INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 3918) Włocławek oferta pracy Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Stanowisko: INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 3918)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Główne obowiązki :- przyjmowanie klientów i prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - obsługa i prowadzenie aplikacji Zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce,- udzielanie informacji klientom w zakresie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,- prowadzenie współpracy z organami państwowymi w sprawach dotyczących legalności zatrudnienia cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzeska 8, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Główne obowiązki :- przyjmowanie klientów i prowadzenie postępowań o wydanie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - obsługa i prowadzenie aplikacji Zatrudnienie Cudzoziemców w Polsce,- udzielanie informacji klientom w zakresie zezwoleń na pracę cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,- prowadzenie współpracy z organami państwowymi w sprawach dotyczących legalności zatrudnienia cudzoziemców na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej; obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, praca z dokumentami; czas pracy zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane na parterze w pokoju biurowym (budynek ul. Brzeska 8 - podjazd dla osób niepełnosprawnych, toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
INSPEKTOR WOJEWÓDZKI W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I CUDZOZIEMCÓW DELEGATURA WŁOCŁAWEK(NR 3918)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:n i e z b ę d n ewyksztalcenie: wyższepozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,- umiejętność stosowania prawa w praktyce,- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,- efektywna komunikacja, odporność na stres, asertywność.
Nazwa pracodawcy: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty i oświadczenia:- życiorys/cv i list motywacyjny,- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,- oświadczenie kandydatki/kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie kandydatki/kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.Kopie innych dokumentów i oświadczenia:- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - dla kandydatek/kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.Termin i miejsce składania dokumentów:Dokumenty należy przesyłać listownie lub składać osobiście w terminie:od dnia 15 lipca 2019 roku do dnia 25 lipca 2019 roku na adres:Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w BydgoszczyKancelaria ogólna, pokój nr 4ul. ks. S. Konarskiego 1-385-950 Bydgoszczz dopiskiem:inspektor wojewódzki - WSOC IV - 2 etaty Włocławek DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze. 1. Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.2. Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski (at) bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz. 3. Dane osobowe: Będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w KPUW; - Nie będą udostępniane innym odbiorcom; - Będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych; - W przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego; Nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.4. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.5. Od 25 maja 2018 r. na zasadach określonych w Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych (RODO) - kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym będzie przysługiwało również prawo do: - Cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;- Usunięcia danych;- Przeniesienia danych; - Ograniczenie przetwarzanych danych.Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Wojewódzkim w Bydgoszczy oraz do skorzystania ze wzorów oświadczeń - opublikowanych na stronie BIP K-PUW w zakładce Praca pt. Rekrutacja (...).Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiellońska
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 25.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?59130023f74495058ec5eccc1e95359f
Podobne oferty pracy
Zabezpieczenie przeciwpożarowe urządzeń i budynków
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach - 2015-12-11 - Puławy (lubelskie)
obsługa techniczna w zarządzanych i administarowanych nieruchomościach
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Poznań (wielkopolskie)
Kontrola: międzyoperacyjna w toku produkcji, przestrzegania norm jakościowych w trakcie produkcji, stanu sanitarno-higienicznego przedsiębiorstwa i pracowników, jakości dostaw surowca rybnego i pozytywnych komponentów. Miejsce wykonywania pracy KARTOSZYNO. Pracodawca zapewnia: bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Lęborka, Linii, Wejherowa, Pucka, Redy, Gdyni (i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu), pakiet socjalny, dodatkowe ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny TU ZDROWIE po roku pracy.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-04 - Kartoszyno (pomorskie)
KONKURS; Szczegóły na www.knurow.bip.info.pl Rozliczanie czasu pracy pracowników Urzędu.Wykształcenie: wyższe; min. 4 lata pracy zawodowej, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy w dziale kadr; znajomość ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Kodeks Pracy; umiejętność obsługi komputera, w tym pakietu MS Office lub Open Office; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
Urząd Miasta Knurów - 2016-06-10 - Knurów (śląskie)
Prowadzenie w oparciu o obowiązujące przepisy całokształtu prac instalacyjnych elektrycznych w wyznaczonym rejonie, związanych z remontami i eksploatacją budynków zarządzanych prze Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile (m. in. również na wysokości). Szczegółowy zakres obowiązków w Dziale Kadr. Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.bip.mzgm.pila.pl
MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W PILE - 2016-01-05 - Piła (wielkopolskie)
Trasy międzynarodowe i krajowe, weekendy wolne, praca od poniedziałku do piątku
FIRMA "KAMILUX" KAMIL ŁUKOWIAK - 2016-02-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
- prowadzenie akt osobowych- przygotowywanie dokumentacji kadrowej w szczególności związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy- obsługa programu kadrowego- obsługa programu PŁATNIK- organizowanie i przeprowadzanie konkursów ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów na zakup i sprzedaż świadczeń zdrowotnych- sporządzanie umów zleceń, umów kontraktowych- sporządzanie ofert na świadczenia zdrowotne
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH W RZESZOWIE - 2016-11-09 - Rzeszów (podkarpackie)
prowadzenie spraw wynikających z zakresu administracji architektoniczno-budowlanej
Starostwo Powiatowe w Cieszynie - 2019-06-11 - Cieszyn (śląskie)
w/g stanowiska
Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni i Usług Komunalnych sp.z.o.o. w Kielcach - 2017-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Właściwe i terminowe przygotowanie dokumentacji wynikającej z realizacji obowiązków slużbowych, przestrzeganie terminów w zakresie korespondencji służbowej, nadzór w zakresie właściwego stosowania materiałów używanych przy realizacji robót systemem zleconym i gospodarczym, przestrzeganie terminów gwarancyjnych.
18 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-09-20 - Wejherowo (pomorskie)
jw
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa terminalu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Suwałki (podlaskie)
Składanie, realizowanie zamówień, sporządzanie inwentaryzacji. Zarządzanie zespołem kucharzy, opracowanie receptur, współpraca z szefem kuchni.
"Przedsiębiorstwo Transportowo-Budowlane" Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Krotoszyce (dolnośląskie)
w/g potrzeb
"P & T INVESTMENT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA" - 2017-06-06 - Kielce (świętokrzyskie)
dokonywanie bieżących przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów i urządzeń technicznych związanych z obiektami; kontrola i nadzór jakości wykonywanych robót konserwacyjnych, naprawczych i modernizacyjnych; zlecanie właściwym jednostkom wykonawstwa robót ujętych w przeglądach i dodatkowych protokołach wynikających z aktualnej potrzeby zasobów mieszkaniowych i obiektów towarzyszących; przygotowywanie i rozliczanie umów z wykonawcami
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JUTRZENKA” - 2018-10-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Układanie przewodów i kabli, montaż opraw oświetleniowych, podłączanie rozdzielnic, montaż aparatury modułwej, praca na wysokości pow. 3 m, praca na terenie hali - ul. Graniczna we Wrocławiu, następnie wg zleceń. Oferta w sali: B
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Wrocław (dolnośląskie)
-opracowywanie dokumentów BHP,-prowadzenie szkoleń w zakresie BHP,-przygotowywanie okresowych analiz,-ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
"PIEPRZYK FAMILY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Rawicz (wielkopolskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: inspektor / podinspektor w Dziale Zamówień Publicznych (1 pełny etat). - Przygotowywanie i wykonywanie czynności w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego oraz po ich zakończeniu, w tym zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 tyś. euro, opracowywanie dokumentacji przygotowywanych i przeprowadzanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaproszeń do negocjacji, wezwań do wyjaśnień lub uzupełnienia oferty, protokołów, projektów odpowiedzi na odwołania, zawiadomienia o naruszeniu ustawy Prawo zamówień publicznych i innych,przygotowywanie projektów umów o zamówienie publiczne, udział w pracach komisji przetargowej, gromadzenie i archiwizowanie dokumentacji prowadzonych postępowań, w szczególności dbanie o kompletność dokumentacji, przygotowywanie i zamieszczanie ogłoszeń zgodnie z Ustawą prawo zamówień publicznych, przygotowywanie sprawozdań, rejestrów w tym sprawozdań do UZP, rejestru zamówień publicznych, ciągłe podnoszenie swoich kwalifikacji i umiejętności zawodowych.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2, 40-887 Katowice, praca: : związana z pracą przy komputerze oraz obsługą urządzeń biurowych w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku, wymagająca analitycznego myślenia i odpowiedzialności oraz umiejętności pracy w zespole. - Wskaźnik zatrudnienia: W sierpniu 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 15.10.2017).- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, ekonomiczne), w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany, w przypadku inspektora staż pracy minimum 2 lata, - biegła znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, aktów wykonawczych oraz ustawy Kodeks cywilny,- biegła znajomość pakietu Office,- umiejętność obsługi urządzeń biurowych tj. kserokopiarka, fax, skaner,- umiejętność jasnego formułowania myśli i skutecznego komunikowania się, - umiejętność analitycznego myślenia,- dokładność, dbałość o szczegóły, - umiejętność planowania zadań i pracy pod presją czasu, - chęć stałego podnoszenia poziomu swojej wiedzy,- orientacja w przepisach ustawy o pracownikach samorządowych,- obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania dodatkowe:- doświadczenie zawodowe lub ukończone studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu zamówień publicznych,- doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych współfinansowanych ze środków unijnych.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-09-15 - Katowice (śląskie)
jw.
Spóldzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Ateńska" - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Tapicerowanie mebli, pracowitość i sumienność, przyjazne nastawienie.
Tetris Elżbieta Frankiewicz - 2019-01-23 - Wyszków Śląski (opolskie)
PRZYGOTOWYWANIE KOSTRUKCJI STALOWYCH DO MALOWANIA
"MET-CHEM" Zakłady Metalowo Chemiczne Świerczek Halina - 2017-09-01 - Pilzno (podkarpackie)
-
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY "JOKER" SP.ZO.O. - 2018-03-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Odbieranie towaru, sprawdzanie zgodności z zamówieniem, wykładanie towaru, ekspozycja produktów
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
jw
Sąd Rejonowy dla Warszawy - Mokotowa - 2018-11-06 - Warszawa (mazowieckie)
oferta pracy dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-11-09 - Radziki Duże (kujawsko-pomorskie)
obsługa firma w zakresie BHP praca na terenie woj. Dolnośląskiego
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński - 2018-12-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Zakres podstawowych zadań: 1) prowadzenie spraw:- związanych ze zbyciem mienia komunalnego,- związanych z wykonaniem prawa pierwokupu,- związanych z przekształcaniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,2) współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych z udziałem gminy,3) prowadzenie archiwum wydziałowego,4) przygotowywanie projektów zarządzeń i uchwał w zakresie przydzielonych zadań,5) prowadzenie spraw lokalowych na czas zastępstwa,6) prowadzenie wymaganych rejestrów oraz sprawozdawczości.Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: Praca w siedzibie Urzędu Miasta, na II piętrze, budynek bez windy, z parteru na piętro podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 16 i 19 ustawy o pracownikach samorządowych, w Wydziale GN.. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:wskaźnik zatrudnienia osóbniepełnosprawnych w miesiącu sierpniu 2018r w Urzędzie MiastaUstka przekroczył 6%. Wynagrodzenie co najmniej 3300 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)
Spawanie w procesie produkcyjnym: elementów konstrukcji stalowych (place zabaw), stosowanie i przestrzeganie norm jakości, stosowanie i przestrzeganie norm bezpieczeństwa
"ASTRUS" Rafał Nagrabecki - 2018-04-12 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz rozdzielane korespondencji wpływającej do OR KRUS w Gdańsku, prowadzenie rejestrów korespondencji, elekrtoniczna ewidencja korespondencji wpływającej i wychodzącej, przyjmowanie od pracowników oraz ewidencjonowanie korespondencji nadawanej przez KRUS w Gdańsku, rozliczanie korespondencji, prowadzenie sekretariatu Dyrektora, sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości z zakresu powierzonych obowiązków.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2016-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Prace pomocnicze w budownictwie, przygotowanie materiałów do prac, pomoc w wykonywaniu usług budowlanych
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Bełchatów (łódzkie)