Praca INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI 艢WIADCZE艃 (NR 4779) - oferty pracy


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI 艢WIADCZE艃 (NR 4779), kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 1 ofert pracy INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI 艢WIADCZE艃 (NR 4779).

INSPEKTOR W WYDZIALE KOORDYNACJI 艢WIADCZE艃 (NR 4779) - od 2聽100 PLN

G艂贸wne obowi膮zki:- przyjmowanie i rozpatrywanie wniosk贸w o 艣wiadczenia rodzinne oraz o艣wiadczenia wychowawcze w celu ustalenia czy zachodzi koordynacja system贸w zabezpieczenia spo艂ecznego- wsp贸艂praca z instytucjami 艂膮cznikowymi i instytucjami w艂a艣ciwymi z kraj贸w Europejskiego obszaru gospodarczego i konfederacji Szwajcarii w celu wymiany informacji- prowadzenie post臋powania administracyjnego maj膮cego na celu potwierdzania stosownych druk贸w unijnych z serii E400 oraz z serii F w ramach koordynacji system贸w zabezpieczenia spo艂ecznego- udzielenie informacji osobom ubiegaj膮cym si臋 o stosowne 艣wiadczenia rodzinne w ramach koordynacji system贸w zabezpieczenia spo艂ecznego w celu ustalenia czy przys艂uguje im prawo do tych 艣wiadcze艅Warunki pracy:Warunki dotycz膮ce charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zada艅:Wi臋kszo艣膰 czynno艣ci wykonywana w pozycji siedz膮cej: praca z dokumentami, obs艂uga komputera powy偶ej 4 godzin na dob臋; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o s艂u偶bie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek , wej艣cie do budynku od ul. Moniuszki 15-21, posiada podjazd dla os贸b niepe艂nosprawnych, toaleta nieprzystosowana do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych. Podstawowe wyposa偶enie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urz膮dzenia biurowe.Miejsce wykonywania pracy: BydgoszczKujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w BydgoszczyDelegatura K-PUW w Toruniuul. Moniuszki 15-2187-100 Toru艅
Kujawsko-Pomorski Urz膮d Wojew贸dzki w Bydgoszczy - 2018-07-21 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)