INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA TORUŃ(NR 2971) Toruń oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA TORUŃ(NR 2971)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obsługiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, w tym obsługa poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stanisława Moniuszki 15/21, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki:- przyjmowanie wniosków paszportowych, w tym weryfikacja ich poprawności, pobieranie odcisków linii papilarnych klientów oraz pobieranie opłat paszportowych przy użyciu terminala płatniczego, uwierzytelnianie zgody rodziców na wnioskach o wydanie dzieciom paszportów, - przyjmowanie i przygotowywanie spersonalizowanych dokumentów paszportowych oraz wprowadzanie ich do depozytu systemowego i depozytu alfabetycznego, - wydawanie dokumentów paszportowych wraz z weryfikowaniem linii papilarnych klientów realizując zadanie przy pomocy specjalistycznego programu komputerowego,- obsługiwanie zbioru kartoteka paszportowa, w tym dokonywanie niezbędnych przemieszczeń oraz uzupełnianie zbioru o nowe wnioski paszportowe,- wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych Oddziału, w tym obsługa poczty elektronicznej oraz prowadzenie ewidencji i kontroli środków trwałych i przedmiotów nietrwałych.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Moniuszki 15-21 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, brak toalety dostosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA TORUŃ(NR 2971)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższePozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy: o dokumentach paszportowych wraz z aktami wykonawczymi,- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego- znajomość ustaw: o dowodach osobistych ( rozdziały od 1 do 5), o ewidencji ludności (rozdziały od 1 do 4), o ochronie danych osobowych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność obsługi programów komputerowych w tym pakietu MS Office,- efektywna komunikacja, dobra organizacja i nastawienie na osiąganie rezultatów,odporność na stres, asertywnośćWymagania dodatkowe:- znajomość ustaw: kodeks rodzinny i opiekuńczy Tytuł II, Dział Ia, Rozdział II, Oddział 2.- umiejętność redagowania pism urzędowych.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie kandydatki/ kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTermin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 27 maja 2019 roku do dnia 6 czerwca 2019 rokuna adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój 4ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki WSOC III - Delegatura ToruńDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; - Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej. 4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. 5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danychNasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.05.2019
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 06.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a35db687cc1b54dd58b4413c8581d6bf
Podobne oferty pracy
montaż konstrukcji zabudów samochodów ciężarowych na podstawie dokumentacji technicznej, samokontrola wykonywanych prac pod kątem zgodności z wytycznymi montażu i dokumentacją techniczną, przestrzeganie przyjętych norm BHP, ustaleń i przepisów wewnątrzzakładowych oraz procedur systemu zarządzania jakością ISO
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-09 - Kajetanów (świętokrzyskie)
dbanie o prawidłow rozwój i bezpieczeństwo dzieci, wykonywanie codziennych czynności pielęgnacyjnych, prowadzenie zajęć dydaktycznych i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Nadzorowanie robót hydrotechnicznych i ogólnobudowlanychzlecanych przez RZGW we Wrocławiu,Współpraca z projektantamioraz wykonawcami robót,Rozliczanie odebranych robót ,przygotowanie niezbędnych dokumentów do postepowańprzetargowych na prace budowlane, praca w godz.7-15
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - 2016-06-09 - Opole (opolskie)
jw.
Polski Komitet Normalizacyjny - 2017-06-08 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze zgłoszeniem w BIP http://zzm.e-bip.net/p,148,530,-Nabor-na-stanowisko-Inspektor-.html I zmiana WYNAGRODZENIE DO UZGODNIENIA
Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu - 2017-12-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Przewóz wyrobów ceramicznych (CERSANIT) Rumunia
Firma Przewozowa "Mar - Kaz" / Jerzy Kazimierczak - 2018-12-11 - Siennica Nadolna (lubelskie)
współpraca z głównym kucharzem
PIRANIA KAŁUŻNY SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-24 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Wg załącznika
kontakt przez PUP - 2015-11-24 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp w JW; - sporządzanie okresowych analiz stanu bhp w komórkach organizacyjnych; - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; - prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy; - współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich; - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; itd. - Dokumenty aplikacyjne: CV; list motywacyjny; kserokopie: świadectw pracy, dyplomów potwierdzających wykształcenie, zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach itp.,; oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
Jednostka Wojskowa nr 4862 - 2016-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
PROWADZENIE POJAZDU CIĘŻAROWEGO WRAZ Z CYSTERNĄ W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM, UCZESTNICTWO W ZAŁADUNKACH I ROZŁADUNKACH CYSTERN, PRAWIDŁOWE WYPEŁNIANIE DOKUMENTACJI PRZEWOZOWYCH;WYMAGANIA;WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚC BUDOWY POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH - CYSTERN, PRAWO JAZDY KAT. C+E, MIN. 5 LAT DOSWIADCZENIA JAKO KIEROWCA W TRANSPORCIE MIĘDZYNARODOWYM, ZNAJOMOŚC JĘZYKA ROSYJSKIEGO I ANGIELISKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Technik budowlany
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przeprowadzała kontrolę warunków pracy, informowała pracodawcę o zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń, dokonywała oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą przez pracowników w zakładzie pracy, współpracowała z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp, sporządzała dla pracodawcy okresowe analizy stanu bhp, udział w ramach zespołu badającego okoliczności i przyczyny wypadku przy pracy/ z pracy, prowadziła szkolenia wstępne, ogólny instruktaż w zakresie bhp.- Wynagrodzenie: 1800-2160 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie- średnie technik bhp lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bhp lub studia podyplomowe w zakresie bhp. Wymagane doświadczenie zawodowe w służbach bhp. Wymagana znajomość kodeksu pracy, przepisów wykonawczych do kodeksu pracy w zakresie bhp, ustawy o pracownikach samorządowych , ustawy o systemie oświaty, znajomość obsługi komputera MS Word i Excel, znajomość topografii miasta Katowice.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-02 - Katowice (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
pełnienie nadzoru inspektora robót sanitarnych na podczas budow obiektu w Sanoku
I.B.R. Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Sanok (podkarpackie)
Profesjonalne doradztwo oraz sprzedaż wyrobów mięsnych i wędliniarskich, a także produktów ogólnospożywczych. Promowanie wyrobów firmy. Przeprowadzanie inwentaryzacji sklepowej. Budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Przyjmowanie dostaw, wprowadzanie niezbędnych elementów do komputera.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Zabrze (śląskie)
-udział w organizowanych ćwiczebnych alarmach pożarowych dla całego stanuosobowego, wojskowej straży pożarnej i współdziałających sił i środków;-udział w opracowywaniu instrukcji przeciwpożarowych dla pomieszczeń, magazynów, warsztatów, garaży itp.;-udział w opracowywaniu planu ochrony przeciwpożarowej;-uczestniczenie w przeglądach budynków, pomieszczeń, urządzeń i przechowywanych materiałów pod względem ich zagrożenia pożarowego;-szkolenie żołn ierzy i pracowników w zakresie ochrony przeciwpożarowej;-opracowywanie okresowych analiz o stanie ochrony przeciwpożarowej
Regionalne Centrum Informatyk - 2018-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1. prowadzenie spraw związanych z działalnością inwestycyjno-remontową;2. uczestnictwo w czynnościach odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych;3. przygotowywanie projektów pism zgłaszających gotowość zadania do odbioru oraz przekazania zarządcy nieruchomości dokumentacji podwykonawczej odbieranego zadania;4. zlecanie opracowania dokumentacji technicznej;5. zlecanie oraz nadzorowanie prac remontowych;6. sporządzanie sprawozdań wynikających z obowiązujących przepisów;7. prowadzenie ewidencji kosztów zadań inwestycyjnych, remontowych oraz zakupów inwestycyjnych;8. wprowadzanie danych do programu informatycznego;9. prowadzenie urządzeń ewidencyjnych, służących do rejestracji spraw;10. współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itd.);11. współpraca z innym komórkami organizacyjnymi. Z naszej strony oferujemy:1. stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;2. wynagrodzenie 3520 zł brutto / miesiąc oraz dodatek za wieloletnią pracę wynoszący po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego (dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok pracy aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego);3. stałe godziny pracy 7.30-15.30;4. zdobycie cennego doświadczenia;5. możliwość korzystania ze świadczeń Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;6. trzynastą pensję zgodnie z obowiązującymi przepisami;7. nagrodę roczną.Termin, miejsce i sposób złożenia dokumentów:1) Termin złożenia dokumentów: do dnia 29 maja 2019 r. do godz. 15.00.2) Miejsce i sposób złożenia dokumentów:a) bezpośrednio w Biurze Podawczym Sądu Okręgowego we Wrocławiu, ul. Sądowa 1, parter, w godzinach:poniedziałek: 8:00 18:00, wtorek piątek 8:00 15:00b) drogą pocztową - w przypadku nadania dokumentów drogą pocztową za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.Wymagane dokumenty należy składać lub przesyłać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Konkurs na staż urzędniczy (inspektor w Oddziale Inwestycji i Remontów) w Sądzie Okręgowym we Wrocławiu na adres:Dyrektor Sądu Okręgowego we Wrocławiuul. Sądowa 150-046 WrocławInformacje dodatkowe:a) Konkurs składa się trzech etapów: etap I weryfikacja zgłoszeń, etap II część praktyczna, etap III rozmowa kwalifikacyjna;b) Po zakończeniu I etapu lista osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu zostanie opublikowana na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu (www.wroclaw.so.gov.pl zakładka: oferty pracy) w dniu 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;c) Etap II (test wiedzy) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 9.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w sali konferencyjnej 324 (III piętro);d) Etap III (rozmowa kwalifikacyjna) odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019 r. o godz. 11.00 w siedzibie Sądu Okręgowego we Wrocławiu w pokoju 351;e) Komunikat zawierający listę osób, które wygrały konkurs oraz listę rezerwową zostanie zamieszczony na stronie internetowej Sądu Okręgowego we Wrocławiu w zakładce oferty pracy najpóźniej w dniu 19 czerwca 2019 r. do godz. 15.00;f) oferty niespełniające wskazanych w ogłoszeniu wymogów zostaną odrzucone;g) dodatkowe informacje związane z ogłoszonym konkursem można uzyskać w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego we Wrocławiu pod numerem telefonu 71 3704213;h) prosimy o staranne przygotowanie oraz podpisanie dokumentów oraz zapoznanie się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej: KLAUZULA INFORMACYJNAzgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sąd Okręgowy we Wrocławiu z siedzibą przy ul. Sądowej 1 we Wrocławiu;2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail IOD (at) wroclaw.so.gov.pl lub adresem do korespondencji: Sąd Okręgowy we Wrocławiu, ul. Sądowa 1;3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U.2018.917 j.t. z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i prokuratury (Dz.U.2018.577 j.t)4) Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, mogą zostać udostępnione wyłącznie organom upoważnionym na podstawie przepisów prawa;5) Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej;6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów dotyczących archiwizowania i sposobu postępowania z aktami sądowymi oraz inną dokumentacją sądową;7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że takie przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu narusza przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO);8) Ma Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo żądania zaprzestania przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, a zgoda na przetwarzanie danych może zostać cofnięta w każdym momencie (cofnięcie zgody nie będzie wpływać na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.);9) w oparciu o dane osobowe podane przez Panią/Pana Administrator Danych Osobowych nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. (Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się).Oferta dostępna w sali D.
Sąd Okręgowy We Wrocławiu - 2019-05-09 - Wrocław (dolnośląskie)
spawanie elementów metalowych
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Rzepin (lubuskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków. Praca w Kołobrzegu w godz. 06:00-18:00, również w soboty i niedziele.
Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy "POSEJDON" Sp. z o.o. - 2019-05-21 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
asysty przy prowadzeniu prac pożarowo niebezpiecznych, umiejętność obsługi podręcznego sprzętu gaśniczego
Trans-Nauta - 2019-04-11 - Gdynia (pomorskie)
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce wykonywania pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu 0 Wydział Nadzoru i Koordynacji. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Okręgowy Urząd Miar Wrocław - 2019-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
GOSPODARSTWO ROLNE EDEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-05 - Gwiździny (warmińsko-mazurskie)
Praca przy samochodach osobowych i dostawczych z zakresu mechaniki i elektromechaniki.
MECHANIKA - BLACHARSTWO POJAZDOWE ANDRZEJ FEDOROWICZ - 2017-08-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż odzieży i galanterii męskiej.
Firma Handlowa Markiz Halina Smura - 2019-04-25 - Zamość (lubelskie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o. o. - 2018-04-25 - Wadowice (małopolskie)
Obsługa urzadzeń: tablicy elektronicznej tworzącej szablony krawieckie oraz robienioe wydruków układu kroju poprzez ploter atramentowy.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Łódź (łódzkie)
PROJEKTOWANIE GRAFICZNE
"GAMMA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-04 - Zawierzbie (podkarpackie)
inspektor bhp
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Dzierzgoń (pomorskie)
prowadzenie zajęć terapii logopedycznej, przygotowywanie się do zajęć, budowanie i dbanie o dobre relacja z klientami, godz. pracy 7.00.18.00
kontakt przez PUP - 2016-08-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)