INSPEKTOR DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO ZAKŁADU KARNEGO W ŁUPKOWIE Nowy Łupków oferta pracy Zakład Karny w Łupkowie
Stanowisko: INSPEKTOR DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO ZAKŁADU KARNEGO W ŁUPKOWIE
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Do uzgodnienia
Data publikacji: 2015-12-15
Lokalizacja: Nowy Łupków (podkarpackie)
Pracodawca: Zakład Karny w Łupkowie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-545 Nowy Łupków, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Do uzgodnienia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR DZIAŁU KWATERMISTRZOWSKIEGO ZAKŁADU KARNEGO W ŁUPKOWIE
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Łupków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sanocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Komańcza
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: funkcjonariusz służby penitencjarnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej (tj.: Dz. U. z 2014 r. poz.1415 z późn. zm.) pracownikiem zatrudnionym w Służbie Więziennej może być osoba która: ukończyła osiemnaście lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; daje rękojmię prawidłowego wykonywania powierzonych zadań; nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe, ani wobec której nie został wydany wyrok warunkowo umarzający postępowanie karne o takie przestępstwo, a także nie toczy się wobec niej postępowanie karne o takie przestępstwo; ma odpowiednie do zajmowanego stanowiska wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: budownictwo lub prawo;daje rękojmię zachowania tajemnicy, stosownie do wymogów określonych w przepisach ustawy z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010r. nr 182, poz. 1228 z późn. zm.); posiada zdolność psychiczną i fizyczną pozwalającą na zatrudnienie, na określonym stanowisku, którą ustala służba medycyny pracy.WYMAGANIA DODATKOWE: uprawnienia budowlane, doświadczenie w stosowaniu prawa zamówień publicznych, biegła znajomość obsługi komputera,doświadczenie zawodowe w branży budowlanej, uprawnienia SEP.
Nazwa pracodawcy: Zakład Karny w Łupkowie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Adres pracodawcy:
38-545 Nowy Łupków, powiat: sanocki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
LM+CV o przyjęcie do pracy w Służbie Więziennej, wypełniony kwestionariusz osobowy, kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i specjalistyczne, kserokopie świadectw pracy lub słuzby, kserokopie odpisu skróconego aktu urodzenia własnego, małżonka, dzieci oraz odpis skrócony aktu małżeństwa, kserokopia dowodu osobistego, kserokopia książeczki wojskowej, iine jeżeli obowiązek ich przedłożenia wynika z odrębnych przepisów, oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.ww. dokumenty nalezy złożyć lub przesłać pocztą elektroniczną do dnia 18.12.2015r. do godziny 12.00 na adres Zakład Karny w Łupkowie 45, 38-543 Komańcza w formie papierowej, w zamkniętej kopercie z dopiskiem "Oferta pracy" lub w formie scanu na adres zk_lupkow (at) sw.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: sanocki
Gmina pracodawcy: Komańcza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Łupków
Profil działalności pracodawcy: Bezpieczeństwo publiczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sanoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: funkcjonariusz służby penitencjarnej
Data dodania oferty pracy: 15.12.2015
Oferta pracy ważna do: 18.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg. grafiku. Miejsce wykonywania pracy Bi1
IPT AKROMAR Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-11-25 - Legnica (dolnośląskie)
Przyjmowanie towaru na magazyn, wykładanie towaru
" ZEMAR" SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
mycie części wodą pod ciśnieniem, po termicznym i chemicznym usuwaniu farby z metali, pakowanie, układanie
ARENA COMET SCS POLSKA SP. ZO.O. - 2017-10-03 - Skawina (małopolskie)
Zakres głównych obowiązków w szczególności:sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonawstwem robót remontowych w zakresie wykonania robót zgodnie z projektem budowlanym, kosztorysem ofertowym, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, przepisami bhp, przeciwpożarowymi oraz sztuką budowlaną oraz finansowego rozliczania robót remontowych.uczestnictwo w zarządzaniu nieruchomościami, proponowanie przedsięwzięć i inwestycji, uczestnictwo w przygotowaniach postępowań udzielania zamówień publicznych, pomoc w organizowaniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, nadzorowanie bieżące, odbiór końcowy i rozliczanie robót budowlanych,nadzór nad organizacją i realizacją okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych,nadzór nad prowadzeniem zgodnie z obowiązującymi przepisami niezbędnej dokumentacji dla poszczególnych obiektów i nieruchomości RZI w Bydgoszczy oraz zainstalowanych w obiektach urządzeń,Analizowanie i opiniowanie:a) protokołów z kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z uregulowaniami Ustawy Prawo budowlaneb) kosztorysów inwestorskich (programów robót);c) rocznych planów remontów i konserwacji sporządzonych przez terenowe organa infrastruktury;d) programów organizacyjno - użytkowych;e) opiniowanie potrzeb opracowania projektów budowlanych.Kontrolowanie:stosownie do przepisów wynikającycha) stanu technicznego obiektów z Ustawy Prawo budowlane;b) przestrzegania przez użytkownika (administratora) zasad właściwej eksploatacji obiektów stosownie do wymogów Prawa budowlanego", instrukcji i przepisów resortowych;c) właściwego, zgodnego z przeznaczeniem wykorzystania obiektów; prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.d) prowadzenia dokumentacji obiektów i stałych urządzeń technicznych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-04-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
układanie kostki brukowej
REMBUD PBK Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prace administracyjne w sekretariacie szkoły.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Kalisz (wielkopolskie)
SPAWANIE METODĄ 135
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Żukowice (dolnośląskie)
narabianie i wypiek pieczywa oraz wyrobów ciastkarskich, obsługa linii produkcyjnej
TERMIKA SP. Z O.O. - 2016-03-04 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
WYNAGRODZENIE OD 3.200,00 ZŁ BRUTTO DO USTALENIA Z PRACODAWCĄ PODCZAS ROZMOWY KWALIFIKACYJNEJ, WYSOKOŚĆ UZALEŻNIONA OD POSIADANEGO DOŚWIADCZENIA I KWALIFIKACJIDo obowiązków będzie należało m.in.:Terminowa realizacja wszystkich etapów kontroli jakości procesu produkcyjnego wyrobów.Nadzór nad prawidłowością sporządzanej dokumentacji kontroli jakości.Raportowanie i nadzór nad kluczowymi wskaźnikami (KPI) oraz działaniami doskonalącymi kluczowe wskaźniki.Nadzór nad kontrolą statystyczną procesów (SPC) oraz nad dokumentacją jakościową produktów.Organizacja, zlecanie i nadzorowanie działań mających na celu poprawę jakości produkowanych wyrobów.Udział w pracach zespołów interdyscyplinarnych (FMEA/8D).Analiza jakościowa braków produkcyjnych.Współpraca z pracownikami działu zapewnienia jakości, produkcji, technicznego i technologicznego.Oferujemy:Stabilne zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej i rozwijającej się firmie.Odpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiMożliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w interesujących projektach oraz wewnętrzne i zewnętrzne szkolenia branżowe.Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-26 - Tczew (pomorskie)
Nadzory budowlane, sprawy techniczne
ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI AKTUS - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
murowanie, brukowanie
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Smardy Górne (opolskie)
Docieplanie budynków,roboty ogólnobudowlane.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-HANDLOWE HENRYK PYTKA - 2017-05-10 - Lublin (lubelskie)
Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa klientów.
Recrew Hr Sp. z o.o. - 2018-04-17 - Gdynia (pomorskie)
1. Ustalanie zakresu remontów i inwestycji budowlanych.2. Kontrola zastosowanych rozwiązań, jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.3. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.4. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem zadaniowym.5. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.8. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.9. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów10. Raportowanie.11. Nadzór nad prawidłowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych. 12. Weryfikacja dokumentacji projektowej.13. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.14. Rozliczanie przeprowadzonych prac.15. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.16. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekwowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.17. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Podstawowe obowiązki:1. Kontrola jakości i poprawności wykonanych prac w odniesieniu do dokumentacji projektowej.2. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych.3. Kontrola postępu w realizacji robót w zakresie zgodności z przyjętym harmonogramem, budżetem.4. Ocena robót w zakresie jakości ich realizacji oraz zastosowanych materiałów, zgodności z przyjętą dokumentacją techniczną, kontraktem oraz obowiązującymi przepisami i normatywami.5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad.6. Przeprowadzenie inwentaryzacji rzeczowej prac, urządzeń, instalacji.7. Przeprowadzenie inwentaryzacji dokumentacji i środków niematerialnych w zakresie danej specjalności.8. Ocena proponowanych zmian oraz weryfikacja kosztorysów.9. Raportowanie.10. Nadzór nad prawidlowością i terminowością usunięcia wad i usterek stwierdzonych w czasie odbiorów jakościowych.11. Weryfikacja dokumentacji projektowej.12. Współpraca z wykonawcami robót budowlanych.13. Rozliczanie przeprowadzonych prac.14. Inne obowiązki związane z powierzonymi zadaniami.15. Udział w posiedzeniach Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych i egzekowowanie od projektantów ewentualnych zamian i poprawek w projektach, kosztorysach inwestorskich i przedmiarach.16. Przygotowanie materiałów i dokumentów formalno - prawnych, celem umożliwienia prac budowlanych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzi wspólnie z innymi nauczycielami zajęcia edukacyjne, ze specjalistami realizuje działania i zajęcia zintegrowane, określone w programie, prowadzi wspólnie z innymi nauczycielami pracę wychowawczą z dziećmi niepełnosprawnymi, udziela pomocy nauczycielom w doborze form i metod pracy z dziećmi niepełnosprawnymi. Umowa o pracę na czas określony 01.10.2017-31.08.2018r. w pełnym wymiarze etatu 22/22. Godziny pracy 08.00-12.30.
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 17 IM.KRASNALA HAŁABAŁY W PILE - 2017-09-18 - Piła (wielkopolskie)
- Przygotowanie dokumentów kadrowo - płacowych zgodnie z wymogami prawa pracy,- Doradztwo personalne w zakresie spraw ze stosunku pracy i pokrewnych,- Prowadzenie i kontrola poprawności dokumentacji pracowniczej (akta osobowe, umowy o pracę, umowy zlecenia, ewidencja czasu pracy),- Przygotowanie dla pracowników zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- Obsługa systemu IT do zarządania danymi personalnymi.
DNV GL Poland Sp. Z o.o. - 2017-02-03 - Gdynia (pomorskie)
Obieranie warzyw ,utrzymanie czystości w miejscu pracy ,zmywak.
POLHOLDING ANNA POL - 2016-09-15 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych (murowanie, szpachlowanie, kładzenie glazury itp.).
REMONTOBUDOWA SP. Z O.O. - 2016-02-15 - Gdańsk (pomorskie)
Zgodnie z zawodem
IdeaMed Dorota Florkowska - 2017-05-19 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
ważenie surowców wydawanych do produkcji oraz gotowych wyrobów wydawanych z produkcji
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Stara Otocznia (mazowieckie)
prowadzenie pomiarów, rozgraniczeń, wydawanie decyzji administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kłoczew (lubelskie)
- Przeprowadzanie w terenie systematycznych inspekcji i lustracji obiektów zabytkowych architektury, budownictwa, urbanistyki i techniki w celu rozpoznania i stwierdzenia ich stanu zachowania, sposobu użytkowania i aktualnych potrzeb właściwego utrzymania;- Przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących prac remontowych, konserwatorskich i budowlanych przy zabytkach nieruchomych i na terenie zabytkowych założeń urbanistycznych;- Opracowywanie wytycznych konserwatorskich do projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego;- Przygotowywanie materiałów merytorycznych do postępowań administracyjnych mających na celu dokonanie wpisu obiektu lub obszaru do rejestru zabytków lub skreślenia go z rejestru zabytków;- Współuczestniczenie w kontrolach zabytków nieruchomych w celu oceny aktualnego stanu ich zachowania i użytkowania obiektu lub obszaru zabytkowego i prawidłowości prowadzonych prac remontowo-konserwatorskich lub budowlanych z wydanymi pozwoleniami;
WOJEWÓDZKI URZĄD OCHRONY ZABYTKÓW W TORUNIU - 2017-03-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- kontrolowanie i ocenianie przestrzegania standardu wychowania i opieki oraz usług w placówkach opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówkach opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodkach preadopcyjnych,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny realizowanych przez gminę,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań z zakresu organizowanej przez powiat pieczy zastępczej,- kontrolowanie i ocenianie zgodności zatrudniania pracowników w jednostkach samorządu terytorialnego realizujących zadania z zakresu wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej z wymaganymi kwalifikacjami,- kontrolowanie i ocenianie realizacji zadań samorządu województwa w zakresie realizacji zadania zleconego tj. organizowania i prowadzenia ośrodków adopcyjnych, a także zadań własnych tj. opracowywania programów dotyczących wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej, promowania nowych rozwiązań oraz prowadzonych szkoleń i doskonalenia zawodowego kadr jednostek organizacyjnych samorządu gminnego i powiatowego,- prowadzenie postępowań, przygotowywanie dokumentacji związanej z wydawaniem i cofaniem zezwoleń na prowadzenie placówek i ośrodków, sporządzanie projektów decyzji administracyjnych celem zapewnienia merytorycznej poprawności,- dokonywanie oceny merytorycznej i współdziałanie w realizacji programów resortowych ogłaszanych przez ministra właściwego do spraw rodziny,- prowadzenie rejestru placówek opiekuńczo-wychowawczych, regionalnych placówek opiekuńczo-terapeutycznych i interwencyjnych ośrodków preadopcyjnych oraz rejestru wolnych miejsc w tych placówkach.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2016-07-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów Regionalnego Centrum Informacji Turystycznej, obsługa strony internetowej, profilu na FB, przygotowywanie materiałów wydawniczych, udział w targach turystycznych krajowych, realizacja zadań i projektów realizowanych przez SGiPPŚ
Stowarzyszenie Gmin i Powiatów Pomorza Środkowego - 2018-02-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Zawiercie (śląskie)
Pomoc w prowadzeniu administracji
"PRESTIGE" S.A. - 2017-04-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
kierowanie samochodem do 3,5 ton, miejsce wykonywania pracy: kraje UE
TRANSAM Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
rzemieślnik teatralny - tapicer
TEATR WIELKI im.ST. MONIUSZKI - 2015-12-01 - Poznań (wielkopolskie)