INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC Wałcz oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);-sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;-sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;-porządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;-rozliczanie delegacji pracowniczych;-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-ewidencja zwolnień lekarskich;-nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;-organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;-udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;-prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;-współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);-prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;-przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;-prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;-rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;-koordynowanie kontroli zarządczej;-zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;-prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Data publikacji: 2020-10-16
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);-sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;-sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;-porządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;-rozliczanie delegacji pracowniczych;-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-ewidencja zwolnień lekarskich;-nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;-organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;-wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;-udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;-prowadzenie dokumentacji oraz spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów;-współpraca w zakresie przygotowywania grafików pracy (pracowników zmianowych);-prowadzenie zagadnień z zakresu wykonywania przepisów ustawy o ochronie danych osobowych;-przygotowywanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród jubileuszowych itp.;-współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży, prac interwencyjnych itp.;-prowadzenie ewidencji podróży służbowych pracowników;-rozliczanie wyjść służbowych i prywatnych pracowników;-koordynowanie kontroli zarządczej;-zapewnianie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych;-prowadzenie sekretariatu dyrektora Domu Pomocy Społecznej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +dodatek stażowy do 20%
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3217
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:-wykształcenie wyższe kierunkowe umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,-staż pracy 3 lata, w tym co najmniej 1 rok na stanowisku ds. kadr i płac,-posiadanie obywatelstwa polskiego,-posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,-niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,-nieposzlakowana opinia,WYMAGANIA DODATKOWE:-znajomość następujących aktów prawnych:a) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;b) rozporządzenia rady ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych; c) ustawy z dnia 25 czerwca 1999 r. o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;d) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych;e) ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych;f) ustawy z dnia 4 marca 1994 o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;g) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;h) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy; -biegła znajomość programu Płatnik sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, -posiadanie cech osobowości takich jak: komunikatywność, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość.
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WAŁCZU
danePracodawcy_nip: 7651022549
danePracodawcy_regon: 000293203
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Orla 35, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)list motywacyjny,2)curriculum vitae,3)kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/53.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty - Kwestionariusz osobowy) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,4)oświadczenie kandydata złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego:-o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,-nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,6)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem lub zaświadczeniem o zatrudnieniu,7)w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata albo biuro tłumaczeń, albo tłumacza przysięgłego,8)oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb rekrutacji według wzoru dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: http://bip.dps.powiatwalecki.pl/strony/menu/58.dhtml (zakładka: Ogłoszenia i komunikaty Klauzula o ochronie danych osobowych RODO) oraz w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu: w oświadczeniu należy wyszczególnić wszystkie dokumenty składane do naboru.Kopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata klauzulą za zgodność z oryginałem, a dokumenty aplikacyjne własnoręcznym podpisem. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.9.Miejsce i termin złożenia dokumentów:1)Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Wałczu lub przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej Wałczu ul. Orla 35, 78-600 Wałcz, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac,Termin składania dokumentów 30.10.2020 r., do godziny 15 00. 2)Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,3)Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub drogą email,4)Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.dps.powiatwalecki.pl/, http://bip.dps.powiatwalecki.pl/), a także na tablicy informacyjnej Domu Pomocy Społecznej w Wałczu,5)Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela: Główny księgowy Domu Pomocy Społecznej w Wałczu Tel. 067 387 37 77.Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru może być zawarta umowa o pracę w trybie ustawy z dnia 21 listopada 208 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 poz. 1282).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: wałecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3217
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0967245
Ulica pracodawcy: Orla
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411090
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.10.2020
Data dodania oferty pracy: 16.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d8b82ad8197fd86c1e33bb07964acfdf
Podobne oferty pracy
- nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych- sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych- przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych- uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali- przygotowywanie dokumentów do wykupów lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja prac remontowych w zakresie: oceny konieczności realizacji napraw, wyboru ofert, sporządzenia umów i kontrolowania realizacji prac w budynkach wielorodzinnych
Gwarek sp. z o.o. - 2020-09-10 - Libiąż (małopolskie)
Zadania służby BHP
Jednostka Wojskowa 3537, Brodnica - 2018-03-16 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie , nadzór nad prowadzeniem oraz rozliczaniem zadań remontowo-konserwacyjnych , udział w poszczególnych odbiorach robót budowlanych. Współudział w opracowywaniu dokumentacji planistycznej dot. realizacji prac remontowo-konserwacyjnych, praca w godz. 7-15. Wynagrodznie 3500 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy Gliwice - 2020-01-14 - Opole (opolskie)
SPAWANIE METALOWYCH ELEMENTÓWWYMAGANIA:UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODYSCYPLINA, UPRAWNIENIA 135,136,138, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE
ST FIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Montaż obróbek blacharskich, montaż pokrycia dachówką
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Feliksów (łódzkie)
przygotowywanie dokumentacji do korespondencji, archiwizacja dokumentów, obsługa komputera, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
CEL STANOWISKA: realizowanie zadań z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy. ZADANIA PODSTAWOWE1)kontrolowanie warunków służby i pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w komórkach organizacyjnych;2)bieżące informowanie Komendanta Centrum Szkolenia Policji o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;3)prowadzenie postępowań dotyczących wypadków policjantów i pracowników Centrum Szkolenia Policji;4)udział w prowadzeniu postępowań dotyczących wypadków słuchaczy;5)sporządzanie i przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji, co najmniej raz w roku, okresowej analizy stanu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy, zawierającej propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych, mających na celu zapobieganie wypadkom w służbie i przy pracy;6)doradzanie w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;7)przeprowadzanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;8)udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia służby i pracy oraz urządzeń mających wpływ na warunki i bezpieczeństwo służby i pracy;9)przedstawianie Komendantowi Centrum Szkolenia Policji wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach służby i pracy;10)udział w ocenie ryzyka zawodowego;11)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w sprawie bezpieczeństwa i higieny służby i pracy;12)uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny służby i pracy.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-11-19 - Legionowo (mazowieckie)
obsługa wózków jezdniowych w zakładzie produkcyjnym
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe AMB Barbara Antczak - 2019-09-26 - Świdnica (dolnośląskie)
Indywidualne sprzątanie jednostek mieszkaniowych, dbanie o porządek na powierzchniach ogólnodostępnych. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godz.: 8-16. Pzewidywany okres wykonywania pracy: rok.
PPUH BACERO Jolanta Walczak - 2020-02-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Zamówienia towaru drogą elektroniczną. Kontakt z klientem. Wystawianie faktur usługowych w branży informatycznej. Rozliczanie delegacji. Dbanie o właściwy obieg dokumentów w firmie. Utrzymanie czystości w biurze
kontakt przez PUP - 2019-01-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane, prawo jazdy kat B.
P.H.U. Magdalena Ignasiak, Le Rubis - 2017-05-02 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków
Witold Widera Restauracja Fanaberia - 2019-12-04 - Szczawnica (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, osługa posprzedażowa portfeli klientów.
WHITE TOMASZ RZEPIAK, GRZEGORZ SIWY SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
- sprawdzanie stanu technicznego urządzeń,- wybieranie najlepszych ofert na części zamienne,- zamawianie części zamiennych do naprawy urządzeń,- naprawa i serwis małego oraz dużego sprzętu AGD (pralki, kuchenki, piekarniki, płyty)
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2018-07-09 - Tuczno (zachodniopomorskie)
umiejętnośc pracy w zespole;znajomość obsługi komputera oraz znajomośc pakietów biurowych Open Office i Microsoft, dokładnośc i dobra organizacja czasu pracy;zaangażowanie i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;dyspozycyjność
Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej - 2019-09-30 - Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie korespondencji, kierowanie obiegiem pism, prowadzenie księgi kancelaryjnej, prowadzenie rejestru skarg i wniosków, przygotowanie prezentacji tematycznych, zarządzanie inwentarzem biurowym spółki, nadzór nad funkcjonowaniem stron internetowych, spraw z promocją i marketingiem, prowadzenie rejestru umów dotyczących korzystania z telefonów służbowych, prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
wg stanowiska
MK INSTAL Kowalczyk Mieczysław - 2020-05-08 - Ostrołęka (mazowieckie)
nadzór nad realizowanymi inwestycjami
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mława (mazowieckie)
Prace porządkowe wewnątrz i na zewnątrz, archiwizacja dokumentów, wykonywanie drobnych prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Kramsk (wielkopolskie)
nadzór nad pracami konserwacyjnymi oraz realizowanymi remontami pod względem jakości ich wykonania i rozliczeń finansowych; sporządzanie protokołów typowania kwalifikujących roboty do wykonania w budynkach i w lokalach, wykonywanie kosztorysów inwestorskich, wprowadzanie wykonawcy na roboty, dokonywanie odbiorów oraz rozliczeń finansowych; przygotowywanie materiałów przetargowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia i technicznych, kosztorysów inwestorskich umów, założeń projektowych; uczestniczenie w komisjach, przeglądach, dokonywania pomiarów lokali, wykonywanie decyzji PINB-u, ocenianie lokali pod względem technicznym, wykonywanie protokołów zdawczo - odbiorczych lokali.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2019-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie wydatków dotyczących utrzymania i eksploatacji pojazdów służbowych w przydzielonej grupie 2;- pobieranie z kancelarii rachunków i faktur, sprawdzanie ich pd względem merytorycznym, uformienie ich i przekazanie za pokwitowaniem do organu finansowego;- analiza przydzielonych środków finansowych oraz przestrzeganie i realizacja planu wydatków budżetowych w zakresie grupy 2; -współudział w wykonywaniu miesięcznych analiz dotyczących wykonywania przydzielonego limitu finansowego oraz zgłaszanie kierownikowi sekcji zagrożeń w zakresie wykorzystania limitu;- prowadzenie planu rzeczowo-finansowego, rejestru otrzymanych rachunków, zleceń i umów;- sporządzanie danych do planowania potrzeb finansowych w zakresie: zakupu części, remontów, usług i napraw pojazdów oraz opłat legalizacyjnych;- współudział w planowaniu potrzeb finansowych na zakup materiałów, sprzętu oraz naprawy pojazdów mechanicznych.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w godz 7.30-15.30; praca przed monitorem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy;- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka); - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: średnieWymagania niezbędne:- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu finansów publicznych oraz ustawy o rachunkowości;-umiejętność obsługi pakietu biurowego MS Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność analitycznego myślenia, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "POUFNE".Wymagania dodatkowe:- wykształcenie profilowane ekonomiczne;- podstawowa znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych oraz ustawy o Straży Granicznej;- posiadanie pół roku doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-03-06 - Racibórz (śląskie)
samodzielne redagowanie i i wytwarzenie dziennego Rozkazu dziennego Komendanta Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy w celu zapewnienia terminowego wytworzenia Rozkazu dziennego, samodzielne przygotowywanie, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej poleceń wyjazdów służbowych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce; przyjmowanie gości odwiedzających kierownictwo Placówki, planowanie i organizowanie pracy sekretariatu, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z organami zewnętrznymi w sprawie zleconych zadań w celu zapewnienia właściwej pracy sekretariatu; współuczestniczenie w prowdzeniu rocznych Kart ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, przedstawianie dokumentów do zapoznania funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego uzupełnienia dokumentacji; przejmowanie, ewidencjonowanie a następnie przekazywanie korespondencji faksowej wchodzącej i wychodzącej z Placówki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim - 2019-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
- porządkowe w budynkach szkoły i przedszkola- prace porządkowe przy w/w budynkach i terenach przyległych
kontakt przez PUP - 2018-06-26 - Parzymiechy (śląskie)
sprzedaż hurtowa materiałów sanitarnych na rynki unijne, język hindi niezbędny do kontaktów z właścicielem firmy, język angielski do realizacji procesów sprzedaży; praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Raszyn (mazowieckie)
Wymagania: wykształcenie, doświadczenie bez znaczenia, książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobieniaZakres obowiązków: dbanie o ekspozycje towarów, obsługa klienta Praca w DINO Krotoszyn ul. Rawicka 16
DINO POLSKA SA - 2018-05-09 - Krotoszyn (wielkopolskie)
sprzedaż detaliczna, sprawadzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Dąbrowa (wielkopolskie)
kontrolowanie realizacji robót budowlanych, dostaw i usług dla zadań ujętych w planie inwestycji budowlanych i remontów nieruchomości w zakresie zgodności z umową, pozwoleniem na budowę, dokumentacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, Polskimi Normami, przepisani ppoż, bhp, ochrony srodowiskai innymi w ramach sprawowanego nadzoru inwestorskiego
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-02-04 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa wózka widłowego
P.P.U.H. GABI-JERCZYŃSCY SP.J. - 2018-08-21 - Piaski (wielkopolskie)
Montaż konstrukcji stalowych - hale produkcyjne. Praca na terenie Siedlec i okolic.
H-PROJEKT Arkadiusz Kędziora - 2018-11-09 - Siedlce (mazowieckie)