INSPEKTOR DS. SPORTU I ORGANIZACJI IMPREZ REKREACYJNO - SPORTOWYCH Racibórz oferta pracy Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz
Stanowisko: INSPEKTOR DS. SPORTU I ORGANIZACJI IMPREZ REKREACYJNO - SPORTOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: I. Wymagania:1) niezbędne:a) spełnienie jednego z poniższych wymogów: - wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub - wykształcenie średnie i 3 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) prawo jazdy kategorii B,b) bardzo dobra znajomość komputera,c) dyspozycyjność,d) umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej,e) doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji imprez rekreacyjno-sportowych.II.Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 60%2) praca w terenie 40%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku w miesiącu lipcu 2020 r.tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) inicjowanie, planowanie, realizacja, rozliczanie finansowe wydarzeń rekreacyjno-sportowych, tworzenie aplikacji, wniosków, wszelkich pism do instytyucji współpracujących,2) pozyskiwanie zezwoleń na organizowanie przez Ośrodek imprez masowych o charakterze sportowym,3) promocja statutowej działalności Ośrodka z wykorzystaniem dotępnych środków,4) świadczenie usług w zakresie udostępnienia obiektów Ośrodka klubom sportowym, placówkom oświatowym, zakładom pracy, instytucjom, organizacjom,osobom fizycznym,5) pozyskiwanie środków na organizację wydarzeń sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,6) bieżąca kontrola stanu urządzeń technicznych i sprzętu sportowego używanego w trakcie organizowanych wydarzeń, reagowanie na ewentualne problemy i podejmowanie działań naprawczych,7) sporządzanie i realizowanie umów dotyczących spraw na zajmowanym stanowisku pracy.
Data publikacji: 2020-08-20
Lokalizacja: Racibórz (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
I. Wymagania:1) niezbędne:a) spełnienie jednego z poniższych wymogów: - wykształcenie wyższe i roczny staż pracy lub - wykształcenie średnie i 3 letni staż pracyb) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,e) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) prawo jazdy kategorii B,b) bardzo dobra znajomość komputera,c) dyspozycyjność,d) umiejętność pracy zespołowej oraz indywidualnej,e) doświadczenie zawodowe z zakresu organizacji imprez rekreacyjno-sportowych.II.Warunki pracy na stanowisku:1) praca biurowa 60%2) praca w terenie 40%3) pełny wymiar czasu pracy4) praca przy komputerzeWskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Ośrodku w miesiącu lipcu 2020 r.tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1) inicjowanie, planowanie, realizacja, rozliczanie finansowe wydarzeń rekreacyjno-sportowych, tworzenie aplikacji, wniosków, wszelkich pism do instytyucji współpracujących,2) pozyskiwanie zezwoleń na organizowanie przez Ośrodek imprez masowych o charakterze sportowym,3) promocja statutowej działalności Ośrodka z wykorzystaniem dotępnych środków,4) świadczenie usług w zakresie udostępnienia obiektów Ośrodka klubom sportowym, placówkom oświatowym, zakładom pracy, instytucjom, organizacjom,osobom fizycznym,5) pozyskiwanie środków na organizację wydarzeń sportowo-rekreacyjnych dla dzieci i młodzieży,6) bieżąca kontrola stanu urządzeń technicznych i sprzętu sportowego używanego w trakcie organizowanych wydarzeń, reagowanie na ewentualne problemy i podejmowanie działań naprawczych,7) sporządzanie i realizowanie umów dotyczących spraw na zajmowanym stanowisku pracy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia regulaminowa 15 % oraz dodatek stażowy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DS. SPORTU I ORGANIZACJI IMPREZ REKREACYJNO - SPORTOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Racibórz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 24
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: raciborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2411
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Racibórz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator imprez sportowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2020
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Sportu i Rekreacji Racibórz
danePracodawcy_nip: 6390004700
danePracodawcy_regon: 000331300
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Adres pracodawcy:
Zamkowa 4, 47-400 Racibórz, powiat: raciborski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,2) kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,3) kopie świadectw pracy lub w przypadku pozostawania w zatrudnieniu zaświadczenie dokumentujące staż pracy,4) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie polskim,5) oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,8) oświadczenie kandydata o przyjęciu do wiadomości faktu obowiązku publikacji w BIP danych osobowych-zgodnie z wymogami ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych 9) oświadczenie o zapozananiu się z informacjami dot. przetwarzania danych osobowych.Druk kwestionariusza osobowego wraz z oświadczeniami dostępny jest w Biuletynie Informacji Publicznej (https://osir.bipraciborz.pl) lub w Ośrodku Sportu i Rekreacji przy ul. Zamkowa 4 w Dziale Kadr.Kandydaci spełniający niezbędne wymagania uczestniczyć będą w postępowaniu kwalifikacyjnym.O zakwalifikowaniu do uczestnictwa w postępowaniu wszyscy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko inspektora ds. sportu i organizacji imprez rekreacyjno-sportowych z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Raciborzu przy ul. Zamkowa 4 w terminie do 25 sierpnia 2020 r. do godz. 15.00 lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Ośrodka).Zgodnie z ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych publikacji w BIP i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Raciborzu podlegają dane osobowe osoby zatrudnionej w wyniku przeprowadzonego naboru.Szczegółowe informacje można uzyskać telefonicznie pod numerem 32 415 37 17.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 24
Powiat pracodawcy: raciborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 2411
Gmina pracodawcy: Racibórz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Racibórz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0942469
Adres strony pracodawcy: www.osir-raciborz.pl
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Działalność obiektów sportowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|333203
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator imprez sportowych
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 20.08.2020
Oferta pracy ważna do: 25.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 20.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ae0ecc67c517b3b8917f647c5265ce8e
Podobne oferty pracy
Do zadań inspektora należeć będzie m.in. sporządzanie analiz związanych z budżetem Miasta Słupska oraz tworzenie projektów uchwał w sprawie zmian w budżecie.Ważniejsze zadania: przygotowywanie projektu budżetu zgodnie z uchwalonymi procedurami, szczegółowością oraz materiałami informacyjnymi tworzącymi projekt w zakresie dochodów i wydatków, przychodów i rozchodów; przygotowywanie publikacji tekstu uchwały budżetowej wraz z objaśnieniami w formie książki budżetowej; sporządzanie sprawozdania rocznego na podstawie materiałów źródłowych zebranych od dysponentów środków budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie informacji w wykonania budżetu za I półrocze na podstawie materiałów źródłowych od dysponentów budżetowych z wykonania budżetu i przedkładanie go w obowiązującym trybie Radzie Miejskiej i Regionalnej Izbie Obrachunkowej; sporządzanie planu finansowego Urzędu przy współudziale wydziałów merytorycznych; sporządzanie projektów uchwał Rady Miejskiej zmieniających budżet w viągu roku budżetowego wraz z załącznikami i objaśnieniami. realizacja zadań w zakresie kontrolingu budżetu miasta jak i planów finansowych jednostek organizacyjnych dot. dochodów i wydatków bieżących, w szczególności uzyskiwanie bieżących informacji o przyczynach odchyleń, ich analiza, przygotowywanie zbiorczych tabel i prezentacji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-06-15 - Słupsk (pomorskie)
Miejsce wykonywania pracy Widzino, wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15 w celu ustalenia terminu spotkania
PLASMET Czechowicz Sp.J. - 2016-09-16 - Widzino (pomorskie)
pozyskiwanie srodków fionansowych z Unii Europejskiej oraz programów krajowych, wysokość wynagrodzenia uzalezniona od doświadczenia
POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW Okręgowy Zarząd Toruńsko-Włocławski - 2016-05-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa grilla, przygotowywanie potraw według oryginalnych receptur kuchni orientalnej z wykorzystaniem produktów typowych dla tej kuchniumowa zlecenie na okres 3 lat
kontakt przez PUP - 2020-10-07 - Łódź (łódzkie)
- współpraca z zarządami Rodzinnych Ogrodów Działkowych w zakresie przygotowania i realizacji zadań inwetycyjno-remontowych w ogrodach- sporządzanie planu inwestycji i remontów oraz sprawozdań z jego wykonania- prowadzenie i nadzorowanie przebiegu fizycznych likwidacji, odtwarzania ROD i czasowego zajęcia ROD- prowadzenie postępowań związanych z pozyskiwaniem środków finansowych dla ROD na realizację inwestycji i remontów- praca w terenie
Stowarzyszenie Ogrodowe Polski Związek Działkowców Okręg Łódzki w Łodzi - 2020-09-10 - Łódź (łódzkie)
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń z zakresu prawa pracy, prowadzenie akt osobowych dla pracowników zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie spraw dot. ewidencji czasu pracy, wypełnianie niezbędnych dokumentów na emerytury i renty dla pracowników, sporządzanie wszelkich sprawozdań dot. spraw kadrowych w systemie informatycznym GUS i SAC, sporządzanie deklaracji PFRON w systemie informatycznym, prowadzenie spraw dot. Zakładowego Funduszu Socjalnego oraz znajomość aktualnych przepisów w tym zakresie, prowadzenie Archiwum Zakładowego oraz znajomość przepisów w tym zakresie, prowadzenie sekretariatu
Dom Pomocy Społecznej Lubsko - 2016-12-09 - Lubsko (lubuskie)
Obsługa klienta, wykładanie towaru
J-S Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Będzin (śląskie)
Prowadzenie spraw i wykonywanie czynności związanych z rekrutacją, nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy,Prowadzenie spraw w zakresie szkolenia, doskonalenia zawodowego i dokształcania pracowników Oddziału oraz Placówek Terenowych,Sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych rocznych związanych z zatrudnieniem do GUS,Ustalanie uprawnień pracowniczych do: nagród jubileuszowych, dodatków za wysługę lat oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku - 2018-10-24 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w dziale ochrony Zakładu Karnego w Płocku.
Zakład Karny w Płocku - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)
-
Delta Trans Transporte Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Świętochłowice (śląskie)
obsługa elektronarzędzi oraz narzędzie pomiarowych
MM Work Force Sp. z o.o. - 2018-08-08 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie, prowadzenie, odbiór i rozliczenie zadań inwestycyjnych i remontowych; szczegółowe informacje: www.bip.tarnogorski.pl, zakładka praca.
STAROSTWO POWIATOWE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-03-07 - Tarnowskie Góry (śląskie)
merytoryczny nadzór nad prawidlową eksploatacją urządzeń i instalacji na terenie jednostki ,bieżąca analiza w celu utzymania obiektów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i ichwartości użytkowej,opracowanie sprawozdań i analiz w zakresieTUN,wykonywanie bieżących i realizowanie okresowych przeglądów nieruchomości,okresowych przeglądowinstalacji i urządzeń elekrtycznych oraz okresowych przeglądów stanu technicznego stałych urządzeń technicznych zgodnie z obowiązujacymi przepisami,udział w przygotawaniu dokumentacji związanej z zamawianiem robót i usług oraz zleceniem robót i usług zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wew.uregulowaniami jednostki,nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych i remontowych ujetych w RPKIR I RPRN
JEDNOSTKA WOJSKOWA- Baza Lotnictwa Transportowego - 2017-11-22 - Powidz (wielkopolskie)
Przygotowywanie i analizowanie dokumentacji przedmiotu robót planowania zadań, prowadzenie całokształtu spraw związanych z kontrolą realizaowanych zadań, nadzór i kontrola realizowanych zadań.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Krasnystaw (lubelskie)
Sprzątanie na terenie zakładu produkcyjnego
Lux Medical Care - 2016-12-22 - Zawiercie (śląskie)
prace konserwatorskie, obsługa myjni samochodowej
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Lubin (dolnośląskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, chęć do pracyZakres obowiązków: Montaż, demontaż, konserwacja nawierzchni torowych.Praca w delegacji (teren Polski) od poniedziałku do piątku, pracodawca zapewnia w delegacji zakwaterowanie, dojazdy, wyżywienie, weekend wolny
ZUPH ROMIX Roman Filipczak - 2020-05-18 - Biadki (wielkopolskie)
- obsługa kasy fiskalnej;- obsługa klientów;- mycie szkła;- polerowanie;- nabijanie piwa lanego - nalewanie do kufli;- układanie towarów;- sporządzanie drinków;- podawanie i nalewanie alkoholu;- utrzymanie w czystości sali konsumcyjnej.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Oświęcim (małopolskie)
transport materiałów niebezpiecznych ADR,samodzielny załadunek i rozładunek pojazdu
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-14 - Łojewo (kujawsko-pomorskie)
j.w
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
- ORGANIZACJA TRANSPORTÓW TOWARÓW DO KONTRAHENTÓW SPÓŁKI- ZARZĄDZANIE OBIEGIEM DOKUMENTÓW- UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z PRZEWOŹNIKAMI- DOBÓR, WERYFIKACJA PRZEWOŹNIKÓW, NEGOCJACJE CENOWE- DBANIE O STANOWISKO PRACY
ZAKŁAD PRODUKCJI FOLII "EFEKT PLUS" SP. Z O.O. - 2018-11-28 - Rogoźnica (podkarpackie)
realizację procedur związanych z kontrolą jakości
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Liczenie towarów za pomocą skanera
kontakt przez OHP - 2019-04-29 - Przemyśl (podkarpackie)
Opieka nad wychowankami, organizacja czasu wolnego, wzbogacanie procesu edukacji itp.
Centrum Placówek Opiekuńczo Wychowawczych w Pyrzycach - 2017-10-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Naprawa pojazdów samochodowych
AUTO-SERVIS S.C. J.G.M.W. MOŃKOWIE - 2018-09-07 - Krzepice (śląskie)
Bieżąca obsługa klienta poprzez prawidłowe naliczanie i pobieranie należności przy wykorzystaniu terminala fiskalnego oraz płatniczego, kontrola jakości, ilości towarów handlowych znajdujących się w sklepie; odpowiednia ekspozycja towarów handlowych; przestrzeganie zasad BHP i p.poż.; dbanie o czystość w miejscu pracy.
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-09-29 - Świedziebnia (kujawsko-pomorskie)
KONTROLA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEZ TE PODMIOTY OCHRONY ŚRODOWISKA;NADZÓR NAD PRZESTRZEGANIEM UZGODNIONYCH PROCEDUR W ZAKRESIE OCHRONY ŚRODOWISKA I PLANOWANIA PRZESTRZENNEGO;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE-OCHRONA ŚRODOWISKA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1 ROK
MORSKA STOCZNIA REMONTOWA GRYFIA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nauczyciel chemii w szkole podstawowej.
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. Andrzeja Przybyły SDB - 2019-08-21 - Barnówko (zachodniopomorskie)
umiejętnośc pracy w zespole, komunikatywność, kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Naprawa pojazdów samochodowych
MOBIL-CENTER KRZYSZTOF SZPRĘGEL W NIDZICY - 2018-02-08 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)