INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ W POZNANIU - ŁAWICY Poznań oferta pracy Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Stanowisko: INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ W POZNANIU - ŁAWICY
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: samodzielne redagowanie i i wytwarzenie dziennego Rozkazu dziennego Komendanta Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy w celu zapewnienia terminowego wytworzenia Rozkazu dziennego, samodzielne przygotowywanie, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej poleceń wyjazdów służbowych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce; przyjmowanie gości odwiedzających kierownictwo Placówki, planowanie i organizowanie pracy sekretariatu, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z organami zewnętrznymi w sprawie zleconych zadań w celu zapewnienia właściwej pracy sekretariatu; współuczestniczenie w prowdzeniu rocznych Kart ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, przedstawianie dokumentów do zapoznania funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego uzupełnienia dokumentacji; przejmowanie, ewidencjonowanie a następnie przekazywanie korespondencji faksowej wchodzącej i wychodzącej z Placówki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce
Data publikacji: 2019-02-15
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bukowska 285, 60-186 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
samodzielne redagowanie i i wytwarzenie dziennego Rozkazu dziennego Komendanta Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy w celu zapewnienia terminowego wytworzenia Rozkazu dziennego, samodzielne przygotowywanie, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej poleceń wyjazdów służbowych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce; przyjmowanie gości odwiedzających kierownictwo Placówki, planowanie i organizowanie pracy sekretariatu, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z organami zewnętrznymi w sprawie zleconych zadań w celu zapewnienia właściwej pracy sekretariatu; współuczestniczenie w prowdzeniu rocznych Kart ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, przedstawianie dokumentów do zapoznania funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego uzupełnienia dokumentacji; przejmowanie, ewidencjonowanie a następnie przekazywanie korespondencji faksowej wchodzącej i wychodzącej z Placówki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
brutto/mies. + dodatek stażowy za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR W STRAŻY GRANICZNEJ W POZNANIU - ŁAWICY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej ul. Poprzeczna 1 66-600 Krosno Odrzańskie lub skaładać w Kancelarii Jawnej Nadodrzańskiego Oddziału SG z dopiskiem "Oferta pracy";
Nazwa pracodawcy:
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, list motywacyjny, świadectwo pracy, oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie innych dokumentów świadczących o kwalifikacjach kandydatów, kserokopie świadectw pracy potwierdzających wszystkie okresy zatrudnienia
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: poczta, Termin: oferty należy przesłać na adres: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej; szczegóły na stronie www.nadodrzanski.strazgraniczna.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: krośnieński
Gmina pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno Odrzańskie
Ulica pracodawcy: Poprzeczna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 15.02.2019
Oferta pracy ważna do: 25.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie w nalezytym stanie przydzielonych pomieszczeń; odprowadzanie młodszych dzieci na stołówkę, do świetlicy, do klasy; wspomaganie nauczyciela podczas spacerów i wycieczek w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Orzesze (śląskie)
Wystawianie faktur sprzedażowych i alokacja faktur kosztowych. Obsługa dokumentó zgodnie z panującym obiegiem dokumentacyjnym. Kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie poprawności wystawianych faktur. Bieżąca współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW ZAKUPU, ROZLICZANIE NALEŻNOŚCI, ELEMENTY WINDYKACJI (KONTAKT Z DŁUŻNIKAMI)
"AGRO-BIZNES" Sp.J. Sularz-Rudnicki - 2016-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Planowanie obiektów do remontów obiektów, Przeglady techniczne obiektów, nadzór budowlany, praca w godz. 7-15.Wynagrodznie 3015 zł brutto+wysługa
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-12 - Opole (opolskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektora ds. obsługi najemców w Oddziale Eksploatacji Budynków nr 3 (1 pełny etat).- Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: sporządzanie umów o najem garaży i lokali użytkowych, użyczenia lub dzierżawy oraz aneksy do tych umów zawieranych pomiędzy KZGM a najemcą oraz kompletowanie całości wymaganej dokumentacji, kontrolowanie wpłat opłat i rat kaucji za lokale użytkowe, wypełnianie wniosków o wykup lokali, przyjmowanie i przygotowywanie wniosków dotyczących spłaty zaległości czynszowych w ratach, odroczenia terminów ich spłaty lub umorzenia, prowadzenie ścisłej współpracy z Urzędem Miasta Katowice w zakresie prawidłowej gospodarki lokalami, praca w zintegrowanym systemie informatycznym Dom-5.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Słowackiego 18, praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W kwietniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: od 2500-2600 zł/brutto (zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM). Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa do 6 miesięcy, docelowo na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze.- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2016-05-09 - Katowice (śląskie)
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy
"DINO POLSKA" Spółka Akcyjna - 2016-11-07 - Zgierz (łódzkie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z USTAWĄ PRAWO BUDOWLANE ORAZ PRZEWIDZIANE DLA INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NA TERENIE KOSZALINA I W OBRĘBIE KOSZALINA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE KIERUNKOWE, CZYTANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, KOSZTORYSOWANIE ROBÓT BUDOWLANYCH W PROGRAMIE NORMA, UPRAWNIENIA BUDOWLANE DO KIEROWANIA ROBOTAMI BUDOWLANYMI W SPECJALNOŚCI INSTALACYJNEJ W ZAKRESIE SIECI WODOCIĄGOWYCH, KANALIZACYJNYCH, CIEPLNYCH, WENTYLACYJNYTCH I GAZOWYCH BEZ OGRANICZEŃ, PRZYNALEŻNOŚĆ DO OKRĘGOWEJ IZBY INŻYNIERÓW, STAŻ PRACY MIN. 2 LATA OD MOMENTU UZYSKANIA UPRAWNIEŃ BUDOWLANYCH, ZNAJOMOŚĆ USTAWY PRAWO BUDOWLANE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, RZETELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ I SAMODZIELNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 261452041 LUB PRZESŁANIE CV NA e-mail: rziszczecin (at) wp.mil.pl
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-03-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne; min. 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; znajomość prawa zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych; zakres obowiązków: sporządzanie cząstkowych planów zamówień publicznych, prowadzenie zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, na podstawie wniosków i informacji przedstawionych przez komórki organizacyjne; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-07 - Gliwice (śląskie)
praca w biurze i w terenie, kontakty z mieszkańcami
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o. o. - 2016-09-30 - Bytom (śląskie)
wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich; prowadzenie ewidencji:urządzeń podlegających DT, ekspoatacyjno-remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizty koszrów pozyskiwania energii, opracowywanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencji umów na roboty budowlane, przygotowoanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-07-11 - Sulechów (lubuskie)
Praca przy produkcji pieczywa (ciastowy, piecowy)Obsługa maszyn piekarniczych
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Sława (lubuskie)
Planowanie i sprawozdawczość w zakresie remontów Spółki.Przygotowywanie remontów systemu ciepłowniczego.Orgaznizowanie wykonywania remontów systemu ciepłowniczego.Prowadzenie procedur awarii systemu ciepłowniczego
Przedsiebiorstwo Energetyki Cieplnej sp. zo.o - 2018-10-08 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
koloryzacja, strzyżenie damskie i męskie
Klinika Urody SHE Katarzyna Krawiec - 2016-06-06 - Pabianice (łódzkie)
obsługa koparki
PETROTECH A Adam Pakulski - 2018-12-31 - Jastrowie (wielkopolskie)
przeglądy tech.bud. i lokali, rozliczenie robót, odbiór robót, kosztorysowanie robót
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Gorzowie Wlkp. - 2015-12-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-sporządzanie list płac,-obsługa programu Płatnik,-prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników,-rozliczanie czasu pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Regionalny Szpital w Kołobrzegu - 2017-09-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wykładanie towaru, dbanie o czystość, pilnowanie porządku na swoich serwisach
kontakt przez OHP - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie bieżących kontaktów zkontrahentami nadzorowanych obiektóworaz stały nadzór nad prawidłową realizacjąusługi -prowadzenie dokumentacji związanejz zarządzaniem obiektami -zarządzaniezespołem pracowników -dbanie o wysokąjakość świadczonych usług -gotowość dopracy w terenie
Amlux Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
porządkowanie faktur, księgowanie w programie, sporządzanie dokumentów wewnętrznych, nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Kowale (śląskie)
Czytanie projektów. Montaż instalacji i urządzeń sanitarnych. Serwis urządzeń.
Klir Paweł Witt - 2018-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie ewidencji majątku Spółki, udział w inwentaryzacji majątku i jej rozliczanie, przygotowanie informacji do ubezpieczenia majątku, bieżące zgłaszanie ewentualnych zmian i szkód, archiwizacja dokumentów.
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp.z o.o. - 2016-07-11 - Tychy (śląskie)
•Przygotowanie dokumentów kadrowych, m. in. umowy o pracę, świadectwa pracy;•Prowadzenie i aktualizacja akt osobowych pracowników;•Ewidencja danych w systemach kadrowo- płacowych;•Sporządzanie raportów i analiz;•Ustalanie uprawnień urlopowych (wymiar urlopu, urlop należny, bilanse urlopowe);•Koordynowanie procesu zatrudniania nowych osób;•Przygotowywanie danych do listy płac z uwzględnieniem wszystkich zmian i naliczeń związanych z benefitami pracowniczymi ( w tym: urlopy, zwolnienia, zmiany etatów, wynagrodzeń, godziny nadliczbowe, itp.);•Kontrola terminowości dostarczenia wymaganej dokumentacji przez pracowników i dbałość o sprawny obieg dokumentacji pracowniczej w firmie;•Weryfikacja i korekta zgodności danych w systemach HR.
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w Kartuzach - 2018-01-18 - Kartuzy (pomorskie)
Szkolenia BHP
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE "KONTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-12 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Praca w restauracjii McDonald's: praca na kuchni, praca na kasie, obsługa gości, prace porządkowe
Firma KON-MAC Andrzej Konopski - 2017-01-26 - Zabrze (śląskie)
Prace na budowie
PUH SAN-BUD JAKUB SANECKI - 2019-01-14 - Wola Korzeniowa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Lubajny (warmińsko-mazurskie)
opracowanie przedmiarów i kosztorysów; opracowanie wytycznych do projektowania i opinii do programów organizacyjno-użytkowych; wykonywanie odbiorów częściowych robót budowlanych, udział w komisjach odbiorów końcowych; wykonywanie rozliczeń i elaboratów zadań remontowych i konserwacyjnych; przygotowanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2017-10-02 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Kierowanie pojazdem kategorii C+E
Usługi Transportowe Piotr Stanisław Paszki - 2017-11-24 - Bytów (pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-07-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)