INSPEKTOR - SPECJALISTA BHP - 1790 Świdnica oferta pracy Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński
Stanowisko: INSPEKTOR - SPECJALISTA BHP - 1790
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa firma w zakresie BHP praca na terenie woj. Dolnośląskiego
Data publikacji: 2018-12-10
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łokietka 15/10, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa firma w zakresie BHP praca na terenie woj. Dolnośląskiego
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie/Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: INSPEKTOR - SPECJALISTA BHP - 1790
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie kierunkowe, staż na w/w stanowisku minimum 1 rok, biegła znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
Firma Doradczo-Usługowa "BHP profes" Grzegorz Kamiński
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wł. Łokietka 15/10, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, inny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Adres strony pracodawcy: http://www.bhpprofes.artbhp.pl
Ulica pracodawcy: Wł. Łokietka
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 10.12.2018
Oferta pracy ważna do: 10.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dozorowanie mienia - praca dodatkowa. Oferta dostępna w sali F, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - osobisty - Wrocław, ul. Żmigrodzka 244b.
AGENCJA "SOLID SECURITY" Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Wrocław (dolnośląskie)
przeprowadzanie okresowych kontroli obiektów budowlanych, sporządzanie planów potrzeb inwestycyjno - remontowych, inspekcja obiektów budowlanych
4 Wojskowy Odział Gospodarczy JW Nr 4217 - 2017-05-15 - Bytom (śląskie)
wykształcenie wyższe - inżynierwymagane uprawnienia branżowe oraz aktualne zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwanadzorowanie robót drogowych przy budowie obiektu handlowegoumowa zleceniewynagrodzenie: do uzgodnienia: min. 300 zł brutto za jeden pobyt na budowiepraca : Ostrów Wielkopolski
I.B.R. Sp.zo.o. - 2017-10-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie dokumentacji i zestawień płacowych, obsługa kadrowo- płacowa pracowników ( umowy o pracę, zaświadczenia itp), rozliczanie czasu pracy pracowników ( listy obecności, urlopy, zwolnienia, harmonogramy), odpowiedzialność za prawidłowość i terminowość rozliczeń ZUS, PIT, US, przygotowywanie oraz rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, administrowanie sprawami szkoleniowymi personelu szpitala, raportowanie na potrzeby zarządu oraz instytucji zewnętrznych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
KONKURS; szczegóły na stronie www.bip.pyskowice.pl w zakładce "Nabór na stanowiska urzędnicze".Wykształcenie wyższe, kier. ekonomia, finanse, rachunkowość; min. 3 lata stażu pracy; zakres obowiązków: Bieżące księgowanie zadekretowanych dowodów księgowych dotyczących wydatków budżetowych, uzgadnianie na koniec każdego okresu sprawozdawczego kont rozrachunkowych wg.kontrahentów, dekretowanie i przeksięgowywanie na koniec każdego kwartału zrealizowanego funduszu wynagrodzeń z pochodnymi kwot otrzymanych środków na zadania zlecone, prowadzenie ewidencji księgowej planu finansowego wydatków budżetowych, współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w zakresie realizacji wydatków kwartalne uzgadnianie danych do sprawozdania Rb-28S i Rb-Z, prowadzenie zadań inwestycyjnych i projektów unijnych realizowanych w Urzędzie Miejskim koszty, syntetyka i analityka nakładów inwestycyjnych, inne zadania zlecone przez Naczelnika Wydziału; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice
URZĄD MIEJSKI W PYSKOWICACH - 2017-03-10 - Pyskowice (śląskie)
wykształcenie bez znaczeniawymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "SZTUKOWSKI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-27 - Topola Mała (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
obsługa prasy tłoczącej, kontrola przesuwu i pozycji tłoczącej materiału
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Mława (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji projektowej
ERDOM BIURO PROJEKTÓW I NADZORU BUDOWLANEGO ERNEST POWRÓSŁO - 2018-04-04 - Strzelce Opolskie (opolskie)
pielęgnacja i opieka nad osobami starszymi
DOM OPIEKI Pogodna Jesień - 2017-01-26 - Odrowąż (świętokrzyskie)
praca na produkcji
EXPRESSBAU SP. Z O.O. - 2017-08-14 - Lisiec Nowy (wielkopolskie)
obsługa klientów, masaż witkami.
RUSKA BANIA WIACZESŁAW BOCHAN - 2019-01-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Prowadzenie postępowań w zakresie PZP.
Mazurski Związek Międzygminny-Gospodarka Odpadami - 2016-09-19 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
praca w Wydziale Finansowym
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Świętochłowice (śląskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkowego bądź istniejącego oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone,Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami,Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego,Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych,Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów,Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
- zbrojenie- wylewka betonu- czytanie rysunków - obsługa szalunków (cieśli)- delegacje ( cała Polska )Umowa zlecenie na okres 2 lat.Praca w godz. 7 -14
kontakt przez PUP - 2018-09-28 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitariatów
Impel Cleaning - 2017-11-08 - Białystok (podlaskie)
dbanie o porządek na terenie Gminy KcyniaOferta pracy w ramach robót publicznych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie uchwał, realizowanie planów gospodarczych, podległych ws pólnot, prowadzenie zebrań ze wspólnotą, kontrola nad jakościa świadczonych usług, prowadzenie korespondencji w zakresie zleconych zadań, praca w godz.7-15, wynagrodzenie do uzgodnienia!
ENTER sp. z o.o. - 2018-04-13 - Opole (opolskie)
Pakowanie i przepakowywanie słodyczy, obsługa linii produkcyjnej, pakowanie w kartony, częściowa obsługa maszyn na linii produkcyjnej
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Belsk Duży (mazowieckie)
Składanie zamówień i kontrola ich realizacji, rozliczanie zakupionych materiałów z działem finansowo- księgowym, prowadzenie dokumentacji związanej z obrotem towarów w magazynie, przyjmowanie i wydawanie materiałów.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Murowanie budynków: domów, hali itp. Praca w godzinach 7-17 na terenie Płocka i okolic.
Sebastian Podsędek - 2017-03-28 - Płock (mazowieckie)
wykonywanie programów robót i kosztorysów inwestorskich; prowadzenie ewidencji:urządzeń podlegających DT, ekspoatacyjno-remontowej, prowadzenie KOB, wykonywanie analizty koszrów pozyskiwania energii, opracowywanie harmonogramów robót, prowadzenie ewidencji umów na roboty budowlane, przygotowoanie dokumentacji technicznej do przetargów
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-07-11 - Sulechów (lubuskie)
1. Zapewnienie zgodności działalności Zarządu Jednostek Oświatowych i jednostek obsługiwanych z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO), wytycznymi Grupy Roboczej Art. 29 (Europejskiej Rady Ochrony Danych) i krajowymi przepisami z zakresu ochrony danych osobowych. 2. Pełnienie funkcji 1000 dla wskazanych jednostek (od 20 do 30) spośród 71 obsługiwanych przez Zarząd Jednostek Oświatowych. 3. Nadzór oraz bieżące doradztwo we wszelkich kwestiach związanych z przetwarzaniem oraz ochroną danych osobowych oraz ich zgodności z RODO w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz obsługiwanych jednostkach. 4. Dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutków przetwarzania danych w Zarządzie Jednostek Oświatowych oraz jednostkach obsługiwanych. 5. Opracowywanie rozwiązań z obszaru ochrony danych osobowych, z uwzględnieniem zmian w prawie w tym zakresie. 6. Przygotowywanie, prowadzenie i opiniowanie dokumentów, m.in. instrukcji, umów, zgód, klauzul informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych. 7. Przygotowywanie niezbędnych pism do odpowiednich instytucji (m.in. GIODO/ PUODO). 8. Prowadzenie szkoleń i podnoszenie wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO. 9. Ustawiczne dokształcanie się oraz doskonalenie własnej wiedzy, zwłaszcza uwzględniające zmiany w prawie oraz w metodach przetwarzania danych. 10. Monitorowanie zmian w regulacjach prawnych dotyczących ochrony danych osobowych oraz ciągłe dostosowywanie Zarządu Jednostek Oświatowych i obsługiwanych jednostek do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dotyczących RODO. 11 . I nne zadania wymagane przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym RODO.
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa - 2018-06-01 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie grupą pracowników, sporządzanie grafików, list obecności, kontrola środków czystości na obiekatach.
KODAR Sp.z.o.o - 2016-04-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Radom (mazowieckie)
kontrolowanie stanu ochrony przeciwpożarowej, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowychi techniczno- budowlanych, szkolenie żołnierzy zawodowych, żołnierzy OT oraz pracowników RON w zakresie ochrony przecipożarowej, opracowanie dokumentacji z zakresu ochrony przeciwpożarowej w tym praktycznych przedsięwzięć szkoleniowych, sporządzanie wykazów i należności sprzętu pożarniczego dla budynków, obiektów, terenów oraz wojskowego sprzątu technicznego, opracowanie analizy stanu ochrony przeciwpożarowej w 1 POBT
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2018-11-23 - Białystok (podlaskie)
chęci do pracy,orzeczenie o stopniu niepełnosprawności,godziny pracy do uzgodnienia
PPH Bylicki Sławomir - 2017-10-06 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie wpłat, księgowanie dokumentów obsługa terminala
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Lublin (lubelskie)
Szczegółowe informacje dot. oferty pracy na stanowisko Inspektora do Placówki Terenowej KRUS w Kaliszu są dostępne na stronie internetowej www.krus.gov.pl/bip/ w zakładce: Praca w KRUS. Każdy kandydat zainteresowany oferta pracy powinien zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej. Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub złożyc osobiście w Oddziale Regionalnym KRUS w Poznaniu. Nie przyjmujemy ofert pracy drogą elektroniczną.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W POZNANIU - 2018-09-12 - Kalisz (wielkopolskie)