INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Szczecinek oferta pracy "SZPITAL W SZCZECINKU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZCZECINKU
Stanowisko: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 1 450 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe związane z BHP
Data publikacji: 2020-08-06
Lokalizacja: Szczecinek (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "SZPITAL W SZCZECINKU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZCZECINKU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe związane z BHP
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 450 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szczecinek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: szczecinecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3215
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szczecinek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 450 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
"SZPITAL W SZCZECINKU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SZCZECINKU
danePracodawcy_nip: 6731857008
danePracodawcy_regon: 32052419000000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Adres pracodawcy:
Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, powiat: szczecinecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 32
Powiat pracodawcy: szczecinecki
danePracodawcy_kodPowiatu: 3215
Gmina pracodawcy: Szczecinek
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Szczecinek
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950262
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 38
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325502
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 06.08.2020
Oferta pracy ważna do: 31.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 06.08.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.08.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5fa88bed9adb10c5c46d13a104d0b132
Podobne oferty pracy
Do głównych zadań i obowiązków pracownika należeć będzie: praca z dokumentacja księgową, porządkowanie i wprowadzanie faktur, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, wprowadzanie dokumentów magazynowych i comiesięczna inwentaryzacja, prace administracyjno-biurowe, sporządzanie zestawień i raportów dla przełożonego, przygotowywanie dokumentów dla pracowników, realizowanie innych poleceń przełożonego zgodnych z charakterem stanowiska
Piotr Szostak Hotel Port 110 - 2019-04-16 - Iława (warmińsko-mazurskie)
-
"FAMOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obsługiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, w tym obsługa poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-05-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: nadzorowała i odbierała roboty remontowe i inwestycyjne, weryfikowała obmiary i kosztorysy wykonawców, dokonywała rozliczeń finansowych z wykonawcami robót,dokonywała typowania robót, przedmiarowania i wykonywania kosztorysówprzygotowywała założenia do zamówień dokumentacji technicznej.Miejsce wykonywania pracy: CUW Katowice, uL Wita Stwosza 7 40-040 Katowice i obsługiwane jednostki oświatowe.- Wynagrodzenie: 3620 do 4300 zł/brutto (płaca zasadnicza + dodatek funkcyjny + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec kwietnia 2018r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie techniczne lub wyższe techniczne o kierunku: budownictwo ogólne, uprawnienia budowlane w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej.Doświadczenie zawodowe: przy średnim - 6 lat pracy w nadzorze lub wykonawstwie, przy wyższym - 4 lata pracy w wykonawstwie lub nadzorze. Umiejętność kosztorysowania robót budowlanych, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS WORD, EXCEL, znajomość ustawy prawo-budowlane, ustawa zamówień publicznych, kodeks cywilny w zakresie robót budowlanych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-04-30 - Katowice (śląskie)
obsługa komputera, prowadzenie spraw remontowo-budowlanych realizowanych przez spółdzielnię
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Mława (mazowieckie)
Analityka w zakresie wybranych analiz np. ścieków, wód, analiz kolorymetrycznych. Ważenie próbek, ich mineralizacja, pipetowanie.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Bukowno (małopolskie)
Obsuga maszyny formirskiej do pończosznictwa grubego, ręczne naciąganie wyrobów na pionowe formy, kontrola jakości
WOLA Spółka z O.O. - 2017-10-19 - Zduńska Wola (łódzkie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-10 - Knurów (śląskie)
monitoring kredytowy, windykacja kredytów
BANK SPÓŁDZIELCZY W KOWALU - 2019-06-27 - Kowal (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji projektowo-kosztowych, opracowanych przez biura projektowe, dokumentacji powykonawczych, zmian projektowych, nadzory inwestorskie, kontrole budowy, sprawdzanie, jakości robót i zgodność ich realizacji z dokumentacją projektową, umowami
Uniwersytet Zielonogórski - 2020-06-23 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Główne obowiązki :- przyjmowanie klientów i prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - obsługa i prowadzenie aplikacji Zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce,- udzielanie informacji klientom w zakresie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,- prowadzenie współpracy z organami państwowymi w sprawach dotyczących legalności zatrudnienia cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-07-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Praca zwiazana z ubezpieczeniami społecznymi lub administracją publiczną.Oferta pracy znajduje się w sali: E
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Wrocław (dolnośląskie)
- Prowadzenie dochodzeń powypadkowych i spraw związanych z odszkodowaniami powypadkowymi; - Prowadzenie szkoleń w zakresie BHP, - Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy oraz związanych ze służbą wojskową, a także chorób zawodowych, - Współpraca z laboratoriami do wykonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy; - Przeprowadzenie regularnych i doraźnych kontroli na stanowiskach pracy i służby w zakresie BHP; - Opiniowanie instrukcji ogólnych i stanowiskowych dot. BHP; - Opracowanie ryzyka zawodowego występującego na stanowiskach pracy;
Jednostka Wojskowa Nr 3411 - 2019-08-05 - Grójec (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników, podpisanie umów, prowadzenie dokumentacji, nadzór nad pracownikami, wyjazd na Ukrainę na podpisanie umów, wyszukiwanie nowych zleceń, rozwiązanie trudnych i nietypowych zadań.
SPIRIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta, lotomatu, xera, sprzedaż towarów
Firma Handlowo Usługowa "ABC" Sławomir Ciepałowicz - 2018-05-02 - Włodawa (lubelskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych.2. Pełnienie funkcji IODO dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych.3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach.4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych.5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie.6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych.7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO).8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO.9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych.10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO.11. Inne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-05-14 - Płock (mazowieckie)
jw.
SGB CDR INVESTMENT Sp.zo.o - 2019-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
Kontrola procesu produkcyjnego, montaż i kompletowanie elementów produkcyjnych.
Negotrust Sp. z o.o. - 2017-10-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Układanie, podłączanie kabli itp.
ELMECH Zakład Elektromechaniczny Jerzy Kober - 2019-10-25 - Płock (mazowieckie)
betonowanie i związane z tym prace budowlane
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ANTRO" ANDRZEJ TROCIŃSKI - 2019-07-31 - Chełm (lubelskie)
Praca przy montażu nadwozi samochodowych, obsługa elektronarzędzi, wykonywanie zadań zgodnie z rysunkiem technicznym i specyfiką zamówienia, dbanie o jakość wykonywanych detali, kompletowanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Karłowice (opolskie)
1. Przygotowywanie, opracowanie i ocena dokumentów w celu przygotowywania procedur przetargowych na zlecenie programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych, a także robót budowlanych w zakresie określonym w wykazie czynności, obowiązków dla osoby przygotowującej postępowanie dla danej procedury;2. Ścisła współpraca z biurami projektów lub innymi podmiotami realizującymi opracowania dokumentacyjne lub roboty budowlane a także z użytkownikami,administratorami w zakresie przydzielonych zadań; również w zakresie nadzoru autorskiego w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów.3. Opiniowanie programów inwestycji, programów funkcjonalno-użytkowych, dokumentacji projektowych oraz innych wymaganych procesem inwestycyjnym opracowań dokumentacyjnych, weryfikacja wymienionych opracowań w zakresie zgodności ich wykonania z umową oraz obowiązującymi przepisami w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów;4. Analizowanie przebiegu opracowywania dokumentacyjnego oraz robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów.5. Uczestniczenie w kontrolach planowych budów, przeglądach przedodbiorowych , odbiorach końcowych zadań.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY W SZCZECINIE - 2020-04-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Nauczanie przedmiotu edukacja wczesnoszkolna w klasach I-III. Wynagrodzenie zgodne z tabelą MEN.
Szkoła podstawowa nr6 - 2018-10-26 - Reda (pomorskie)
szlifowanie wyrobów ,polerowaniw wyrobów.
kontakt przez PUP - 2020-07-07 - Młynek Nieświński (świętokrzyskie)
-monitorowanie i obsługa procesu technologicznego - produkcji oleju-obsługa stanowiska operatora-bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń oraz przyrządów pomiarowych-usuwanie wszelkich awarii przy współdziałaniu ze służbami utrzymania ruchu-dokonywanie wszystkich zapisów wymaganych przez obowiązujące dokumenty
ADM Szamotuły Sp. z o.o. - 2016-04-11 - Szamotuły (wielkopolskie)
wykonuje i nadzoruje czynności związane z działalnością magazynu, przyjmuje, przechowuje i wydaje produkty, materiały i surowce
DELPHIA YACHTS KOT SP.J. - 2018-09-11 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-30 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontrola warunków pracy, ocena ryzyka zawodowego, przeprowadzanie szkoleń, prowadzenie dokumentacji wypadkowej, udział w pracach komisji BHP, sporządzanie analiz stanu BHP, opiniowanie i aktualizacja instrukcji BHP i PPOŻ. Ogłoszenie o konkursie dostępne jest na stronie www.nowa.pila.sr.gov.pl. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
SĄD REJONOWY W PILE - 2017-03-13 - Piła (wielkopolskie)
Projektowanie, składanie i montaż systemów kontroli dostępu;Instalacja systemów u Klientów (głównie hotele);Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeńSerwis urządzeń i rozpatrywanie reklamacjiDoradztwo techniczne oraz zapewnienie kontrahentom kompleksowej obsługi serwisowej;Wsparcie techniczne działu handlowegoProwadzenie magazynu elementów systemów wraz z dokumentacją (karty magazynowe itp.);Terminowa realizacja zleconych napraw.Budowanie długofalowych i profesjonalnych relacji z klientami.
Abiline Polska sp. z o.o.sp.komandytowa - 2019-03-11 - Zielona Góra (lubuskie)