INSPEKTOR DZIAŁU ORGANIZACJI SZKOLENIA Lubiewo oferta pracy Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej

Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU ORGANIZACJI SZKOLENIA
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: umiejętnośc pracy w zespole;znajomość obsługi komputera oraz znajomośc pakietów biurowych Open Office i Microsoft, dokładnośc i dobra organizacja czasu pracy;zaangażowanie i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;dyspozycyjność
Data publikacji: 2019-09-30
Lokalizacja: Lubiewo (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sucha 144, 89-526 Lubiewo, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
umiejętnośc pracy w zespole;znajomość obsługi komputera oraz znajomośc pakietów biurowych Open Office i Microsoft, dokładnośc i dobra organizacja czasu pracy;zaangażowanie i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;dyspozycyjność
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DZIAŁU ORGANIZACJI SZKOLENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubiewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tucholski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubiewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Adres pracodawcy:
Pl.Wolności 23, 89-500 Tuchola, powiat: tucholski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: tucholski
Gmina pracodawcy: Tuchola
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tuchola
Ulica pracodawcy: Pl.Wolności
Numer budynku pracodawcy: 23
Nazwisko osoby zgłaszającej: Julita Kowalewska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tucholi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 30.09.2019
Oferta pracy ważna do: 08.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e81b4afe3e94383cd1364db188cbf735
Podobne oferty pracy
przygotowanie wiązek do montażu, montowanie wiązek elektrycznych i składanie komponentów, lutowanie ręczne drobnych elementów montażowych, kontrolowanie jakości poszczególnych elementów do montażu
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
Usługi w zakresie fryzjerstwa damsko- męskiego.
Studio Fryzur "MADAME" Marzena Pitek w Jaworze - 2018-11-02 - Jawor (dolnośląskie)
•Obsługa telefoniczna Klientów kancelarii•Udzielanie informacji na temat oferty•Prowadzenie negocjacji z Klientami w sprawie spłaty zobowiązań•Wyjaśnianie spraw dotyczących salda i kwoty zadłużenia (infolinia przychodząca oraz kampanie wychodzące).•Umawianie spotkań i koordynowanie kalendarzy handlowców•Aktywne, telefoniczne pozyskiwanie klientówWymagania pracodawcy: wykształcenie średnie, obsługa komputera, mile widziane doświadczenie w windykacji lub sprzedaży
KANCELARIA PRAWNICZA KRZYSZTOF NIEDŹWIEDŹ - 2016-04-19 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Łowkowice (opolskie)
Zapoznanie z zasadami tworzenia dokumentacji odbiorowej i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wykładanie towaru, budowa ekspozycji dodatkowych ustawienia produktów i estetykę ekspozycji, wypełnianie raportów i przesyłanie ich do centrali
kontakt przez OHP - 2016-10-19 - Poznań (wielkopolskie)
prace elektryczne, pomiary
BAGIŃSKI WŁODZIMIERZ FIRMA "PROTON" - 2018-06-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, prace administracyjno-organizacyjne.
Akademia Polonijna w Częstochowie - 2018-08-10 - Częstochowa (śląskie)
robotnik
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy: wyrobie twarogów, zakładaniu pras na wózki do twarogów, zawijaniu w opakowania kostek twarogu, obsłudze nalewarek do mleka, itd., składaniu opakowań, układaniu serów w basenach solankowych, pielęgnacji serów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Góra (dolnośląskie)
1)przygotowywanie i nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń wodociągowo- kanalizacyjnych na terenie Gminy wraz z przygotowaniem procedur przetargowych dotyczących wykonywanych zadań;2)współpraca z podmiotami zewnętrznymi w zakresie wspólnej realizacji zadań inwestycyjnych dotyczących budowy urządzeń wodociągowych i kanalizacji sanitarnej, w tym:a)przygotowywanie projektów umów dotyczących współfinansowania zadań inwestycyjnych;b)nadzór nad właściwą realizacją zobowiązań wynikających z zawartych umów, w tym nad właściwym przygotowaniem dokumentacji projektowo kosztorysowych i prawidłowym przebiegiem realizacji budowy urządzeń oraz właściwym rozliczaniem zadań; 3)współpraca z innymi referatami (stanowiskami) Urzędu Gminy i Jednostkami Gminyw zakresie dotyczącym realizowanych zadań inwestycyjnych oraz ich właściwego zakończenia.Godziny pracy: 7.30- 15.30
Gmina Kobylnica - 2019-02-11 - Kobylnica (pomorskie)
TRANSPORT TOWARÓW
"AUTO ART" ŁYSIAK ARTUR - 2015-12-02 - Konin (wielkopolskie)
Analizowanie stanu aktualnych przepisów o ochronie środowiska, monitorowanie przestrzegania zasad i przepisów ocrony środowiska w Bazie, prowadzenie ilościowej i jakosciowej ewidencji odpadów, prowadzenie aktualnej dokumentacji wymaganej zgodnie z ustawą Prawo Ochrony środowiska, udział w planowaniu i realizacji szkoleń z zakresu ochrony środowiska w ramach szkolenia oraz w czasie instruktaży z kadrą żołnierzami i pracownikami wojska itp..
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO - 2019-05-17 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Radom (mazowieckie)
Prace porządkowe i naprawcze w budynkach spółdzielni i wokół, drobne prace remontowe , malowanie itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ŚRÓDMIEJSKA SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BIELSKU-BIAŁEJ - 2017-09-08 - Bielsko-Biała (śląskie)
a) planowanie jadłospisów dekadowych dla niemowląt i dzieci w wieku do 3 lat w oparciu o obowiązujące zasady racjonalnego żywienia z uwzględnieniem gramówki oraz z uwzględnieniem zaleceń lekarskich (diety eliminacyjne, hipoalergiczne, indywidualne),b) sporządzanie zapotrzebowania żywnościowego zgodnie z zaplanowanym jadłospisem i liczbą dzieci, opanowanie programu wartości kalorycznych - przeliczanie, c) umiejętność identyfikalności potrawy wyprodukowanej,d) analiza jadłospisów,c) kontrolowanie prawidłowej realizacji jadłospisu,d) nadzorowanie etapów przygotowania potraw oraz prawidłowości przebiegu procesów technologicznych na wszystkich etapach produkcji potraw z uwzględnieniem zasad związanych z bezpieczeństwem żywności procesu systemu HACCP oraz instrukcji GHP i GMP,e) dokonywanie oceny organoleptycznej przygotowanych posiłków,f) przygotowywanie opisów receptur potraw dla diety ogólnej, niemowląt i diet specjalistycznych,g) działalność w zakresie prawidłowego żywienia małych dzieci propagowanie wśród rodziców i opiekunów wiedzy z zakresu podstaw i znaczenia prawidłowego żywienia małych dzieci,h) dbałość o racjonalne zużycie produktów spożywczych wydanych z magazynu oraz kontrolowanie ich jakości,i) sporządzanie codziennych raportów żywieniowych oraz comiesięcznego zestawienia magazynowego artykułów spożywczych,j) prowadzenie kartotek żywnościowych.k) zaopatrywanie żłobka w żywność, środki czystości i sprzęt,l) wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez przełożonego. Umowa z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 750 90 50, 71 750 90 19, 665 243 891, e-mail: ezarzeczna (at) zlobek.umsiechnice.pl
Samorządowy Żłobek w Siechnicach - 2017-09-25 - Siechnice (dolnośląskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie, przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, zaliczek alimentacyjnych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego oraz postępowania wobec dłużników alimentacyjnych, świadczeń wychowawczych,- kontrolowanie realizacji Resortowego programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,- kontrolowanie pozostałych dotacji przekazanych z budżetu państwa,- udzielanie na wniosek jednostek samorządu terytorialnego oraz indywidualnych klientów interpretacji przepisów prawa w zakresie uprawnień do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń wychowawczych w celu zapewnienia jednolitości stosowania przepisów prawa przez jednostki samorządu terytorialnego,- sporządzanie projektów decyzji administracyjnych określających zaległość z tytułu dotacji z budżetu państwa nadmiernie pobranych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur sprzedaży. Weryfikowanie i akceptowanie not korygujących. Wprowadzanie danych do komputera. Generowanie faktur. Archiwizacja faktur. Sporządzanie rejestrów sprzedaży.
CEZAR Cezary Farecki - 2018-04-24 - Milanówek (mazowieckie)
przekazywanie zmiany, wprowadzanie operatorów na halę, przygotowywanie zmianowej produkcji, prowadzenie zmiany
kontakt przez PUP - 2019-08-14 - Bażanowice (śląskie)
obsługa klienta w sklepie Żabka
Firma Handlowo-Usługowa Krzysztof Kałka - 2019-02-07 - Bytom (śląskie)
- Bliższe informacje na zojokatowice.bip.gov.pl - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: Nadzorowała realizację przez dyrektorów publicznych przedszkoli, szkół i placówek oświatowych przepisów w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie: Dokonywania przez komisje powołane przez dyrektorów kontroli stanu techniczno-sanitarnego budynku i jego otoczenia. Prawidłowości i postępowania powypadkowego w placówkach oświatowych. Uczestniczyła w pracach zespołu powypadkowego w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Prowadzenia postępowania w przypadku odwołania się rodzica od przyjętego protokołu powypadkowego. Przeprowadzała analizę jakościowo-ilościową wypadków w szkołach, przedszkolach, placówkach oświatowych dla których organem prowadzącym jest Miasto Katowice. Opracowywała zestawienia statystyczne w powyższym zakresie. - Wynagrodzenie: 1450 do 1750 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony sześć miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od marca 2018r. rozstrzygnięciu naboru ok. 01.02.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy w służbach bhp. Znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
praca fizyczna
TRADA S.C. DOBRZAŃSCY DARIA DOBRZAŃSKA, BŁAŻEJ DOBRZAŃSKI - 2017-09-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Szlifowanie oraz polerowanie elementów kamiennych.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Górna Owczarnia (lubelskie)
realizację zadań, wynikających z rozporządzenia w sprawie służby bhp, pomoc w laboratorium badań środowiska pracy, prowadzenie spraw kadrowych, prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska, prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Współuczestniczenie w przeglądach i odbiorach prac budowlanych, ewidencjonowanie i rozliczanie umów zawartych z najmecami lokali oraz umów z dostawcami usług i mediów, inne zadania zlecone przez pracodawcę.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko Własnościowa - 2019-07-17 - Choroszcz (podlaskie)
Kierowanie wykonaniem zadań wynikających z przepisów statutu, regulaminów i instrukcji wewnętrznych, przyjmowanie do eksploatacji budynki i urządzenia terenowe, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu technicznego elementów budynku itp. Sprawowanie nadzoru i prowadzenie kontroli zabezpieczenia ppoż budynków, organizowanie wykonania remontów, sprawowanie nadzoru technicznego nad wykonawstwem robót remontowych, dokonywanie przeglądów budynków.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2019-02-15 - Zielona Góra (lubuskie)
praca przy produkcji paneli kompozytowych oraz zabudów i zestawów montażowych dla transportu chłodniczego
IFLEXS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-22 - Końskie (świętokrzyskie)
Praca w charakterze dekarza.
Usługi Dekarsko-Budowlane Andrzej Fiegel - 2018-03-22 - Ciechowice (śląskie)
- prace stolarskie przy budowie jachtów- wykonywanie zabudowy jachtów ( w tym na podstawie rysunku technicznego)- inne prace szkutnicze
ODYSSEYA YACHTS S.C. - 2018-09-06 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)