INSPEKTOR Wrocław oferta pracy Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Stanowisko: INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 830 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce wykonywania pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu 0 Wydział Nadzoru i Koordynacji. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Data publikacji: 2019-03-01
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie czynności związanych z postanowieniami przepisów ustawy - Prawo o miarach, ustawy o systemie tachografów cyfrowych, ustawy o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku, - udział w czynnościach kontrolnych w ramach sprawowania nadzoru nad wykonywaniem przepisów ww. ustaw, - prowadzenie elektronicznej bazy kontrolowanych, - wykonywanie nadzoru wewnętrznego i udział w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, - udzielanie informacji oraz przygotowywanie materiałów dotyczących zadań realizowanych przez Urząd, - przygotowywanie materiałów do projektów dokumentów związanych z działalnością Urzędu, - prowadzenie prac administracyjno-biurowych i systemu zarządzania, - aktualizacja dokumentów systemu zarządzania. Miejsce wykonywania pracy: Okręgowy Urząd Miar we Wrocławiu 0 Wydział Nadzoru i Koordynacji. Oferta diostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 358 02 20.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 830 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + wysługa lat, nagrody jubileuszowe
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor do spraw miar i wag
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 830 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Inspektor do spraw miar i wag
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie / wyższe, staż pracy: w administracji publicznej, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość przepisów ustawy Prawo o miarach, KPA, umiejętność praktycznego stosowania interpretacji przepisów prawnych, komunikatywność i rzetelność, systematyczność i zaangażowania w wykonywaną pracę, umiejętność sprawnej organizacji pracy, prawo jazdy kat. B, odpowiedzialność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obslugi komputera (pakiet MS Office)
Nazwa pracodawcy: Okręgowy Urząd Miar Wrocław
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Młodych Techników 61/63, 53-645 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- kopie świadectw pracy, - kwestionariusz osobowy ubiegającej się o zatrudnienie (dostępny w siedizbie OUM we Wrocławiu oraz na stronie internetowej BIP Okręgowego Urzędu Miar we Wrocławiu),- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, - oświadzcenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadzcenie kandydtaa o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe, - kopia dokumentu potwierdzającego podsiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadeczenie o posiadaniu osbywatelstwa polskiego.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Młodych Techników
Numer budynku pracodawcy: 61
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor do spraw miar i wag
Data dodania oferty pracy: 01.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 01.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wolska Żelazna Brama" - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zabiegi kosmetyczne, manicure, padicure, sprzedaż kosmetyków.
Bio Medical Esthetique Institute Agnieszka Kudanowska - 2016-06-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa klientów, doradztwo medyczne, sprzedaż materiałów medycznych i wyrobów refundowanych, wystawianie dokumentów handlowychm-ce pracy: Bydgoszcz, Koronowo
SERWIS MEDYCZNO-PROJEKTOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace hydrauliczne
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2017-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa KlientaZawieranie umów o pożyczkę
PROVIDENT POLSKA S.A. - 2018-09-11 - Złotoryja (dolnośląskie)
nadzór nad rozliczeniem zużycia paliwa, analiza przyczyn zużycia paliwa, wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową i paliwową
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka zoo - 2018-03-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
kierowanie wózkiem widłowym, załadunek i rozładunek towarów, prace magazynowe
FIRMA GIBOWSKI Sp. z o.o. - 2017-05-16 - Września (wielkopolskie)
Poznanie funkcjonowania Inspektoratu Nadzoru i Monitorowania Bezpieczeństwa Ruchu Morskiego poprzez obserwację oraz czynny udział w realizacji zadań. Zapoznanie się z obowiązującymi procedurami działania, funkcjonowaniem systemów monitorowania ruchu statków i procesem obiegu informacji. Asystowanie podczas zarządzania ruchem statków, komunikacji radiowej oraz realizacji instrukcji działania służby kontroli ruchu statków (VTS) i SSN/NCA.
URZĄD MORSKI W GDYNI - 2018-06-12 - Gdynia (pomorskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych, współpraca z działem technologicznym,nadzór nad wyrobem niezgodnym,znajomość wymagań jakościowych klientów, prowadzenie rzetelnej dokumentacji.Praca w godz. od 06.00-14.00,14.00-22.00,22.00-06.00.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zgodny ze stanowiskiem
DEKARSTWO UZARSKI GRZEGORZ UZARSKI - 2018-08-16 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Kontrola i nadzór nad wykonywanymi pracami remontowymi, przygotowywanie kosztorysów, uczesniczenie w zebraniach wspólnot mieszkaniowych, dokonywanie przeglądów budowlanych.
Nasza Wspólnota Zarządz.i Admin. Nieruchomościami Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Jarosław (podkarpackie)
sortowanie odziezy, ważenie, pranie, suszenie itp.
Firma Konfekcyjno - Handlowa "Solo" Czapla Kiezik Małgorzata - 2017-04-26 - Białystok (podlaskie)
jw.
Stołeczny Zarząd Infrastruktury Wojskowa Administracja Koszar nr 2 - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż pieczywa, dbanie o czystość i porządek, przyjmowanie dostaw, inwentaryzacje.
"ROBSON" Robert Marczak - 2016-03-01 - Tłuszcz (mazowieckie)
Obsługa pacjentów rehabilitacji
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Janów Lubelski (lubelskie)
Nadzór nad procesem produkcyjnym, akceptacja detali, pomiary, testy produktów, monitorowanie wyników jakościowych, praca w godz. 6-14/14-22/22-6
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Opole (opolskie)
obsługa, przetwarzanie informacji w programie AMMS oraz innych modulów ASSECCO
Centrum Przedsiębiorczości CP Sp. z o.o. - 2018-10-19 - Pszczyna (śląskie)
Prowadzenie kontroli warunków pracy i służby. Prowadzenie szkoleń z zakresu BHP. Sporządzanie okresowych analiz stanu BHP za podległą jednostkę. Informowanie o twierdzonych zagrożeniach. Wnioski dot. wymagań BHP oraz wprowadzanie nowych procesów. Przedstawianie wniosków starszemu inspektorowi BHP dot. zachowania wymagań ergonomii. Uczestniczenie w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego.
Regionalne Centrum Informatyki Kraków [8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH] - 2018-01-15 - Lublin (lubelskie)
zadania służby zgodnie z przepisami, praca w/g harmonogramu.
ŁĘCZYŃSKA ENERGETYKA Sp. z o. o. - 2017-02-02 - Bogdanka (lubelskie)
Obsługa kasy fiskalnej,Wykładanie towarów,Dbanie o pożądek w miejscu pracy.
Sklep Wielobranżowy GIEWONT Jerzy Kaim - 2018-08-21 - Gdańsk (pomorskie)
kontrola przedsiębiorców w zakresie przestrzegania przepisów i zasad obrotu towarowego, a w szczególności dotyczących eliminowania zagrożeń stwarzanych przez wyroby dla życia lub zdrowia użytkowników i konsumentów, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie informacji i sprawozdań.
Woj.Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy Del.Toruń - 2015-11-26 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; min. rok doświadczenia zawodowego; bardzo dobra znajomość rys.technicznego; zakres obowiązków: programowanie maszyn CNC (wypalarka gazowa/plazmowa); planowanie produkcji pod kątem palenia; raportowane zużyć materiałów; dwie zmiany; miejsce pracy: Zabrze
ANDRZEJEWICZ TOMASZ ANDUR FIRMA PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWA - 2018-01-05 - Zabrze (śląskie)
Główne obowiązki:- kontrola domów pomocy społecznej, środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej, - prowadzenie postępowań i przygotowywanie dokumentacji dla Wojewody,- udzielanie nadzorowanym przez Wojewodę jednostkom pomocy merytorycznej w rozwiązywaniu problemów wynikających z ich statutowej działalności,- rozpatrywanie skarg, zażaleń i wniosków dotyczących działalności domów pomocy społecznej i środowiskowych domów samopomocy oraz placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, w tym prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej,- analiza składanych do Wojewody wniosków samorządu gminnego i powiatowego dotyczących rozwoju pomocy instytucjonalnej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca w terenie, krajowe wyjazdy służbowe, czas pracy zgodnie z przepisami o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w pokoju biurowym (budynek C, wejście od ul. Ks. S. Konarskiego 1-3, podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW, budynek zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. Ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2018-06-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Górzyca (lubuskie)
budowa maszyn - serwis -wdrażanie, utrzymanie ruchu, rozwój parku maszyn
BRAMSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Nakło Śląskie (śląskie)
montaż stolarki okiennej i inne prace związane z wymianą okien
Piotr Krukowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe-Usługowe EK-POL BIS - 2017-09-14 - Przeworsk (podkarpackie)
Sprzątanie terenu magazynu zlokalizowanego przy ul. Strefowej. Dźwiganie ciężkich przedmiotów, koszy, itp.
DUSSMANN POLSKA Sp. z o.o. - 2017-08-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i wspieranie procesów garmażeryjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Wiązowna (mazowieckie)
Zakres wykonywanych podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,2) prowadzenie spraw scalania nieruchomości i ich ponownego podziału,3) ustalanie opłat adiacenckich oraz planistycznych,4) nadawanie numerów porządkowych nieruchomości oraz prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic,5) przygotowywanie dokumentacji przetargowej w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych,6) ustanawianie służebności przesyłu, 7) zlecanie czynności związanych z pracą wydziału tj. robót geodezyjnych, robót wykonywanych przez rzeczoznawcę majątkowego, nadzór nad terminowością ich wykonania, 8) kontrola wykorzystania środków przyznanych budżetem, w zakresie dokonywanych zleceń,9) prowadzenie księgowości wydziałowej,10) współudział w opracowaniu dokumentów, projektów uchwał i aktów prawa miejscowego oraz decyzji w zakresie zadań na zajmowanym stanowisku pracy. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta na II piętrze. Budynek biurowy bez windy. Ciągi komunikacyjne i drzwi w budynku o odpowiedniej szerokości. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2017 r. w Urzędzie Miasta wynosił co najmniej 6%. Wysokość wynagrodzenia od 2700 zł do 3100 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę.
Urząd Miasta Ustka - 2017-09-13 - Ustka (pomorskie)