szycia. Diagnozowanie i usuwanie usterek.
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Lubawka (dolnośląskie)
ZAPOZNANIE SIĘ : Z PROGRAMEM SUBIEKT GT, Z DOKUMENTACJĄ I JEJ SEGREGACJĄ, Z WPROWADZANIEM AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, Z ANALIZĄ SPRZEDAŻY.NAUKA WPISYWANIA DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY W PROGRAM.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Konin (wielkopolskie)
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie wycen dokumentów skierowanych do tłumaczenia, rozliczenia projektów, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, praca w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Po okresie próbnym umowa o pracę.
AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS - 2016-04-14 - Podkowa Leśna (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami bengalskimi przez telefon,wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych,ścisła współpraca i wykonywanie poleceń bengalskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór techniczny i współpraca z organem założycielskim w sprawach związanych z prowadzonymi przez Zakład inwestycjami- rozliczanie inwestycji pod względem finansowym i merytorycznym- fakturowanie usług prowadzonych przez Zakład- obsługa korespondencji
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W RZESZOWIE - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie potraw, praca w kuchni, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
Bar Samoobsługowy"Jędrek" B. i M. Zaskowscy s.c. - 2018-06-01 - Augustów (podlaskie)
-
SIDCOM MARIUSZ CHODOREK - 2017-05-09 - Opatów (świętokrzyskie)
- przeprowadzanie czynności kontrolnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej w komendzie oddziału i jego jednostkach organizacyjnych, a także prowadzenie dokumentacji i przedstawianie wniosków w tym zakresie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej,- określanie rodzaju i miejsca rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego, w tym także instrukcji przeciwpożarowych, znaków ewakuacyjnych i tablic informacyjnych z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz kontrolowanie przestrzegania terminów legalizacji i przeglądu sprzętu gaśniczego,- prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu ochrony ppoż celem zapoznania funkcjonariuszy SG i pracowników z przepisami przeciwpożarowymi w tym informuje o sposobach postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejsca zagrożenia celem wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa oraz wskazania trybu postępowania w przypadku zagrożenia pożarem,- współpracowanie z komórkami organizacyjnymi komendy oddziału przy opracowywaniu szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego prac pożarowo niebezpiecznych oraz kontrolowanie ich przestrzegania,- kontrolowanie stanu zaopatrzenia wodnego oraz stanu dróg pożarowych i dojazdów do punktu czerpania wody,- nadzorowanie terminowego prowadzenia przez służby techniczne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych, odgromowych, grzewczych, wentylacyjnych, kominowych i urządzeń przeciwpożarowych,- prowadzenie rejestru pożarów i innych miejscowych zagrożeń, a także opracowywanie i przekazywanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej pisemnych meldunków o pożarach i innych miejscowych zagrożeniach,- opracowywanie i przedkładanie Komendantowi Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej rocznej oceny stanu ochrony przeciwpożarowej w oddziale wraz z wnioskami dotyczącymi podniesienia poziomu bezpieczeństwa przeciwpożarowego oraz proponowanie zaleceń do realizacji.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-09-28 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
fryzjer
s.c. "STYL" Renata i Zbigniew Januszek - 2018-07-02 - Chorzów (śląskie)
Nadzór nad remontami.
Gdyńska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
Sprzedawca w branży motoryzacyjnej.
"Auto-Moto-Centrum" Antoni Limanówka - 2016-08-26 - Wałbrzych (dolnośląskie)
telefoniczny kontakt z dłużnikami, monitorowanie płatności oraz negocjowanie warunków spłaty, analiza dokumentów wraz z korespondencją, dbanie o portfel powierzonych spraw. Kontakt z pracodawcą: krzysztof.sedacki (at) hoistfinance.com lub 728405554
Hoist Polska sp. z o.o. - 2016-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
organ doradczo - konsultacyjny w zakresie bhp
P.W. MIR-JAS Mirosław Jasyk - 2016-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
Sprzedaż towarów na kasie fiskalnej, obsługa klientów, ekspozycja towarów, doradzanie klintów w wyborze asortymentów, przyjmowanie dostaw, wykładanie towarów na półkach, wydruki etykiet cenowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
DOZOROWANIE SZKOŁY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWE;
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Gubin (lubuskie)
młodsza opiekunka
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Pabianice (łódzkie)
Malowanie Szpachlowanie, montowanie płyt GK. Praca na terenie Małopolski
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Uszew (małopolskie)
Doradca klienta- staż POWER 110
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Września (wielkopolskie)
Zakres Obowiązków obejmuje wykonywanie wszelkich czynności związanych ze:1.Służbą BHP,2.Ochroną przeciwpożarową,3.Obronnością, Obroną Cywilną, Bezpieczeństwema Państwa i rezerwami.
SANATORIUM UZDROWISKOWE PRZY TĘŻNI IM. DR. KRZYMIŃSKIEGO JÓZEFA - 2018-01-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Nadzór w zakresie konserwacji i eksploatacji sieci i węzłów cieplnych.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
wykonywanie zadań w zakresie prowadzenia spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wieluń (łódzkie)
jw
Polska Żegluga Bałtycka SA - 2017-03-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pomoc osobie starszej, niesamodzielnej lub schorowanej. Prowadzenie gospodarstwa domowego, pomoc w utrzymywaniu higieny ciała, robienie zakupów, przygotowaniem posiłków, dotrzymywanie towarzystwa.Miejsce wykonywania pracy: NIEMCE
PROSENIOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-07 - Niemcy (Niemcy)
Teoretyczne oraz praktyczne szkolenie kandydatów na kierowców kat. B. Praca w godz 10-18.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Mysłowice (śląskie)
Doradca klienta - sprzedawca
EKSPERT POŚREDNICTWO I DORADZTWO FINANSOWE MARLENA KUJAWA - 2016-06-07 - Choszczno (zachodniopomorskie)