INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH Ruda Śląska oferta pracy Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Stanowisko: INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Data publikacji: 2020-09-22
Lokalizacja: Ruda Śląska (śląskie)
Pracodawca: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Reprezentowanie Spółdzielni przed firmami, nadzór nad robotami remontowymi i inwestycyjnymi, rozliczanie robót
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR DO SPRAW INSTALACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Ruda Śląska
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2472
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ruda Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor budowlany (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera i programów MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe 4-letnie, budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane uprawnienia budowlane o specjalności robót instalacyjnych, przynależność do Śląskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajomość obsługi komputera, znajomość zasad kosztorysowania. Wymagane min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym. Praca również w terenie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 5
Nazwa pracodawcy: Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa "Nasz Dom"
danePracodawcy_nip: 6411905697
danePracodawcy_regon: 273307876
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Kłodnicka 97, 41-706 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 7-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: m. Ruda Śląska
danePracodawcy_kodPowiatu: 2472
Gmina pracodawcy: Ruda Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Ruda Śląska
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942630
Ulica pracodawcy: Kłodnicka
Numer budynku pracodawcy: 97
Profil działalności pracodawcy: spółdzielnia mieszkaniowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|311211
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.09.2020
Oferta pracy ważna do: 22.10.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.09.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dac4851a9432d9466b636e3fcbcce5d6
Podobne oferty pracy
Kierowanie zespołem, prowadzenie sieci zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych. Wymagania: wykształcenie zawodowe, staż pracy 2 lata, prawo jazdy kat B, umiejętność pracy z niwelatorem, umiejętność organizacji pracy zespołu. Miejsce wykonywania pracy - według zlecenia - budowy w kraju.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2017-05-09 - Luzino (pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Do zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku będzie należało min:- sporządzanie analiz wniosków dotyczących kredytowania,- dokonywanie oceny zdolności kredytowej oraz proponowanych zabezpieczeń,- przygotowywanie propozycji decyzji kredytowych,- przygotowywanie umów kredytowych i umów prawnych zabezpieczeń na określonych w decyzji kredytowej warunkach,- rejestracja umów kredytowych i umów zabezpieczeń prawnych w systemie,
Bank Spółdzielczy Iława - 2017-06-29 - Iława (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe związane z BHP
"SZPITAL W SZCZECINKU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZCZECINKU - 2020-08-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
ewidencja w zakresie przypisu czynszów, kosztów zarządzania, świadczeń oraz opłat z tytułu zajmowanych lokali we wspólnotach mieszkaniowych i zasobie komunalnym; analiza i zmiany wymiaru przypisów z tytułu zajmowanych lokali na podstawie decyzji wydanych przez dział administracji; przygotowywanie dokumentów księgowych do księgowania; analiza ekonomiczna analitycznych i syntetycznych kont księgowych
kontakt przez PUP - 2018-11-06 - Zgierz (łódzkie)
prowadzenie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb remontowych, inspekcje obiektów, nadzór nad protokolarnym przekazywaniem obiektów budowlanych
4 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2019-03-19 - Lubliniec (śląskie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczeniaPraca na terenie powiatu krotoszyńskiego
Usługi Murarskie Ceglarz Tadeusz - 2017-06-06 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku mile widziane; obsługa komputera (pakiet MS office); dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: utrzymanie technicznej sprawności budynku szpitala i jego infrastruktury, nadzór nad utrzymaniem pełnej sprawności aparatury medycznej wraz z obsługą portalu NFZ; gospodarka materiałowa i odpadowa, współudział w przygotowaniach i nadzorowaniu inwestycji remontowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Pilchowice;
SZPITAL CHORÓB PŁUC IM.ŚW.JÓZEFA W PILCHOWICACH - 2016-08-19 - Pilchowice (śląskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Wykształcenie: wyższe techniczne o kierunku: budownictwo; upr. budowalne do kierowania robotami budowalnymi w spec. drogowej; min. 3 lata stażu pracy w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych; przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; biegła obsługa komputera, w tym pakietu MS Office, Open Office lub Libre Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2017-01-05 - Knurów (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej zgodnie z obowiązującymi przepisami.Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie odpowiedniej ewidencji.Organizowanie obiegu dokumentów w Szpitalu.Przechowywanie i aktualizowanie zbioru przepisów.Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli.Prowadzenie spraw pracowniczych:- prowadzenie akt osobowych pracowników,- przygotowywanie umów o pracę,- sporządzanie dokumentów dotyczących zmian warunków płacy, nagród, kar porządkowych itp.,- sporządzanie świadectw pracy, opisów stanowisk, planowanie ścieżek karier itp.,- przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych zawieranych przez Szpital.Sprawozdawczość.Sporządzanie pism, protokołów, zarządzeń i innych dokumentów.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Złocieńcu - 2019-11-27 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
samodzielne redagowanie i i wytwarzenie dziennego Rozkazu dziennego Komendanta Placówki Straży Granicznej w Poznaniu - Ławicy w celu zapewnienia terminowego wytworzenia Rozkazu dziennego, samodzielne przygotowywanie, wypisywanie i wydawanie poleceń wyjazdu służbowego, prowadzenie dokumentacji dotyczącej poleceń wyjazdów służbowych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce; przyjmowanie gości odwiedzających kierownictwo Placówki, planowanie i organizowanie pracy sekretariatu, utrzymywanie kontaktu telefonicznego z organami zewnętrznymi w sprawie zleconych zadań w celu zapewnienia właściwej pracy sekretariatu; współuczestniczenie w prowdzeniu rocznych Kart ewidencji czasu służby i pracy funkcjonariuszy i pracowników cywilnych, przedstawianie dokumentów do zapoznania funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym w celu terminowego uzupełnienia dokumentacji; przejmowanie, ewidencjonowanie a następnie przekazywanie korespondencji faksowej wchodzącej i wychodzącej z Placówki w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w Placówce
Nadodrzański Oddział Starży Granicznej w Krośnie Odrzańskim - 2019-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
I. Wymagania:1) niezbędne:a) spełnienie jednego z poniższych wymogów: - wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub - wykształcenie średnie i 3 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) prawo jazdy kategorii B,b) bardzo dobra znajomość komputera,c) dyspozycyjność,d) umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej,e) doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji imprez rekreacyjno-sportowych.II.Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 60%2) praca w terenie 40%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku w miesiącu lipcu 2020 r.tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) inicjowanie, planowanie, realizacja, rozliczanie finansowe wydarzeń rekreacyjno-sportowych, tworzenie aplikacji, wniosków, wszelkich pism do instytyucji współpracujących,2) pozyskiwanie zezwoleń na organizowanie przez Ośrodek imprez masowych o charakterze sportowym,3) promocja statutowej działalności Ośrodka z wykorzystaniem dotępnych środków,4) świadczenie usług w zakresie udostępnienia obiektów Ośrodka klubom sportowym, placówkom oświatowym, zakładom pracy, instytucjom, organizacjom,osobom fizycznym,5) pozyskiwanie środków na organizację wydarzeń sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,6) bieżąca kontrola stanu urządzeń technicznych i sprzętu sportowego używanego w trakcie organizowanych wydarzeń, reagowanie na ewentualne problemy i podejmowanie działań naprawczych,7) sporządzanie i realizowanie umów dotyczących spraw na zajmowanym stanowisku pracy.
Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz - 2020-08-20 - Racibórz (śląskie)
Obsługa maszyn w parku rozrywki, proste prace porządkowe przy maszynach. Minimalny okres zatrudnienia 8 tygodni.
kontakt przez OHP - 2018-01-17 - Niemcy (Niemcy)
do uzgodnienia
AMLUX SP. Z O. O. - 2020-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Nauczanie wychowania fizycznego w szkole podstawowej - w klasach IV - VII; prowadzenie zajęć gimnastyki korekcyjnej w klasach I - III oraz zajęć szkolnego koła sportowego. Praca na czas określony: 04.04.2018 - 30.06.2018/ 01.09.2018 - 30.06.2019. Wymiar czasu pracy: 16/22 etatu.
Szkoła Podstawowa w Gąbinie - 2018-03-26 - Gąbino (pomorskie)
- uczestniczenie w przejmowaniu i przekazywaniu lokali, obiektów, budynków, terenów i urządzeń komunalnych od osób fizycznych i prawnych;- prowadzenie dokumentacji lokali mieszkalnych;- prowadzenie spraw wykupu lokali;- dokonywanie bieżących zmian w oczynszowaniu lokali mieszkalnych; - rejestrowanie i zgłaszanie wolnych lokali tzw. pustostanów; - zabezpieczanie pustych lokali przed samowolnym zajęciem; - egzekwowanie od użytkowników nieruchomości przestrzegania Zasad Regulaminu Porządku Domowego oraz innych przepisów prawa związanych z używaniem nieruchomości;- przyjmowanie interwencji mieszkańców oraz załatwianie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;- współdziałanie z Policją, Strażą Miejską oraz innymi podmiotami na rzecz właściwego utrzymania porządku;- współdziałanie ze Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie administrowania i zarządzania nieruchomościami;- współpraca i nadzór nad pracą firm sprzątających;- terminowe przekazywanie mieszkańcom aneksów, korespondencji, faktur itp. dokumentów; - aktywny udział w programie weryfikacji sposobu wykorzystywania zasobu mieszkaniowego miasta POZNAJ SWOJEGO NAJEMCĘ;- dokonywanie co najmniej dwa razy w roku kontroli sposobu wykorzystania lokali, wraz z określeniem jego stanu technicznego oraz stałe monitorowanie prawidłowego wykorzystywania lokali i wywiązywania się najemców z obowiązków wynikających z umów najmu
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wg. stanowiska .
Zespół Szkół Publicznych w Lubiążu - 2017-01-23 - Lubiąż (dolnośląskie)
Kucharz
F.U.H. "OL-MARO" Robert Langowski - 2019-03-01 - Skępe (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie mebli.
Insolito Karol Baranowski - 2018-05-16 - Grajewo (podlaskie)
Prowadzenie gospodarki nieruchomościami w zakresie planowania konserwacji napraw, rozliczanie robót remontowo-budowlanych wykonywanych systemem zleconym, planowanie potrzeb materiałowych w zakresie robót remontowo-budowlanych, wykonywanie kosztorysów na roboty zgodnie z normami, organizowanie kontroli okresowych obiektów budowlanych. Praca w systemie jednozmianowym. Miejsce wykonywania pracy Świętoszów.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy Świętoszów - 2018-11-15 - Świętoszów (dolnośląskie)
Utrzymanie instalacji w ruchu: przeglądy, serwis, wymiany, naprawy bieżące.
Zakład Utylizacyjny Spółka z o.o. - 2018-10-17 - Gdańsk (pomorskie)
Do uzgodnienia
Zakład Karny w Łupkowie - 2015-12-15 - Nowy Łupków (podkarpackie)
Pracownik - operator maszyn
Aseo Recykling System Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Ilkowice (małopolskie)
pakowanie paczek (firma wysyłkowa), przyjmowanie i wydawanie towaru
Łukasz Sulewski ELECTRUS - 2020-10-08 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Montaż zbrojenia na obiektach metalowych.
Usługi Remontowo-Budowlane J.Kwiecień - 2017-06-22 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
zgodny ze stanowiskiem
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2020-10-26 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Realizowanie zadań w zakresie opiniowania i weryfikacji dokumentacji, określanie warunków umowy w zakresie udostępniania podmiotom energii elektrycznej, nadzór nad administratorami nieruchomości w zakresie racjonalnego gospodarowania energią
WOJSKOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2020-07-14 - Poznań (wielkopolskie)
- Kontrola i analiza dokumentów rozliczeniowych zdań remontowych realizowanych przez administrację pod kątem zgodności z zawartymi umowami.- Wykonywanie czynności wynikających z obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z zadaniami remontowymi planowanymi, pozaplanowymi i awaryjnymi zleconymi przez kierownictwo ZGN Mokotów. W ramach w/w obowiązków sprawowanie na polecenie kierownictwa:- kontroli w zakresie prawidłowości realizacji robót- odbioru i rozliczania rzeczowo -finansowego wykonawczych robót ze szczególnym zwróceniem uwagi na zgodność z zawartymi umowami i zatwierdzonymi wycenami,- kontroli w zakresie prawidłowości i terminowości usuwania usterek lub innych ujawnionych nieprawidłowości powstałych w okresie gwarancyjnym lub rękojmi.- Współudział w pracach komisji typowania robót remontowych i oceny stanu technicznego obiektów będących w administracji ZGN Mokotów.- Współudział w odbiorach robót wykonywanych w pustostanach.- Dokonywanie okresowych kontroli służb technicznych jednostek organizacyjnych, wynikających z zarządzeń kierownictwa ZGN Mokotów.- Współudział w wizjach lokalnych wyznaczonych przez urzędy takie jak Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.- Wnioskowanie sposobu realizacji i udzielania odpowiedzi na korespondencję dedykowaną do działu TN.- Rozpatrywanie skarg i wniosków wnoszonych przez najemców, wspólnoty mieszkaniowe oraz administratorów prywatnych w zakresie realizacji prac prowadzonych przez służby techniczne administracji ZGN Mokotów.- Współpraca z innymi komórkami i jednostkami organizacyjnymi ZGN Mokotów w zakresie realizacji zadań bieżących i planowanych.- Wykonywanie stosowanych sprawozdań wynikających z potrzeb ZGN Mokotów w zakresie zadań prowadzonych przez Dział TN.- Sprawowanie czasowo na wniosek kierownictwa ZGN Mokotów funkcji inspektora nadzoru w podległych jednostkach organizacyjnych.- Ustalanie potrzeb technicznych do wykonania, zlecanie, nadzorowanie ich wykonania w branży elektrycznej, dźwigowej i domofonów w budynkach administrowanych przez DOM Wiśniowa" oraz DOM Madalińskiego- Sporządzanie planów remontów oraz typowanie robót elektrycznych, dźwigowych i domofonów w ramach zagrożeń.- Prowadzenie ewidencji zleceń zewnętrznych za usługi dźwigowe, elektryczne, domofonowe dokonywanie ich analizy pod względem pilności wykonania oraz zlecanie ich wykonania. Uzgadnianie robót elektrycznych i dźwigowych z inspektorem z ZGN - Typowanie i zlecanie zgodnie z obowiązującymi standardami wykonanie remontów instalacji elektrycznej pustostanów, nadzorowanie ich realizacji w zakresie jakości i terminów, dokonywanie komisyjnego odbioru robót oraz rozliczanie remontu. Przekazanie odebranego po remoncie pustostanu administratorowi.- Wspólnie z inspektorem nadzoru robót sanitarnych, budowlanym i konserwatorem dokonywanie przeglądów technicznych budynków w obowiązujących terminach i układzie zgodnie z umową konserwatora oraz zgodnie z Prawem Budowlanym.- Umawianie komisji dotyczących oceny stanu technicznego budynku, kwalifikowanie robót do wykonania, wspólnie z pozostałymi inspektorami dokonywanie analizy kolejności i pilności robót. Kierowanie robotami do realizacji w sposób uzgodniony z kierownikiem.- Sporządzanie protokołów typowania robót remontowych. Wprowadzanie wykonawcy na roboty, nadzorowanie realizacji. Dokonywanie odbioru. Sprawdzanie i korygowanie całej dokumentacji kosztorysowo-płacowej.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową gospodarkę finansową robót budowlanych w odniesieniu do każdego budynku.- Ponoszenie odpowiedzialności za prawidłową realizację umów konserwatorskich.- Przygotowanie oraz kompletowanie materiałów przetargowych, uczestniczenie w komisji przetargowej.- Sporządzanie wszystkich dokumentów w zakresie przekwalifikowania lokalu mieszkalnego na użytkowy.- Opiniowanie wniosków na temat możliwości adaptacji pomieszczeń. - Typowanie, zlecanie, nadzorowanie i odpowiadanie za realizację robót budowlanych- elektrycznych podjętych w drodze planów remontowych oraz zgłoszeń bieżących. - Wykonywanie decyzji wydanych przez Nadzór Budowlany, Sanepid, Inspekcję Pracy, Straż Pożarną i innych organów uprawnionych do wydawania decyzji mających związek z zadaniami statutowymi ZGN MOKOTÓW. Nadawanie dalszego biegu sprawom, przekazywanie do wykonania, nadzorowanie i rozliczanie wykonania.- Informowanie Kierownictwa DOM o głównych awariach lub przerwach w dostawach energii elektrycznej i innych mediów.- Analizowanie przyczyn odbiegających od normy zużyć energii elektrycznej, informowanie o nieprawidłowościach Kierownictwa DOM, podejmowanie interwencji celem wyjaśnienia unormowania występujących nieprawidłowości.- Kontrolowanie urządzeń pomiarowych prawidłowości podłączeń, sprawności działania, terminów ich uwierzytelniania.- Praca na dwóch jednostkach: 0,5 etatu w DOM4 i 0,5 etatu w DOM5.
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy - 2020-05-06 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie potraw
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Wyszkowie - 2016-04-18 - Wyszków (mazowieckie)
dozór, ochrona obiektu
ARMA SP. Z.O.O. - 2019-02-21 - Opole Lubelskie (lubelskie)