INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH R73/1538-472/16 Włocławek oferta pracy TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
Stanowisko: INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH R73/1538-472/16
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu informatycznego; sporządzanie i dokonywanie przelewów; monitorowanie prawidłowości przeprowadzanych operacji bankowych; uzgadnianie i analizowanie obrotów i sald kont z obsługiwanego obszaru
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WARSZAWSKA 17, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu informatycznego; sporządzanie i dokonywanie przelewów; monitorowanie prawidłowości przeprowadzanych operacji bankowych; uzgadnianie i analizowanie obrotów i sald kont z obsługiwanego obszaru
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. FINANSOWO- KSIĘGOWYCH R73/1538-472/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; znajomość pakietu MS Office; znajomość zasad rachunkowości oraz aktualnych przepisów rachunkowych; nastawienia na realizację zadań; dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; uczciwość, rzetelność, skrupulatność, systematyczność.
Nazwa pracodawcy: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
WARSZAWSKA 17, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, osobiście po uprzednim kontakcie telefonicznym
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Ulica pracodawcy: WARSZAWSKA
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 12.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa samochodów ciężarowych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE "JARBANK" - 2016-02-26 - Wola Zambrzycka (podlaskie)
•Realizacja zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,•Pomoc w ciągłym nadzorze nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w firmie oraz dążenie do poprawy bezpieczeństwa,•Inicjowanie działań kształtujących prawidłowe zachowania z zakresie BHP,•Przeprowadzanie kontroli warunków pracy, sporządzanie analiz,•Bieżące informowanie o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,•Proponowanie działań zapobiegawczych, zmniejszających ryzyko wystąpienia zdarzeń niebezpiecznych,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,•Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad BHP, organizacji i metod pracy na stanowiskach, na któ
P. U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Legnica (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażustaż skierowany do osób bezrobotnych pow 30 roku życia zgodnie z założeniami programu RPO
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa biurowa;
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Tarnowskie Góry (śląskie)
sprzedaż wedlin
Zakłady Mięsne UNIMIĘS S.A. - 2017-11-02 - Chrzanów (małopolskie)
w/g programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kiełczygłów (łódzkie)
dostarczanie zamówionych posiłków z restauracji pod adres zamówienia na terenie Świątnik Górnych i okolic
OREGANO - 2015-12-17 - Świątniki Górne (małopolskie)
OBSŁUGA INTERESANTÓW, ZEBRAŃ WSPÓLNOT, KOORDYNACJA Z URZĘDAMI I INTERESANTAMI, OBSŁUGA SYSTEMU WELES, WINDYKACJA; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE - EKONOMIA, PRAWO, ZARZĄDZANIE, GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI, BARDZO DOBRA OBSŁUGA OFFICE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-maila:mb (at) finosc.pl
FINO ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI S.C. MARZENA BLACHA, PIOTR FILIPIUK - 2015-11-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw
RIGHT WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta w agencji ubezpieczeniowej;
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Produkcja i montaż elementów domów z drewna. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Mazańcowicach.
PPHU DOM- HURT - 2017-01-05 - Mazańcowice (śląskie)
szycie odzieży na stębnówce i overlocku przemysłowym, dwuigłówce drabinkowej, podszywarce ( konieczna znajomość obsługi maszyn )
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie instalacji sanitarnych, spawanie, montaż grzejników
Żebrowski Józef Krzysztof Firma "INSTALEX" - 2016-01-18 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:Monitoring zawartych umów najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp.Administrowanie i zarządzanie lokalami użytkowanymi przez jednostki organizacyjne OR.Przygotowanie i realizacja adaptacji i remontów lokali.Przygotowywanie sprawozdań i analiz w związku z zawartymi umowami najmu i o dostawy mediów tj. woda, co, energia, śmieci itp. oraz posiadanymi lokalami.Prowadzenie spraw w zakresie ubezpieczeń nieruchomości, w tym likwidacja szkód. Szczegóły dot. oferty dostępne są na stronie: http://www.arimr.gov.pl/o-arimr/praca/ogloszenia/artykuly/or10bor1717.html
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa , Podlaski Oddział Regionalny - 2017-03-31 - Łomża (podlaskie)
Sprzedaż towarów i usług na Stacji Paliw w Wilamowicach. Praca w godz. 7.00-7.00 od poniedziałku do niedzieli, wg grafiku.Umowa o prace na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenie na czas nieokreślony.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "ANDEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Wilamowice (śląskie)
Obsługa biurowa firmy.
Temax Sp. z o.o. - 2016-07-12 - Płock (mazowieckie)
.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Vicotel" Sp. z o.o. - 2017-11-09 - Wałbrzych (dolnośląskie)
WYMAGANIA:- teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień z zakresu przepisów prawa pracy, podatkowych, ubezpieczeń społecznych.- zaangażowanie, systematyczność.- sprawna organizacja pracy własnej.- zdolność szybkiego podejmowania decyzji.- zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu.ZADANIA:- naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac ( z tytułu umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych)- sporządzanie dokumentacji pracowniczej oraz prowadzenie akt osobowych- prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich- monitorowanie terminó ważności badań lekarskich- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT- tworzenie raportów kadrowo-płacowych, zestawień i sprawozdań na potrzeby pracodawcy, a także do GUS, Urzędu Marszałkowskiego, itp.
SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym - 2017-09-28 - Dziekanów Leśny (mazowieckie)
Przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie sprawozdawczości kadrowej. Prowadzenie akt osobowych i ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi. Ustalanie uprawnień pracowniczych oraz ich dokumentowanie. Współpraca z komórką płacową w zakresie naliczania płac pracowników. Prowadzenie nadzoru na dyscyliną czasu pracy. Prowadzenie ewidencji urlopów, zwolnień oraz innych absencji. Prowadzenie spraw związanych z działalnością socjalną. Prowadzenie spraw związanych z podnoszeniem kwalifikacji dla pracowników.
Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "SASANKA" - 2017-05-11 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
.
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA BRUKARSTWO Szymon Kukla - 2017-05-18 - Siedlec (wielkopolskie)
Przygotowanie potraw
PP POLSKA Iwona Lackosz - 2018-01-04 - Jasło (podkarpackie)
praca administracyjna - nadzór nad robotami elektrycznymi w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-14, telefoniczny w godz. 7-15
Spółdzielnia Mieszkaniowa KOLEJARZ - 2016-06-29 - Słupsk (pomorskie)
Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) prowadzenie spraw wynikających z zapisów ustawy o cmentarzach i chowaniuzmarłych, w tym:a) utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym;b) organizowanie przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych w miejscach publicznych do zakładu medycyny sądowej lub do najbliższego szpitala mającego prosektorium, celem ustalenia przyczyny zgonu;c) przygotowywanie w porozumieniu z właściwym inspektorem sanitarnym zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków z obcego państwa;2) realizacja zadań wynikających z ustawy o grobach i cmentarzach wojennych(w ramach porozumienia zawartego z wojewodą);3) wykonywanie zadań związanych z utrzymaniem Miejsc Pamięci Narodowej, pomników, tablic pamiątkowych;4) wykonywanie zadań związanych z użytkowaniem oraz utrzymaniem następujących urządzeń i obiektów komunalnych: szaletów miejskich, małych urządzeń komunalnych, m.in.: ławek parkowych, śmietniczek, słupów ogłoszeniowych, pojemników na piasek, kwiatonier, itp. oraz placów zabaw;5) przeprowadzanie, przy współpracy z Geologiem Miasta, kontroli terenowych stanu utrzymania i funkcjonowania skarpy wiślanej, a także rozpoznawanie zgłaszanych potrzeb w kontekście planowania, remontów i usuwania awarii wywołanych powierzchniowymi ruchami masowymi ziemi;6) przejmowanie i sprawowanie pieczy nad środkami trwałymi i pozostałymi środkami trwałymi przejętymi przez Zespół;7) prowadzenie ewidencji w zakresie m.in. budowy i remontu urządzeń oraz obiektów budowlanych (chodników, placów, skwerów itp.), realizowanych przez Oddział, stanowiących majątek Gminy - Miasto Płock, w tym:a) udział w komisjach: przekazania placu budowy, robót zanikowych, odbioru technicznego i końcowego;b) kompletowanie dokumentacji poodbiorowej;c) wystawianie dowodów OT, PT i LT;8) realizowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z przepisami prawa budowlanego w tym utrzymanie i remonty obiektów i urządzeń komunalnych:a) ciągów pieszych (chodników) na terenach gminnych poza pasem drogowym;b) nawierzchni placów oraz schodów;c) ogrodzeń i barier ochronnych usytuowanych poza pasem drogowym; w zakresie objętym właściwością Zespołu.9) prowadzenie spraw związanych z wyznaczaniem podmiotów, w których wykonywana jest kara ograniczenia wolności oraz praca społecznie użyteczna;10) wykonywanie obowiązków nadzoru wobec wykonawców realizujących usługi i remonty w oparciu o zawarte umowy i zlecenia, w tym:a) bieżący nadzór nad realizowanymi pracami;b) dokonywanie odbioru wykonanych robót;c) rozliczanie ilości i wartości wykonanych robót;d) potwierdzanie dokumentów rozliczanych.11) rozliczanie faktur za zużytą energię elektryczną, pobraną wodę i odprowadzone ścieki przez obiekty i urządzenia komunalne eksploatowane przez Oddział Spraw Komunalnych;12) współpraca z Oddziałem Gospodarowania Odpadami i Oddziałem Ochrony Środowiska przy opracowywaniu zasad utrzymania porządku i czystości regulaminu na terenie Gminy Miasto Płock.13) przygotowywanie opinii w sprawach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i dokumentacji w zakresie objętym właściwością stanowiska;14) współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu, administracją rządową oraz innymi instytucjami celem skutecznej realizacji zadań z zakresu objętego właściwością stanowiska.15) współdziałanie z Wydziałem Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych w zakresie nadzwyczajnych zagrożeń, spraw obronnych i obrony cywilnej.16) współpraca z właściwymi urzędami i agendami administracji rządowej orazinstytucjami w zakresie realizacji zadań na stanowisku pracy;17) przygotowywanie i opracowywanie analiz, sprawozdań i informacji dotyczącychrealizacji zadań na stanowisku pracy.
Urząd Miasta Płocka - 2017-06-29 - Płock (mazowieckie)
Prowadzenie postępowań o Udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby referatu. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych w Referacie Zamówień Publicznych Wydziału Organizacji Urzędu w terminie do dnia 1 lutego 2016r. Szczegółowe informacje dostępne na stronie biuletynu informacji publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)
PRZYGOTOWANIE POSIŁKÓW, ZAMAWIANIE TOWARÓW
Przedsiebiorstwo Usługowo Handlowe/Karczma U GULIANA/ Usługi Parkingowe s.c., Salon Kosmetyki i Odnowy Biologicznej Jan - 2016-02-24 - Grębenice (łódzkie)
kompletacja zamówień, przygotowanie do wysyłki, odbiór z maszyny sortującej
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Sokołów (mazowieckie)
Wykonywanie czynności związanych z przygotowywaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Płocku i jednostkach organizacyjnych powiatu płockiego realizowanych w trybach przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z obowiązującą w Starostwie procedurą wewnętrzną.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)
odnoszenie tarcicy od maszyny, sortowanie tarcicy
DREWTAR Spółka z o.o. - 2018-06-13 - Zajączkowo (podlaskie)
Nadzór nad budową
ZESPÓŁ BUDOWLANY "TEAM-BAU" ADAM KOŚCIOŁEK - 2016-01-22 - Radomsko (łódzkie)
-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (tj.Dz.U.2015.114),-realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 2007r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (tj.Dz.U.2012.1228),-realizacja zadań związanych z programem 500plus, tj. przyjmowanie wniosków, obsługa programu komputerowego, wydawanie decyzji.-
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lubrza (lubuskie)