SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - PODKOWA LEŚNA Podkowa Leśna oferta pracy AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - PODKOWA LEŚNA
Wynagrodzenie: od 3 493,21 PLN
Zakres obowiązków: kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie wycen dokumentów skierowanych do tłumaczenia, rozliczenia projektów, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, praca w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Po okresie próbnym umowa o pracę.
Data publikacji: 2016-04-14
Lokalizacja: Podkowa Leśna (mazowieckie)
Pracodawca: AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Słowicza 16, 05-807 Podkowa Leśna, powiat: grodziski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kontakt mailowy i telefoniczny z klientami, przygotowywanie wycen dokumentów skierowanych do tłumaczenia, rozliczenia projektów, poszukiwanie nowych kanałów sprzedaży, praca w godz. 9-17 od poniedziałku do piątku. Po okresie próbnym umowa o pracę.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,21 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - PODKOWA LEŚNA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podkowa Leśna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Podkowa Leśna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,21 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2016
Data zakończenia pracy: 14.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe co najmniej licencjat, minimum 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy: AGNIESZKA OPAŁKO BIURO TŁUMACZEŃ HERMENEUS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Bajkowa 3, 05-807 Żółwin, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Brwinów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żółwin
Ulica pracodawcy: Bajkowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy: Działalność związana z tłumaczeniami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 15.04.2016
Oferta pracy ważna do: 14.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefoniczna obsługa klientów, wpisywanie zamówień w systemie, rozwiązywanie reklamacji klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Lubin (dolnośląskie)
Naprawa infrastruktury technicznej oraz utrzymanie urządzeń własności PKP TELKOL. Naprawa infrastruktury technicznej urządzeń obcych alokowanych i dostarczanych do naprawy na terenie Regionu Utrzymania w ramach zawartych umów utrzymaniowych z innymi użytkownikami.
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie i sprzedaż produktów hotelowych, utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi hotelu. Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych w Hotelu Tristan w Kątach Rybackich, ul. Rybacka 17 lub przesłanie na adres e-mail:dyrektor (at) tristan.com.pl. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Przedsiębiorstwo Produkcji Łożysk Ślizgowych Andrzej Szumko Spółka Jawna - 2017-05-10 - Kąty Rybackie (pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowywanie projektó pism wewnetrznych i zewnetrznych, obsługa administracyjna, prowadzenie szczegółowej bieżącej dokumentacji wieloosobowego stanowiska pracy ds. BHP, archiwizacja dokumentó zgodnie z Instrukcją Kancelarayjną, wprowadzanie danych do programu eDekret.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdynia (pomorskie)
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA SAMODZIELNE PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH DLA JEDNEGO Z NASZYCH DUŻYCH KLIENTÓW. POSZUKUJEMY OSÓB PROAKTYWNYCH, NIE BOJĄCYCH SIĘ PRACY W TERENIE I ODWAŻNIE POSZUKUJĄCYCH KREATYWNYCH METOD I TECHNIK DOCIERANIA DO KANDYDATÓW. TWOJĄ GRUPĄ DOCELOWĄ BĘDĄ OSOBY Z ORZECZONYM STOPNIEM NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI. BĘDZIESZ DZIAŁAĆ W OPARCIU O WYZNACZONE PRZEZ NAS WSKAŹNIKI PROJEKTOWE I WSPÓŁPRACOWAĆ Z ZESPOŁEM SPECJALISTÓW DS. RYNKU PRACY.
FUNDACJA AKTYWIZACJA - 2018-03-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżąca obsługa klientów; przygotowywanie ofert dla klientów; bieżąca obsługa zgłaszanych spraw ze strony klientów; nadzór nad współpracą i realizacją zamówień; poszerzanie bazy klientów; dbanie o relacje z klientami; praca w godz. 8-16; pracodawca prosi przed spotkaniem osobistym o wysyłanie CV na podany adres e-mailowy
FACH-PAK Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-06-20 - Słupsk (pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
Zarządzanie transportem i logistyką, planowanie transportu.
BIMEX SP. Z O.O. SP. K - 2017-11-17 - Sulechów (lubuskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, pozyskiwanie naowych członków kasy, realizowanie założonych planów sprzedazowych
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-06-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa dokumentów kadrowych i księgowych,zaawansowana praca w programie Excel.(dyspozycyjność)
JANAS LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-03-11 - Skwierzyna (lubuskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej, zamówienia publiczne, sporządzanie umów wynajmu pomieszczeń w szkole, prowadzenie gospodarki kasowej, prowadzenie operacji kasowych, sporządzanie raportów i sprawozdań, współpraca z głównym księgowym
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Zakopane (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów , poszukiwanie nowych partnerów do współpracy w aspekcie dystrybucji oraz promowanie firmy, pomoc przy reklamacji projektu marketingowegoz platformą sprzedażową pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Tynkowanie na zewnątrz oraz wewnątrz budynków.
KULEX Robert Tarnawski - 2018-09-14 - Kępno (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów poprzez sprzedaż usług finansowych, kompleksowa obsługa umów (sporządzanie ofert, umów, pism windykacyjnych, rozliczanie wpłat), realizacja planów sprzedażowych
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2018-07-18 - Lubin (dolnośląskie)
Współpraca z klientami w zakresie realizacji umów, organizacja pracy i pobytu pracowników ukraińskich, kontrola wykonywania umów cywilnoprawnych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej w języku polskim i ukraińskim. Gotowość do pracy poza Częstochową w innych miastach.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Częstochowa (śląskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
- sporządzanie listy płac i deklaracji podatkowych, - przygotowywaniedokumentów związanych z przechodzeniem pracowników na emeryturę lubrentę, - sporządzanie sprawozdawczością dotyczącej zatrudnienia i plac dlaGUS, - znajomość przepisów prawa pracy, ZUS I PDOF, - obsługa programukadrowo-płacowego, Płatnika ZUS,PUE ZUS, e-PFRON2, oraz pakietuMSOffice(Word, Exel), - prowadzenie dokumentacji płacowej, -przygotowywanie rozliczeń plac do działu księgowości, - kontrolaformalno-rachunkowa dokumentów księgowych, - umowa o pracę wzastępstwie od 01.01.2019 r - 30.06.2020 r.
Vitroterm Murów S.A. - 2018-11-21 - Murów (opolskie)
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2015-12-08 - Ścinawa (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- wykonywanie czynności kancelaryjnych,- opracowywanie i redagowanie dokumentów, - zapewnianie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów,- realizacja zamówień publicznych do 30.000 euro,- sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu,- rozliczanie kosztów za dowóz dzieci niepełnosprawnych,- tworzenie zestawień do sprawozdania z realizacji środków na dofinansowanie form doskonalenia zawodowego nauczycieli, - wprowadzanie danych do bazy SIO szkół, przedszkoli i MZEA.Zakres odpowiedzialności:- za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków,- odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.
Miejski Zespół Ekonomiczno Administracyjny w Bolesławcu - 2017-10-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt z klientem detalicznym i hurtowym, ofertowanie, sporządzanie zamówień, fakturowanie
"SUNŻAL" Sp. Jawna J.Nowak, J.Tomsia - 2017-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)
tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów iinnych materiałów promocyjnych firmy tworzenie grafik iidentyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papierfirmowy) tworzenie reklamy w Internecie prowadzenie iobsługa profilu firmy w mediach społecznościowych prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafikdo strony www przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłkado klientów opracowywanie kampaniimarketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynańkonkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanierynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie
COMPETENCE Training & Coaching Institute Barbara Jaśkiewicz - 2016-07-11 - Polkowice (dolnośląskie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania zawodowe: zarządzanie i rozwijanie wewnętrznej rezerwy pracowników zgodnie z firmowymi standardami, współpraca z IT academy w zakresie planowych potrzeb szkoleniowych dla pracowników, koordynacja programu praktyk, uczestniczenie w spotkaniach dot. rozwoju strategii rozwoju poszczególnych projektów, wsparcie rekrutacyjne dla zespołu rekrutacyjnego .
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)